Zaman: 27 Nis 2024 13:26

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 10 Ara 2016 01:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Asx' in toe, kamber, kaster değerlerini bilen var mı arkadaşlar? Bugün tesadüfen dikkatimi çekti, aracımın arka lastiklerinin gözle rahatça anlaşılabilecek kadar ciddi bir negatif kamber açısı olduğunu farkettim. Belki de virajları böylesine başarılı alabilmesinin altında yatan nedenlerden biridir.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ara 2016 19:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Şimdi bu terimlerin ne olduğunu bilmeyen namühendis arkadaşlar vardır benim gibi onlara yardımcı olalım gerekli bilgiler linkte var ancak bu terimler tekerlerin x y z düzlem açıları ile ilgili değerler yani tekerin duruş açı değerleri
http://analizsimulasyon.com/2015/01/27/ ... e-acilari/

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Ara 2016 20:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Bunların olması gereken fabrika ayar değerleri servis kılavuZlarında vardır. Elbette bu değerlerin durumu yol tutuşunu çok etkiliyordur. Tabi burada Japon mühendisliği konuşmuş. Ancak yol tutuşu arttıran esas unsur asxin mcperson çok bağlantılı ön Ve bağımsız arka süspansiyonları ve bunların sert olmaları.
Tabi bir geyik var neymiş Mercedes sonra vw falan hem yumuşak süspansiyonu varmış hemde yol tutuşu çok iyiymiş falan filan eee çok para verirsen ona göre pahalı süspansiyon koyarsınız ancak benim bildiğim performans arabaları çok pahalıda olsalar kütük gibi oluyorlarmış . Birde şu videoya bakın derim ben . Şu yumuşak amortismanı olan lüks bir araçla ilgili

https://youtu.be/-MNPJRncf50

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 29 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye