Zaman: 27 Nis 2024 17:56

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 64 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2012 22:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Arkadaşlar bu yaz Mayıs ayı gibi aracını değiştirmeyi düşünüyorum. 2008-2011 arası kasası beni cezbediyor.

İstediklerim
Daha genc
Daha büyük
Mümkünse dizel
Otomatik

Bir araç, c sedanlar ilgimi çekmiyor. Lancer düşünüyordum ama üstüne 20k verip yine lpgli ve bagaj bölümü kisitlayici bi araba almak istemiyorum.

Alacağım araç büyük bi ihtimal 100k civarı olacak.

Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Fransız araçlarından bir Japon sorunsuzlugu beklemiyordum ama aradığım kriterlerde fazla da secenek yok.

Note 2 ile gönderildi

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2012 23:14 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
İç mekanda aşınma olmayan o km'de araba yoktur. Malzemesi çok meyilli böyle şeylere. Ha çok dolu araba kuzenimde var. Yakıtı da gidişi de güzel. Sadece yarı otomatik biraz cins işte. Ama colt sonrası da alışırsın. Yüksek tork olduğundan daha çok silkeliyor.
Elektronik çok zamazingosu vardı ama.elektromekanik El freni, katlanan ayna, geri vitese alınca aynalar aşaya bakıyor, yokuş kalkış yk yok. Her yerde de eşya gözü var.
Kısaca mekaniğine iç temizliğine ikna olursan motoru kendini ispatlamış bir araç.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2012 23:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Bilgi için sağol Aydın. Valla ben araba alım-satım olaylarında çok acemiyim. Bir aracı kafaya koyduğum zaman artıları-eksilerinden fazlaysa alışıyorum. Kolay kanıksıyorum.

Örneğin Colt'u ilk sahibinden de gördüğümde hiç beğenmemiştim. Kapı kolları ve arkası bana çok çirkin gelmişti. Ne zaman ki canlısını gördüm. Milletin çekip koyduğu fotoların ne kadar yanıltıcı olduğunu anladım. Hatta tipine aşık oldum. Direksiyon simidi ve karanlıkta konsolun şafşatadan uzak görüntüsünü hala çok beğeniyorum.

Ancak arkadaş çevremin de belki de tesiriyle farklı marka araçları da denemek istiyorum. Daha önce söylemiştim; şuan tek şikayetimiz eşimin arka koltukta uzun yolda rahat edememesi. Bagajı falan takmıyorum. Ama colt'un abisi diğer büyük MPV'ler de iştahımı kabartıyor.

C4 picasso bana Colt Plus'ı andırıyor. A sütunu, dev gibi ön cam, yandan çekik ön farlar.. Yani citören değil de mitsu olsa kafamda sıfır soru işareti olacaktı..

Picasso'daki donanım gerçekten B sınıfından geçen biri için büyük bir sıçrama.. Yol tutuş için bişi diyemem ama kağıt üzerinde adeta yok yok.. Adamlar üst donanımda katlanabilen ve bagajın kenraında yer kaplamadan duran bir pazar arabası bile eklemişler. Ben böyle ince dokunuşları seviyorum.

Hele yurt dışında satılan modelleri var ki oha diyorsun.. Örneğin bagajda aracı yükseltip-alçaltma düğmesi, ön tamponda karbonmonoksit sensörleri (dur-kalk trafikte egzos kokusu yoğunda iç sirkülasyonu otomatik olarak devreye alıyor) gibi..

İkinci el olarak garip bir durum var. Genelde bilinçli-kalabalık aile portföyü olan aracın ikinci elinde 100k altı olanlar 40-50bin iken 100k üstünde fiyatlar 33-40 civarı geziyor.

Yani 80binde 45bin olan araç 130binde 35 bin TL oluyor.. Ben sırf 2 sene sonra bir daha değişim istemediğim için düşük km istiyorum ama alırken pahalı-satarken ucuza vermek bana koyar.

Onun için servis bakımlı-temiz bir 100k km olan bir araç bulup, daha alırkenden belki de 10bin tl zarar etmeyi göze alıcam..

Diğer yandan çok fazla elektronik ileride arıza riskini de artırıyor.

Valla zor işler be.. Gözünü arartıp alacaksın, çok da bağlanmadan satıp yenisini alacaksın.. en iyisi bu aslında.

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 00:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Eyl 2011 20:36
Mesajlar: 975
İsim: Ahmet Emin
Araç: 2014 Astra 1.6 Cdti Sport
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: Arh+
Yaş: 0
Kişisel fikrim alıcağınız araba şuan kullandığınız Colt'tan güzel olucağına inanmıyoruum.

_________________
Kalbinizin Sahibine Emanet Olun...


Ye yağlıyı iç suyu, donarsa donsun
Ye tatlıyı içme suyu, yakarsa yaksın
Al arabayı doldur depoyu, yakarsa yaksın..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 00:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2011 13:32
Mesajlar: 780
Şehir: Ankara
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt AMT
Meslek: Akademisyen
Yaş: 34
Açıkçası picasso benim de hoşuma giden araçlardan. sanırım 7 koltuklu ve 5 koltuklu versiyonları var; 5 koltuklusu daha rağbet görüyor diye biliyorum. sonra donanım dolu, motor ise hemen hemen sorunsuz. şu fransız arabalarına ilişkin önyargılara gelince, elbette son dönem arabaları görünce haklılık payı var ancak bu adamlar almanlara karşı citroenlerle direnmişler kardeşim. yani köklü otomobil geçmişleri, tarihsel deneyimleri var. (Ben severim bu fransız ulusunu :D ) diğer yandan trafikte toyota verso görünce, dönüp ikinci kez bakıyorum; bu konseptte bir araç için iyi bir alternatif. sonra japon sorunsuzluğu tabii (işbirlikçi japonlar o ayrı :D )
takip ediyorum bu başlığı, olur mu olur, dönüveririz :LOL:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 01:45 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bildiğim kadarıyla dünyada 4 tekerlekli ilk aracı citroen üretmiş. fransada fransız malları içinde en prestijlisi de citroenmiş. reno motor olarak beğensem de toplamda en beğendiğin citroen. hatta pejo ile bazen amblem dışında aynı bile olsa görünüş olarak da daha cazip. bugün temsa mesaj göndermiş ... dan başlayan fiyatlarla kampanya diye ama lancer 50binTL den başlıyor. hemen 1.6 corollaya baktım 45binTL den başlıyor. tamam marka iyi ama rekabet piyasasında neyine güveniyor bu temsa anlamadım. insanın, inadına Fransız alası geliyor :)
bu fiyat politikası canımı sıkmıştı da hangi başlıkta yazayım diye düşünüyordum. yazdım kurtuldum OHHH beee!!

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 02:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eyl 2011 09:44
Mesajlar: 927
Şehir: Bursa
İsim: levent
Araç: Colt 1.3 AMT 2011, ASX Intense 2011
Meslek: Avukat
Kan grubu: ARh-
Yaş: 36
Picassoyu bilmem ama bundan önceki aracımız 2005 model C4 dizel idi. Aracın motoru çok sağlam. Tork çok iyi. Biz o araçla 190k yaptık. Motordan yana bir sıkıntımız olmadı (anda satmaya yakın turbosu ben gidiciyim sinyali vermeye başlamıştı).
Fakat motor konusunda söylediklerimi maalesef elektronik ve plastik işçiliği konusunda söyleyemem. Bir kere aracı sıfır almamıza rağmen çok çabuk sağından solundan ses gelmeye başladı ve bu sesleri götürdüğümüz 3 servis de çözemedi. Ayrıca elektronik ile ilgili de çok sıkıntı yaşadık. Bazı arızalarını çözmeleri çok uzun sürdü.
Başka bir citroen kulanan arkadaşım gidiş geliş yolda kamyon sollarken aracının birden gaz kestiğini ve kamyonu geçemediğini söylemişti. Aracı çekici ile servise götürmüşlerdi. Onda da elektronik arıza çıkmıştı.
Citroen güzel tasarım yapıyor, estetik iyi, motor iyi ama bunları düşündükçe ben şahsen uzak durmayı yeğlerim. Neticede bir elektronik arızanın bazen bedeli manen çok yüksek olabilr.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 10:14 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
souldemon yazdı:
Picassoyu bilmem ama bundan önceki aracımız 2005 model C4 dizel idi. Aracın motoru çok sağlam. Tork çok iyi. Biz o araçla 190k yaptık. Motordan yana bir sıkıntımız olmadı (anda satmaya yakın turbosu ben gidiciyim sinyali vermeye başlamıştı).
Fakat motor konusunda söylediklerimi maalesef elektronik ve plastik işçiliği konusunda söyleyemem. Bir kere aracı sıfır almamıza rağmen çok çabuk sağından solundan ses gelmeye başladı ve bu sesleri götürdüğümüz 3 servis de çözemedi. Ayrıca elektronik ile ilgili de çok sıkıntı yaşadık. Bazı arızalarını çözmeleri çok uzun sürdü.
Başka bir citroen kulanan arkadaşım gidiş geliş yolda kamyon sollarken aracının birden gaz kestiğini ve kamyonu geçemediğini söylemişti. Aracı çekici ile servise götürmüşlerdi. Onda da elektronik arıza çıkmıştı.
Citroen güzel tasarım yapıyor, estetik iyi, motor iyi ama bunları düşündükçe ben şahsen uzak durmayı yeğlerim. Neticede bir elektronik arızanın bazen bedeli manen çok yüksek olabilr.

kamyonu sollarken hız kesme muhtemelen otomatik devir kesicinin devreye girerek motora zarar vermeyi engellemek içindir. tabii sollama anında yaşanacak bu durumda insan veya motorun zarar görmesi kıyaslaması yapılmaz. ancak motor zarar görseydi insana nolurdu bilemeyecem. ama Bursada çoğu elektronik/beyin problemlerinin adresi olan ustaya sormuştum. fransız arabalarının elektronik anlamda sağlamlığını. bana tebessüm ederek dükkana bir bak dedi %80 fransız markalarla doluydu. temsaya kızıp yorgan yakmasak mı acaba?

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 10:49 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Belki dizel motorlar bildiğimizden daha uzun ömürlüdür ama maalesef her konuda olduğu gibi bu konuda da ülkemde bilinçsizlik var...Yollardaki neslin çoğunluğu araç kullanmayı benzinli araçlarda öğrendiğinden midir nedir, bu dizel kullanım hassasiyetine uygun pek de kullanan olmaz...Turbonun varlığını da düşününce kimsenin ilk çalıştırma da ve kontak kapatma öncesinde yapılması gerekenlere dikkat ettiğini düşünmüyorum...İşte bu sebeplerle markası ne olursa olsun 100.000 km civarında gezinen bir dizele asala bulaşmam, tavsiye de etmem...Kaldı ki Japon sorunsuzluğundan sonra gelen Fransız daha da düşündürücü...madem 35.000 TLmiz var, alırım bir Civic Elegance CVT, takarım simit tank LPG, binerim..Zaten almayı düşündüğün Civic % 90 LPGli olur :) masraf da etmezsin...Aslında otomatik versiyonu olsa ,Lancer Sportback diyeceğim de , yok işte...Bilmiyorum acizane Picasso fikri kulağıma hoş gelmiyor...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 11:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 May 2012 09:45
Mesajlar: 366
İsim: ömer
Araç: 2006 1.3 Invite AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 29
Önümüzdeki yıllarda ben de daha geniş hacim için bir aile aracı düşeneceğim. Şahsi fikrim illa fransız olacaksa renault scenic baksanız daha mantıklı gibi. Diğer seçenekler;
Nissan Note
Ford c-max
Toyota Verso

Benim tercihim nissan noteden yana olurdu herhalde. Orta konsola yerleştirilmiş göstergeler iğrenç duruyor bana göre. Dediğiniz gibi colt plus bugün satılsa hemen gider alırdım.

_________________
Mitsubishi COLT 2006 1.3 AMT
___________________________________________________________________________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 12:10 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
Şanzıman dışında memnun kalmayacağın bir nokta düşünmüyorum...

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 12:35 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Mitsubishi' den inip Fransız' a binmek, akıl karı değil.

Elektrik aksamı arızası Fransızlar' da şans işi değil, %90 oranında kronik.

Mitsubishi serttir, seslidir bilmemnedir, ama üzmez bunu bilelim...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 12:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eyl 2011 09:44
Mesajlar: 927
Şehir: Bursa
İsim: levent
Araç: Colt 1.3 AMT 2011, ASX Intense 2011
Meslek: Avukat
Kan grubu: ARh-
Yaş: 36
av.ilhami yazdı:
souldemon yazdı:
Picassoyu bilmem ama bundan önceki aracımız 2005 model C4 dizel idi. Aracın motoru çok sağlam. Tork çok iyi. Biz o araçla 190k yaptık. Motordan yana bir sıkıntımız olmadı (anda satmaya yakın turbosu ben gidiciyim sinyali vermeye başlamıştı).
Fakat motor konusunda söylediklerimi maalesef elektronik ve plastik işçiliği konusunda söyleyemem. Bir kere aracı sıfır almamıza rağmen çok çabuk sağından solundan ses gelmeye başladı ve bu sesleri götürdüğümüz 3 servis de çözemedi. Ayrıca elektronik ile ilgili de çok sıkıntı yaşadık. Bazı arızalarını çözmeleri çok uzun sürdü.
Başka bir citroen kulanan arkadaşım gidiş geliş yolda kamyon sollarken aracının birden gaz kestiğini ve kamyonu geçemediğini söylemişti. Aracı çekici ile servise götürmüşlerdi. Onda da elektronik arıza çıkmıştı.
Citroen güzel tasarım yapıyor, estetik iyi, motor iyi ama bunları düşündükçe ben şahsen uzak durmayı yeğlerim. Neticede bir elektronik arızanın bazen bedeli manen çok yüksek olabilr.

kamyonu sollarken hız kesme muhtemelen otomatik devir kesicinin devreye girerek motora zarar vermeyi engellemek içindir. tabii sollama anında yaşanacak bu durumda insan veya motorun zarar görmesi kıyaslaması yapılmaz. ancak motor zarar görseydi insana nolurdu bilemeyecem. ama Bursada çoğu elektronik/beyin problemlerinin adresi olan ustaya sormuştum. fransız arabalarının elektronik anlamda sağlamlığını. bana tebessüm ederek dükkana bir bak dedi %80 fransız markalarla doluydu. temsaya kızıp yorgan yakmasak mı acaba?


İlhami bey, sorun devir kesici değildi. Zira arkadaşım kamyonu sollayamadığı gibi araç hiç gaz yememiş. Bu arada arkadaşın sürüş stilini biliyorum. Gittiği hızlar 90-100 bandındadır. Aracı triptonik vitesti. Aracın gaz yememesi üzerine mecburen emniyet şeridine çekmiş. Parça konusunda yanılmayayım ama vites ile ilgili bir parça elektronik sebeplerden yanıp vitesi devre dışı bırakmıştı. Bu nedenle aracı yürütememişti. Parçanın kerameti 50-60 TL birşeydi 2 sene önce ama allah muhafaza insan bir makasta kalsa giden parayla geri gelmez. Servisin söylediğine göre bu aarıza o zamanlar arada bir çıkan bir arızaymış. Şimdi düzelttiler mi bilmiyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 16:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Mar 2010 20:48
Mesajlar: 333
Şehir: DENİZLİ - BOLU
İsim: serkan
Araç: lancer
Meslek: sağlık memuru
Kan grubu: 0 +
Yaş: 34
picasso da colt gibi piyasa yoksunu. fakat arada sorunsuzluk farkı var. ben olsam madem aracı genişleteceğiz ve dizel yapacağız scenic ve ford bakardım. yada mitsuya devam beyaz bir asx.

_________________
1991 1.6 Nissan Sunny - 2003 1.2 Fiat Albea - 2007 1.3 İnvite Mitsubishi Colt - 2010 1.5 İnvite Mitsubishi Lancer


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 17:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Çok aşırı ve gereksiz elektornik aksam, düğme vs benim gözümü korkutmuştu. Otomatik vitesi de nasıl tabir edeyim " geçişlerde bi nefes alıyım sonra üst vitesten devam edeyim gibi arada soluklanıyor" diyebilirim.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 21:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
ommar yazdı:
Önümüzdeki yıllarda ben de daha geniş hacim için bir aile aracı düşeneceğim. Şahsi fikrim illa fransız olacaksa renault scenic baksanız daha mantıklı gibi. Diğer seçenekler;
Nissan Note
Ford c-max
Toyota Verso

Benim tercihim nissan noteden yana olurdu herhalde. Orta konsola yerleştirilmiş göstergeler iğrenç duruyor bana göre. Dediğiniz gibi colt plus bugün satılsa hemen gider alırdım.


Note a bindim. Colt ile arasında pek fark yok.
C max de otomatik yok
Verso da dizel Otomatik yok.

Picasso gördünüz mü bilmiyorum ama note ve colt bu aracın yanında çok küçük kalıyor.

Note 2 ile gönderildi

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 21:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
seskin yazdı:
picasso da colt gibi piyasa yoksunu. fakat arada sorunsuzluk farkı var. ben olsam madem aracı genişleteceğiz ve dizel yapacağız scenic ve ford bakardım. yada mitsuya devam beyaz bir asx.


Merhaba yorum için de Teşekkürler ancak asx otomatik yok. Ben manuel hayatta istemiyorum artık.

Note 2 ile gönderildi

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 21:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
akerimoglu yazdı:
Mitsubishi' den inip Fransız' a binmek, akıl karı değil.

Elektrik aksamı arızası Fransızlar' da şans işi değil, %90 oranında kronik.

Mitsubishi serttir, seslidir bilmemnedir, ama üzmez bunu bilelim...


Doğru, zaten o yüzden cekincelerim var. Ancak dh de 3 gündür picasso formunu okuyorum ve biraz önce bitirdim. Neredeyse 4 yıldır vites ile ilgili elle tutulur tek sorun yok.

Sorunlar genelde ele degen yerlerin çabuk asinmasi, onlarca sensorden gelen abuk subuk uyarılar. Yakıt konusunda çok nazik bi araç.

Ayrıca yazılım olarak iyi değiller üst perdesinin uzaktan kumanda ile kapanma olayı mesela zaman zaman hafıza resetlenmesi gibi sorunlar var.

Bunun dışında yedek parça konusunda ist dışı pek çok bayinin musteri memnuniyetini hiçe sayan davranışları var.

Bizim araç gibi çok seveni de var, nefret edeni de. İlginç bişi okudum mesela 2009da biraz da servisin iş güç guzarligi ile aracindan bunalan bi arkadaş aracını satıyor, üstüne 2 araç alıyor sonra yine gidip picasso alıyor. Hatta ilk ay o araçla da motorda ses sebebiyle sorun yaşıyor.

Bütün bunlarda garanti konusunda citoenin gerçekten iyi iş cikarttigini söyleyebilirim. Direksiyon aşınma mi var. Servis çekiyor fotoyu ve direksiyon değişiyor.

Ben picasso istemeyiniz sebebi kullanım ile ilgili. Az yakıyor, dolu araç ve en önemlisi ÖTV indirimi ile 40bine alan insanların sıfır fiyatına göre uygun fiyatla satmalari.

Note 2 ile gönderildi

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 22:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
1 kere binmişliğim var devasa boyutu çok etkileyici, içinde insan kendini iyi hissediyor.
Donanım zaten belli ama fransızlara nasıl güven olur bilmem.
Hele 100k civarı olunca dizel otomatik bir fransıza Kafan rahat binemezsin heralde.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ara 2012 23:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 31 May 2012 20:40
Mesajlar: 213
Şehir: Gaziantep
İsim: Evrim
Araç: asx 2011
Meslek: Reklam
Yaş: 31
C4 vtr sahibiydim. Araç gerçekten dolu dolu bir araçtı. Ancak bu da elektronik arızalırına beraberinde getiriyor. Levent arkadışımızın söylediği olay benimde başıma geldi otobanda giderken araba kendini kapattı. Hızımda 90-100 arası birşeydi. Motor konusunda beni hiç üzmedi. Elektriksel sorunlar dışında sorun yaşamadım. Ama özellik olarak dolu araçlar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 64 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 61 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye