Zaman: 28 Mar 2024 13:53

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 11 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2017 14:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ağu 2017 19:36
Mesajlar: 9
İsim: Fatih
Araç: ASX İntense
Meslek: İşci
Yaş: 31
İyi günler arkadaşlar. Foruma yeni geldim ve ilk konumu açayım. 2011 ASX sahibi olarak torpidoda anahtarı takma yeri var. Servis buna anahtarı şarj etmek için dedi ama pek aklıma yatmadı.

Kullanma kılavuzunda; ANAKTARSIZ CALIŞMA SİSTEMİ ANAHTARI DÜZGÜN BİR ŞEKİLDE ÇALIŞTIRMIYORSA ;
Anahtarı torpido gözündeki yuvaya koyun. Şimdi motor çalıştırılabilir ve çalışma modu değiştirilebilir. Motor çalıştıktan veya çalışma modu değiştirildikten sonra anahtarı yuvasından alın.

Şeklinde açıklanıyor ama bu anahtar aracı ÇALIŞTIRMIYORSA oraya takınca nasıl çalışıyor ve bu bahsedilen çalışma modu nasıl değiştiriliyor. Bilgisi olan arkadaşlar bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Ağu 2017 22:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Doğrudur anahtarlık pili bitince anahtarlığı torpido gözünde ki yuvaya koyuyorsunuz ve o şekilde aracınızı çalıştırıyorsunuz . Bu bölümde manyetik okuyucu var . Bu bölümde yüksek frekanslı manyetik alan oluyor bu manyetik alan anahtarlık üzerindeki bir bobinde elektrik gerilimi oluşmasını sağlıyor bobinde oluşan bu gerilim anahtarlığın pili gibi vazife yaparak anahtarlığın sinyal vermesini sağlıyor böylece aynı bölme üzerindeki sinyal alıcı bu sinyali algılıyor ve aracın çalışması sağlanıyor. Bu sisteme aslında RFID sistem deniyor. Daha çok bilgi istiyor iseniz Google da rfid nedir yazın

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2017 13:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ağu 2017 19:36
Mesajlar: 9
İsim: Fatih
Araç: ASX İntense
Meslek: İşci
Yaş: 31
akif06eren yazdı:
Doğrudur anahtarlık pili bitince anahtarlığı torpido gözünde ki yuvaya koyuyorsunuz ve o şekilde aracınızı çalıştırıyorsunuz . Bu bölümde manyetik okuyucu var . Bu bölümde yüksek frekanslı manyetik alan oluyor bu manyetik alan anahtarlık üzerindeki bir bobinde elektrik gerilimi oluşmasını sağlıyor bobinde oluşan bu gerilim anahtarlığın pili gibi vazife yaparak anahtarlığın sinyal vermesini sağlıyor böylece aynı bölme üzerindeki sinyal alıcı bu sinyali algılıyor ve aracın çalışması sağlanıyor. Bu sisteme aslında RFID sistem deniyor. Daha çok bilgi istiyor iseniz Google da rfid nedir yazın


Akif bey cevabınız için teşekkürler. Güzel bir özellikmiş. Peki o anahtar yuvasının anahtarı şarj etme özelliği var mı?

Birde sizde ASX kullanıcı olarak sormak istiyorum. Benim aracım rampa yukarı çıkarken 1600- 1900 devir aralığında 2. Ve 3. Viteste ön taraftan zincir şıkırtısına benzer ses geliyor.1900-2000 devirde kesiyor ses kalmıyor. Aslında düz yolda da yapıyor ama rampada daha fazla belirginleşiyor. Kocaeli'de yetkili servise gösterdim V kayışından geldiğini söyledi, özel servise de gösterdim oda normal olduğunu, fincanlardan geldiğini hepsinde aynı ses olduğunu kendi lancerinde de olduğunu söyledi. Sizde böyle bir ses var mı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2017 19:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Tem 2017 11:54
Mesajlar: 45
Şehir: ANKARA
İsim: mustafa
Araç: 2013 lancer 1.6 invite
Meslek: mühendis
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 50
rampa çıkarken daha devirli çıkmaya en azından 3 bin deviri düşmemeye çalışın. her arabada rampa çıkarken düşük devirlerde subaplar vuruntu yapar.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2017 21:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ağu 2017 19:36
Mesajlar: 9
İsim: Fatih
Araç: ASX İntense
Meslek: İşci
Yaş: 31
mustafamits yazdı:
rampa çıkarken daha devirli çıkmaya en azından 3 bin deviri düşmemeye çalışın. her arabada rampa çıkarken düşük devirlerde subaplar vuruntu yapar.


Mustafa bey cevabınız için teşekkür ederim. Fakat renault, Hyundai, Opel, seat marka araç kullanmış birisi olarak bu sesi ilk defa duyuyorum. Benim öğrenmek istediğim bu ses mitsubishilerde normal mi yoksa sorun mu var araçta ona emin olmak istiyorum? Sizin Lancerda aynı ses var mı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Eyl 2017 23:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
fkkocaeli yazdı:
akif06eren yazdı:
Doğrudur anahtarlık pili bitince anahtarlığı torpido gözünde ki yuvaya koyuyorsunuz ve o şekilde aracınızı çalıştırıyorsunuz . Bu bölümde manyetik okuyucu var . Bu bölümde yüksek frekanslı manyetik alan oluyor bu manyetik alan anahtarlık üzerindeki bir bobinde elektrik gerilimi oluşmasını sağlıyor bobinde oluşan bu gerilim anahtarlığın pili gibi vazife yaparak anahtarlığın sinyal vermesini sağlıyor böylece aynı bölme üzerindeki sinyal alıcı bu sinyali algılıyor ve aracın çalışması sağlanıyor. Bu sisteme aslında RFID sistem deniyor. Daha çok bilgi istiyor iseniz Google da rfid nedir yazın


Akif bey cevabınız için teşekkürler. Güzel bir özellikmiş. Peki o anahtar yuvasının anahtarı şarj etme özelliği var mı?

Birde sizde ASX kullanıcı olarak sormak istiyorum. Benim aracım rampa yukarı çıkarken 1600- 1900 devir aralığında 2. Ve 3. Viteste ön taraftan zincir şıkırtısına benzer ses geliyor.1900-2000 devirde kesiyor ses kalmıyor. Aslında düz yolda da yapıyor ama rampada daha fazla belirginleşiyor. Kocaeli'de yetkili servise gösterdim V kayışından geldiğini söyledi, özel servise de gösterdim oda normal olduğunu, fincanlardan geldiğini hepsinde aynı ses olduğunu kendi lancerinde de olduğunu söyledi. Sizde böyle bir ses var mı?



Evet yüksek frekanslı manyetik alan ile bazı elektronik makineler şarj oluyor örneğin Yeni nesil cep telefonları ancak Maalesef kumandalı anahtarlığın şarj olayı yok. Bir pilin Şarj olabilmesi için önce şarjlı pil olması gerekiyor ve ikincisi onu şarj edebilecek sistemin olması gerekli . Bu iki gereklilik asx in bu sisteminde yok.

İkinci sorunuza gelince ben hiç öyle zincir sesi falan duymadım . Ancak ben rampaları düşük devirle çıkmaya uğraşmadım. Ancak düz yolda düşük devirde de böyle zincir sesi duymadım.
Allah nasip ederse dikkatli bir şekilde hem rampada hem de düz yolda bir etüt ederim sonucu yazarım

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Eyl 2017 03:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ağu 2017 19:36
Mesajlar: 9
İsim: Fatih
Araç: ASX İntense
Meslek: İşci
Yaş: 31
akif06eren yazdı:
fkkocaeli yazdı:
akif06eren yazdı:
Doğrudur anahtarlık pili bitince anahtarlığı torpido gözünde ki yuvaya koyuyorsunuz ve o şekilde aracınızı çalıştırıyorsunuz . Bu bölümde manyetik okuyucu var . Bu bölümde yüksek frekanslı manyetik alan oluyor bu manyetik alan anahtarlık üzerindeki bir bobinde elektrik gerilimi oluşmasını sağlıyor bobinde oluşan bu gerilim anahtarlığın pili gibi vazife yaparak anahtarlığın sinyal vermesini sağlıyor böylece aynı bölme üzerindeki sinyal alıcı bu sinyali algılıyor ve aracın çalışması sağlanıyor. Bu sisteme aslında RFID sistem deniyor. Daha çok bilgi istiyor iseniz Google da rfid nedir yazın


Akif bey cevabınız için teşekkürler. Güzel bir özellikmiş. Peki o anahtar yuvasının anahtarı şarj etme özelliği var mı?

Birde sizde ASX kullanıcı olarak sormak istiyorum. Benim aracım rampa yukarı çıkarken 1600- 1900 devir aralığında 2. Ve 3. Viteste ön taraftan zincir şıkırtısına benzer ses geliyor.1900-2000 devirde kesiyor ses kalmıyor. Aslında düz yolda da yapıyor ama rampada daha fazla belirginleşiyor. Kocaeli'de yetkili servise gösterdim V kayışından geldiğini söyledi, özel servise de gösterdim oda normal olduğunu, fincanlardan geldiğini hepsinde aynı ses olduğunu kendi lancerinde de olduğunu söyledi. Sizde böyle bir ses var mı?



Evet yüksek frekanslı manyetik alan ile bazı elektronik makineler şarj oluyor örneğin Yeni nesil cep telefonları ancak Maalesef kumandalı anahtarlığın şarj olayı yok. Bir pilin Şarj olabilmesi için önce şarjlı pil olması gerekiyor ve ikincisi onu şarj edebilecek sistemin olması gerekli . Bu iki gereklilik asx in bu sisteminde yok.

İkinci sorunuza gelince ben hiç öyle zincir sesi falan duymadım . Ancak ben rampaları düşük devirle çıkmaya uğraşmadım. Ancak düz yolda düşük devirde de böyle zincir sesi duymadım.
Allah nasip ederse dikkatli bir şekilde hem rampada hem de düz yolda bir etüt ederim sonucu yazarım


Teşekkürrderim cevabınız için akif bey. Sonucu bekliyorum. :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Eyl 2017 12:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 May 2014 11:07
Mesajlar: 753
Şehir: Ankara
İsim: akif
Araç: ASX INVITE 2013
Meslek: TEKNİK ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 42
Fatih bey denedim devri özellikle rampalarda sizin dediğiniz gibi düşürdüm ama ses falan duymadım hatta biraderde arabadaydı o da duymadı . Motor sesinden başka ses yok . Ne rampada ne de düz yolda ....

_________________
2 Nasihat
Kulun gözüne girmek için, Rabbın gözünden düşecek işler yapma.
Başkalarının mertebesini düşürmeye çalışmak, kendi mertebeni yükseltmez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2017 00:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ağu 2017 19:36
Mesajlar: 9
İsim: Fatih
Araç: ASX İntense
Meslek: İşci
Yaş: 31
akif06eren yazdı:
Fatih bey denedim devri özellikle rampalarda sizin dediğiniz gibi düşürdüm ama ses falan duymadım hatta biraderde arabadaydı o da duymadı . Motor sesinden başka ses yok . Ne rampada ne de düz yolda ....


Teşekkür ederim Akif bey. O zaman bn özel servisi dinlemeyip yetkili servisin v kayış tehsişini dikkate alıp degistirmeyle başlıyalım işe.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2017 10:58 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
fincandan ses gelmesi normal değildir: yağlama yapılamıyordur.eğer sorun fincanlar ise ya fincan değişmeli yada kullandığınız motor yağı.
fincan sorunu varsa bence önce lifter temzileyici kullanın
http://www.hepsiburada.com/liqui-moly-l ... -otson1009
daha sonra kullandığınız yağ 10/40 ise tam sentetik 5/30 yada 5/40 gibi yağları deneyin
sonuç alınamaz ise mecburen fincanlar değişecek.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eyl 2017 11:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Eyl 2013 00:11
Mesajlar: 67
İsim: savaş
Araç: asx intense 2014
Meslek: doktor
Yaş: 45
torpidoki anahtarlık gözüne pek de ihtiyaç olmaz kanımca, çünkü anahtarlık pili azalınca araç sizi piliniz azalmıştır diye uyarıyor. geçen başıma geldi saatçide pili değiştirdim. tabi bu yazıyı gördükten sonra hala anahtarlık pilini değiştirmezseniz o zaman torpidodaki göze ihtiyacınız kaçınılmazdır..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 11 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye