Zaman: 18 Nis 2024 06:11

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 24 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2010 23:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Aracın az olması ve kullanıcıların sürekli olmasından kaynaklanıyor sanırım :)

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2010 21:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Haz 2010 15:58
Mesajlar: 10
Merhabalar;
Birincisi hala aradığım arabayı bulamadım..
İkincisi AMT'lerdeki şu geriye kaydırma olayı biraz kafamı karıştırmaya başladı..
işin aslı arabayı genelde eşim kullanacağı için bu geri kaydırma olayını duyduğunda biraz endişelendi.. ayrıntılı bilgi verirseniz sevinirim..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2010 21:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Tüm tiptronik şanzımanlı araçlarda var sanırım bu olay. Sadece tam otomatik şanzımana sahip araçlar geriye kaydırmaz. Geriye kaydırma ne diye sorarsanız, arabayla rampa yukarı bir yolda duraklarsanız ve sonrasında yeniden hareket etmek için ayağınızı frenden çekip gaza basana kadar aracın sanki boştaymış gibi geriye doğru ilerlemesidir. Tabi tam boştaymış gibi bir anda geri gitmez ama gene de geriye kaçar.
Benim görüşüm çok abartılacak bir durum söz konusu değil. Eğerki eviniz bir tepede falan değilse hiç sorun değil. Şehir içinde aşırı bir rampa zaten yok, ki bu olayı el frenini kullanarak çözebilirsiniz. Eşinize de dik rampalarda el frenini kullanmayı öğretirsiniz olur biter.

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Haz 2010 22:17 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
bence de abartıcak bir durum yok. Çok kolay alışılıyor. Kaldı ki benim aracım tam otomaitk ama yine de dik rampalarda biraz da kafasına göre geri kaçırdığı oluyor. düz vites gibi tam düşünmeyin. düz viteste yokuşta kalkmak bir stres işidir. Debriyaj gaz vs iyi ayarlamak alışkanlık ister. AMT şanzımanda ise strese gerek yoktur. Zira ayağı frenden çekip gaza basacaksın o kadar. sadece çok dibinize birisi girmişse sıkıntı olmasın diye (her ihtimale karşı) el freni opsiyonu her zaman açık. Bir test sürüşü yapp deneyin görün bence.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 24 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 8 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye