Zaman: 27 Nis 2024 18:58

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 202 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2015 18:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Mar 2015 14:48
Mesajlar: 56
İsim: abdullah
Araç: ASX
Meslek: öğretmen
Yaş: 33
Hocam ben sadece yol bilgisayarının verilerini paylaştım, sizin dediğiniz gibi bir ölçüm yapmadım. Uzun yolu konya mersin arası yaklaşık 370km de yaptım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2015 18:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
mitsubishi yol bilgisayarı yakıt ölçümleri ile depo ölçümleri birbirini tutar merak etmeyin asx yalan söylemez :)

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 12:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2013 02:01
Mesajlar: 94
Şehir: Ankara
İsim: kadrettin yuksel
Araç: asx2013
Meslek: arşivist- Tarihçi
Kan grubu: Arh+
Yaş: 52
Yeteri kadar uzun süre (şehir içi veya uzun yol..!) her iki ölçümü yaparak kullanıp, kıyaslayınca kendinizde göreceksiniz...
Bir çok markada farklı çıkan bu değerlerle kıyaslayınca da mitsubishi farkını görürsünüz.. :roll:
sevgiler.....

_________________
Iskartaya çıkmış dağcı ve balıkadam eskisi.. ama her daim sucul dünya, tabiat tiryakisi.!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 May 2015 10:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2010 07:25
Mesajlar: 45
İsim: Kaan
Araç: ASX
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 37
Resim

herkese merhaba

uzun zamandır girmiyordum tam rekorumu kırdım paylaşayım diye düşünürken konu başlığını gördüm :)

arkadaşlar dün akşam bursa yalova arası mesafeyi 4. vites ve 60 - 70 km hız aralığında bolca korna , selektör ve akrabalık derecesinde yakınlaşmalara katlanarak 3.4L/100km ortalama değerini yakaladım .

ocakta aracımı satıyorum hayırlısıyla ev almaya niyetim var bunuda fırsat bulmuşken yazayım :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 May 2015 14:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Oca 2015 23:12
Mesajlar: 18
İsim: xman
Araç: 2014 asx intens
Meslek: öğretmen
Kan grubu: 0-
Yaş: 36
23 ocak 2015 te 2014 model asx intens aldım. aldığımdan beri manuel yakıt ortalamasını hiç sıfırlamadım. km şuan 3400 de ve aldığımdan bu yana ortalama 8,5. ancak şunu söylememde fayda var. yaşadığım yerde büyük bir altyapı kanalizasyon çalışması var ve 2 buçuk ay 2. vites üzerine çıkamadım. diğer bir ayrıntı da evime 2 km lik bir yokuştan sonra varıyorum ve bu yokuş epey eğimli bir yokuş. diğer bir ayrıntı da kullanımımın %80 i şehir içinde oldu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2015 00:52 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
Haftasonu Aydın'dan Antalya'ya gittim, geldim. Lpg tamamen bittikten sonra Aydın'da Aygazdan 2,09 tl'ye depoyu doldurdum. 33,57 lt lpg aldı. 355 km.si Aydın-Antalya arası 110-120 km/saat hız ile, 99 km.de Aydın ve Antalya şehiriçi trafigi olmak üzere (50 km.de klima açıktı) 454 km sonunda lpg bitti ve ASX benzine geçti. Yani. 100 km.de 7.4 lt. Lpg harcamış oldum. 2,09 tl.den kilometrede 15,45 kuruşluk bir değer çıktı. ASX 'in yakıt ekonomisini seviyorum. :vauv:

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Haz 2015 22:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
haziran 12 ama yaz değil sıcaklık genelde 17-18 derece yolculuğun geneli yağmurlu hız sabit olarak 98-99 km/saat
gösterge aşti armada yanında eskişehir yolunda sıfırlandı polatlı girişinde 4.9 lt ortalama okundu
bu yolculukta motor yağı 9100 km de hava filtresi ise 19100 km sinde ve yollar ıslak zemindi
Allahın izniyle temmuzda servise götürünce yağ ve hava filtresi değişince yakıt dahada düşecektir. inşeAllah o zaman gelince video çeker yüklerim.
https://www.youtube.com/watch?v=Aj1guKs ... e=youtu.be

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Haz 2015 23:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Lpg'yle 4000 km'yi geçtim. Şu günlerde 100 km'de ortalama 6,5 lt ile 9 lt arasında lpg tüketiyorum. Lpg ile benzin arasındaki makas bu kadar açılmışken (Kadoil den indirim Günlerinde 1,89'a alıyorum) kendimi bedavaya geziyormuş gibi hissediyorum. Genelde 2000-4000 d/dk aralığında kullanıyorum.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2015 14:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Derinmai yazdı:
Lpg'yle 4000 km'yi geçtim. Şu günlerde 100 km'de ortalama 6,5 lt ile 9 lt arasında lpg tüketiyorum. Lpg ile benzin arasındaki makas bu kadar açılmışken (Kadoil den indirim Günlerinde 1,89'a alıyorum) kendimi bedavaya geziyormuş gibi hissediyorum. Genelde 2000-4000 d/dk aralığında kullanıyorum.

Erdem bey olay bu ister benzin ister lpg yakıt cimrisi asx
bence asx için 12000 fark verip dizel almaya hiç gerek yok zaten benzinde kokluyor hele lpg de ise nasrettin hoca misali suyunun suyunu kokluyor. ( petrol sıvı lpg ise sıvı petrolden üretilmiş sıvılaştırılmış gaz yani suyun suyu oluyor :) )
benim yağ ve hava filtresi eskidi onları değiştirince 4,5 lt de aşagısına ineceğine inanıyorum çünkü geçen yıl yağı değiştirince taze taze aynı yolda 4.4 lt ortalama yaptım ama hava sıcaklığı 30 derece ve zemin kuru idi .
benim lpg fikrime gelince zaten aracı alalı 2 yıl oldu 20000 bin bile yapamadım daha şehir içi genelde sabah arabayı çalıştırıyorum okula gidiyorum gittiğim yol 5 dakikalık yol daha motor ısınmadan okulda yada evdeyim. diğer taraftan uzun yolda zaten yakıtı az yakıyor. birde orjinalliği seviyorum.
zaten araç alırken lpg takmayacağım ve dizel olmayan ama az yakan bir araç olsun istiyordum ve asx bu beklentimi fazlasıyla karşılıyor. :)

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2015 18:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
akif06eren yazdı:
Derinmai yazdı:
Lpg'yle 4000 km'yi geçtim. Şu günlerde 100 km'de ortalama 6,5 lt ile 9 lt arasında lpg tüketiyorum. Lpg ile benzin arasındaki makas bu kadar açılmışken (Kadoil den indirim Günlerinde 1,89'a alıyorum) kendimi bedavaya geziyormuş gibi hissediyorum. Genelde 2000-4000 d/dk aralığında kullanıyorum.

Erdem bey olay bu ister benzin ister lpg yakıt cimrisi asx
bence asx için 12000 fark verip dizel almaya hiç gerek yok zaten benzinde kokluyor hele lpg de ise nasrettin hoca misali suyunun suyunu kokluyor. ( petrol sıvı lpg ise sıvı petrolden üretilmiş sıvılaştırılmış gaz yani suyun suyu oluyor :) )
benim yağ ve hava filtresi eskidi onları değiştirince 4,5 lt de aşagısına ineceğine inanıyorum çünkü geçen yıl yağı değiştirince taze taze aynı yolda 4.4 lt ortalama yaptım ama hava sıcaklığı 30 derece ve zemin kuru idi .
benim lpg fikrime gelince zaten aracı alalı 2 yıl oldu 20000 bin bile yapamadım daha şehir içi genelde sabah arabayı çalıştırıyorum okula gidiyorum gittiğim yol 5 dakikalık yol daha motor ısınmadan okulda yada evdeyim. diğer taraftan uzun yolda zaten yakıtı az yakıyor. birde orjinalliği seviyorum.
zaten araç alırken lpg takmayacağım ve dizel olmayan ama az yakan bir araç olsun istiyordum ve asx bu beklentimi fazlasıyla karşılıyor. :)
Allah gönlünüze göre vermiş öyleyse. Ben de alırken lpg uyumlu, ekonomik, prestijli ve güvenli bir araç olduğu için Asx' i tercih ettim. 7 ayda 10.000 km yaptım ve Lpg' yi gerekli olduğundan değil de biraz da alışkanlık gereği taktırdım. Yıllık 18-20.000 km kullanırım. Önceki araçlarım da lpg' liydi. Dizelin yeri ayrı. Daha ekonmik değil ama o düşük devirlerde verdiği torku hissedebilmek için bile dizel Asx' im olsun isterdim. Siteye katılacak 1.6 dizel Asx' li kullanıcıların yorumlarını merakla bekliyorum.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2015 21:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Derinmai yazdı:
akif06eren yazdı:
Derinmai yazdı:
Lpg'yle 4000 km'yi geçtim. Şu günlerde 100 km'de ortalama 6,5 lt ile 9 lt arasında lpg tüketiyorum. Lpg ile benzin arasındaki makas bu kadar açılmışken (Kadoil den indirim Günlerinde 1,89'a alıyorum) kendimi bedavaya geziyormuş gibi hissediyorum. Genelde 2000-4000 d/dk aralığında kullanıyorum.

Erdem bey olay bu ister benzin ister lpg yakıt cimrisi asx
bence asx için 12000 fark verip dizel almaya hiç gerek yok zaten benzinde kokluyor hele lpg de ise nasrettin hoca misali suyunun suyunu kokluyor. ( petrol sıvı lpg ise sıvı petrolden üretilmiş sıvılaştırılmış gaz yani suyun suyu oluyor :) )
benim yağ ve hava filtresi eskidi onları değiştirince 4,5 lt de aşagısına ineceğine inanıyorum çünkü geçen yıl yağı değiştirince taze taze aynı yolda 4.4 lt ortalama yaptım ama hava sıcaklığı 30 derece ve zemin kuru idi .
benim lpg fikrime gelince zaten aracı alalı 2 yıl oldu 20000 bin bile yapamadım daha şehir içi genelde sabah arabayı çalıştırıyorum okula gidiyorum gittiğim yol 5 dakikalık yol daha motor ısınmadan okulda yada evdeyim. diğer taraftan uzun yolda zaten yakıtı az yakıyor. birde orjinalliği seviyorum.
zaten araç alırken lpg takmayacağım ve dizel olmayan ama az yakan bir araç olsun istiyordum ve asx bu beklentimi fazlasıyla karşılıyor. :)
Allah gönlünüze göre vermiş öyleyse. Ben de alırken lpg uyumlu, ekonomik, prestijli ve güvenli bir araç olduğu için Asx' i tercih ettim. 7 ayda 10.000 km yaptım ve Lpg' yi gerekli olduğundan değil de biraz da alışkanlık gereği taktırdım. Yıllık 18-20.000 km kullanırım. Önceki araçlarım da lpg' liydi. Dizelin yeri ayrı. Daha ekonmik değil ama o düşük devirlerde verdiği torku hissedebilmek için bile dizel Asx' im olsun isterdim. Siteye katılacak 1.6 dizel Asx' li kullanıcıların yorumlarını merakla bekliyorum.

erdem bey
benimde daha önceki aracım lpgli idi ve lpg yüzünden çektiğim sıkıntılar beni lpg den soğuttu dediğim gibi orijinal olmayan orijinal gibi olmuyor.
lpg hortumu beyinden çıktı gece olduğu için farkedemedim motor contasını yaktım
lpg hortumu iki kere daha çıktı ama çok şükür erken farkettik motoru kurtardık ama bir korku ve tedirginlik hep oldu.
iki kere benzin hortumları kurudu ve sızıntı yaptı (eski araç direk lpgli idi) ilkinde neredeyse aracı uçuracaktık çok şükür Allah korudu.
sonra kapalı garajlar bana yasaklandı ki ben kısıtlanmaktan hiç hoşlanmam ve kuralcı olduğumdan açık parklarda yer kovalamacalar çok sıkıcıydı.
birde araç muayenelerinde zaten eskiden devletin sonradan özelin memurlarının kaprislerini çekmezmiş gibi birde makine mühendisleri odasının memurlarının kaprisleri ve lpğ muayene işi çekilmiyordu.
şimdi gerçi artık sızdırmazlık muayenesini de tuvtürk istasyonlarında yapılıyor ama yinede makinecilere iş düşüyor herhalde .(Allah taşıyamayanlara yetki vermesin verdiklerinin de eline düşürmesin amin)
yani anlayacağınız dizeli lpg ye tercih ederim.
diğer taraftan bizde yani babamda 2005 model pejo partner hd 2000 dizel var
araç motor olayı olarak çok hoşuma giderdi evet düşük devirlerde yüksek torku ve gücü hissediyorsunuz ama belli bir hızdan ve devirden sonra o güç ve torktan eser kalmaz çünkü dizel motorlar yüksek devirde tork ve güç kaybına uğrar ayrıca bana dizel sesi hiç hoş gelmiyor sanki traktör sürüyormuşum gibi . sonra geçenlerde turbo arızası oldu bir sürü masraf. dizelin masrafıda yenilir yutulur gibi olmuyor .
ama benzinli araç hele asx aslan gibi kükrüyor MaşAllah. performansıda bence hiç bir dizeli aratmıyor. sadece yüksek devirli kullanacaksınız o kadar . sonra yağını suyunu filtresini değiştir yeter Allahın izniyle .
hani param olsa dizel asx alırmıyım ? derseniz, yakıtı düşünmem yine benzinli asx alırım ama bu sefer intensesini alırım ancak eski intense donanımını tercih ederdim sadece gündüz farı ve navigasyon eklettirirdim. :)

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Haz 2015 16:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Akif bey,
kesinlikle haklısınız sonradan eklenen hiç bir donanım fabrikasyon kalitesinde olamaz. Ben sizin bu anlattığınız sorunların hiçbiriyle karşılaşmadım, inşallah ta karşılaşmam. Sorun çıkartan araçlarınızın bakım durumu nasıldı bilemiyorum ama ben hassas davranmaya sık sık kontrol etmeye ve hissettiğim ilk anormalliği bildirip durumu hemen değerlendirmeye çalışıyorum. Allaha şükür bu güne kadar lpg' nin bir zararını görmedim ama hortumun çıkacağı varsa da çıkar yani arabacılığın küçük bir kısmı da şans, kısmet işi. Benim aracın muayenesi 2017 ocak ayında. Muayeneye kadar işletmeyi düşünmüyorum. Ek1 vs bir kaç evrakla muayene yaptırıp sonra ilçe emniyetten ruhsat yaprağı değişiyor. Bu işleri de müşavire vereceğim zaten, çünkü emniyette sıradan vatandaşa iyi davranılmıyor. Yüksek devirlerde dizel motor, tork gücünü koruyamadığı için dizel Asx' e 6. vitesi koymuşlar. Turbo konusuna gelirsek dikkatli kullanılırsa 150 bin km gider sanki. İlk çalışmalarda ısınmasına, motoru stop ederken de yağlanmanın bitmesine vs inceliklere dikkat edilirse turbo 7-8 yıl üzmez. Üzdümü de fena can yakar hani:) Traktör gibi çalışmasına birşey diyemem, motor sesini hissetmeyi severim ama benzinlide rolantide ses falan yok dizelde illaki olur. Şu anki aracımdaki motor sesi(gaza basınca gelen kükreme sesi) çok harika. Sportif bir his veriyor insana, hep yüksek devirli kullanmaya o sesi hep duyma arzusuna itiyor insanı. Kazasız sürüşler.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Tem 2015 12:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
https://m.youtube.com/watch?v=ItX8qt9DfHY
Linkteki videoda var
4,4 ortalama
Istikamet ankara polatlı
Hız yaklaşık 98 km sabit
Ortalama göstergesi yapracik yokuşunda sifirlandi
Katedilen mesafe 55 km
Tüketim ortalaması 100 km de 4,4 lt
Aynı mesafede aynı yerde başka benzinli bir araç aynı ortalamayi yapsın biz şapka çıkaralım
Saygilarimla

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Tem 2015 14:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Mar 2015 14:48
Mesajlar: 56
İsim: abdullah
Araç: ASX
Meslek: öğretmen
Yaş: 33
Aracın kmsi arttıkça yakıt da düşüyor, şehir içi çevre yolu dabit hız 70 de iken 4,4 ü gördüm. Şimdilik lpg düşünmüyorum : ) . Ustelik daha garantisi devam ediyor


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2015 15:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Oca 2015 23:12
Mesajlar: 18
İsim: xman
Araç: 2014 asx intens
Meslek: öğretmen
Kan grubu: 0-
Yaş: 36
Bingoldem muglaya 1500 km yol geldim dunden bugune. Gosterge 5,5 litre gosterdi. Ve yaptigim hesapla da tamamen uyustu. Aracimin km si bu yolculukla 10000 i buldu. 2014 model benzinli. Ortalama hizim da 84 müş. ilk bakimi henuz yapmadim zamani gelmediginden. Hatta sunu gozlemledim. Duz yolda 110 hizda 5,5 ortalamanin altinda gosteriyordu yaklasik 4.7 ye denk geliyordu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Ağu 2015 23:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Bugün Ankara'dan Antalyaya Burdur üzerinden geldim hiz 100-110 bazen 120 hemen hemen yolun yarisi klima açık olarak seyahat ettim ortalama yakıt tüketimi 100 km de 5,6 lt gösterdi

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Ağu 2015 23:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
adrasan-kumluca-finike-demre-kaş(gündüz klima açık ortalama hız 80 km/s )-elmalı-bucak-burdur-afyon-sivrihisar-polatlı-ankara(gece ortalama hız 110-120 km/s
yaklaşık 840 km yol ve ortalama yakıt tüketimi 100 km de 6,2 lt
bu arada kaş ile elmalı arası yol neymiş öyle ormanın içinde daracık s gibi yoldan dağ çık dağ in dağ çık sonra tekrar dağ in ve gece ıp ıssız tam bir macera

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Kas 2015 21:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eyl 2015 08:53
Mesajlar: 13
Şehir: izmir
İsim: Mehmet
Araç: asx/2011-invite
Meslek: mühendis
Yaş: 45
selam arkadaşlar,
1127 km'de 60,89 lt benzin tüketti.5,40 lt/100km 'ye denk geliyor. izmir-emirdağ/afyon arası kullandım.Bilenler bilir rampası bol bir yoldur.yapılan km'nin 80%'i uzun yol kalanı ise izmir trafiğidir.Bu güzergahı işim gereği her hafta yapıyorum.yeni değerler elde ettiğimde paylaşacağım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Kas 2015 23:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2015 22:24
Mesajlar: 3
İsim: Serdar
Araç: Passat
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: ARh+
Yaş: 50
Klima her 100 km de yarım ila bir litre arasında yakıtı arttırır.aracın markası modeli farketmez.ama farların yakıta etkisini ilk defa burada duyuyorum,tabiki yanlış bir bilgi,farların açık yada kapalı olmasının yakıt tüketimine hiç bir etkisi yoktur.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Kas 2015 00:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Serdar10 yazdı:
Klima her 100 km de yarım ila bir litre arasında yakıtı arttırır.aracın markası modeli farketmez.ama farların yakıta etkisini ilk defa burada duyuyorum,tabiki yanlış bir bilgi,farların açık yada kapalı olmasının yakıt tüketimine hiç bir etkisi yoktur.

Serdar bey oncelikle foruma hoş geldiniz . gerçi hosgeldiniz dedik ama sanki bu forumda eskiymiş gibi giriş yapmışsiniz zaten sizi bir yerden gözüm isiriyor gibi :LOL:
Bu forumda daha önce duymadığınız pek çok bilgiyi öğrenebilir yanlışlardan dönebilirsiniz. Tabi ki bize neyin doğru neyin yanlış olduğunu fikirler ve felsefe değil bilimsel deneyler açıklar.
Aslında haklisiniz direk olarak farlar yakıtı etkilemez. Farlar gücü nispetinde altarnatorden akım çeker. Altarnatorde çekilen akımı karşılamak için manyetik gücü arttırır ve haliyle hareketini motordan aldığı için motora olan yükü artar ve sonuç yakıt artışı olur. Bu durum sadece farlar için değil TM elektrikli aksesuarlar için geçerlidir.
Yarın araciniza binin aracı çalıştırın aracınız durduğu yerde rolantide çalışsın . bu durumda iken önce kısa farları açın ne oldu hoop rölanti düştü uzun farları da açın haydaa yine rölanti düştü acaba neden ?
Şimdi sizin passatinizda camlar elektriklidir sanirsam . yarın araciniza bindiginiz de aracınız dururken ve rolantide çalışırken her hangi bir cami indirin ve kaldırın camın hareketi esnasında aracın rolantisi düştü hatta aynı anda bir kaç camı birden hareket ettirin haydaa rölanti daha çok düştü hatta bide farlar açıkken camları hareket ettiği sırada rölanti dahadami düştü acaba neden?
Her neyse bir forumda insanlar bu konuda bayaa açıklayıcı bilgi vermiş usenmez okursaniz bayaa bilgilenirsiniz.hatta bu adamlar da yanlış bilgi vermiş derseniz ve İngilizceniz varsa bu forumda bir link vermişler oraya da bakabilirsiniz. Ben linkleri aşağıda veriyorum. :lol:
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=107509
http://www.metrompg.com/posts/alternator-optional.htm

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 202 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 35 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye