Zaman: 27 Nis 2024 14:40

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 48 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2010 23:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
atc1013 yazdı:
cevabınız için teşekkur ederim. Anlaşılan ya takmıycam yada yepyenı aracın sokulmesıne razı olcam. Bu arada dıreksıyonun altından sert plastık olan kısımdanda kotu zemınlerde plastık tıkırtısı gelıyor. Teleskobık dıreksıyon ozellıginı kullandım ondan olabılırmı bıyere temas var yada plastık tam yerıne oturmadı sıkmak lazım.yenı bır arac alıp bunlar olunca can sıkıcı oluyor. Bır heves bınıp uzun yola cıkıyosunuz kulagınız bunlarda. Sızınde aracınız sımdıden hayırlı olsun. Su tavan cıtası port bagajdanda bılgısı olanları beklıyorum lutfen. Teşekkurler


Can sıkacak bir durum yok plastik tıkırtısı için bi ara servise uğrayın direksiyon altındaki kapağın içerisine bir parça sünger koysunlar onlar yerini bilir hemen plastiğin uç tarafında metal bir parça temas ediyor sanırım montajda yalıtım parçası unutulmuş. Tavan çıtası için yerli üretim çalışması var 15 güne kadar servislere gelir.

Orijinal asx aksesuar kataloğu için;

http://www.new-asx.com/asean/en/acc/int ... 6a92106656


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2010 23:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
Bu arada yeni alan arkadaşlar çok iyi bir seçim yaptınız rahat olun. İlk alanlardan biri de benim. ASX konforlu sorunsuz tıkırtısız ve tutumlu bir araba. Bazı yeni çıkan rakiplerinde ön süspansiyon vuruntusu gibi şikayetler var forumlarda , yakıt tüketim değerleri de 1-1,5 Lt /100 km fazla bizim araçlarımızdan. Emin olun çok severek binecek ve zamanla daha çok bağlanacaksınız araçlarınıza . Araçlarımızın ne olup ne olmadığını bilerek kullanırsak daha da memnun oluruz unutmayın.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ara 2010 02:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 02:26
Mesajlar: 20
İsim: faruk
Araç: asx
Kan grubu: arh
cevabınız ıcın tesekkur ederım servıse gıdıcem. Ayrıca sıze sonuna kadar katılıyorum. Bu bır ıkı ufak sorun asx ın kalıtesine ve onu kullanma keyfıne asla leke suremez. Hep ıyıkı almısım dıyorum ve keyifle kullanıyorum. Qashqai ve sportage ıda gordum ama daha dısardan zaten stıl sahıbı bır arac hemen farkedılıyor. Her urunde ufak tefek montaj sorunu olabılır daha buyuk bısey olmasın yeter. Objektıf bakıyorum emın olun. Sehır ıcı boyle bır aracla 6,4 lt/km yakıt harcıyorum daha nolsun. Konfor guvenlık ekonomı. Helal para kazanmısım dıyorum yanılmadım harcarken. Bu arada tavan cıtası ulastıgında banada ıletırsenız sevınırım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2010 01:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
Rica ederim sizde bizimle aksesuar servis v.b konuları paylaşmaktan çekinmeyin. Bizde haber alırsak paylaşırız. Araçlarımızın güzel özelliklerinden biri de motorlarımızda triger kayışı olmayışı..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2010 18:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2010 15:54
Mesajlar: 164
Şehir: İstanbul
İsim: Emek Tüzün
Araç: Audi A3
Meslek: Sosyal Medya Danışmanı
Kan grubu: A+
Yaş: 31
Jack Demphsy yazdı:
Herkese merhaba,

Bu başlığın altını renklendiren 1. ve 2. Asx sahiplerine de teşekkür ederim.
Ancak, diğer başlıklara anında cevap yetiştiren Mitsubishi Bayiileri veya TEMSA yetkililerinden çıt çıkmıyor nedense.

Arabaları her yönden iyinin üstü bir markaya, Türkiye'de neden pek itibar edilmediğini, yavaş yavaş anlamaya
başladım.


Merhabalar,

Öncelikle başlığı yeni gördüğümü belirtmek isterim. Bu konu Facebook'da da sürekli olarak gündemdeydi, yani gizli birşey yok. Tüm başlıkları okuyamıyorum ama tarama yaptığımda başlıklara göre taradığım için, içerik ve konu alanı farklılığı nedeniyle atlamış olabilirim, kusura bakmayın.

ASX teslimatları konusunda, size verilen bilgiler, sözler veya aranızdaki anlaşmalar nedir tabi ki bilemiyorum, ama ASX geliş tarihleriyle ilgili hiçbir zaman yanıltıcı bilgi vermek veya bu konuda sizleri üzmek gibi bir startejimiz olmadı. Gemilerde olan gecikmeler, geminin hava şartları nedeniyle rota değiştirmesinden olabilmekte.

Birinci gemi Kasım son haftası ve ikinci gemi de Aralık ilk haftası geldi. Gümrüklemesi biten araçlar, sevk edildi ve sırayla sevkiyat sonrası, ASX'ler yeni sahiplerine kavuşuyor. Aracınızı aldıysanız, güle güle kullanmanızı dilerim... Almadıysanız Yetkili Satıcınız ile görüşerek, durumunuzu teyid etmenizi öneririm, zira bildiğim kadarıyla bir çok bayi tüm araçlarını, henüz gelmeden satmış durumda.

İlginize teşekkürler,

_________________
Emek TÜZÜN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ara 2010 18:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2010 15:54
Mesajlar: 164
Şehir: İstanbul
İsim: Emek Tüzün
Araç: Audi A3
Meslek: Sosyal Medya Danışmanı
Kan grubu: A+
Yaş: 31
Bir de ek olarak arkadaşlar, orjinal aksesuar olarak Tavan Rayları ve Yan Basamaklar sunulmuyor. Yerli üretim çözümler var ve Yetkili Servisinizle görüşerek uygulatabilirsiniz.

Teşekkürler,

_________________
Emek TÜZÜN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2010 17:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
Emek Bey; neden fiyat bilgisi verip aksesuar kataloglarını paylaşmıyorsunuz? Yerli çözümleri her servis kendisi mi tedarik ediyor mitsubishi türkiye mi bunları öneriyor? Sadece yan basamak şu kadar tavan çıtası bu kadar diyeceksiniz hepsi bu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2010 17:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2010 15:54
Mesajlar: 164
Şehir: İstanbul
İsim: Emek Tüzün
Araç: Audi A3
Meslek: Sosyal Medya Danışmanı
Kan grubu: A+
Yaş: 31
asx01 yazdı:
Emek Bey; neden fiyat bilgisi verip aksesuar kataloglarını paylaşmıyorsunuz? Yerli çözümleri her servis kendisi mi tedarik ediyor mitsubishi türkiye mi bunları öneriyor? Sadece yan basamak şu kadar tavan çıtası bu kadar diyeceksiniz hepsi bu.


Merhaba asx01,

Bu ürünleri biz satmıyoruz. Mitsubishi'nin üretimi değil, satışını da biz yapmıyoruz, Türkiye'de de biz üretmiyoruz. Türkiye'deki firmalar Türkiye'de satılan her araç için alternatif aksesuarlar üretiyor... Yetkili servislerimiz bu ürünleri kendisi tedarik ediyor ve satıyor. Bu nedenle bizim olmayan, bizim üretmediğimiz, bizim reklamını veya satışını yapmadığımız, satın almadığımız, tedarik etmediğimiz bir ürünün fiyatı konusunda bir bilgi yazamam.

Teşekkürler,

_________________
Emek TÜZÜN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2010 18:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
Merhaba Emek bey; buradan şu sonuç çıkıyor mitsubishi olarak siz servislerinizin sizin üretmediğiniz önermediğiniz parçaları araçlara monte etmelerinde bir sakınca görmüyorsunuz çünkü yerli çözüm sınırsız bir kavram ve bunu internet yoluyla ilan edebiliyorsunuz. Şimdi asıl soru şu bu parçalar nedeniyle araçlarda meydana gelebilecek güvenlik sorunu mesela bu yerli çözüm yan basamak nedeniyle bir yaralanma yada aracın boya kaporta aksamında bir sorun olursa garantiden tamir ya da kaza için söylüyorum tazmin sorumluluğu Mitsubishiye mi aittir? Değilse servislerinizin bu parçaları monte etmesine nasıl izin veriyorsunuz? Ayrıca aracın orijinal aksesuarları arasında tavan çıtası var yukarıdaki linke tıklayarak bakabilirsiniz?

Ayrıca ; Yerli çözümleri biz zaten bilmekteyiz, önemli olan bizim belli eklentileri ve aksesuarları servis güvencesinde bu ürünlerin uygunluğundan emin olarak monte ettirmemizdir . Örneğin aracın aerodinamik yapısına boya vb maddelerine zarar vermeyeceğinden emin olmamızdır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2010 19:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eki 2010 15:54
Mesajlar: 164
Şehir: İstanbul
İsim: Emek Tüzün
Araç: Audi A3
Meslek: Sosyal Medya Danışmanı
Kan grubu: A+
Yaş: 31
asx01 yazdı:
Merhaba Emek bey; buradan şu sonuç çıkıyor mitsubishi olarak siz servislerinizin sizin üretmediğiniz önermediğiniz parçaları araçlara monte etmelerinde bir sakınca görmüyorsunuz çünkü yerli çözüm sınırsız bir kavram ve bunu internet yoluyla ilan edebiliyorsunuz. Şimdi asıl soru şu bu parçalar nedeniyle araçlarda meydana gelebilecek güvenlik sorunu mesela bu yerli çözüm yan basamak nedeniyle bir yaralanma yada aracın boya kaporta aksamında bir sorun olursa garantiden tamir ya da kaza için söylüyorum tazmin sorumluluğu Mitsubishiye mi aittir? Değilse servislerinizin bu parçaları monte etmesine nasıl izin veriyorsunuz? Ayrıca aracın orijinal aksesuarları arasında tavan çıtası var yukarıdaki linke tıklayarak bakabilirsiniz?

Ayrıca ; Yerli çözümleri biz zaten bilmekteyiz, önemli olan bizim belli eklentileri ve aksesuarları servis güvencesinde bu ürünlerin uygunluğundan emin olarak monte ettirmemizdir . Örneğin aracın aerodinamik yapısına boya vb maddelerine zarar vermeyeceğinden emin olmamızdır.


Sayın ASX01,

Ben de sizler gibi burada bilgi paylaşımı içindeyim ve tavsiye niteliğinde birşey yazmamakla birlikte, şu an orjinal olarak çözümü bulunmayan ama en çok aranan 2 aksesuar hakkında bilgi verdim. Bu parçaların Yetkili Servislerde satışı yasaldır ve kendi isteğinizle uygulatabilirsiniz. Takılacak parçalar için garantiyi etileyip etkilemeyeceği hususunu ise Yetkili Satıcılardan öğrenebilirsiniz. Söylediğiniz gibi yerli çözüm geniş bir kavram... Bu nedenle Yetkili Satıcılarımız kendi sattıkları ürünlerle ilgili olarak garantiyi bozup bozmayacağı konusunda ve ürünün markası konusunda sizi bilgilendirecektir.

Söylediğiniz linkteki "Roof Rail Stripping", zaten ray olan ASX'ler için ray üzeri uygulamadır.

Bu arada ben gerçekten fiyat bilmiyorum bahsi geçen ürünlerle ilgili.

Teşekkürler,

_________________
Emek TÜZÜN


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ara 2010 23:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 02:26
Mesajlar: 20
İsim: faruk
Araç: asx
Kan grubu: arh
sayın asx01 merhaba, bulunduğum ildeki yetkili serviste bakım,onarım,işyeri büyütme çalışmaları var aynı zamanda opelin servis ve satışını yapmaya hazırlanıyorlar. Şu anda tavan raylarıyla pek uğraşabileceklermiş gibi gelmiyor bana. Siz yerli üretimleri bilmekteyiz dediniz Emek beye. Benim bilgim yok. Rica etsem buralar nereleri ve nasıl edinebilirim bilgi verirmisiniz, yukarıda saydığınız çekinceler haricinde uymama sorunu olurmu ayrıca tavsiye edermisiniz? Servise kalırsam bayağı bekleyeceğim anlaşılan kendim bulmaya çalışayım. Yada sizin bulunduğunuz yerdeki bayii veya servislerde varmıdır bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 02:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
Emek bey cevabınız için teşekkürler. Yine de ben servisimde olan bir parçanın Temsa tarafından da uygun bulunduğunu bilmek isterim. Bu arada yetkili servisler oldukça ilgililer bunu da belirtmek gerek. Bir de şunu biliyoruz ki tavan rayı en azından yedek parça olarak dahi olsa mitsubishi tarafından üretilmekte.:)

Sayın atc1013; Tavsiyem her koşulda kendi yetkili servisinize başvurmanız gerekirse bir süre beklemenizdir. Araçların sayısı arttıkça uygulamalarda çoğalacak gelişecek ve bilinirlikleri de artacaktır. Bir çok yerli firma aksesuar üretimi yapıyor. Ancak servis uygun bulmadan bunları almayı ve servis harici bir yerde uygulatmayı ben doğru bulmuyorum .


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 02:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 02:26
Mesajlar: 20
İsim: faruk
Araç: asx
Kan grubu: arh
sayın asx01, Madem bir bilene sorduk ve cevabımızı aldık ozaman bize düşen söylenene uymaktır. Servisimi takip edicem. Lütfen başka bir bilgi edinirseniz beni bilgilendirin. Cevabınız için teşekkür ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 03:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
ikili ilişkinizi takdir ettim aferim :) abilerim hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullanın araçlarınızı inşallah. istanbul trafinde asx görmeyeli çok oldu sizler neredesiniz?

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Ara 2010 11:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
Sayın atc1013; araçla ilgili öğrendiklerimizi paylaşacağımızdan şüpheniz olmasın aynı şekilde ben de sizden paylaşımlar bekliyorum. Bu arada ''bir bilen'' iltifatınız için teşekkür ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2010 14:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eyl 2010 21:27
Mesajlar: 8
İsim: Deniz
Araç: ASX
Kan grubu: 0 RH
Merhaba Arkadaşlar,

Bugün ASX'imin kullanım klavuzuna bakarken, aracı teslim alırken bana verilmeyen "Küllük" ve onsuz USB'nin kullanılmaması söylenen bir "USB konnektör kablosu"nun olduğunu gördüm.

ASX sahibi olan Arkadaşlara ve Temsa Yetkililerine sorum şu : Bahsi geçen ekipman aksesuar mıdır? Yoksa bayinin yaptığı diğer bir terbiyesizlikle karşı karşıya mıyım?

Teşekkürler...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Ara 2010 22:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 02:26
Mesajlar: 20
İsim: faruk
Araç: asx
Kan grubu: arh
Sayın Jack Demphsy , çakmağı çakmaklığa koymamaya tenezzül eden zihniyetin söylediklerinizi vereceğini tahmin etmiyordum zaten. Bende farkettiğimde ayıptır yahu dedim ama direksiyonun, vitesin, kornanın yerinde olduğunu görünce olsun onlar var, sonuçta mitsubishi aldım dedim kendi kendime,nekadar tatmin edici olmasada. Bmw nin yaptığı Türkiye paketi heralde. Demekki büyük firmalar böyle yapıyorlar ;)))))))))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Ara 2010 21:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Eyl 2010 21:27
Mesajlar: 8
İsim: Deniz
Araç: ASX
Kan grubu: 0 RH
Merhaba,

Gelen tek cevaptan anladığım, küllük ve usb konnektör kablosu bile aksesuar grubuna giriyor 49.000TL'lik
araçta. Neyse, canları sağolsun....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ara 2010 22:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2010 10:46
Mesajlar: 58
İsim: aa
Araç: ASX 2010
Meslek: aa
Kan grubu: Arh+
24.08.2010 ruhsat, kasko 5km yol yapıldı.
25.08.2010 sigorta 15 km yol yapıldı
26.08.2010 58 km yol yapıldı.

Şurda caka satıyoduk yaaa :P :) 24 den öncesi çıkmasın irezil olmıyak gayri :):)

İşin şakası bende uzun zamandır yokum kardeşler. Tabiiki memnunum araçtan bir sıkıntı yok. Konfora iyice alıştım sanırım. Şirketin aracı hyundai era, arada ford mondeo var yeni kasa onlar bile çok rahatsız geliyor. Tabi hızlanmayı yakıt tüketimi nedeniyle pek coşturmuyorum. Arada çok stres olursam trafikte bir coşturuyom. Yanlız auto start stop u sadece bildiğim trafik ışıklarında, çok durucaksam, süresi yazılı ışıklarda kullanıyorum. Bazen unutuyorum trafikte ona dikkat etmek lazım. Dur kalkta. Geçenlerde tavan rayı yaptıran bir 41 plakalı araç gördüm. Şunu söyliyim yaptırmayın. Arabaya yakışmıyormuş ben en çok isteyen biri olarak vazgeçtim. Resmen kia sportage a benziyor araç acayip değiştiriyor. Yanlız şu arka stopların yuvarlak ledi çok küçük tasarımda. Onu en yakın tarihte bir modifiye çıkarsa arka stoplara değiştirmek lazım.

Bu arada küllük normal birçok araçta böyle artık onu beklemeyin araçta sigara içilmesinede karşıyız :) Tavana sinmesin diye yoksa keyfi ayrı.
Saygılar, sevgiler

saygılar, sevgiler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Ara 2010 11:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2010 13:21
Mesajlar: 35
İsim: Metin
Araç: ASX 1.6 MT
Meslek: Ne İş Olursa..
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
cooperada yazdı:
Aracımı akşamüstü teslim aldım. Öncelikle fiyatın makul olmasındaki etkenler tasarruf, ekonomik ve çevreci kimliğiyle alakalıdır. Yani bu sizleri yanıltmasın. Örneğin stepne yoktur bu seride yerine lastik tamir kiti veriliyor. Ön koltuk ayarlamaları motorlu değil elle manual ayarlanıyor. Motor içinde ve bazı aksamlarda kullanılan plastikler daha çevreci ve maliyeti düşük hammaddelerden yapılmış. Motorun yerleşimi vs mükemmel her parça ayrı ayrı görünüyor ve bu sayede arıza tespiti kolay. BUnları objektif gözle bakarak hesab edersek zaten 3-4.000 kadar maliyet düşürüyor. Bu rakiplerine fiyat konusunda fark atıyor. Birde lansman fiyatı olunca daha makul oluyor. Normal şartlarda 52.000 olması bu yapıdan geliyor. Lansman olarak 47,500 ödeme seçenekleri her türlü var. TEMSA ilede görüşün sadece bayiye kalmayın. TEMSA yetki verirse bayi ödeme seçeneklerini artırıyor.

Sürüş izlenimleri; Öncelikle amortisörler gerçekten konforlu. Daha öncede Clio Sport aracımla girdiğim kasislere ve Nissan Qashqai test sürüşşünde girdiğim kasisleri hafif hissediyor. Tabi bir 10-15 bin km sonra daha rahat belli olucak. Dış ses yalıtımı yani asfalttan gelen ses çok iyi şekilde yalıtılmış. Ancak ön motor altında açıklık çok fazla diğer araçlar gibi karter koruması var ancak bir nevi offroad a uyum çalışması yapılmış. kışın birçok kedi içeri rahatlıkla sızabilir. (pikaplardada aynı durum var.) Yol tutuşu şaşırttı gerçekten mükemmel birkaç kez ani dönüş yaparak denge sisteminide denedim anında devreye giriyor. Hızlanma konusunda benim gibi alışkanlıklarınız varsa beklenti içine girmeyin. (10 yıl böyunca clio sport ve megane sport kullanan biriyim bu nedenle alışkın değilim 9 sn üstüne 0-100 yapan araçları kullanmaya) Ancak şunu ifade edebilirim yeterli. Zaten kullanırken hızlı gitme gereği hissetmiyorsunuz sürüş rahatlığı nedeniyle. Dİreksiyon dönüş çapı yeterli hassaslık mükemmel. Auto start-stop kullanımı rahat zaten durunca boş vites + debriyajdan ayağı çekip + frene basınca devreye girme sesi geliyor. Ara ara alternatörden enerji alıyor. Yokuş yukarı hill asist gerçekten güzel belirli bir süre tutuyor aracın arkaya kaymamasını o açıdan çok mantıklı ayarlanmış. Genel olarak Yokohama lastikle geliyor. Ancak bazı servisler uyanıklılık yapıp ucuz lastik takar bilginize. Son yıllar FIAT, Renault bunu çok yapıyor. Kronik sıkıntıları az olan motorların çoğu mitsubishide mevcut. Diğer birçok otomobil markası gibi fazla kronik rahatsızlıkları olmuyor. AMa kul yapısı olabilir bu nedenle Temsa Dİyalog a güvenebilirsiniz. İlla bayilere güvenmek durumu olmasın. Bunu ben birçok otomobil markasında yaşadım bayi ve holding arasında uyum oluyor. Holding bayisini koruyor. Oysa burda durum değişebiliyor. Önce iyi gibi geliyor uyum olması. Ama objektif yaklaşan bir kurum bence daha önemli.

ELektronik, Ses, Konfor izlenimleri; KOltuklar çok rahat tek tip gelen kumaş terletmeyen rahat bir kumaş. Ses sisteminden beklentiniz şu şekilde olmasın. (Ford mondeo aracım var mükemmel bir bas mid tiz ve surround ı var.) Ancak şunuda belirtiyim ses sistemi çok temiz ve net şekilde tam bir japon işi olmuş. Arka bagajda 12v soket yok 1,8 modelinde olucak ancak. sadece ön orta kol dayamada usb, audioin soketleri var. İç lambalar çok kullanışlı. Araç bilgisayar ekranı birçok araca göre küçük olmasına rağmen kullanımı basit ve çok rahat. TÜm asg, hill asist, denge desteği, aribag ler iptal edilebiliyor. Ön torpido yazın soğuk kışın sıcak konulan gıdayı ısıtıp soğutuyor. Arka koltuk mesafesi çok rahat. Ön radio müzikseti ekranı küçük ama benim gibi sadeliği seviyrsanız yeterli sadece renginin kırmızı olması gösterge panelinin beyaz olmasıyla uyumsuz. Otomatik klima güzel çalışıyor. Sıkıntı yok. Bagaj hacmi yeterli alt kısımdaki özel raflar çok kullanışlı. Bir süre bandrol sıkıntısı çekebilirsiniz. Yeni araç olduğundan.

Bu arada bilgisayarım çöktü arkadaşlar. SÖz vermeme rağmen aksesuar kataloğunu yollayamadım. En yakın zamanda halledicem onu. Dediğim gibi her türlü bilgiyi ÇİZGİ Otomotiv Gökhan Bey'den alabilirsiniz. Birçok servis ve bayii ile görüştüm ancak ÇİZGİ bilgi ve oluşabilicek her türlü sıkıntı yönünden daha mantıklı geldi. (x bayisi aracı saçma bir taktikle pazarlerken, Realist bir bayi olabilicek her şeyi a dan z ye anlattı hatta servis katında servis danışmanlarından auto start stop konusunda olabilicek sorunlar ifade edildi. Objektif yaklaşım gibisi yok.)

Saygılar. 12 yıldır araç kullanıcısıyım. Tırmanma ve Drag deneyimim oldu. Motorsporları ve motoru olan her türlü araca özel ilgim vardır. Bu nedenle şunu belirtmek isterim. Kendi kendime farklı notlama ve tablo düzeni tutarak araçları sıralarım. Mitsubishi ASX şu haliyle sınıfındaki Tİguan'ı oluşabilecek turbo atmosferik ve dijital arıza ve yakıt tüketimi nedeniyle (doğuş otomotivin elinde binlerce arızalı 3-4 yıllık turbo motor var), Nissan Qashqai oluşabilecek Renault mk1 ve mk2 motoru arızaları ve 3 önemli konuda revizyon geçirmesiyle, Skoda YETİ gene turbo atmosferik moto arızası ve sıkıştırma oranıyla motorun erken yıpranabilmesi nedeniyle geride bırakmaktadır. (Genel değerlendirme). Tabiiki yakıt tüketimi, performans kriterlerine göre iş değişiyor. Ancak genel notu beklediğimize deydi.

Son olarak araç ışıkları off konumundayken sisler yani (avrupalıların daylight olarak kullandığı ışıklar yanıyor.) Bunu iptal edicek bir seçenek bulamadım. Ancak kullanım kılavuzunda bu konuda iptal için servisinize başvurun yazıyor. Bu bana göre bir sıkıntıdır. Acilen düzeltilmesi gerekli. Ülkemde trafik kanunlarına göre gündüz sis farı yakmak daha doğrusu hava şartları sisli, karlı, aşırı yağmurlu olmadığı sürece kullanmak cezaya tabi. Bunu bu haftaiçi konuşucam. Şayet diğer Mitsubishi modellerinde varsa bilgilendirilmek isterim.

Aksesuar fiyatları çok pahalı. Çeki demiri ve kablo sistemi 1400 tl aynı çeki demiri ve universal kablosu 7 pinli dünyanın en ünlü markalarından 400-700 tl yi geçmiyor.

SOnuçta dünya malı ama herkesin gönlünde yatan istediği araçlar olur. O araçlarada mutlu mesut aileleri sevdikleriyle biner inşallah.

Saygılar.



Bu yukarıdaki, "aracımı akşam üstü teslim aldım" diye başlayan mesajı 28 ağustos saat 02:23'te siz yazmadınızmı..? ayrıca ASX forumlarında da görüldüğü üzere 24 ağustos'ta ben aracı satın alıp forumlarda paylaştıktan sonra aracın geldiğini öğrenip, bayiyle irtibat kurup aldığınızı belirttiğiniz mesajlarınız var. Yani verdiğiniz tarihlerin gerçek olma ihtimali yok maalesef.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 48 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 21 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye