Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=31&t=2300
1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Yazar:  bacey [ 31 Mar 2011 21:04 ]
Mesaj Başlığı:  termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

Termin CZ3ü bacey"e dost fiyatına satar ama baceyin Coltu da birisinin alması lazımdır...olur mu böyle bir şey olabilir mi?...baceyin araç kaç TL eder, kim talip olar :)

Yazar:  hero4262321 [ 31 Mar 2011 21:19 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bacey ve termin...takasa girsinler mi?

İkinizde tüm bilgileri yazın bakayım :)
Kaç model, kaç km'de, kazası, darbesi var mı :lol:
Ona göre yorum yapalım :D

Yazar:  toşu [ 31 Mar 2011 23:29 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bacey ve termin...takasa girsinler mi?

Valla çokta güzel olur.
ortada biyerde buluşup değişirsiniz arabaları.
baceyin hep istediği gibi 3 kapılı arabası olur.
terminde 5 kapılıyı daha kolay satar.

(başlığı ilk okuduğumda dedim kesin ikisinin birden doğum günü var) :D

Yazar:  bacey [ 31 Mar 2011 23:34 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bacey ve termin...takasa girsinler mi?

misafirlikteydim...başlığa neler yazıldı acaba diye merak ettim bir geldim 2 mesaj var :)...misafirlikteyken, aklımdan geçiriyorum ; şöyle spoiler böyle jant cam filmi vs derken terminin aracın renginin beyaz ya da kırmızı olmadığı geldi aklıma yıkıldım yaww... :(

Yazar:  bacey [ 31 Mar 2011 23:52 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bacey ve termin...takasa girsinler mi?

toşu yazdı:
Valla çokta güzel olur.
ortada biyerde buluşup değişirsiniz arabaları.
baceyin hep istediği gibi 3 kapılı arabası olur.
terminde 5 kapılıyı daha kolay satar.

(başlığı ilk okuduğumda dedim kesin ikisinin birden doğum günü var) :D


yok abi değişmeyeceğiz...termin bana satacak o gidip evini alacak, benim Coltu da forumdan biri alacak, herkes mutlu olacak :)

Yazar:  rebeldeath [ 31 Mar 2011 23:53 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bacey ve termin...takasa girsinler mi?

güzel fikir herkes mutlu olucak sonunda:)

Yazar:  bacey [ 01 Nis 2011 00:03 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

_opeth yazdı:
satmaya o kadar meraklıysanız öpücükle alabilirim :D


n demek istiyorsun..öpücük möpücük :)

Yazar:  bacey [ 01 Nis 2011 00:08 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

iyiymiş :gul:

Yazar:  toşu [ 01 Nis 2011 00:11 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bacey ve termin...takasa girsinler mi?

rebeldeath yazdı:
güzel fikir herkes mutlu olucak sonunda:)


Tamam işte baceyin coltuda adresini buldu :D

Yazar:  rebeldeath [ 01 Nis 2011 00:27 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

güzel fiyat olursa neden olmasın :) yabancıya gitmez en azından belki mahmutta(drmert) düşünebilir.:)

Yazar:  toşu [ 01 Nis 2011 00:36 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

rebeldeath yazdı:
güzel fiyat olursa neden olmasın :) yabancıya gitmez en azından belki mahmutta(drmert) düşünebilir.:)


"Termin CZ3ü bacey"e dost fiyatına satar" yazmış baceyim.
dost fiyatına forumdan araba alırsa yine forumdan birisine dost fiyatına verir heralde. :D
bu arada termininde bişeyden haberi yok galiba. :P

Yazar:  sinir kupu [ 01 Nis 2011 08:48 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

agalar her şey iyi hoş ama dost fiyatı kavramını geçelim. tanıdıkla aışveriş yapmanın mali getirisi değil de güvenle ilgili bir getiris olmalıdır. tamam 250 liranın lafı olmaz ama dediğim gibi önemli olan güvendir. yoksa tanıdığa 3 e vereceğime tanımadığıma 5 'e verebileceksem tanıdığa vermem. :D

Yazar:  termin [ 01 Nis 2011 08:58 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

:) Başlığı şimdi gördüm öncelikle Cihat süper bir fikir olmuş ben böyle birşeyin içine girebilirim en azından yabancıya gitmez ufaklık. Forumdaki bütün kardeşlerime güvenirim ben sorun olmaz. Buradan alacak biri varsa zaten dost fiyatına verebilirim problem olmaz.

Yazar:  bacey [ 01 Nis 2011 09:14 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

Terminjiiim,

ben senin arabayı beyaz zannediyordum, yıkıldı hayallerim :(

Yazar:  termin [ 01 Nis 2011 09:44 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

:) üzülme kardeşim başka birgüne

Yazar:  metehjan [ 01 Nis 2011 09:45 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

olur bu işş

Yazar:  bacey [ 01 Nis 2011 09:47 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

Abiler,

Antalya"da tahammül edeceğim tek koyu renk mercan kırmızısı, yoksa diğerleri çekilmez...öte yandan Terminjiiiim sigara kullanıyor muydu ki?

Yazar:  rebeldeath [ 01 Nis 2011 10:03 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

sonuç itibariyle forumdan araç almak benimde aklıma yatan bişey en azından aklımda soru işareti olmaz...örnek cihat ın araç için hiç düşünmeden antalyaya kalkar giderim :)

Yazar:  bacey [ 01 Nis 2011 10:11 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

KOray Abi,

doğru söylüyorsun çünkü aracımızın tekerine taş değse yazıyoruz burada...gizlimiz saklımız yok EvvelAllah...Ancak benim için renk ve aracın içinde sigara içilip içilmemesi kriterleri çok mühim...kriterler uysaydı para konusunda bir şekilde anlaşırdık , herkes de mutlu olurdu...Hatta sen İstanbulda mıydın hatırlıyamadım, Terminin arabayla gelir benim arabayla dönerdin :)

Yazar:  Buraq [ 01 Nis 2011 10:13 ]
Mesaj Başlığı:  Re: termin cz3 --> bacey ... bacey cz5 --> x...x =? :)

bacey yazdı:
Terminjiiim,

ben senin arabayı beyaz zannediyordum, yıkıldı hayallerim :(



hocam kaplama yaptırabilirsin bence sorun bu olmasın aşılır :D

1. sayfa (Toplam 3 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/