Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

ASX İle İzmit-Antalya
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=42&t=12522
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  YaYa [ 12 Tem 2017 10:04 ]
Mesaj Başlığı:  ASX İle İzmit-Antalya

Arkadaşlar merhaba, aracımla geçen hafta tatil için eşim ve kızım ile beraber İzmitten Antalyaya gidip geldik, totalde 1.450 km yol yapmışım. Aracım 2011 model invite ve tüp takılı değil.

Gidiş ve gelişin büyük bölümünde klima açıktı ve açık söylemek gerekirse ben az yaksın diye hiç kendimi kasmadım, toplamda aracın ortalaması 6,5 l/100km olarak çıktı. Bu bence makul bir değer hele ki benzinli ve böylesi büyük bir araç için, toplamda 1450 km ye karşılık 520 TL benzin yakmışım.

Yolculukta yine daha önce Ankaraya gidiş gelişimde yaşadığım rampalarda devir düşmesi ve aracın çekişinin azalması sıkıntısını yine yaşadım ancak bu sefer biraz daha tecrübeli olduğum için daha kısa sürede düşük vitese ve yüksek devire geçtim ancak bu olay tüketimi ve ortalamayı çok ciddi şekilde etkiliyor.

Araçta yol motor ve rüzgar sesi uzun yolda 100 km üzeri hızlarda kendisini fazlasıyla hissettiriyor ama ben bu aracı kullanmayı özellikle de uzun yolda kullanmayı çok seviyorum ve aracımdan da fazlasıyla memnunum.

Sormak istediğiniz bir şeyler var ise her türlü yardıma hazırım.

Yazar:  __hiroshima__ [ 12 Tem 2017 11:47 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ASX İle İzmit-Antalya

Gayet güzel bir ortalama, atmosferik bir motordan (skyactiv hariç) daha fazlasını elde etmek zaten zor, rüzgar sesi yüksek hızlarda rahatsızlık verebiliyor ama sürekli 140-150 gidilmediği için çok önemsemiyorum.

Yazar:  tilki [ 12 Tem 2017 13:46 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ASX İle İzmit-Antalya

Yüksek hızlarda rüzgar ve yol sesi için, eğer aracınızı uzun soluklu kullanacaksanız iç yalıtım tavsiye ederim. Bir arkadaşım jeep'ine yaptırdı çok memnun bende seneye borçlarım bitsin yaptıracağım... Outlander ile 100 üzeri rüzgar sesi olmasada 140 üzeri az, 160 üzeri ses alıyor...

Yazar:  Gökmen42 [ 12 Tem 2017 15:28 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ASX İle İzmit-Antalya

cümleten selamün aleyküm arkadaşlar, bende aracımı satıp ASX almayı düşünüyorum ama bu yol sesi beni tedirgin etmeye başladı. Kullandığım araçta çok fazla yol sesi alıyor, artık bu yol sesinden kurtulmak istiyorum.

Yazar:  Zorlubey [ 12 Tem 2017 15:51 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ASX İle İzmit-Antalya

YaYa yazdı:

Yolculukta yine daha önce Ankaraya gidiş gelişimde yaşadığım rampalarda devir düşmesi ve aracın çekişinin azalması sıkıntısını yine yaşadım ancak bu sefer biraz daha tecrübeli olduğum için daha kısa sürede düşük vitese ve yüksek devire geçtim ancak bu olay tüketimi ve ortalamayı çok ciddi şekilde etkiliyor.

Araçta yol motor ve rüzgar sesi uzun yolda 100 km üzeri hızlarda kendisini fazlasıyla hissettiriyor ama ben bu aracı kullanmayı özellikle de uzun yolda kullanmayı çok seviyorum ve aracımdan da fazlasıyla memnunum.



Arda Bey, iyi ve kazasız yolculuklar dilerim. Çekiş düşmesi bu araçlar için problem değil, aynı yolu bir çok farklı model araba ile kat ettim. 1.6 115/117 beygirlik bir araç hızını muhafaza edemiyor ne kadar devirli girilirse girilsin 1.6 araçlar için zorlayıcı oluyor. Hatta 1.6 Golf ile (105 bg) ve 1.6 Jetta (102 bg) olanla 4. vitese düştüğümü de bilirim (araç sahiplerine sorsan o motor kasalarını kaldırır :crazy: ) . Araç içinde aile bireyleri olunca ve bagaj dolu olunca o rampalı yol süratinizi 120'den 90 km'ye kadar düşüyor. 1400 kg 'lik bir araçtan hızını korumasını beklemek zor. Bu arada 2013 sonrasında rüzgar sesi belirgin olarak daha az. Ben genelde 120 sonrasında rahatsızım (özellikle zemin çakıllı ise yol, rüzgar sesi de kısmen geliyor.)
Ben de 2013 intense ile 6000 km' devirdim. Yakında detaylı izlenimlerimi de paylaşacağım.

Yazar:  av.ilhami [ 12 Tem 2017 16:25 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ASX İle İzmit-Antalya

çekiş düşmesini NGKnın üst sınıf performans bujileri ile biraz olsun giderilebilir. şu an üzerindeki buji nedir? (iridyum vs)
bazıları buji değişimi ne farkedecek ki hepsi ateşleme yapıyor deselerde öyle olmuyor. mesela normal buji yerine iridyum takınca performans artıp geçemediğin aracı geçebiliyorsun. tabii diğer araç Ferrari değilse :)

Yazar:  YaYa [ 12 Tem 2017 16:28 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ASX İle İzmit-Antalya

Zorlubey yazdı:
YaYa yazdı:

Yolculukta yine daha önce Ankaraya gidiş gelişimde yaşadığım rampalarda devir düşmesi ve aracın çekişinin azalması sıkıntısını yine yaşadım ancak bu sefer biraz daha tecrübeli olduğum için daha kısa sürede düşük vitese ve yüksek devire geçtim ancak bu olay tüketimi ve ortalamayı çok ciddi şekilde etkiliyor.

Araçta yol motor ve rüzgar sesi uzun yolda 100 km üzeri hızlarda kendisini fazlasıyla hissettiriyor ama ben bu aracı kullanmayı özellikle de uzun yolda kullanmayı çok seviyorum ve aracımdan da fazlasıyla memnunum.



Arda Bey, iyi ve kazasız yolculuklar dilerim. Çekiş düşmesi bu araçlar için problem değil, aynı yolu bir çok farklı model araba ile kat ettim. 1.6 115/117 beygirlik bir araç hızını muhafaza edemiyor ne kadar devirli girilirse girilsin 1.6 araçlar için zorlayıcı oluyor. Hatta 1.6 Golf ile (105 bg) ve 1.6 Jetta (102 bg) olanla 4. vitese düştüğümü de bilirim (araç sahiplerine sorsan o motor kasalarını kaldırır :crazy: ) . Araç içinde aile bireyleri olunca ve bagaj dolu olunca o rampalı yol süratinizi 120'den 90 km'ye kadar düşüyor. 1400 kg 'lik bir araçtan hızını korumasını beklemek zor. Bu arada 2013 sonrasında rüzgar sesi belirgin olarak daha az. Ben genelde 120 sonrasında rahatsızım (özellikle zemin çakıllı ise yol, rüzgar sesi de kısmen geliyor.)
Ben de 2013 intense ile 6000 km' devirdim. Yakında detaylı izlenimlerimi de paylaşacağım.


Serhat bey,

Haklısınız ben ASX e zaten kötü demiyorum genelde atmosferik motorların yaşattığı bir sıkıntı bu, tam tersine bütün olumsuzluklarına rağmen benim için olumlu yanları çok daha fazla aracımın ben kullanmaktan da sahip olmaktan da çok memnunum. ASX güncel Türkiye şartlarında gerçekten parasından fazlasını kullanıcısına sunuyor.

Yazar:  __hiroshima__ [ 12 Tem 2017 17:22 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ASX İle İzmit-Antalya

av.ilhami yazdı:
çekiş düşmesini NGKnın üst sınıf performans bujileri ile biraz olsun giderilebilir. şu an üzerindeki buji nedir? (iridyum vs)
bazıları buji değişimi ne farkedecek ki hepsi ateşleme yapıyor deselerde öyle olmuyor. mesela normal buji yerine iridyum takınca performans artıp geçemediğin aracı geçebiliyorsun. tabii diğer araç Ferrari değilse :)

LPG varsa iridyum bir işe yaramıyor, benzinlide farkeder bence de

Yazar:  tilki [ 13 Tem 2017 11:47 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ASX İle İzmit-Antalya

Gökmen42 yazdı:
cümleten selamün aleyküm arkadaşlar, bende aracımı satıp ASX almayı düşünüyorum ama bu yol sesi beni tedirgin etmeye başladı. Kullandığım araçta çok fazla yol sesi alıyor, artık bu yol sesinden kurtulmak istiyorum.


Yol sesinin çözümü kesinlikle araç iç ve alt yalıtım. Araçlar hafif olsun diye yalıtımı kısıyorlar, az yakıyor iyi kaçıyor ama ne yazıkki konfordan ödün verilmiş oluyor. Bir kaç profesyonel yere sorup fikir ve fiyat alın yaptırın derim. Bende seneye düşünüyorum

Yazar:  av.ilhami [ 13 Tem 2017 12:09 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ASX İle İzmit-Antalya

__hiroshima__ yazdı:
av.ilhami yazdı:
çekiş düşmesini NGKnın üst sınıf performans bujileri ile biraz olsun giderilebilir. şu an üzerindeki buji nedir? (iridyum vs)
bazıları buji değişimi ne farkedecek ki hepsi ateşleme yapıyor deselerde öyle olmuyor. mesela normal buji yerine iridyum takınca performans artıp geçemediğin aracı geçebiliyorsun. tabii diğer araç Ferrari değilse :)

LPG varsa iridyum bir işe yaramıyor, benzinlide farkeder bence de

lpg varsa zaten tek seçenek NGK lpg buji: iridyum bujinin modifiyeli hali. lpg bujilerde tırnak aralığı azaltılmış oluyor bu bile başlı başına avantaj oluyor. lpg montajından sonra bilen ustalar orjinal standart bujinin tırnak aralığını azaltıyor (genelde aralık mesafesi 0,8 mm yapılıyor)

Yazar:  blackberry06 [ 16 Tem 2017 14:47 ]
Mesaj Başlığı:  Re: ASX İle İzmit-Antalya

2008'den sonra üretilen Lancer,Asx ve outlander modelleri iridyum buji kullanıyor.Standart kullanımda en performanslı buji.Kendi düşüncem, lpg bujisi yanmayı daha fazla verimli yapar yapmasına(performans alınır)fakat fazla ısınan magnezyum sübaplar nasıl dayanır.O riske girilirmi bilemem.80.000-100.000 km'de yanacak sübaplar 50.000 Km yanarsa lpg avantajlılığını yitirir.

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/