Zaman: 28 Mar 2024 11:41

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 06 Mar 2016 09:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Ağu 2015 10:45
Mesajlar: 9
İsim: ugur
Araç: etci
Meslek: serbest
Kan grubu: b po
Yaş: 35
selam olsun bütün mitsubishi sevenlere sayın abilerim benim 1990 model manuel 1.6 gl 4g32 motor kodlu bir galantım var iyi kötü imkanlarım dahilinde toplamaya çalıştım neyse alt motor üst motor yaptık araca ancak motor yapıldıktan sonra vede daha öncesi ateşleme bobini arızası verdi tabi bizde bobin değiştirdik işi bilmeyen parçacı ve usta sayesinde 2 distirbütör mödülü yedik sonra kendim araştırarak hundyai exel bobini taktık mobis in parçacı piyasanın en iyisi oldugunu söyledi ve bu bobinde 17 bin km dayana bildi bu bobinde topu attı anlayacağınız şuan araç üstünde mako'nun eski kasa doğanlar için yapılmış siyah elektronik ateşleme bobini var ancak araç ilk 30 km süper ama ondan sonrası tam bir hüsran bana bu konuda acil yardım lütfen bizim bu alanya da mitsubishi servisine gittiğimde arkadaşların bu araç hakkında hiç bir bilgileride olmadığını garipsiyerek öğrenmiş bulunmaktayım galant kullanan ve bu sorunu yaşamış arkadaşlar hangi marka bobinle bu sorunu aştılar ACİL YARDIM LÜTFEN saygılar herkeze


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 May 2016 23:06 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Şub 2012 18:45
Mesajlar: 342
İsim: ufuk
Araç: 1,3multijet
Meslek: Photoshop
Kan grubu: arh+
Yaş: 30
bilgim yok ama carismada taş sigorta diye aratırsan cevaplara ulaşırsın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 May 2016 10:19 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
sık bobin arızasında yapılacaklar
1- özellikle lpg montajını elden geçirin elektriği nerden almışlar (kontak en iyisi, bobinden almamalı), motor devrini nerden okuyor (bazıları bobine bağlıyormuş)
2- teyp, alarm gibi sonradan takılan elektrikli parçalardan nerden elektrik alıyor bunlara da bakın bazan ustalar alınması gereken yerden değil. montajda en kolayına gelen yerden elektrik alıyor. mesela biri teyp taktırmış elektriği otomatik vitese ait bi yerden almış ve araç şanzıman sıkıntısı verdi.
3- bunları gerçekten kontrol ettirin gerekirse sökülüp tekrar montaj yaptırın. elektrikçiye gidip de akünün değerlerini ölçtürüp "abi elektrik sisteminde sorun yok" demelerine bakmayın. hatta lpg montajında bile baktım montaj sıkıntısı yok demelerine takılmayın.
hatta elektrik tesisatının kabloları arasında yıpranan plastik kaplaması çatlamış, bir yerlere temas eden açıkta bakır tel var mı kontrol ettirin.
4- Taş sigortaya gelince: eski anadol araçlarda çok uygulanan bir yöntem bunu bilen bir oto elektrikçisine gidin kolayca bağlantısını yapacaktır. fiyatıda 10-15 TL gibi ucuz bişey. mantığı: bobine gelmeden önce yüksek gerilimi düşürüp bobini yakmasını engellemek.
pratik olacağından önce taş sigortayı uygulayabilirsiniz ama çözüm olmazsa yada asıl sorunu çözmek istiyorsanız aracınızı bir ustanın dükkanına bırakıp dediğim sonradan yapılan montajları komple söktürüp taktırmak. Mümkünse iyi bir oto elektrikçi olsun ya da lpg söküp takan biri. gerekirse dükkanda usta söksün daha sonra diğer ustalara (lpg, teyp vs.) taktırsın.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 May 2016 10:25 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ayrıca lpg araçlarında mutlaka NGK laser buji kullanın bobin ve buji kablolarını da ekonomi müsaitse komple 1. kalite değiştirin. ama asgari buji değişecek. kim demişti unuttum: mecnunu yakan leyla bobini yakan bujidir :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye