Zaman: 18 Nis 2024 20:16

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2013 10:07 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Sesin kepazeliğine dayanamadım, Pioneer double ile ana üniteyi değiştirdim.

Resim

Resim

Resim

Stock ünite ile stock amfi, birbirleri için yapılmış. Stock ünite bağlı değilse amfi açmıyor. Bu nedenle amfiyi değiştirmek zorunda kaldık.

Resim

Nihayetinde sistem gayet güzel oldu. Siz sormadan, direksiyon kumandası ve bluetooth kumanda düğmeleri haliyle inaktif durumda.

Ses kalitesini söylememe gerek yok, çok güzel çalmaya başladı. Zaten hangi akıl hangi mantık bu işleri projeye döküyor aklım almıyor. Kalite olarak almaya kalksanız bütün ekipmanı 5.000 usd' ya toplayabiliyorsunuz (araştırdım). Sistemin Coax, mid ve tizleri Rockford Fosgate. Amfi ve ana ünite Mitsubishi Electric. Amfiye söz etmeyeceğim, dahili DSP katı olan mini ve oldukça işlevsel bir amfi, fakat bu sisteme sinyali üretecek olan üniteyi kendileri yapmak yerine Pioneer' la anlaşıp çok ucuza mal edip adam gibi sistem kurabilirlerdi. O zaman bu arabanın ses sistemi efsane olurdu.

Velhasıl kelam, şu an için delme, kesme vs olmadan, orjinaline sadık kalarak ana ünitemizi ve amfimizi değiştirdik. Eski amfi çıkıp yerine yenisi kondu, kabloları 25 cm uzatıldı. Ana ünite çıkıp Pioneer double geldi, stock kablolar hırsızla çoğaltıldı. Ön direkteki tizler ve arka kapıdaki coaxlar için teybin coax çıkışından kablo çekilip amfinin olduğu yere ulaştırıldı. Ön direkteki tizler araya cross over girilerek teyp ön çıkışından sürüldü (sistem değişikliği yapacaklar buraya dikkat etsin. Stock halde iken orjinal amfi üzerinde DSP ses katı olduğundan araya harici cross over girilmemiş. Değişiklik yapıldığında girilmezse tizler coax gibi çalar). Ön kapı midler amfinin ön katından harici cross over olmadan amfinin cross overi ve teybin HPF filtresi kullanarak süzüldü. Arka kapı coaxlar teybin coax rear çıkışından direkt sürüldü. Basımız 2 + 2 ohm çift bobinli olduğu için, ben sert ve çok bağıran basları sevmediğim için seri olarak amfinin rear kanalından 4 + 4 ohm olarak girildi.

Şu an sesi dinlemeniz lazım. O kadar söyleyeyim :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2013 14:24 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
Bravo dayanamadın di mi yine?

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2013 15:23 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:52
Mesajlar: 962
Şehir: Bakırköy, İstanbul
İsim: Melih
Araç: Mitsubishi Colt 2005 1.3 Instyle
Meslek: Filolog
Bekliyordum böyle bir atraksiyon.. Şaşırmadım :)

_________________
MITSUBISHI COLT 1.3 INSTYLE AMT AQUAMARINE


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2013 15:37 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Çalmayan araba gereksiz araba 8-)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2013 16:08 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2011 17:15
Mesajlar: 2479
Şehir: İstanbul
İsim: Erhan
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Kalite Yöneticisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 35
Hayırlı olsun, eline sağlık :)
Örnek alınacak güzel bir çalışma olmuş...

_________________
Arabalarım/Testlerim
Mitsubishi Lancer 1.8 CVT > Fiat Bravo > Alfa Romeo 159 > Opel Vectra 1.9 CDTI > Honda Type-R(EP3) > Ford Mondeo 2.0 TDCi/AT > Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line/AT > Mitsubishi Lancer 1.8 INTENSE CVT...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2013 01:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 May 2010 14:01
Mesajlar: 760
Şehir: Tekirdağ
İsim: Seyhan
Araç: Colt 1.5 instyle AMT
Meslek: Elektronik Teknikeri
Kan grubu: 0rh-
Yaş: 33
sen memnunsan diyecek başka bir şey yok alicim. güle güle kullan :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2013 07:36 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
Orjinal amfisi benim taktigimla kıyas olmaz, çok kaliteli. Onu kullanabilseydik çok iyi olacaktı ama olmadı.

Ilerleyen zamanda nano teknolojili ufak bir 5 kanal alıp değiştireceğim. O zaman çok daha iyi olacak.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2013 10:17 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
kaşıntı bitmez...

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2013 12:40 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
kimde biter söylemedim ki vedo. kaşıntı bitmez. başlamayagörsün

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye