Zaman: 22 Tem 2018 23:13

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 17 Eki 2016 16:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Eki 2016 12:50
Mesajlar: 1
İsim: Caner
Araç: Mitsubishi Galant 1990
Meslek: Jeoloji Mühendisi
Kan grubu: AB +
Yaş: 27
Merhaba arkadaşlar. 1990 model bir galant sahibiyim. Otomatik şanzıman ufak tefek vuruntular olsada gayet iyiydi Hafta sonu arabanın karbüratörüne bakım yaptırdım içindeki kelebek pulları değişti. Daha sonrasında gaz beynini deiştirtip ayar yaptırdım. Arabayla eve giderken otomatik şanzıman kafayı yemiş gibi çalışmaya başladı. 4000 5000 devire kadar vites atmıyor vitesi attığında da bir anda vurarak atıyor, viteste takılı kalıyor araba şu an kullanılamaz hale geldi nerdeyse. Sanayide herşeyi bittikten sonra şanzıman yağını değiştirelim mi diye sorduğumda usta eğilip şanzımdan bir tapa çıkarttı sonra geri taktı bununla alaklı bir sıkıntı mıdır ya da başına gelen var mı acaba?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 1 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye