| Mitsubishi Club Turkey http://mitsubishiclubturkey.com/ |
|
| Asx kamber kaster toe açıları http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=42&t=12291 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
| Yazar: | Derinmai [ 10 Ara 2016 01:21 ] |
| Mesaj Başlığı: | Asx kamber kaster toe açıları |
Asx' in toe, kamber, kaster değerlerini bilen var mı arkadaşlar? Bugün tesadüfen dikkatimi çekti, aracımın arka lastiklerinin gözle rahatça anlaşılabilecek kadar ciddi bir negatif kamber açısı olduğunu farkettim. Belki de virajları böylesine başarılı alabilmesinin altında yatan nedenlerden biridir. |
|
| Yazar: | akif06eren [ 10 Ara 2016 19:31 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Asx kamber kaster toe açıları |
Şimdi bu terimlerin ne olduğunu bilmeyen namühendis arkadaşlar vardır benim gibi onlara yardımcı olalım gerekli bilgiler linkte var ancak bu terimler tekerlerin x y z düzlem açıları ile ilgili değerler yani tekerin duruş açı değerleri http://analizsimulasyon.com/2015/01/27/ ... e-acilari/ |
|
| Yazar: | akif06eren [ 10 Ara 2016 20:02 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Asx kamber kaster toe açıları |
Bunların olması gereken fabrika ayar değerleri servis kılavuZlarında vardır. Elbette bu değerlerin durumu yol tutuşunu çok etkiliyordur. Tabi burada Japon mühendisliği konuşmuş. Ancak yol tutuşu arttıran esas unsur asxin mcperson çok bağlantılı ön Ve bağımsız arka süspansiyonları ve bunların sert olmaları. Tabi bir geyik var neymiş Mercedes sonra vw falan hem yumuşak süspansiyonu varmış hemde yol tutuşu çok iyiymiş falan filan eee çok para verirsen ona göre pahalı süspansiyon koyarsınız ancak benim bildiğim performans arabaları çok pahalıda olsalar kütük gibi oluyorlarmış . Birde şu videoya bakın derim ben . Şu yumuşak amortismanı olan lüks bir araçla ilgili https://youtu.be/-MNPJRncf50 |
|
| 1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|