Zaman: 28 Nis 2024 02:12

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 45 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 16 Şub 2011 20:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2010 07:25
Mesajlar: 45
İsim: Kaan
Araç: ASX
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 37
Arkadaşlar öncelikle siteye nasıl resim yükleyebileceğim hakkında yardımcı olursanız sevinirim !!!

Gelelim hayal kırıklığına !

İnanın ilk görüşte aşık olmuştum ama gün geçtikçe ciddi anlamda araçtan soğuyorum maalesef :( Önceki aracım HYUNDAI i30 1.4 TEAM modeli BENZİNLİ modeldi , 109 beygirlik bir motora sahip araçtaki , kalite/performans/yakıt tüketimi/donanım zenginliği/ayrıntılar ve detaylar ile ilgili o kadar çok özellik vardı ki gerçekten insanların neden marka bağımlısı olduğunu anlamak çok zor :( o kadar alışmışım ki HYUNDAI'me ASX'tede ister istemez arar oldum bu özellikleri ve detayları !!!

Yahu MITSUBISHI dedik marka dedik ama inanın ne zevk veriyor bana bu araç nede keyif , yakıt tüketimi bile tasarruflu hali buysa vay i 30'um vay sen neymişsin yahu kıymetini bilmemişim :( Üstelik sahibi olduğum i30 yaklaşık 1400 kg gibi ciddi bir ağırlığa sahipti buna rağmen hor kullandığımda dahi aracım 8/100 Km tüketim değerini çok nadir görürdü oysa ASX vaat ettiği değerlere bırakın yaklaşmayı motoru kapatması/ekonomik sürüş koşulları/bilgisayarın direktiflerine öre vites geçişi gibi birçok koşula dikkat etseniz dahi en iyi ihtimalle 8.1 -8.2 gibi değerlere iniyor şehir içinde -ki hiç iyi değil uzun yola çıkarda eğer basmadan sabit 70-80 km hızla giderseniz bilgisayar 6 litrelere iniyor ama daha hiç 5.9L görmedim :S

Aldığımdan bugüne 100 litre yakıtla yaptığım yol yaklaşık 1100 km :S iyide ortalam 11L/100 Km şehir içi nasıl yani :S

Hani 7.5L şehir içi tüketim vardı bu araçta ??? Neyse sadece yakıt la alakalı değil memnuniyetsizliğim birazda diğer konulara geçeyim ;

Araç bilgisayarı o kadar daldan dala atlıyor o kadar uzun seçim yolları ve o kadar uzun işlem süreleri ve aşırı yoğun seçim listeleri var ki bir andan sonra uğraşmaktan vazgeçip bilgisayara aldırış etmiyorsunuz. Sakın yanlış anlaşılmasın hyundai'yi savunduğum veya reklamını yaptığım düşünülmesin ama i30 umda yol bilgisayarı o kadar pratik ve ayrıntılıydı ki ne öğrenmek istiyorsam anında görebiliyordum ekranda , özellikle de yakıt tüketim değerimi sürekli hafızada tutuyordu ve ortalamayı kolayca görebiliyordunuz oysa ASX'te böyle bir şeyin söz konusu olmadığı , üstüne üstlük manuel seçim yapsanız dahi motoru kapatıp anahtarı çıkarttıktan sonra işinizi halledip geri geldiğinizde bilgisayar tekrar auto seçeneği ile en başa dönüp yine saçma sapan tüketim değerleri veriyor (Yahu allah aşkına siz söyleyin soğuk bir sabah aracımı çalıştırıyorum 10-15 saniye sonra yola çıkıyorum tüketim bilgisini sürekli çizgi gösteren yol bilgisayarım aniden tüketim değerlerini aktarmaya başlıyor ve ilk bilgi 93.8 Litre sonra yavaş yavaş azalıyor bu rakam ve 60 lara düşüyor ve sırasıyla 30lara 18 lere 12 lere ve artık 7-8 km sonra 9 lara ve 8 lere geliyor ve ben varacağım yere gelmiş oluyorum ve bilgisayar tekrar başa sarıyor :s) yahu arkadaş bana harbiden anlık tüketim değerini göstermesene veya gösteriyorsan da en azından bu kadar menü kalabalığının içine birde 100 km ve üzerindeki ortalamayı gösteren bir seçenek daha koyda ben 1500 km yol kullandıktan sonra ne yakmışım ortalamasını ver onuda göreyim !!!

Ayrıca ufak detaylar , adamlar araba yapmışlar ama sanki fason üretim yapılmış gibi duruyor , kalite ve işlevsellik inanın hiç yok çok ayıp !!! Kullanılan malzeme gerçekten adi denecek kadar kötü (plastik kalitesi) , yol bilgisayarı amacından farklı işlere el atıyor , vitesin bulunduğu orta konsol kullanımı ergonomiden çok uzak ve hatta kullanılabilirlik çok düşük (bardaklığa bir şey koyduysanız eğer vücudunuzdan geri kaldığı için aracı kullanırken bir öne bir geriye eğilip erişmekte sıkıntı yaşıyorsunuz ) ,küllük yeri vitesin önünde olması ve vites kolunun size engel olması , yine vitesin önünde yer alan boş bir göz var ve gerçekten kullanılabilirlik çok düşük (ne büyük ne küçük eşyalar için ideal , ruhsatı koysam olmuyor sigara ve telefonu koysam almıyor) , Kolçak ise ayrı bir dert gerçekten rahatlık vermekten çok uzak içine bir iki eşya koyayım dedim bu sefer açıp içinden almak dert oluyor , sürgülü kısmı ise en ufak bir dayanmada veya yolcunun teması ile geri gidiyor buda ayrı bir eksi , ayrıca kolçak bence çok geride kalıyor yani kolçağın var mı var demek için konmuş , gözlük cebi bile yok , klima tam otomatik ama işlevsellik sıfır (3 tane döner seçim anahtarı var ve kullanışsız bunların yerine sadece dokunmatik küçük buton ile daha pratik ve kullanışlı ayrıca yerden tasarruf edilebilirdi sonuç olarak çok gereksiz , radyo/teyp üzerindeki havalandırmalar aşırı kaba ve çok yer kaplıyor daha estetik ve yerden tasarruf edilip oraya da bir göz konulabilirdi ( bunu hyundai çok iyi uygulamış ) , koltuklar biraz süratli giderken dönüşlerde yolcuyu kavrayamıyor , torpido göründüğünden ok küçük iki ajanda koysanız içi sıkışıyor yanına bir fotoğraf makinasını zor koyabiliyorsunuz , direksiyondaki kumandadan hafızada ki radyo kanalları arasında geçiş yapamıyorsunuz ? çok enteresan bir durum (evdeki radyonuzda bile bu özellik mevcut) , usb bende zaten yok !!! , güneşliklerde ışık yok ve tutacakları çok zayıf biraz kuvvet uygulasanız elinizde kalır !!!!!!

Gelelim dış özellik(sizlik)lere ; arka cam tasarımı çok dar geri görüşünüzü çok kısıtlıyor , arka camdaki silecek çok küçük ve tasarımı hatalı , arka silecek fıskiyesi tasarımı hatalı , ön sağ silecek ucu rahatsız edecek derecede yukarıda duruyor , far içindeki sinyal ışıklarının yeri far gurubunun dış kısmı olmalıydı kedi gözü koyarak süslemenize ihtiyaç yok , sislerin içindeki gündüz farı bende zaten yok !!! , hıza duyarlı kilitlenme yok , çakmak ta yok bu arada :gul: , motor gerçekten çok hantal anlamsız derecede çok hemde :kır: 117 bg olduğunu iddia eden bir motor 1250 kiloluk bir gövdeye nasıl bu kadar hantal gelir anlamak mümkün değil aracın ataklaşması için 4000 devirlerin üzerine çıkmanız gerekiyor , motorda vites geçişlerinde ara sıra bir düşme vurma gibi sarsıntı oluyor :S , maliyet kısmak için her türlü uygulanabilir parça adi malzemeyle yapılmış zorlasanız elinizde kalacak , start stop sistemi bazı durumlarda sizi zor durumda bırakabiliyor o yüzden en mantıklısı devre dışı bırakmak ama araca her inip/bindiğinizde bu işlemi gerçekleştirmelisiniz , ESP olarak bildiğim ASTC midir nedir etkin veya devre dışı lduğuna dair bir işaret yok durumunu anlamıyorsunuz (seçim butonu olmasına rağmen) , anahtar çok çirkin , ayrıca merkezi kildi açmadan sadece bagaj açma tuşu anahtarda mevcut değil (i30da vardı ve sustalıydı) , araç yolda çok ciddi gürültü alıyor motor ve yol gürültüsü kabin içinde rahatsız edici düzeyde , emniyet kemerlerinde bir sıkıntı var ama tam olarak çözemedim yani daha aklıma gelmeyen ama aracı kullanırken rahatsızlık duydum o kar çok irili ufaklı sorunlar varki keşke bunları önceden görebilseydim ama kimse bunları göremiyor malesef :(

Aklıma geldikçe eklerim sizlerden de ciddi ve tarafsız görüşler bekliyorum arkadaşlar saygılarımla !!! Birde şu resim ekleme mevzu var , onun içinde sizlerden yardım bekliyorum bilginize ...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Şub 2011 21:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ara 2009 00:01
Mesajlar: 212
Şehir: Buldan/DENİZLİ
İsim: ERDAL
Araç: 2009 1.5 İNVİTE YAKUT KIRMIZI LANCER
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: Brh+
Yaş: 42
öyle yazmışsınız ki okuyan test sürüşü izlenimi zannedecek.Bazı gerekçeleri sonradan farketmiş olsanız bile plastik kalitesini herhalde yeni farketmemişsinizdir.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Şub 2011 21:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2010 07:25
Mesajlar: 45
İsim: Kaan
Araç: ASX
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 37
666 yazdı:
öyle yazmışsınız ki okuyan test sürüşü izlenimi zannedecek.Bazı gerekçeleri sonradan farketmiş olsanız bile plastik kalitesini herhalde yeni farketmemişsinizdir.


Haklısınız tabiki plastik kalitesini aracı alırkende biliyordum , sadece burada tekrar belirtmek istedim.Resim ekleme konusunda bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz?


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Şub 2011 21:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Haz 2010 12:57
Mesajlar: 394
Şehir: 34-26
İsim: evren
Araç: colt czt
Meslek: öğretmen
Yaş: 27
bence siz araç çok yaktığı için araca sinir olmuşsunuz ve herşeyi olumsuz görmeye başlamışsınız...

i 30 la bu aracı aynı kefeye koyamazsınız...colt ile karşılaştırın... asx in yapısı biraz daha offroad a yatkın bence...

bizim coltlarda teybin üstünde mode tuşu var...ona basınca anlık yakıtı, ortalama yakıtı, ortalama hızımı, menzilimi görüyorum....tahmin ediyorum ki sizin aracınızda da vardır...

iç kalitesi hakkında bişey diyemem çünkü binmedim...

yakıt konusunda da aracınızı tanımaya çalışın şehiriçinde az yaktığı devir ve vitesi bulun... bence 11 L yakmaz o araç ;)

_________________
Zorlaştırmayınız kolaylaştırınız, nefret ettirmeyiniz, sevdiriniz...(Hadis)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Şub 2011 21:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Resim ekleme ile ilgili bilgi gerekli yerde mevcut.. i30'dan inip ASX'e binince bu kadar eksik bulabiliyorsanız bence forumda da yerini bulabilirsiniz.

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 00:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
Bende sizin yazdıklarınızı okuyunca büyük hayal kırıklığı yaşadım:) Hele i30 ile kıyaslama arabaya çok büyük haksızlık. İ30 nedir ya görmesek bilmesek kullanmamış olsak inanacağız. Bir şekilde bir sorun yaşayıp sırf arabayı kötülemek amacıyla yazdığınızı düşünüyorum. Nedense Mitsubishi ASX ve Outlander bir günde 5 dünya rekoru kırınca aniden bu tarz yorumlar çıkmaya başladı. Size ASX diye X6 mı gösterdiler? Görmüşsünüz dizaynı plastik kalitesini şimdi bunu mu değiştirmek istiyorsunuz? Bence ya ASX sahibi değilsiniz ya da Mitsubishiye kızgınsınız. Söyleyin sinyali ön cama eşya gözünü direksiyon göbeğine taksınlar:))


ASX motoru torkunu alt devirlerden itibaren veren ve 117 bg den daha güçlü hissi uyandıran bir otomobil. Çok rahat devirleniyor ve 200 km hıza rahatlıkla çıkıyor. Bir depoyla uzun yolda 1100 km giden var. Ki bende 1000 km yaptım. İ30 un ne yaktığını da biliriz!!


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: ASX SINIFININ EN İYİ ARACI
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 00:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
5 aydır kullanıyorum özetlersek; Mükemmel yol tutuş başarılı süspansiyon ve direksiyon sistemi, düşük yakıt tüketimi, güçlü motor ve güven verici ve tok yürüyen aksam, arabanın mekanik aksamı çok başarılı kesinlikle ses yapmıyor. Eleştirecek olursak alırken görmediğiniz hiç bir eksisi yok. O nedenle plastik kalitesi gibi eleştiriler eleştiri değil ancak temenni olabilir.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 00:31 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ara 2009 16:31
Mesajlar: 1793
Şehir: istanbul
İsim: Barış Yeniçeri
Araç: Ford Focus
Meslek: Bilgi Teknolojileri
Kan grubu: A+
Yaş: 33
Aynı şekilde i30 kullanmış ve ASX'i detaylı incelemiş biri olarak nasıl böyle bir mesaj yazdığınızı anlamıyorum. Art niyet aramıyorum ama i30 ile asx in yanyana aynı cümle içinde kullanılması bile büyük hata.

_________________
http://www.gezivia.com
http://www.fotografcilikdersleri.com


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 00:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Arkadaşım olurya senin asx üretim hatası olabilir.Sonuç itibariye insan elinden çıkmakta.Walla ben alalı 1,5 ay oldu sırf şehiriçi biniyorum Denizli merkezde günlük gittiğim güzergahta 5-6 ışığa denk geliyom.gelirkende aynı oluyor.AS&G kullanıyorum.hesaplamadım henüz ama 350tl benzin aldım.Km şuan 1000 oldu.birbucuk ayda toplam harcadığım para ve gittiğim yol bu.Halen de depoda yarım depodan fazla benzin var.Hatırlamadığım başkada bişey yok sanırım.K.Kartı ekstreme bakmam gerek.Ama olmaması gerekiyor.Bende bahsettiğiniz yol bilgisayarındaki tüketim öyle 90 lardan başlayıp 7-8 düştüğü olmuyor. Aracım ruhsatta 1345 kg olarak geçiyor ayrıca.devirlenmesi özellikle tasarımı bence harika.eksileri yok mu var elbet.örneğin 6. vitesi istiyor ama yapılmamış.İyi bir motor ses izolasyonu yok.Hundai ix30 ile bu aracı karşılaştırmanız bencede saçma. ATSC kullanmasını bilmediğiniz aşikar.Kullanma kılavuzunu iyi okumanızı tavsiye ederim.Eğer kapatmak isterseniz ATSC basılı tutun.Ekranda Çıkar Off olarak. Bunların dışında bana göre çok basit size göre büyük sorunlar yazmıışsınız.Yok gözlük tutacağı küllük vs. Çok dert edileceğini sanmıyorum. Benim size tavsiyem beğenmiyorsanız satın (bir şanslı alır) beğendiğiniz (ix30 vb.) Bir araç alın. Herkes mutu olsun Saygılar...

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 02:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2010 13:21
Mesajlar: 35
İsim: Metin
Araç: ASX 1.6 MT
Meslek: Ne İş Olursa..
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Bizim pederin 90 model şahini daha iyiydi bu asx'ten yahu, gözlük koyma yeride vardı... :LOL:


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 10:19 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
plastik kalitesi ve ergonomi sorunları için bir şey diyemem. bunlar biraz da zevk meselesi.
ama:
-1500 km yapmış bir araçta bahsettiğiniz tüketimler zamanla düşer. ben sıfır km aldığım colt aracımda bunu ilk 10.000 km boyunca gözlemledim. bir noktadan sonra oturuyor.
- bahsettiğiniz kadar kısa mesafelerde araç kullanıyorsanız ideal tüketmi hiç bir zaman ulaşamazsınız.
- yol bilgisayarı bence oldukça kullanışlı. şu an 4. mitsu aracımı kullanıyorum. 3 tanesi yeni kasa lancer araçtı yol bilgisayarı renk hariç aynı sayılır. anlık tüketimi bar şeklinde görüyorsunuz. tüketim kendini 4 saat kullanılmazsa sıfırlar. manuele alırsanız son manueldeki sıfırlamadan itibaren ortalamyı görürsünüz. aralıklarla bu manuel değeri sıfırlarsanız o zamandan itibaren olan tüketim görülebilir. bence sizin sorununuz biraz alşma ile alakalı.
- dediğim gibi 4. mitsu aracımdayım ve düzgün kullanımda her zaman teknik verileri tutturdum. 1.8 otomatik lancer aracımla fabrika verisi 6.2 lt yazmasına rağmen 6.0 lt tutturdum. genel ortalamam da 9.2 lt ve bu fabrika verisi aralığında. aynı şekilde 1.5 lancer aracımla da 5.5 lt/100 km tutturmuştum ankara-istanbul arasında (fabrika verisinin altında) satarken colt aracımın ortalaması da 6.6 lt idi.
kısaca yine ergonomi ve plastik kalitesi harici fikirlerinize youm yapmamakla birlikte biraz zamana ve alışmaya ihtiyacınız olduğunu düşünüyorum. sağlamlık, güvenlik, sorunsuzluk, yol tutuş ve de ekonomi (bu da dahil) bir arada olan bir aracınız var. bence sizin bir kaç husus canınızı sıktığı için genel olarak arabadan soğuma eğilimine girmişsiniz.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 10:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Dostum yorunmlarinizda hakli kisimlar var ama ben tek birsey soracagim once:

Kullanma klavuzunu okudunuz mu?

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 10:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
Kaan Çelikçi kardeşim ASX'iniz ölü fiyattan alınır yerine cz3 colt verilir saygılar :D Ben ASX'im olsun diye kırk takla atıyorum brother'in yazdıklarına bak hehe Zengin hastalığı dedikleri bu olsa gerek.

Küllük, çakmak mühim değil ben oralara hep bozuk para, olips falan koyuyorum :) zaten arabada sigara içmem arabasında sigara içen adamın arabasınıda almam. Araba bu ya sigara içeceksen kıraathaneye gidecen üstadım. Canım mis gibi arabanın içini niye çöplüğe çeviriyorsun. Burdaki insanlar üç günde bir mitsubishi aracı ile başbaşa kalıp deli gibi arabasıyla sohbet edip araçlarını yıkayıp parlatan insanlar. Araçlarıyla çok fazla vakit geçiren bizler, ses ve izolasyon konusunda zaman zaman keşke daha iyi olsaydı diyor olsak bile Mitsubishi'nin Ralli parkurlarında izlediğimiz araçlarınını ruhu'nun bizim binek araçlarımızdada olduğunu görmek hepimize sürüş keyfi ve huzur veriyor. Tıkır tıkır saat gibi çalışan motorun sesinden insanlar niye rahatsız oluyor hala anlamış değilim. Motor sesi olmayan araba mı olur. Ford Focus'a, Fiesta'ya, kıla yüne binen bir sürü insan dünyanın paralarını vermelerine rağmen bu sesi alıyorlar hyundai gibi teneke ustası bir koreli firmanın arabasının Mitsubishi gibi dünyanın en önemli çelik üreticisiyle karşılaştırılması bile hata...

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 10:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
Bu mesaj silinmeli hiç bir marka araç bu kadar saçma sapan eleştiriyi hak etmiyor.

Hiçbir forumda da buna izin verilmez;

örnek ; i30 1.4 team

araç 1.4 benzinli çıktı gözlerime inanamadım 3.2 dizel olması gerekirdi:)))) Resmen aldatıldım

Arabanın kapıları normal açılıyor tam bir tasarım faciası kapılar yukarıya açılmalıydı :)))

Araba soldan direksiyonlu oysa ben sağdan direksiyon istiyordum:)))

Aldığım araba araba çıktı ben i30 jeep sanıyordum:)))

Son olarak plastik değil altın kullansalardı konsol ses yapmazdı:)))


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 10:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Oca 2011 01:02
Mesajlar: 391
İsim: Burak
Araç: Lancer Sportback
Meslek: Jeofizik Mühendisi
Kan grubu: BRh+
Yaş: 27
vurmayın öldü :)

_________________
Lancer Sportback


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 10:55 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
http://www.forstv.com/bolum_detay.asp?b ... lum_id=178

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 12:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Ara 2010 11:58
Mesajlar: 14
kaan çelikçi yazdı:
Arkadaşlar öncelikle siteye nasıl resim yükleyebileceğim hakkında yardımcı olursanız sevinirim !!!

Gelelim hayal kırıklığına !

İnanın ilk görüşte aşık olmuştum ama gün geçtikçe ciddi anlamda araçtan soğuyorum maalesef :( Önceki aracım HYUNDAI i30 1.4 TEAM modeli BENZİNLİ modeldi , 109 beygirlik bir motora sahip araçtaki , kalite/performans/yakıt tüketimi/donanım zenginliği/ayrıntılar ve detaylar ile ilgili o kadar çok özellik vardı ki gerçekten insanların neden marka bağımlısı olduğunu anlamak çok zor :( o kadar alışmışım ki HYUNDAI'me ASX'tede ister istemez arar oldum bu özellikleri ve detayları !!!

Yahu MITSUBISHI dedik marka dedik ama inanın ne zevk veriyor bana bu araç nede keyif , yakıt tüketimi bile tasarruflu hali buysa vay i 30'um vay sen neymişsin yahu kıymetini bilmemişim :( Üstelik sahibi olduğum i30 yaklaşık 1400 kg gibi ciddi bir ağırlığa sahipti buna rağmen hor kullandığımda dahi aracım 8/100 Km tüketim değerini çok nadir görürdü oysa ASX vaat ettiği değerlere bırakın yaklaşmayı motoru kapatması/ekonomik sürüş koşulları/bilgisayarın direktiflerine öre vites geçişi gibi birçok koşula dikkat etseniz dahi en iyi ihtimalle 8.1 -8.2 gibi değerlere iniyor şehir içinde -ki hiç iyi değil uzun yola çıkarda eğer basmadan sabit 70-80 km hızla giderseniz bilgisayar 6 litrelere iniyor ama daha hiç 5.9L görmedim :S

Aldığımdan bugüne 100 litre yakıtla yaptığım yol yaklaşık 1100 km :S iyide ortalam 11L/100 Km şehir içi nasıl yani :S

Hani 7.5L şehir içi tüketim vardı bu araçta ??? Neyse sadece yakıt la alakalı değil memnuniyetsizliğim birazda diğer konulara geçeyim ;

Araç bilgisayarı o kadar daldan dala atlıyor o kadar uzun seçim yolları ve o kadar uzun işlem süreleri ve aşırı yoğun seçim listeleri var ki bir andan sonra uğraşmaktan vazgeçip bilgisayara aldırış etmiyorsunuz. Sakın yanlış anlaşılmasın hyundai'yi savunduğum veya reklamını yaptığım düşünülmesin ama i30 umda yol bilgisayarı o kadar pratik ve ayrıntılıydı ki ne öğrenmek istiyorsam anında görebiliyordum ekranda , özellikle de yakıt tüketim değerimi sürekli hafızada tutuyordu ve ortalamayı kolayca görebiliyordunuz oysa ASX'te böyle bir şeyin söz konusu olmadığı , üstüne üstlük manuel seçim yapsanız dahi motoru kapatıp anahtarı çıkarttıktan sonra işinizi halledip geri geldiğinizde bilgisayar tekrar auto seçeneği ile en başa dönüp yine saçma sapan tüketim değerleri veriyor (Yahu allah aşkına siz söyleyin soğuk bir sabah aracımı çalıştırıyorum 10-15 saniye sonra yola çıkıyorum tüketim bilgisini sürekli çizgi gösteren yol bilgisayarım aniden tüketim değerlerini aktarmaya başlıyor ve ilk bilgi 93.8 Litre sonra yavaş yavaş azalıyor bu rakam ve 60 lara düşüyor ve sırasıyla 30lara 18 lere 12 lere ve artık 7-8 km sonra 9 lara ve 8 lere geliyor ve ben varacağım yere gelmiş oluyorum ve bilgisayar tekrar başa sarıyor :s) yahu arkadaş bana harbiden anlık tüketim değerini göstermesene veya gösteriyorsan da en azından bu kadar menü kalabalığının içine birde 100 km ve üzerindeki ortalamayı gösteren bir seçenek daha koyda ben 1500 km yol kullandıktan sonra ne yakmışım ortalamasını ver onuda göreyim !!!

Ayrıca ufak detaylar , adamlar araba yapmışlar ama sanki fason üretim yapılmış gibi duruyor , kalite ve işlevsellik inanın hiç yok çok ayıp !!! Kullanılan malzeme gerçekten adi denecek kadar kötü (plastik kalitesi) , yol bilgisayarı amacından farklı işlere el atıyor , vitesin bulunduğu orta konsol kullanımı ergonomiden çok uzak ve hatta kullanılabilirlik çok düşük (bardaklığa bir şey koyduysanız eğer vücudunuzdan geri kaldığı için aracı kullanırken bir öne bir geriye eğilip erişmekte sıkıntı yaşıyorsunuz ) ,küllük yeri vitesin önünde olması ve vites kolunun size engel olması , yine vitesin önünde yer alan boş bir göz var ve gerçekten kullanılabilirlik çok düşük (ne büyük ne küçük eşyalar için ideal , ruhsatı koysam olmuyor sigara ve telefonu koysam almıyor) , Kolçak ise ayrı bir dert gerçekten rahatlık vermekten çok uzak içine bir iki eşya koyayım dedim bu sefer açıp içinden almak dert oluyor , sürgülü kısmı ise en ufak bir dayanmada veya yolcunun teması ile geri gidiyor buda ayrı bir eksi , ayrıca kolçak bence çok geride kalıyor yani kolçağın var mı var demek için konmuş , gözlük cebi bile yok , klima tam otomatik ama işlevsellik sıfır (3 tane döner seçim anahtarı var ve kullanışsız bunların yerine sadece dokunmatik küçük buton ile daha pratik ve kullanışlı ayrıca yerden tasarruf edilebilirdi sonuç olarak çok gereksiz , radyo/teyp üzerindeki havalandırmalar aşırı kaba ve çok yer kaplıyor daha estetik ve yerden tasarruf edilip oraya da bir göz konulabilirdi ( bunu hyundai çok iyi uygulamış ) , koltuklar biraz süratli giderken dönüşlerde yolcuyu kavrayamıyor , torpido göründüğünden ok küçük iki ajanda koysanız içi sıkışıyor yanına bir fotoğraf makinasını zor koyabiliyorsunuz , direksiyondaki kumandadan hafızada ki radyo kanalları arasında geçiş yapamıyorsunuz ? çok enteresan bir durum (evdeki radyonuzda bile bu özellik mevcut) , usb bende zaten yok !!! , güneşliklerde ışık yok ve tutacakları çok zayıf biraz kuvvet uygulasanız elinizde kalır !!!!!!

Gelelim dış özellik(sizlik)lere ; arka cam tasarımı çok dar geri görüşünüzü çok kısıtlıyor , arka camdaki silecek çok küçük ve tasarımı hatalı , arka silecek fıskiyesi tasarımı hatalı , ön sağ silecek ucu rahatsız edecek derecede yukarıda duruyor , far içindeki sinyal ışıklarının yeri far gurubunun dış kısmı olmalıydı kedi gözü koyarak süslemenize ihtiyaç yok , sislerin içindeki gündüz farı bende zaten yok !!! , hıza duyarlı kilitlenme yok , çakmak ta yok bu arada :gul: , motor gerçekten çok hantal anlamsız derecede çok hemde :kır: 117 bg olduğunu iddia eden bir motor 1250 kiloluk bir gövdeye nasıl bu kadar hantal gelir anlamak mümkün değil aracın ataklaşması için 4000 devirlerin üzerine çıkmanız gerekiyor , motorda vites geçişlerinde ara sıra bir düşme vurma gibi sarsıntı oluyor :S , maliyet kısmak için her türlü uygulanabilir parça adi malzemeyle yapılmış zorlasanız elinizde kalacak , start stop sistemi bazı durumlarda sizi zor durumda bırakabiliyor o yüzden en mantıklısı devre dışı bırakmak ama araca her inip/bindiğinizde bu işlemi gerçekleştirmelisiniz , ESP olarak bildiğim ASTC midir nedir etkin veya devre dışı lduğuna dair bir işaret yok durumunu anlamıyorsunuz (seçim butonu olmasına rağmen) , anahtar çok çirkin , ayrıca merkezi kildi açmadan sadece bagaj açma tuşu anahtarda mevcut değil (i30da vardı ve sustalıydı) , araç yolda çok ciddi gürültü alıyor motor ve yol gürültüsü kabin içinde rahatsız edici düzeyde , emniyet kemerlerinde bir sıkıntı var ama tam olarak çözemedim yani daha aklıma gelmeyen ama aracı kullanırken rahatsızlık duydum o kar çok irili ufaklı sorunlar varki keşke bunları önceden görebilseydim ama kimse bunları göremiyor malesef :(

Aklıma geldikçe eklerim sizlerden de ciddi ve tarafsız görüşler bekliyorum arkadaşlar saygılarımla !!! Birde şu resim ekleme mevzu var , onun içinde sizlerden yardım bekliyorum bilginize ...







arkadaşım ben 2 aydır motor ve dış ses problemi için 1 tane muhatap dahi bulamadım gidip bisürü para verip yalıtım yaptırdım yolsesini azaltım ama motor sesi felaket can sıkıyor kia sportage için takas görüşmeleri yapıyorum en azından ilgi alaka var bidaha mitsubishi mi aman allah korusun yani burda yanlı taraflı bi şey yok sonuçta kendi malımız


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 14:19 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ara 2009 16:31
Mesajlar: 1793
Şehir: istanbul
İsim: Barış Yeniçeri
Araç: Ford Focus
Meslek: Bilgi Teknolojileri
Kan grubu: A+
Yaş: 33
wolkan yazdı:
kaan çelikçi yazdı:
Arkadaşlar öncelikle siteye nasıl resim yükleyebileceğim hakkında yardımcı olursanız sevinirim !!!

Gelelim hayal kırıklığına !

İnanın ilk görüşte aşık olmuştum ama gün geçtikçe ciddi anlamda araçtan soğuyorum maalesef :( Önceki aracım HYUNDAI i30 1.4 TEAM modeli BENZİNLİ modeldi , 109 beygirlik bir motora sahip araçtaki , kalite/performans/yakıt tüketimi/donanım zenginliği/ayrıntılar ve detaylar ile ilgili o kadar çok özellik vardı ki gerçekten insanların neden marka bağımlısı olduğunu anlamak çok zor :( o kadar alışmışım ki HYUNDAI'me ASX'tede ister istemez arar oldum bu özellikleri ve detayları !!!

Yahu MITSUBISHI dedik marka dedik ama inanın ne zevk veriyor bana bu araç nede keyif , yakıt tüketimi bile tasarruflu hali buysa vay i 30'um vay sen neymişsin yahu kıymetini bilmemişim :( Üstelik sahibi olduğum i30 yaklaşık 1400 kg gibi ciddi bir ağırlığa sahipti buna rağmen hor kullandığımda dahi aracım 8/100 Km tüketim değerini çok nadir görürdü oysa ASX vaat ettiği değerlere bırakın yaklaşmayı motoru kapatması/ekonomik sürüş koşulları/bilgisayarın direktiflerine öre vites geçişi gibi birçok koşula dikkat etseniz dahi en iyi ihtimalle 8.1 -8.2 gibi değerlere iniyor şehir içinde -ki hiç iyi değil uzun yola çıkarda eğer basmadan sabit 70-80 km hızla giderseniz bilgisayar 6 litrelere iniyor ama daha hiç 5.9L görmedim :S

Aldığımdan bugüne 100 litre yakıtla yaptığım yol yaklaşık 1100 km :S iyide ortalam 11L/100 Km şehir içi nasıl yani :S

Hani 7.5L şehir içi tüketim vardı bu araçta ??? Neyse sadece yakıt la alakalı değil memnuniyetsizliğim birazda diğer konulara geçeyim ;

Araç bilgisayarı o kadar daldan dala atlıyor o kadar uzun seçim yolları ve o kadar uzun işlem süreleri ve aşırı yoğun seçim listeleri var ki bir andan sonra uğraşmaktan vazgeçip bilgisayara aldırış etmiyorsunuz. Sakın yanlış anlaşılmasın hyundai'yi savunduğum veya reklamını yaptığım düşünülmesin ama i30 umda yol bilgisayarı o kadar pratik ve ayrıntılıydı ki ne öğrenmek istiyorsam anında görebiliyordum ekranda , özellikle de yakıt tüketim değerimi sürekli hafızada tutuyordu ve ortalamayı kolayca görebiliyordunuz oysa ASX'te böyle bir şeyin söz konusu olmadığı , üstüne üstlük manuel seçim yapsanız dahi motoru kapatıp anahtarı çıkarttıktan sonra işinizi halledip geri geldiğinizde bilgisayar tekrar auto seçeneği ile en başa dönüp yine saçma sapan tüketim değerleri veriyor (Yahu allah aşkına siz söyleyin soğuk bir sabah aracımı çalıştırıyorum 10-15 saniye sonra yola çıkıyorum tüketim bilgisini sürekli çizgi gösteren yol bilgisayarım aniden tüketim değerlerini aktarmaya başlıyor ve ilk bilgi 93.8 Litre sonra yavaş yavaş azalıyor bu rakam ve 60 lara düşüyor ve sırasıyla 30lara 18 lere 12 lere ve artık 7-8 km sonra 9 lara ve 8 lere geliyor ve ben varacağım yere gelmiş oluyorum ve bilgisayar tekrar başa sarıyor :s) yahu arkadaş bana harbiden anlık tüketim değerini göstermesene veya gösteriyorsan da en azından bu kadar menü kalabalığının içine birde 100 km ve üzerindeki ortalamayı gösteren bir seçenek daha koyda ben 1500 km yol kullandıktan sonra ne yakmışım ortalamasını ver onuda göreyim !!!

Ayrıca ufak detaylar , adamlar araba yapmışlar ama sanki fason üretim yapılmış gibi duruyor , kalite ve işlevsellik inanın hiç yok çok ayıp !!! Kullanılan malzeme gerçekten adi denecek kadar kötü (plastik kalitesi) , yol bilgisayarı amacından farklı işlere el atıyor , vitesin bulunduğu orta konsol kullanımı ergonomiden çok uzak ve hatta kullanılabilirlik çok düşük (bardaklığa bir şey koyduysanız eğer vücudunuzdan geri kaldığı için aracı kullanırken bir öne bir geriye eğilip erişmekte sıkıntı yaşıyorsunuz ) ,küllük yeri vitesin önünde olması ve vites kolunun size engel olması , yine vitesin önünde yer alan boş bir göz var ve gerçekten kullanılabilirlik çok düşük (ne büyük ne küçük eşyalar için ideal , ruhsatı koysam olmuyor sigara ve telefonu koysam almıyor) , Kolçak ise ayrı bir dert gerçekten rahatlık vermekten çok uzak içine bir iki eşya koyayım dedim bu sefer açıp içinden almak dert oluyor , sürgülü kısmı ise en ufak bir dayanmada veya yolcunun teması ile geri gidiyor buda ayrı bir eksi , ayrıca kolçak bence çok geride kalıyor yani kolçağın var mı var demek için konmuş , gözlük cebi bile yok , klima tam otomatik ama işlevsellik sıfır (3 tane döner seçim anahtarı var ve kullanışsız bunların yerine sadece dokunmatik küçük buton ile daha pratik ve kullanışlı ayrıca yerden tasarruf edilebilirdi sonuç olarak çok gereksiz , radyo/teyp üzerindeki havalandırmalar aşırı kaba ve çok yer kaplıyor daha estetik ve yerden tasarruf edilip oraya da bir göz konulabilirdi ( bunu hyundai çok iyi uygulamış ) , koltuklar biraz süratli giderken dönüşlerde yolcuyu kavrayamıyor , torpido göründüğünden ok küçük iki ajanda koysanız içi sıkışıyor yanına bir fotoğraf makinasını zor koyabiliyorsunuz , direksiyondaki kumandadan hafızada ki radyo kanalları arasında geçiş yapamıyorsunuz ? çok enteresan bir durum (evdeki radyonuzda bile bu özellik mevcut) , usb bende zaten yok !!! , güneşliklerde ışık yok ve tutacakları çok zayıf biraz kuvvet uygulasanız elinizde kalır !!!!!!

Gelelim dış özellik(sizlik)lere ; arka cam tasarımı çok dar geri görüşünüzü çok kısıtlıyor , arka camdaki silecek çok küçük ve tasarımı hatalı , arka silecek fıskiyesi tasarımı hatalı , ön sağ silecek ucu rahatsız edecek derecede yukarıda duruyor , far içindeki sinyal ışıklarının yeri far gurubunun dış kısmı olmalıydı kedi gözü koyarak süslemenize ihtiyaç yok , sislerin içindeki gündüz farı bende zaten yok !!! , hıza duyarlı kilitlenme yok , çakmak ta yok bu arada :gul: , motor gerçekten çok hantal anlamsız derecede çok hemde :kır: 117 bg olduğunu iddia eden bir motor 1250 kiloluk bir gövdeye nasıl bu kadar hantal gelir anlamak mümkün değil aracın ataklaşması için 4000 devirlerin üzerine çıkmanız gerekiyor , motorda vites geçişlerinde ara sıra bir düşme vurma gibi sarsıntı oluyor :S , maliyet kısmak için her türlü uygulanabilir parça adi malzemeyle yapılmış zorlasanız elinizde kalacak , start stop sistemi bazı durumlarda sizi zor durumda bırakabiliyor o yüzden en mantıklısı devre dışı bırakmak ama araca her inip/bindiğinizde bu işlemi gerçekleştirmelisiniz , ESP olarak bildiğim ASTC midir nedir etkin veya devre dışı lduğuna dair bir işaret yok durumunu anlamıyorsunuz (seçim butonu olmasına rağmen) , anahtar çok çirkin , ayrıca merkezi kildi açmadan sadece bagaj açma tuşu anahtarda mevcut değil (i30da vardı ve sustalıydı) , araç yolda çok ciddi gürültü alıyor motor ve yol gürültüsü kabin içinde rahatsız edici düzeyde , emniyet kemerlerinde bir sıkıntı var ama tam olarak çözemedim yani daha aklıma gelmeyen ama aracı kullanırken rahatsızlık duydum o kar çok irili ufaklı sorunlar varki keşke bunları önceden görebilseydim ama kimse bunları göremiyor malesef :(

Aklıma geldikçe eklerim sizlerden de ciddi ve tarafsız görüşler bekliyorum arkadaşlar saygılarımla !!! Birde şu resim ekleme mevzu var , onun içinde sizlerden yardım bekliyorum bilginize ...







arkadaşım ben 2 aydır motor ve dış ses problemi için 1 tane muhatap dahi bulamadım gidip bisürü para verip yalıtım yaptırdım yolsesini azaltım ama motor sesi felaket can sıkıyor kia sportage için takas görüşmeleri yapıyorum en azından ilgi alaka var bidaha mitsubishi mi aman allah korusun yani burda yanlı taraflı bi şey yok sonuçta kendi malımız


Konu ile alakalı temsa ile iletişime geçtiniz mi ?

_________________
http://www.gezivia.com
http://www.fotografcilikdersleri.com


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 14:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
Barışım sende varya sanki temsa ile iletişime geçsen temsa buna bir çözüm buluyormuş gibi soruyorsun ya hakkat tebrik ederim seni...

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2011 14:54 
Çevrimdışı
Site Admin
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ara 2009 16:31
Mesajlar: 1793
Şehir: istanbul
İsim: Barış Yeniçeri
Araç: Ford Focus
Meslek: Bilgi Teknolojileri
Kan grubu: A+
Yaş: 33
Valla yasin ben Temsa'dan ne yardımı istediysem aldım zamanında. Kılavuz istedim anında ücretsiz gönderdiler anahtar sorunum vardı çözdüler. O yüzden Temsa'dan yardım istemek gerek.

_________________
http://www.gezivia.com
http://www.fotografcilikdersleri.com


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 45 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 27 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye