Zaman: 16 Tem 2018 15:27

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 61 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2017 15:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 514
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
tilki yazdı:
av.ilhami yazdı:
tilki yazdı:
Ha birde piyasası hakkat çok yavaş...

outlander da yavaştı ama sen hızlandırdın :) geçen gün gene ustanın Sportage kullandım. kesinlikle kıyaslanacak araba değiller. sportage kötü demiyorum ama sanki sınıf farkı var. bizimkiler hızlı hafif binek oto. sportage daha ağır ve konfor (yumuşak süspansiyon) odaklı hissi veriyor. 2.0 dizel çoook hantal kalıyor. yakıt zaten hunday/kia da klasik sorun.
En önemlisi de eşime sordum, "hangisi daha iyi " diye hiç düşünmeden "tabikii bizimki daha iyi" dedi. Nokta :D


outlanderin piyasasının yavaş olmasının sebebi bence piyasada az olduğu için bilinmemesi vede mofiyelisi az...
Ben aldım mesela benden bakıp belediyeden bir arkadaş daha bakıyor, karşı komşum hoşuna gitti, benimkinden yada kredi çekip bir üst kasasını alacak...

Bizim araçlar Sportif bir alt yapıya sahip yerden yükseltilmiş otomobil gibi (araç içi yüksekliği bunu gösteriyor zaten).
Ama ben mercedes ml almak isterken hem ustalarım istemiyor hem hanım aracı sattırmıyor...


Outlanderin üst kasası derken 3 tip üst kasa var . Dizel 4x4 lere sorunları var motordan dolayı diyorlar bilginiz olsun Uzak durmakta fayda var. Eski kasalara nazaran 4x2 leri otomatikleri çok hoş farklı ve çok geniş bir iç hacim sunuyor (Koltukları katlarsan arkaya rahat bir çift kişilik yatak atılır :D ) . Ama sunroof, koltuk ısıtma, bej iç kesim falan ıvır zıvır özellikleri yok. 4x4 leri henüz deneme şansım olmadı ama 4x2 cvtlerin eksilerini kapatmış görünüyor.
eski kasa outlander 35
4x2 cvt köpek balığı 65
4x4 cvt 120
civarlarında. 4x4 cvt bu fiyat farkına bence değmez. Ha çok param var zevk benim zevkim diyene de lafım yok. Ama ilerleyen yıllarda fiyatlar daha uygun hale gelirse düşünülebilir.
Ekonomik durumunuz eh işte ise boş duster alacağınıza, arazi ile de işim yok derseniz 4x2 cvt köpek balığı kasa öneririm.
Araziye girip çıkacam 4x4 olsun derseniz eski kasalar ideal ve ekonomiktir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2017 15:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 817
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
tilki yazdı:

Bu turbosuz nacizane tavsiye etmem. Almışken turbo zevkini yaşayın derim.

Bizde burda subarucu taşlamayız, estağfirullah. Ama hor kullanılmış subaru piyasada çok ce can yakmaya hazır hepsi :)
Temiz turbolu olsun, az nazik davranın cebinizde hali hazırda 3000 tl olsun tamam :)


0 aldığım sportback'imi5 yıla yakındır kullanıyorum, 104 bin de sol amortisörü patlatabildim sadece, yağ su değişminden başka bir masraf yapmadım henüz.
SUbaru konusunda en çok karışıltığım bilgi her knuda masraflı olduğu.
siz de bunu tecrübe etmişsiniz, en güzel bilgi her iki markayıda kullananlar gelecektir muhakkak.

Artık günlük kullanım bir araç için bende otomatik vites düşünüyoum. şuan iki araç var evde teke inmeyi düşünüyorum.
4x4 merakımda olunca köpekbalığı Outlander lar liste dışında kalıyor, yeni kasalarda bütçeyi aşıyor.
elde kaldımı 2.4 Outlander :)

birkaç soru:
uzun yol konforu nasıldır?
yol, rüzgar ve lastik sesi seviyesi 100 km üstünde ne durumda?
süspansiyon serttir peki bozuk yol konforu nasıldır? Lancer biraz takır tukur kalıyor çünkü.
2.4 motor için 160 byg az değil mi?

Lancer a göre daha geniş ve özellikle bozuk yollarda daha konforlu ekonomik bir araç istiyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2017 15:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 514
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Eski kasa motor sesi çok gelmez hatta bakımı iyi yaparsan zor duyarsın 120 leri geçmediğin sürece. Lastik sesi senin lastik seçimine bağlıdır yani sessiz de olabilir fazla gürültülü de . 100 ün üstünde hafiften rüzgar sesi gelmeye başlar(4x2 cvt köpek balığında 140-150 lerden sonra belirgin rüzgar sesi gelmeye başlar). Aşırı rahatsız edici değil ama az da sayılmaz. (2.0 sport outlander deneyimini yazdım.) Otomatiği 1 litre kadar fazla yakar Manuel de yakıt tüketimi şehir içi 10-11 litre gaz şehir dışında 9-10 litre civarındadır. Lancer de bu rakamlar çok daha düşüktür. Outlanderlarda sübap sorunu pek olmuyor duyduğum kadarıyla ama Lancerler magnezyum sübap olduğundan sübap değişimi isteyecektir.
Uzun yol konforu outlanderda iyi. Lanceri bilmiyorum ama kötü olduğunu da zannetmiyorum. Outlander ile kötü yollarda çok rahat 50-60 la gidersiniz ve konfordan da çok bir kaybınız olmaz.

Parasal olarak çok kasmaz diyorsanız ve arazi ile işiniz de yoksa 4x4 den vazgeçerek 4x2 otomatik köpek balığı outlanderi test edin derim. Test etmenizre rağmen halen beğnemiyorsanız öyle düşünün eski kasasını.
Seri araç kullanan biriyseniz outlanderlar size pek uymaz. Sakin sürenlerin aracıdır genelde outlander. Aracı kasarsanız seri hareket eder ama yakıtı da resmen içmeye başlar.
Lancer ise ona nazaran daha seri bir araçtır yanlamalara ve yol tutuşuna daha iyi gelir. Yakıtı seri kullansanız da üzmez.

Sedan mı yüksek araç mı bu biraz da sizin tercihinize bağlı test edip öyle almaya karar verin bence. Bana göre outlander güzeldir de siz lanceri seversiniz belki de .


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2017 15:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 817
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
Can Hocam
4*2 CVT Outlander çok baktım zamanında ama bu ara fiyatlar çok yükseldi. aynı paraya foraster 2008-2010 yakışıklı kasa olunca kafa karışmıyor değil.
aynı paraya süekli 4 çeker ve konfor-donanım olarak daha dolu bir seçenek.
4 çekeri sadece arazi için düşünmüyorum, biraz çok yakar ama yol tutuş ve ihtiyaç halinde hazır asker modunda beklesin :D
mesela. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita- ... 790/detay/


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2017 16:36 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4871
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
açıklama yapalım da mitsuya laf gelmesin: Outlander dizeller wosvos moturudur.
2.4 motora 160 beygir bizim ülke için düşük ancak Amerikada 3.5 motor olup 210 beygir olan araçlar var. bu meseleyi ben de anlamadım. Aklıma gelen tek ihtimal: büyük motor düşük beygir ile motorun sorunsuz ve uzun ömürlü olmasını sağlamak. ayrıca marjinal fayda diyebileceğimiz "volümetrik verim" meselesi var ama bu ihtimal zayıf: yazılımla koca (2.4)motoru herhalde rahat 200 beygir yapabilirlerdi.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2017 17:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 514
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
levent yavuz yazdı:
Can Hocam
4*2 CVT Outlander çok baktım zamanında ama bu ara fiyatlar çok yükseldi. aynı paraya foraster 2008-2010 yakışıklı kasa olunca kafa karışmıyor değil.
aynı paraya süekli 4 çeker ve konfor-donanım olarak daha dolu bir seçenek.
4 çekeri sadece arazi için düşünmüyorum, biraz çok yakar ama yol tutuş ve ihtiyaç halinde hazır asker modunda beklesin :D
mesela. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita- ... 790/detay/


Üstadım bu araçlara kötü demiyorum. Çok yakından bildiğim araçlar da değil zaten. Ama 4x2 cvt köpek balığı outlandere göre çok farklı olarak iç hacim meselesi var .

Ben açıkçası biraz eski kafalıyım (Başkalarının tercihine çok zıt gelecek şekilde severekyıllarca twingoya bindim). bunun da etkisi var bu tercihte. Araçta yeni özellik yada illada top konfor olsun diye bir amacım yok. Araçta aradıklarım; makul fiyat, geniş iç hacim, sağlam bir kasa, en azından az da olsa konfor, otomatik klima, geniş görüş açısı, kolay kullanım, cüssesine göre makul yakıt tüketimi ve sorunsuz az masraf çıkarması. Cruse sunroof şerit takip vs. gibi günümüzün güncel ek özellikleri pek de aradığım + para ödemek istediğim özellikler değil. Bu aradığım özelliklerinde en yakın noktada buluştuğu araçlar genel olarak mitsubishi araçlar. Başka marka bakarım dersen + özellikleri olan kia sportageye de bakabilirsin.

4x2 ile 4x4 arasında aman aman bir yol tutuş farkı görmedim açıkçası ama bariz bir difransiyel sesi farkı var o ortada :D Madem araziye girmeyeceksin, yol tutuşu ise amaç ve parasal sıkıntı da olmayacaksa tavsiyem 4x2 alıp ince yanak lastik taktırman yönünde oalcak. Lastik biraz düdük makarnası gibi durur ama yol tutuşuna laf ettirmez . :kart:

Çok para vermek istemezsen, günlük kullanım, 4x4 özelliği ve az yakması senin için önemli ise eski kasa manuel 2.0 sport öneririm. Otomatik istersen 2.4 günlük kullanımda şehir içi 1 litreye yakın (uzun yolda yaklaşık aynıdır) daha fazla yakacaktır. Bu da göreceli bir durum tercih meselesi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2017 17:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1168
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
levent yavuz yazdı:
tilki yazdı:

Bu turbosuz nacizane tavsiye etmem. Almışken turbo zevkini yaşayın derim.

Bizde burda subarucu taşlamayız, estağfirullah. Ama hor kullanılmış subaru piyasada çok ce can yakmaya hazır hepsi :)
Temiz turbolu olsun, az nazik davranın cebinizde hali hazırda 3000 tl olsun tamam :)


0 aldığım sportback'imi5 yıla yakındır kullanıyorum, 104 bin de sol amortisörü patlatabildim sadece, yağ su değişminden başka bir masraf yapmadım henüz.
SUbaru konusunda en çok karışıltığım bilgi her knuda masraflı olduğu.
siz de bunu tecrübe etmişsiniz, en güzel bilgi her iki markayıda kullananlar gelecektir muhakkak.

Artık günlük kullanım bir araç için bende otomatik vites düşünüyoum. şuan iki araç var evde teke inmeyi düşünüyorum.
4x4 merakımda olunca köpekbalığı Outlander lar liste dışında kalıyor, yeni kasalarda bütçeyi aşıyor.
elde kaldımı 2.4 Outlander :)

birkaç soru:
uzun yol konforu nasıldır?
yol, rüzgar ve lastik sesi seviyesi 100 km üstünde ne durumda?
süspansiyon serttir peki bozuk yol konforu nasıldır? Lancer biraz takır tukur kalıyor çünkü.
2.4 motor için 160 byg az değil mi?

Lancer a göre daha geniş ve özellikle bozuk yollarda daha konforlu ekonomik bir araç istiyorum.


Subaru impreza maceramızdan başlayalım , 2005 yuvarlak farlı vardı, 2008 yılında satmıştık. Bu 3 yılda keyfi jant/lastik zırt vırt dışında hiç masraf çıkarmadı yıllık 2 kere bakımı vardı sadece, subarular turbo destekli olanlara yıllık 2 kere yağ değişimini ısrarla önermişlerdi.
Subaru imprezanın bu referansıyla forester aldık, ama ilk sene sorunsuz bindiğimiz araç artık hersene sorun çıkarmaya başladı satamayınca çiftlikte amcaoğlu binmeye devam etti.
Amortisör patlattık, elektronik arızalar sık başgösteriyor, direksiyon revizyon gerektirdi, kalorifer bir ara tek taraf ısıtmıyordu.
Aynı zamanlarda 2004 outlander eniştemizde var sadece 10.000 kmde bir bakım , bir kere sunroof motor arıza yaptı onu yaptırdık o kadar...

Denk gelmiş olabilir, bizim forester yıpranık olabilir o yüzden araca b.k atmamak lazım.

100 km üstü ses az az geliyor çözüm yalıtım. (Aynı ses subaruda da var)
Süspansiyon orta sertlikte, benim alt takım bozuk o yüzden benimkide az takır tukur yol turuş sınıfında çok iddialı bir seviyede ( subaru daha konforlu ama orjinal süspansiyonu ile )
2.4 motor için 160 bg haza mühendisler bişi biliyordur :) genelde bu sınıfta 2.0 motor 140 bg kullanılır buna bakınca bu motor seçeneği bence çok iyi
Motor forged çelik döküm ve şanzıman ile birebir uyumu bu arabayı sorunsuz yapan ilk etmen.

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2017 18:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1168
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Yani subaruyu ben impreza ile tanıdım orda kaldım, forester bence kalıbının aracı değil. 2008 üstü olan makyajlı kasa tipi benimde hoşuma gitti ama 2.0 150 bg ve yerden yüksekliği hatal kırıklığı o paraya.
Onun yerine daha az modelsiz ama daha güzel 4x4 suvlar var.
Mesela subaru içinde şu an xv benim biraz hoşuna gitti babam için test sürüşü yapmıştık.

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 09:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 817
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
av.ilhami yazdı:
yazılımla koca (2.4)motoru herhalde rahat 200 beygir yapabilirlerdi.

Bu konuyu İba ile görüşmek lazım
2.4 200 bgy kulağa çok hoş geliyor :Yahoo!:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 09:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 817
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
tilki yazdı:
Yani subaruyu ben impreza ile tanıdım orda kaldım, forester bence kalıbının aracı değil. 2008 üstü olan makyajlı kasa tipi benimde hoşuma gitti ama 2.0 150 bg ve yerden yüksekliği hatal kırıklığı o paraya.
Onun yerine daha az modelsiz ama daha güzel 4x4 suvlar var.
Mesela subaru içinde şu an xv benim biraz hoşuna gitti babam için test sürüşü yapmıştık.

Talha Hocam yorumların biraz şaşırttı beni doğrusu.
2.0 atmosferik motor ve 150 beygir. daha ne yapacaklar ki, 2.4 160 beygir çok daha vahim ozaman.
Yeni foresterlar çok dolu ve güzel araçlar. 2008 sonrası kasadan itibaren çok beğeniyorum. önceki modeller makul fiyatlı geniş iç hacimli ve otomatik vites olduğu için araştırıyorum.
aynı özelliklerde en kötü model 1.5-2 katı fiyattan başlıyor piyasada ki bende Subaru ve Mitsubishi haricinde gerçekten hakkını vererek ekonomik seviyede SUV yapan yok gibi. pahalı olanlar marka değerini satıyor.
ben subaru fanı değilim ama Japon hastasıyım.
XV yi bende kullandım ve sürüş keyfi sıfır CVT bir şanzımanı var. kendime alacağım bir araç değil bu haliyle, param olursa ancak eşime gider yani.
aynı zamanda LEVORG, 2016 2.0 dizel Forester ve 2015 Forester XT test sürüşleride yaptım. ve her 3ünüde bayıldım.
Fırsatım olursa bana yakın bir 2.4 OUT var satılık, gidip onuda inceleyeceğim.

şimdi benim anladığım;
45 e kadar outlander mantıklı bir seçim,
önde olduğu noktalar: sorunsuzluk ve dayanıklılık, düşük parça maliyeti
eksileri: konsol nispeten eski görünümlü (bana göre)
yüksek MTV (aynı yaş araca göre yıllık 400 fark var)
yüksek yakıt (boxer motorlarda az yakmadığı için Forestera karşı bir avantaj değil, ancak Lancer a kıyasla çok yüksek gelebilir, Lancer LPG ortalaması 7.5-8 LT :D )

45-60 arasında
seçenek olarak otomatik mitsubsihi yok, sadece Subaru var, onlarda süpriz dolu makinalar

60-80 arasında
4*2 CVT Outlander ve 2008 sonrası Forester lar.
Forester gurubunda X Limited versiyonu hoşuma gidiyor. LPG takılmamış 100K KM altı sçenekler var. bunlarda bahsedilen sorunlar olma ihtimali ne kadar yüksektir 2008 ve üstü modellerde?
açıkçası bu sınıfa çıktıktan sonra 2 çeker outlander a binmek istemiyorum. (Can Hocam alınma sakın :D ) zamanında fiyatları makuldu ama çok yükseldi. çok temizi iyi bir fiyata denk gelirse belki düşenebilirim.

80+ maddi olarak beni şuan aşıyor.
imkanın olunca ne yakıt nede vergisine bakmadan 3.2 DID Pajero Dakar edition ı vururum inşallah :"":


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 10:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 514
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Levent Bey, Alınacak bir şey yok tercihler, kişisel kanılar, ekonomi ve zevk meselesi işin içine girince ulaşılacak doğru sayısı da bir o kadar çeşitleniyor.

Bu arada iç hacim olarak o gövdeye göre küçük görsem de bi outback aracı test etmedim. Subarularda hoşuma giden bi onlar var. Eski kasası da dahil onları kullanan test eden arkadaşlar var mı ? İzlenimleri neler ?
Videolarını izlesemde insanlar genelde birinin aracını yada bayilerin araçlarını aldığından çok üstün körü eleştiriyorlar. Gerçekten binmiş almış yada test edip kimseye minnet etmeyecek birilerinin görüşlerine ihtiyacım var.

Almaya niyetim olmasa da meraktan soruyorum :crazy:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 11:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1168
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
levent yavuz yazdı:
tilki yazdı:
Yani subaruyu ben impreza ile tanıdım orda kaldım, forester bence kalıbının aracı değil. 2008 üstü olan makyajlı kasa tipi benimde hoşuma gitti ama 2.0 150 bg ve yerden yüksekliği hatal kırıklığı o paraya.
Onun yerine daha az modelsiz ama daha güzel 4x4 suvlar var.
Mesela subaru içinde şu an xv benim biraz hoşuna gitti babam için test sürüşü yapmıştık.

Talha Hocam yorumların biraz şaşırttı beni doğrusu.
2.0 atmosferik motor ve 150 beygir. daha ne yapacaklar ki, 2.4 160 beygir çok daha vahim ozaman.
Yeni foresterlar çok dolu ve güzel araçlar. 2008 sonrası kasadan itibaren çok beğeniyorum. önceki modeller makul fiyatlı geniş iç hacimli ve otomatik vites olduğu için araştırıyorum.
aynı özelliklerde en kötü model 1.5-2 katı fiyattan başlıyor piyasada ki bende Subaru ve Mitsubishi haricinde gerçekten hakkını vererek ekonomik seviyede SUV yapan yok gibi. pahalı olanlar marka değerini satıyor.
ben subaru fanı değilim ama Japon hastasıyım.
XV yi bende kullandım ve sürüş keyfi sıfır CVT bir şanzımanı var. kendime alacağım bir araç değil bu haliyle, param olursa ancak eşime gider yani.
aynı zamanda LEVORG, 2016 2.0 dizel Forester ve 2015 Forester XT test sürüşleride yaptım. ve her 3ünüde bayıldım.
Fırsatım olursa bana yakın bir 2.4 OUT var satılık, gidip onuda inceleyeceğim.

şimdi benim anladığım;
45 e kadar outlander mantıklı bir seçim,
önde olduğu noktalar: sorunsuzluk ve dayanıklılık, düşük parça maliyeti
eksileri: konsol nispeten eski görünümlü (bana göre)
yüksek MTV (aynı yaş araca göre yıllık 400 fark var)
yüksek yakıt (boxer motorlarda az yakmadığı için Forestera karşı bir avantaj değil, ancak Lancer a kıyasla çok yüksek gelebilir, Lancer LPG ortalaması 7.5-8 LT :D )

45-60 arasında
seçenek olarak otomatik mitsubsihi yok, sadece Subaru var, onlarda süpriz dolu makinalar

60-80 arasında
4*2 CVT Outlander ve 2008 sonrası Forester lar.
Forester gurubunda X Limited versiyonu hoşuma gidiyor. LPG takılmamış 100K KM altı sçenekler var. bunlarda bahsedilen sorunlar olma ihtimali ne kadar yüksektir 2008 ve üstü modellerde?
açıkçası bu sınıfa çıktıktan sonra 2 çeker outlander a binmek istemiyorum. (Can Hocam alınma sakın :D ) zamanında fiyatları makuldu ama çok yükseldi. çok temizi iyi bir fiyata denk gelirse belki düşenebilirim.

80+ maddi olarak beni şuan aşıyor.
imkanın olunca ne yakıt nede vergisine bakmadan 3.2 DID Pajero Dakar edition ı vururum inşallah :"":


Levent bey, 2.0 motor olup turbolu yüksek outlender motorları gibi 2.0 turbo 202 bg yapabilirlerdi, subarunun EJ205 kodlu WRX motorları var bunu imprezaya koyduğu gibi forester'e koyabilirdi. ben bunu demek istemiştim, inanın yerden yüksek ve ağır araçta ve otomatik şanzımanda bg düşüklüğünü müthiş hissedersiniz, hemen örnekleyelim, 2.0 140 bg nissan x-trail buyrun nette araştırın, yokuşta çekmeme, ani hızlanma sorunu gibi bir çok yazı okursunuz, bende bindim bu araca hakkaten 140 bg diyorsunuz ama sürünüyor resmen.

2008 üstü temiz bir subaru foresterları almanız konusunda bende hem fikirim, benimde tipini ve iç dizaynını sevdiğim araçlar açıkçası üst kasa outlander mı subaru mu ben subaru derdim, ama alt kasada outlander diyorum inşallah anlatabilmişimdir meramımı ... :)

Açıkçası kesin japon bakıyorsanız;
45 e kadar outlander ve Suzuki G.vitara serisi mantıklı bir seçim...
60-80 arasında ise bence outlander elenir forester alınır. (Tabi yüksek modellerinin kronik sorun vs araştırılır)

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 11:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1168
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
canztr yazdı:
Levent Bey, Alınacak bir şey yok tercihler, kişisel kanılar, ekonomi ve zevk meselesi işin içine girince ulaşılacak doğru sayısı da bir o kadar çeşitleniyor.

Bu arada iç hacim olarak o gövdeye göre küçük görsem de bi outback aracı test etmedim. Subarularda hoşuma giden bi onlar var. Eski kasası da dahil onları kullanan test eden arkadaşlar var mı ? İzlenimleri neler ?
Videolarını izlesemde insanlar genelde birinin aracını yada bayilerin araçlarını aldığından çok üstün körü eleştiriyorlar. Gerçekten binmiş almış yada test edip kimseye minnet etmeyecek birilerinin görüşlerine ihtiyacım var.

Almaya niyetim olmasa da meraktan soruyorum :crazy:


Subaru Outback aracı beraber ava gittiğim arkadaşımızda var hatta satıcak arzu ederseniz sizin için görüşürüm. 2007 3.0 premium serisi , 4x4 onun motor kodu farklıydı H serileri var bununki en iyisi idi, tam emin değilim ama ya 250 ya 260 bg felan.

Açıkçası bence imprezaya en yakın sürüş dinamiğini bunda gördüm, Konya-Afyon yolu Dokuz mevkiinde geçen sene kar kürüdük resmen bu araçla o denli sağlam bir araç tek eksiği yere az yakın arkadaş get ile 3 cm yükseltti bu sene. Ama içi tabiki sw bir araç gibi ama konforuda ona göre fazla.
Arkadaşda 3 senedir var sanırım sürekli görüştüğümüz için hiç arıza vs şikayetini duymadım, yakıtı bizim outlanderlardan fazla ama açıkçası değer yani yalana gerek yok bildiğin canavar :crazy:

Sanırım ş.içi 0,48 krş yakıyordu

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 11:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4871
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
aynen: 2008' e kadar outlander, üst modelde subaru. Ancak ne olursa olsun sınıfının hakkını vermek için 4 çeker. 4 çeker almazsam ilk tercihim volvo olur (volvo motorlu tabii).

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 11:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 514
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Ben sadece araçları merak ediyorum.
Volvo xc70 ile outlander arasında gittik geldik en son yakıt ve vergisinden dolayı mitsuya yöneldik. Outlanderları biz yeni aldık o yüzden biraz hevesimizi alalım ancak bir kaç sene sonra belki araç değiştirmeyi düşünebiliriz. Bu arada eski kasa outlanderi temiz düşük km ve uygun fiyatlı bir Turbo outlander bulabilirsem test edip takasa girmek isterim. Onun dışında bir araç değiştirmeyi şimdilik düşünmüyoruz.

Outback eski kasalar 3 motorlu canavarlar çok yakar şuan eski kasa outlander ile neredeyse yarısı kadar yakıyorum.
Yenisi desen fiyatı fazla o kadar da veremem ve vermeye de yanaşmam zaten, o fiyata 4x4 cvt outlanderlara yönelirim . :twisted:
mitsubishi outlanderlarda köpek balığı kasa üstü alınmaz bence de . Fiyat farkı çok fazla.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 16:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 817
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
Abiler beye meye gerek yok, inasnı tribe sokmayın :LOL:

Talha Hocam, sanırım 2005 den sonra turbo forester yok 2014e kadar. şimdiki XT lerde çok fena doğrusu.
Japon istiyorum çünkü dert tasa sahibi olmak istemiyorum ayrıca diğer modellerin fiyatları çok yüksek. ev borcu ödüyorum çok fazla açılma lüsüm yok. minimum maliyet maximum performans lazım bana :lol:
bi ara pek heveslendim, kafama göre birşeyler bulamzsam Lancer ı turbalayabilirim hala, bir kaç ay içerisinde iş konuları netleşsin bakalım hayırlısı ile.

xtrail i araştırdım, her konuda patates, parmak yormaya bile gerek yok 8)
suzuki vitaraya gelince, LPG montajı sonrası bagaj ciddi sııntı oluyor malum simit LPG takılamıyor. yoksa hem konfor-donanım hemde görüntü olarak ben buaradayım diyor.

Can hocam bende 18" 1.8 lancer jantı vardı geçen ay sattım daha önce isteyen de oldu ama köpekbalığı outlander alırsam kullanırım diye satmamıştım. tamamen ümidi kesince verdim kısmetlisine

Outback demişsiniz içim bir hoş oldu :shy:
çok uzun olduğundan eşim kullanamaz, aslında alışsa kullanır ama 3.0 motor günlük kullanım için çok çok yorar.
merak ettiğim forester boxerdaki sorunlar 3.0 H6 da yokmu, daha mı rounsuz bu motor?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 16:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 514
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
levent yavuz yazdı:

Outback demişsiniz içim bir hoş oldu :shy:
çok uzun olduğundan eşim kullanamaz, aslında alışsa kullanır ama 3.0 motor günlük kullanım için çok çok yorar.
merak ettiğim forester boxerdaki sorunlar 3.0 H6 da yokmu, daha mı rounsuz bu motor?


Outbackten ben aslında yakıtından dolayı kaçmıştım. Cüssesi ve yerden yüksek uzun gövdesiyle göz dolduruyor. Sayısı bu araçların pek yok. Eğer ciddi bir sıkıntı yaşarsanız aracın değerinin çeyreğini sollayan hatta yarılayan masrafları kapınızı çalacaktır. O yüzden baya riskli olacaktır.
Eşiniz de kullanacaksa lancer bence kötü değil. Mitsudan şaşmayın idare edin. Bütçeyi rahatlatınca, eşiniz için en ideali 4x2 cvt köpek balığı outlander bakın derim. Cüssesine rağmen kullanımı böyle rahat bir araba görmedim ben.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 16:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1168
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
levent yavuz yazdı:
Abiler beye meye gerek yok, inasnı tribe sokmayın :LOL:

Talha Hocam, sanırım 2005 den sonra turbo forester yok 2014e kadar. şimdiki XT lerde çok fena doğrusu.
Japon istiyorum çünkü dert tasa sahibi olmak istemiyorum ayrıca diğer modellerin fiyatları çok yüksek. ev borcu ödüyorum çok fazla açılma lüsüm yok. minimum maliyet maximum performans lazım bana :lol:
bi ara pek heveslendim, kafama göre birşeyler bulamzsam Lancer ı turbalayabilirim hala, bir kaç ay içerisinde iş konuları netleşsin bakalım hayırlısı ile.

xtrail i araştırdım, her konuda patates, parmak yormaya bile gerek yok 8)
suzuki vitaraya gelince, LPG montajı sonrası bagaj ciddi sııntı oluyor malum simit LPG takılamıyor. yoksa hem konfor-donanım hemde görüntü olarak ben buaradayım diyor.

Can hocam bende 18" 1.8 lancer jantı vardı geçen ay sattım daha önce isteyen de oldu ama köpekbalığı outlander alırsam kullanırım diye satmamıştım. tamamen ümidi kesince verdim kısmetlisine

Outback demişsiniz içim bir hoş oldu :shy:
çok uzun olduğundan eşim kullanamaz, aslında alışsa kullanır ama 3.0 motor günlük kullanım için çok çok yorar.
merak ettiğim forester boxerdaki sorunlar 3.0 H6 da yokmu, daha mı rounsuz bu motor?


Sanırım motorlar farklı platformlarda üretiliyor o yüzden daha sorunsuz olabilir, arkadaş kullanıyor hiç sorun yaşamadı 3 senedir... motor vs ile alakalı. Ama parça sıkıntıs haliyle var zira araç az bulunuyor.

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 16:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 514
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Sorun konusuna gelince motorların sorunsuz olduğuna ikna olabilmek için çok fazla sayıda teyit gerektiğine inanıyorum. Arkadaşımızın 3 senedir sıkıntı yaşamayan arkadaşı tek başına yeterli data serisini oluşturmuyor. Outback yeni motorları dışında yalnızca bir kaç ilandan ibaret.

Az sayıda araç teyit edilmiş bilgi değildir. Örneğin aracı çok sert şartlarda kullanmamış olabilir. Çok sert şartlarda kullansa da o araç dayanıklı çıkabilir. Rutin bakımları zamanında yapıldı ve aracın sınırları bilinerek kullanıldıysa aracın çok masraf çıkarması ender bir durumdur.

Araç sayısı çok olursa buna 40 -50 bin aynı yağda binen, yağı zifte çevirenler de olacaktır. Güçlü motorla önüne geleni tokatlayıp 300 bini deviren de çıkacaktır. LPG takıp motoru yiyen de olacaktır. Uç noktada zorlanmaları ancak çok sayıda araçla görürüz. Sahibinden.com ilanlarında en azından 20 kadar ilan görmeliyiz ki bu araçla ilgili şikayetleri internette görüp yada övgüleri görüp genel bir kanı oluşturabilelim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Ara 2017 19:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1168
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
canztr yazdı:
Sorun konusuna gelince motorların sorunsuz olduğuna ikna olabilmek için çok fazla sayıda teyit gerektiğine inanıyorum. Arkadaşımızın 3 senedir sıkıntı yaşamayan arkadaşı tek başına yeterli data serisini oluşturmuyor. Outback yeni motorları dışında yalnızca bir kaç ilandan ibaret.

Az sayıda araç teyit edilmiş bilgi değildir. Örneğin aracı çok sert şartlarda kullanmamış olabilir. Çok sert şartlarda kullansa da o araç dayanıklı çıkabilir. Rutin bakımları zamanında yapıldı ve aracın sınırları bilinerek kullanıldıysa aracın çok masraf çıkarması ender bir durumdur.

Araç sayısı çok olursa buna 40 -50 bin aynı yağda binen, yağı zifte çevirenler de olacaktır. Güçlü motorla önüne geleni tokatlayıp 300 bini deviren de çıkacaktır. LPG takıp motoru yiyen de olacaktır. Uç noktada zorlanmaları ancak çok sayıda araçla görürüz. Sahibinden.com ilanlarında en azından 20 kadar ilan görmeliyiz ki bu araçla ilgili şikayetleri internette görüp yada övgüleri görüp genel bir kanı oluşturabilelim.


Evet haklısınız.

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 61 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye