Zaman: 28 Mar 2024 17:39

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Mitsubishi Türkiye akıbeti
MesajGönderilme zamanı: 03 Ağu 2017 18:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2014 21:22
Mesajlar: 552
Şehir: Sakarya&Karabuk
İsim: sabri
Araç: 2014 attrage 1.2 cvt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Mitsubishi nin Türkiye pazarı her geçen gün biraz daha daralıyor. Son olarak Temmuz 2017 de 19 adet otomobil satışı ile dibe çakıldı. Bunun 15 tanesi ASX 2 tanesi spacestar, 1 tane Lancer ve 1 tane de outlander. Her geçen gün iflasa yaklaşan bir gidişat var. Attrage gibi pazarı sallayabilecek bir arabayı bile pazarlayamayıp pazardan çektiler. Bu bile vatandaşın güvenini sarsmak için yeterli bir adım. Temsa sanki markaya düşmanmış, batırmaya çalışıyormuş gibi hareket ediyor. Siz ne düşünüyorsunuz?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ağu 2017 09:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
bu konuda katılıyorum size, dandik markalar reklam ile iş götürürken ne yazık ki mitsubishi türkiye temsilcisi bu işi becerememek için emir almış gibi.

Sonu daihatsu vs dönmesin inşallah

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ağu 2017 12:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Önyargıların yıkılması gerekiyor. Tabi burada sadece Temsa yı suçlamak doğru mu? . Mitsubishi ticari araç satışında Türkiye pazarında iyi durumda. Ticari araçlar sıfır satışlarında daha iyi kar bırakıyor ayrıca otomotiv sektöründe esas kazanç yedek parça ve servis hizmetidir ki çok km yapan ticari araçlar bu konuda altın yumurtlayan tavuk gibidir. Ayrıca aslında serbest piyasa gibi görünen ancak tekelleşmenin dibi olan küresel kapitalist dünya ticareti var. Temsa bu nedenle Türkiye pazarında ticari araç ve yedek parça sarf malzemesi satışları ile baya meşgul ki otomobil sektöründe öylesine var .

http://www.temsa.com.tr/urunler.aspx

http://www.fusocanter.com/?gclid=CjwKCA ... vYQAvD_BwE

https://www.mitsubishi-motors.com.tr/L2

Bizim halkımızın otomobilden anladığı ikinci eli olsun servisi olsun yan sanayi yani muadil parçası bol olsun ki ucuz olsun. Az yaksın dizel olsun . Accık ucuz olsun. Birde içi biraz cafcaflı olsun. Sağlamlık güvenlik o kadar önemli değil. Şimdi burada yıllardır toros kartal doğan brodwey Spring serçe gibi otomobilleri ev fiyatına alan insanlardan bahsediyoruz. Nasıl da sömürtmüş kendini bu millet. ( düşünün şu an en kötü ev 200.000 lira ve 200.000 liraya benzinli Fiat punto alıyorsunuz :D )

Bu nedenle Mitsubishi Türkiye'de otomobil işine gerçekten girecekse . Asx Lancer ve space starı öncelikle içini yani ön konsolları biraz cafcaflamalı bu araçlarda 1.6 -1.4 - 1.3 ve 1.2 özellikle turbo dizel ve bir kısmında turbo benzin motorlu çıkarmalı . Otomatik vitesli seçenekleri çoğaltmalı. Diğer taraftan satış fiyatlarını düşürmeli . Fiyatları düşürmek için de parça kalitesini de düşürmelidir. Birde lancer ile space starı da dış görünüm olarak daha modern bir kasa ile satışa sunmalıdır.
Ya ben devlet memuru elektrik öğretmeniyim işi başka gücü başka bir insanım . Ben bile bunları biliyorken koskoca Mitsubishinin ve temsanın uzman profesyonel çalışanları bilmiyor mu ? Diye düşünmek ...

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ağu 2017 22:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 246
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
Bir çok araba markası ya satılıyor yada sektörden yavaş yavaş çekiliyorlar.mitsubishi bin de Nissan a satılması bir örnek.opelin satılması Nissan renault ortaklığı vs.muhtemel önümüzdeki bir 50 yıl sonra bu sektör ya zarar edecek yada bitcek.mitsubishi araç hisselerini bir kısmını satsa bile endüstriyel alanda bir çok yerde var.endustriyel soğutma sistemleri fabrika soğutma ve chiller sitemleri yok satiyor.sadece kar nerede oraya kayıyor markalar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2017 10:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Haz 2017 13:37
Mesajlar: 109
İsim: Bülent
Araç: Mazda 3 1.6D Impressive
Meslek: Satış Danışmanı
Kan grubu: A +
Yaş: 33
Mitsubishi bir yapılanma içerisinde, global düzende markaların tek başına ayakta durması çok zorlaştı ve bunun neticesinde bir kısım hisseyi Nissan'a satmak zorunda kaldı. Bu birliktelik ilk olarak Crossover segmente bir hareketlilik getirecek (örn;Eclipse Cross), sonrasında ise binek kısım canlanacak, ama maalesef geç kalındı, yine de yeni bir Lancer yeniden hareket katacaktır


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2017 15:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2014 21:22
Mesajlar: 552
Şehir: Sakarya&Karabuk
İsim: sabri
Araç: 2014 attrage 1.2 cvt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Ben olayı sadece TEMSA üzerinden değerlendirmiştim. Global ölçekte de çokı haklısınız. Müthiş bir tekelleşme var ve bu hiç hayra alamet değil. TEMSAya dönecek olursak, uygun fiyat politikası, donanım çeşitliliği ve biraz reklam üzerine satış gayreti gösterse durumu şimdikinden çok daha iyi olacaktır. Özdemir SABANCI rahmetli hayatta olsa heralde TEMSA bu durumda olmazdı.
Geçen ay bizde satışı duran attrage vietnemda sadece devlete 200 adet polis arabası olarak satıldı. Bizde 2016 toplamı 175 adet. <vietnam nüfus olarak bize yakın bir ülke. Ekonomi olarak da çok farklı olduğunu düşünmüyorum. Temsa bu tyür satışlarda çok pasif. Allahtan Toyota bunlarda değil.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ağu 2017 09:44 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Sorun zaten belki de Toyotanın da Sabancı grupta olmasıydı. Sabancı grup zamanında ticaride Mitsu, binek de toyotaya ağırlık verdi sonuç mitsubishi binek aleyhine böyle oldu.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 11 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye