Zaman: 26 Nis 2024 14:21

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 71 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Auto Stop&Go Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Kullanıyorum, AS&G'den çok memnunum 33%  33%  [ 14 ]
Arabamda yok ama iyi olduğunu düşünüyorum 31%  31%  [ 13 ]
Keşke benim arabamda da olsa (fiyatı artsa bile) 19%  19%  [ 8 ]
Arabamda var ama kullanmıyorum 0%  0%  [ 0 ]
Bence gereksiz bir özellik 12%  12%  [ 5 ]
Fikrim yok 5%  5%  [ 2 ]
Toplam oy : 42
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 11:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ağu 2010 14:43
Mesajlar: 444
Şehir: Ankara
İsim: Görkem Yavuz
Araç: Lancer 1.6 Invite
Meslek: Odtü-Maden Müh. Öğrenci
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 22
Twin Clutch SST----Evo'daki Otomatik Şanzıman :ye:

termin yazdı:
SST Nedir kuzen?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 11:30 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ara 2009 16:31
Mesajlar: 1793
Şehir: istanbul
İsim: Barış Yeniçeri
Araç: Ford Focus
Meslek: Bilgi Teknolojileri
Kan grubu: A+
Yaş: 33
_opeth yazdı:
ASX'e SST gelecek diye bi duyum aldım bu arada


Şimdilik yok öyle bişey.

_________________
http://www.gezivia.com
http://www.fotografcilikdersleri.com


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Şub 2011 00:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 23:53
Mesajlar: 21
İsim: Mehmet
Araç: asx
Kan grubu: Arh+
bence araç çalıştığında asg off konumunda olmalı,şöför dilerse on konumuna almalı....sıkışık trafikte 500 metrede 50 kere duruluyor...buna marş motoru mu dayanır...ayrıca bilenler aydınlatsın,araç ilk ateşlemede normal seyrinden daha fazla benzin yakar diye biliyorum ben,yanılıyormuyum ???...her durduğunuz 1 dakikaya yakın dursanız,belki tasarruf edilir diycem ama 10-15 saniye için motorun durmasının tasarruf olduğunu pek sanmıyorum...ben sürekli kapatıyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 19 Şub 2011 02:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
bu as&g olayı iyice karıştı valla.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Şub 2011 21:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
AS&G sistemini kullanıyorum. Motor belirli bir sıcaklığa erişmeden kullanım dışı oluyor. Dışarısının ısısı düşükse çalışması için daha fazla beklemek gerekiyor. Sistem devredeyken araçtan inip tekrar binerseniz naparsanız yapın araç çalışmıyor. Kontaktan kapatıp tekrar çalıştırmak hariç tabi. Tüm bunların yanında kesinlikle gerekli bir sistem olduğunu düşünmekteyim. Kırmızı ışıkta saniye var ise çok rahat kullanımı oluyor. Hele araç çalışır çalışmaz vitese takıp biraz fazla gaz verirseniz şahlanma neymiş görüyorsunuz.

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Şub 2011 22:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
get1187 yazdı:
AS&G sistemini kullanıyorum. Motor belirli bir sıcaklığa erişmeden kullanım dışı oluyor. Dışarısının ısısı düşükse çalışması için daha fazla beklemek gerekiyor. Sistem devredeyken araçtan inip tekrar binerseniz naparsanız yapın araç çalışmıyor. Kontaktan kapatıp tekrar çalıştırmak hariç tabi. Tüm bunların yanında kesinlikle gerekli bir sistem olduğunu düşünmekteyim. Kırmızı ışıkta saniye var ise çok rahat kullanımı oluyor. Hele araç çalışır çalışmaz vitese takıp biraz fazla gaz verirseniz şahlanma neymiş görüyorsunuz.


Gerçekten arkadaşın yukarda yazdıklarına katılıyorum.Ben denizlideyim bilen bilir yüz yılın projelerini gerçekleştiriyo belediye o yüzden her yer kazılıyor sokaklar kapatılıyor.Bir geçtiğiniz sokak 1-2 saat sonra bi bakmıssınız kapatılmış.O yüzden trafik çok fazla vede denizlide çok fazla ışık var.Ben okula gidene kadar 6-7 ışığa denk geliyorum.Bunların en az 3-4 kesin AS&G kullanıyorum.Çokta iyi oluyor.Hele AS&G dan hemen sonra çalıştırınca biraz gaz verince acayip şahlanıyor.Işıkta kullanmak çok mantıklı ama durup durup ilerleyen bir trafik için aynışeyi söylemek zor.AS&G özelliğini LPİ ile kullananlar var mı?Ben İzmir Yükseliş Mitsubishi ye sordum.Bana söyledikleri hocam aracınıza Vialle LPFİ sistemi uygulanacak ve AS&G özelliğinizide rahatlıkla kullanacaksınız.Yani araç AS&G açık ve otomatik stop ettiğinde tekrar çalıştırdığınızda gaz ile başlayacak denildi.LPFİ sanırım 140 beygir altındaki araçlara uygulanıyor.Ben açıkçası düşünüyorum.Şayet AS&G ile birlikte gaz'ı böyle kullanabileceksem kesinlikle taktırmayı düşünüyorum.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Şub 2011 22:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
ubemme yazdı:
bence araç çalıştığında asg off konumunda olmalı,şöför dilerse on konumuna almalı....sıkışık trafikte 500 metrede 50 kere duruluyor...buna marş motoru mu dayanır...ayrıca bilenler aydınlatsın,araç ilk ateşlemede normal seyrinden daha fazla benzin yakar diye biliyorum ben,yanılıyormuyum ???...her durduğunuz 1 dakikaya yakın dursanız,belki tasarruf edilir diycem ama 10-15 saniye için motorun durmasının tasarruf olduğunu pek sanmıyorum...ben sürekli kapatıyorum


Merhaba,

1- Sistemin mantigi o zaten. 500 metre dur kalk yapiyorsaniz 50 kere de devreye girer, 100 kere de. Bu sizi rahatsiz etmesin.
2- Tedirgin olmaniza gerek yok. Bu sistemler iyi dusunup hesaplaniyor. Iyi test ediliyor. Yani mars motorunuza birsey olmaz. Ayrica ilk ateslemede fazla benzin yakmasi traditional (geleneksel) araclarda dogru, hatta eski model araclarda cig yakit atmasi, asinmanin fazla olmasi vs. vs. problemleri de var, ancak araciniz ASG icinozel dizayn edilmis sistemlerle donatilmis durumdadir (pazarlamaci lafi gibi oldu bu da:)). Motor durdugunda (ASG devreye girdiginde) motor pozisyonunu calisma icin en uygun konumda tutar. Kisacasi normal aracta marsa basar gibi degil. Zaten marsi da hizli alir.

Derseniz ki bu mars sesi beni rahatsiz ve tedirgin ediyor, olasina birsey diyemem. Arkadasin ASG'li aracina bindigimde aynisi bana da o,mustu. Ama kendisi alistigini soylemisti. Zamanla alisilir diye tahmin ediyorum. Tasarrufunuzun keyfine bakin derim ;)

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Şub 2011 01:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 15:23
Mesajlar: 235
Şehir: BURSA
İsim: Yasin
Araç: 2005 COLT 1.3 - Invite AMT- LPG
Meslek: Mak. Müh.
Kan grubu: A +
As&G veya Stop/Start sisteminde kullanılan sensör ve komponentler:

1. teker devir sensörü, (aracına göre değişir, kimi hız "0" iken durdurur, kimisi de hız < 10km/h altına düştüğünde durdurur.
2. vites kablosunda shifter tarafında bulunan potansiyometre benzeri bir cihazdan vitesin boşta olduğunun sinyalini veren sensör,
3. ateşleme bobin sırası,
4. krank pozisyon sensörü ( aracı daha kolay çalıştırmak için motor, krank belirli konumdayken stop ediliyor)
5. alternator,
6. benzin pompası,

Aklıma gelenler şimdilik bunlar. Çalışma sistemi için yukarıda bilgiler verilmiş ama detaylı bilgi için uzun zaman lazım :)

Ben her halükarda sistemin destekçisiyim.
Bana göre en büyük handikapı; yazın klimanın ikide bir durması ve içeri gelen "klimamsı" koku :)

_________________
...:::Çok şükür COLT'um oldu artık:::...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Şub 2011 11:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Bu arada cok az sure durulan dur-kalklarda sistemin devreye girmesini araci viteste birakarak saglayabilirsiniz. Zaten debriyaja bas-bosa al-debriyaji birak, sonra debriyaja bas-vitese tak-debriyaji birak yapmaktansa debriyaja basili tutmayi her zaman tercih etmisimdir 10sn'den az suren dur-kalklar icin.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Şub 2011 15:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Hakikaten merak ediyorum kaç saniye bekleme yapıldığında AS&G ekonomik oluyor. 10 sn için çalıştırılması uygunmudur?
Ben kendimce 20 sn ve üstü beklemelerde kullanıyorum genelde...

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Şub 2011 15:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
get1187 yazdı:
Hakikaten merak ediyorum kaç saniye bekleme yapıldığında AS&G ekonomik oluyor. 10 sn için çalıştırılması uygunmudur?
Ben kendimce 20 sn ve üstü beklemelerde kullanıyorum genelde...


Walla bence de 10sn icin felan zarar bile ediyor olabilir sistem ama tabi ne kadar bekleyeceginizi bilemeyecegi icin bunu bahsettigim gibi debriyajla kendinizin ayarlamasi gerekiyor. Sistem yayginlastikca bu tarz incelemeler ve arastirmalar okuyabiliriz ileride.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Şub 2011 18:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
catalyst yazdı:
ubemme yazdı:
bence araç çalıştığında asg off konumunda olmalı,şöför dilerse on konumuna almalı....sıkışık trafikte 500 metrede 50 kere duruluyor...buna marş motoru mu dayanır...ayrıca bilenler aydınlatsın,araç ilk ateşlemede normal seyrinden daha fazla benzin yakar diye biliyorum ben,yanılıyormuyum ???...her durduğunuz 1 dakikaya yakın dursanız,belki tasarruf edilir diycem ama 10-15 saniye için motorun durmasının tasarruf olduğunu pek sanmıyorum...ben sürekli kapatıyorum


Merhaba,

1- Sistemin mantigi o zaten. 500 metre dur kalk yapiyorsaniz 50 kere de devreye girer, 100 kere de. Bu sizi rahatsiz etmesin.
2- Tedirgin olmaniza gerek yok. Bu sistemler iyi dusunup hesaplaniyor. Iyi test ediliyor. Yani mars motorunuza birsey olmaz. Ayrica ilk ateslemede fazla benzin yakmasi traditional (geleneksel) araclarda dogru, hatta eski model araclarda cig yakit atmasi, asinmanin fazla olmasi vs. vs. problemleri de var, ancak araciniz ASG icinozel dizayn edilmis sistemlerle donatilmis durumdadir (pazarlamaci lafi gibi oldu bu da:)). Motor durdugunda (ASG devreye girdiginde) motor pozisyonunu calisma icin en uygun konumda tutar. Kisacasi normal aracta marsa basar gibi degil. Zaten marsi da hizli alir.

Derseniz ki bu mars sesi beni rahatsiz ve tedirgin ediyor, olasina birsey diyemem. Arkadasin ASG'li aracina bindigimde aynisi bana da o,mustu. Ama kendisi alistigini soylemisti. Zamanla alisilir diye tahmin ediyorum. Tasarrufunuzun keyfine bakin derim ;)


önce bunu yazmışsın sonrada;
Walla bence de 10sn icin felan zarar bile ediyor olabilir sistem ama tabi ne kadar bekleyeceginizi bilemeyecegi icin bunu bahsettigim gibi debriyajla kendinizin ayarlamasi gerekiyor. Sistem yayginlastikca bu tarz incelemeler ve arastirmalar okuyabiliriz ileride.
bunu yazmışsın sanki zıtlık var..hangisine katılıyorsun.zarar ettiğinemi yoksa zaten sistem herşey düşünülerek yapıldığından kar ettiğinemi?

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Şub 2011 00:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
precious yazdı:
catalyst yazdı:
ubemme yazdı:
bence araç çalıştığında asg off konumunda olmalı,şöför dilerse on konumuna almalı....sıkışık trafikte 500 metrede 50 kere duruluyor...buna marş motoru mu dayanır...ayrıca bilenler aydınlatsın,araç ilk ateşlemede normal seyrinden daha fazla benzin yakar diye biliyorum ben,yanılıyormuyum ???...her durduğunuz 1 dakikaya yakın dursanız,belki tasarruf edilir diycem ama 10-15 saniye için motorun durmasının tasarruf olduğunu pek sanmıyorum...ben sürekli kapatıyorum


Merhaba,

1- Sistemin mantigi o zaten. 500 metre dur kalk yapiyorsaniz 50 kere de devreye girer, 100 kere de. Bu sizi rahatsiz etmesin.
2- Tedirgin olmaniza gerek yok. Bu sistemler iyi dusunup hesaplaniyor. Iyi test ediliyor. Yani mars motorunuza birsey olmaz. Ayrica ilk ateslemede fazla benzin yakmasi traditional (geleneksel) araclarda dogru, hatta eski model araclarda cig yakit atmasi, asinmanin fazla olmasi vs. vs. problemleri de var, ancak araciniz ASG icinozel dizayn edilmis sistemlerle donatilmis durumdadir (pazarlamaci lafi gibi oldu bu da:)). Motor durdugunda (ASG devreye girdiginde) motor pozisyonunu calisma icin en uygun konumda tutar. Kisacasi normal aracta marsa basar gibi degil. Zaten marsi da hizli alir.

Derseniz ki bu mars sesi beni rahatsiz ve tedirgin ediyor, olasina birsey diyemem. Arkadasin ASG'li aracina bindigimde aynisi bana da o,mustu. Ama kendisi alistigini soylemisti. Zamanla alisilir diye tahmin ediyorum. Tasarrufunuzun keyfine bakin derim ;)


önce bunu yazmışsın sonrada;
Walla bence de 10sn icin felan zarar bile ediyor olabilir sistem ama tabi ne kadar bekleyeceginizi bilemeyecegi icin bunu bahsettigim gibi debriyajla kendinizin ayarlamasi gerekiyor. Sistem yayginlastikca bu tarz incelemeler ve arastirmalar okuyabiliriz ileride.
bunu yazmışsın sanki zıtlık var..hangisine katılıyorsun.zarar ettiğinemi yoksa zaten sistem herşey düşünülerek yapıldığından kar ettiğinemi?


Yok yukaridakini tedirgin olmanin bir anlami olmadigini ifade etmek icin yazdim. Yoksa 10 sn alti dur-kalklar icin sistemin kar ettigini hic zannetmiyorum tabi elimde teknik veri yok o yuzden birsey diyemeyecegim. Herseyi dusunulerek yapildigi dogru ama sonucta durunca kac sn. duracagini bilemez arac. Sistem "sofor 10 sn'lik durma icin vitesi bosa atmaz essek degil ya bu adam" diye dusunerek kurulmustur zaten bence :D

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Şub 2011 00:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
bence düşünmüşlerdir.mesela özellikle ışıklarda kaç saniye beklenileceği bilinemez saniye yoksa.ışıklara geldiniz durdunuz sistem devreye girdi araç stop etti.pat diye 5 saniye sonra ışık yandı.böyle bir durumu düşünmüşlerdir herhalde:)

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Şub 2011 17:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
precious yazdı:
bence düşünmüşlerdir.mesela özellikle ışıklarda kaç saniye beklenileceği bilinemez saniye yoksa.ışıklara geldiniz durdunuz sistem devreye girdi araç stop etti.pat diye 5 saniye sonra ışık yandı.böyle bir durumu düşünmüşlerdir herhalde:)


Yaw neyi dusunecekler ortada cozulecek bir problem yok ki. Sistem belli zaten. Durmalarin %90'i 10sn'den fazla olup kar ettiriyor da 10sn'nin altindakiler zarar ettiriyor olabilir. En fazla bunun hesabini yapmislardir. 10sn'de misal tabi. Bu hesabi bizimle paylassalar da tirmalamasak burada.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Şub 2011 23:37 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
ben hala bu sistemin uygulandığı turbo dizel araçlar hakkında şüpheliyim. mitsu da uyguladı sonuçta. ama turbolu araçların kapatmadan bir süre rolantide beklemesi gerekiyor deniyor. ama sonra zırt pırt duran bir dizel motor yapmak nasıl oluyor. nasıl çözülmüş bu durum.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2011 02:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
sinir kupu yazdı:
ben hala bu sistemin uygulandığı turbo dizel araçlar hakkında şüpheliyim. mitsu da uyguladı sonuçta. ama turbolu araçların kapatmadan bir süre rolantide beklemesi gerekiyor deniyor. ama sonra zırt pırt duran bir dizel motor yapmak nasıl oluyor. nasıl çözülmüş bu durum.


Aynen aga. Aslinda cozulmus diye birsey yok, muhtemelen premature olarak pazarliyorlardir :D Millet de bayila bayila alir. O zaman mesele yok. Nasil olsa simdi satilan arac birkac sene garantisi bitene kadar sorun cikarmaz. Sonrasini dusunen kim :D

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2011 11:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Bu sistemin 2011 yeni passatlara, insignialara, c4 ve c5lere vs.. konduğundan haberiniz vardır sanırım. Sistem işe yaramaz olsa herkes bende böyle bir sistem var diye reklam yapmaz herhalde.....

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Şub 2011 14:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
get1187 yazdı:
Bu sistemin 2011 yeni passatlara, insignialara, c4 ve c5lere vs.. konduğundan haberiniz vardır sanırım. Sistem işe yaramaz olsa herkes bende böyle bir sistem var diye reklam yapmaz herhalde.....


Yapar. Bundan emin olabilirsiniz :D Ben farkli bir sektorde ayni tarz islerin icinde oldugumdan biliyorum.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2011 00:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 23:53
Mesajlar: 21
İsim: Mehmet
Araç: asx
Kan grubu: Arh+
asg yi 2 yıl sonra tüm markalar kaldırır...hiç bu kadar lüzümsuz bir sistem görmedim...madem öyle kontağı kapat,tekrar çalıştır...ne farkı var...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 71 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 6 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye