Zaman: 02 May 2024 02:02

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 95 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 05 Nis 2011 14:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Şub 2011 23:03
Mesajlar: 33
İsim: Ömer Faruk
Araç: ASX
Meslek: Öğrenci
Yaş: 21
ozkan00 yazdı:
aracın performansı ve yakıt tüketimi genel olarak nasıl ?


ben aracı aldım gittim doldurdum ve ilk depomla 880 km yaptım artı range 20 daha gosterıyodu arac benzin konusunda oldukca iyi bence...ancak ilk 1000 koruması için aracı dusuk devirde kulladınım 3 devirde vites attım ayrıcana istanbulda trafikte yaptıgım yoldur bu uzun yol değil..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Nis 2011 23:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 10:49
Mesajlar: 356
Şehir: Ankara
İsim: Ercan Bozbola
Araç: Carisma 1.9 DID
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: A +
8 sene içerisinde 6 adet mitsubishi aracım oldu, şuanda ASX 1.6 invite modeline biniyorum. Şuanda 2003 model E220 CDI,2004 Focus C-max,2004 Carisma 1.9 DID,2011 L200 İnvite ve 2011 ASX invite sahibiyim. Bu araçlardan önce çok farklı markaların farklı model arabalarınada sahip oldum ve sürdüm.ASX için yapacağım yorumlarda elimden geldiğince objektif olmaya çalışacağım

- Ben aracımın 4 hoparlörünü değiştirdim ve değiştiren arkadaşım araçtan inanılmaz memnun kaldı, niye biliyormusunuz? Kapılar çok rahat söküldü ve hoparlör klipsli bir sistemde muhteşem montajlanmış, kapıların sökülüp hoparlör değişmesi çok çok kısa sürdü.Hoparlör değiştirmeden öncede çok hoş ve akustik bir ses vardı ancak sistemi kurunca inanılmaz hoş oldu.
- Aracın göğüsü ve ön konsolu bence gayet şık ve sade, kullanılan plastikte günümüz otomobillerine göre gerçekten iyi denebilecek kalitede
- Vites kolu işlevsel olarak çok iyi ancak görünüm olarak çok basit ve kaba
-Koltukların arkasındaki plastik korumalar sürekli çıkıyor ve koltuk altında kabloların görünmesi gerçekten hoş değil
-Bagajda kullanılan malzeme ve işçilik vasatın üstünde ancak muhteşem değil
-Koltuklar biraz daha konforlu olabilirdi ancak kumaşı gerçekten güzel
-Aracım şu anda 30.000 km oldu, motoru açmak için biraz uğraştıysanız 25.000 km.'den sonra motor sesi ciddi anlamda azalıyor. Teker sesini azaltmak için würth marka silikonlu pütür aldım yakında uygulamasını yapcam sanırım
-Dış görüntüsü gerçekten etkileyici, özellikle arka görünümü Q3'ü anımsatıyor
-Cruise control gayet güzel ve kullanışlı
-Yol bilgisayarı ekranı çok şık ve sade kullanışlı

Şimdilik aklıma bunlar geliyor ama ben genel olarak aracımdan memnunum

_________________
Altımda akmayan aracı ben neyleyim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Nis 2011 04:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2010 07:25
Mesajlar: 45
İsim: Kaan
Araç: ASX
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 37
Arkadaşlar bir sorum olacak ;

ASX'imi alalı yaklaşık 4 ay oldu fakat ilk günler araç yeni diye normaldir diye düşündüğüm ama bunca zamandır azalması hatta tamamen ortadan kalkması gerekirken tam aksine şiddetlenmiş bir şekilde devam eden camların çıtırdama sesi beni sinir etmeye başladı :(((

Kapı camlarını ister yarım ister tam isterseniz bir iki parmak mesafesi kadar açsamda bu çıtırdama bir türlü geçmedi !!! Çıkan ses camın fitille arasına sanki kum sıkışmışta onun sesiymiş gibi bir ses , bir türlü geçmedi fitilleri temizledim camları temizledim yok arkadaş geçmiyor bu ses :(

Böyle bir sorun yaşayan varmı acaba aranızda veya bu sesin neden kaynaklandığını bilen biri varmı ???

Son olarak aracım yaklaşık 2500 km de ve tüketim değerlerim 8 Litrenin altına inmedi , bir depoyla şuana kadar maksimum 720 km yol yaptım sürekli şehir içi kullanım değeri (ilk hareket ve ilk stop arası değerlerim ; soğuk motor ile en kısa katedilen mesafe 8 km'dir , şehir içi ortalama kullandığım mesafe 18 km , en uzun soğuk motor şehir içi kullanım mesafem ise 40-45 km'dir)..

Aldığım yakıt OPET 95 oktan , bir seferde aldığım yakıt ile yaklaşık 680 km ful depo kullanımdan sonra , 09/02/2011 tarihinde 3,94 liradan 229,78 liraya aynı şekilde depoyu fulledim ve 58.32 litre aldı ve beni şaşırttı bana oldukça fazla yakıyor gibi geldi emin değilim !!! Depoyu fullediğimde menzil 740 km gösteriyordu! Şuana kadar aynı yakıtla 410 km civarı yol yaptım ve yarım depo benzin var gösteriyor tahmini menzil için ise 310 km diyor :S

yani aynı şekilde kullanmaya devam etsem bile ıkına sıkına 800 km yaparım gibi geliyor !!!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Nis 2011 15:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Hakikaten benim camlarda da öyle çıtırtı sesleri geliyor. Ancak kapalı yada tam açıkken olmuyor. Ben film yaptırtmıştım herhalde ondandır diyordum. Ama Kaan bey yazınca benimde dikkatimi çeker oldu. Eğer herhani bir şekilde bu sesten kurutulma yolu varsa çok müteşekkür kalacağım.
Bunun yanında şu an 5700 km deyim. Hiç aralıksız en fazla 250 km yaptım ve o gün göstergem 6,2 idi. Daha önce göstergede manuel moda geçince gelen avarej o ana kadarki demişti bir arkadaş; benimki 7,1. Bununla birlikte Acıpayam 950m yükseklikte Denizli 350m araları 55 km. Acıpayamdan denizliye giderken 4,9 ortalam yapabiliyorum. Bu ortalama Denizli şehir içinde 7,0 a kadar yükseliyor. Dönüş sırasında 7 nin altına düşüremedim henüz. Farklı teknikler deniyorum.
Aslına bakarsanız 7 litre de fena sayılmaz sanırım ortalam olarak...

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Nis 2011 16:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Gültekin abi şu yaptırdığın tampon korumalıklarının fotolarını çek bir ara da at siteye bakalım.Bende o cam sesi duydum.Hatta park ettikkten sonra kapalı iken şöyle ön kapı camını ittirip çektim birkaç kez.Edindiğim izlenim cam kapalıyken hani sıkı olaması gerekir diye düşünürken aksine bayaaa boşluk var.Sanırım bu boşloktan ötürü ses gelmekte.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2011 00:40 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
tıkırtı olayını bilemem de 2500 km hala tüketimi görmek için erken bence. 4 ay filan diyorsunuz ama sonuçta 2500 km. biraz da motoru açma denemesi filan da yapın derim ben.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2011 14:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2010 07:25
Mesajlar: 45
İsim: Kaan
Araç: ASX
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 37
arkadaşlar cevaplar ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim . Gördüğüm kadarıyla camdaki bu çıtırdama sesi benden başka bir kaç arkadaşta daha var ve evet camdaki boşluk payı oldukça fazla gibi :S

Bu sorunu gidermenin yolunu bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

Vites değiştirme aralığım 2500-3500 devir aralığında genelde , ama motoru ara ara açmak için 7000 devire kadar çıkardığım oluyor fırsat buldukça en son 4. viteste 170'e kadar çıktım ama üzerine çıkmaya cesaret edemedim ,araba yolda giderken güven hissi vermiyor o süratlerde nedense ???

Genel görüşüm (şahsi fikrim) motor 3300-3500 devirden sonra kendisini açıyor bu devirlerin altında bir şey beklememek lazım 3500 devirden sora gayet atak bir mottora sahip fakat çoğu araçta aynı bu durum , özellikle küçük hacimli motorlar için bu böyle en azından !!! Ama 1.6 117 beygirlik motorun bence 2500-3000 devir aralığında serileşmesi gerekirdi diye düşünüyorum , araç öyle çok ağır bir kasaya sahip değil yapı itibariyle sonuçta . Yani 3 Litre motora sahip araçlarda nasıl daha ilk devirlerde gücü gösteriyorsa motor bunu bu araçtan beklemiyoruz elbette ama bence biraz mitsubishi rallideki başarı ve tecrübelerini , güç kullanımı ve üretme konusunda bu motorda dersini iyi yapmamış gibi , bilmem sizler ne düşünüyorsunuz ???

Saygılarımla , keyifli ve kazasız sürüşler dilerim herkese :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2011 16:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2010 13:21
Mesajlar: 35
İsim: Metin
Araç: ASX 1.6 MT
Meslek: Ne İş Olursa..
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Kaan Bey Merhaba; Asx'imi ağustos ayından beri kullanıyorum 6000 km.yi yeni devirdim, öncelikle camla ilgili benim bir sıkıntım olmadığını belirteyim, yakıt konusuna gelince, normalde yüksek devirli kullanmayı sevmeme rağmen yakıt değerlerini düşürmek için 2000 deviri geçmeden vites değiştiriyorum, ev-iş arası 3 km. olduğundan 9-10 litrenin altına düşüremiyorum bu güne kadar bir depoyla 600 km.den fazla yapamadım fakat 10 km. ve üstü mesafelerdeki şehir içi yolculuklarımda yol bilgisayarındaki değeri 6,5-7.5 lt/100 km. ye kadar çok rahat düşürüyorum bu mantıktan yola çıkarak ev ile işinin arası 10-15 km. veya fazlası olan bir kişinin Asx'le 1 depo benzin ile 800 km.yi rahatlalıkla geçeceğine kesin gözüyle bakıyorum. Son olarak aracın güven vermemesi konusuna değinmek istiyorum, Asx'le 215 km. hıza çıkmış, 180 km. hızla viraja (keskin denilebilecek bir viraja) girmiş ve o hızlarla giderken sağ şeritten önüne atlayan bir öküz yüzünden freni kökleyip durmak zorunda kalan biri olarak şunu söylebilirimki Asx'ime sonuna kadar güveniyorum, Asx ile 20 km. ile gitmekle 200 km. ile gitmek arasında hiçbir fark yok benim için. :vauv:

Saygılar..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2011 19:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
kaan çelikçi yazdı:
Arkadaşlar bir sorum olacak ;

ASX'imi alalı yaklaşık 4 ay oldu fakat ilk günler araç yeni diye normaldir diye düşündüğüm ama bunca zamandır azalması hatta tamamen ortadan kalkması gerekirken tam aksine şiddetlenmiş bir şekilde devam eden camların çıtırdama sesi beni sinir etmeye başladı :(((

Kapı camlarını ister yarım ister tam isterseniz bir iki parmak mesafesi kadar açsamda bu çıtırdama bir türlü geçmedi !!! Çıkan ses camın fitille arasına sanki kum sıkışmışta onun sesiymiş gibi bir ses , bir türlü geçmedi fitilleri temizledim camları temizledim yok arkadaş geçmiyor bu ses :(

Böyle bir sorun yaşayan varmı acaba aranızda veya bu sesin neden kaynaklandığını bilen biri varmı ???


bende lancer var.ama aynı sorun bendede var.bendeki durumda sadece cam tam olarak kapalıyken açtığımda 10cm kadar açılana kadar o şekilde ses çıkıyor hatta insanın içini gıcıklatıyor.tabi yüksek bi ses değil ama aynen dediğiniz gibi cama kumu sürtermiş gibi cızzırtımı desem gıcırtımı öle bişey.ve sadece sol ön camda.lancer da böyle bişey yaşayan varmıdır ki asx de standart anlaşıldı

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Nis 2011 22:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 23:53
Mesajlar: 21
İsim: Mehmet
Araç: asx
Kan grubu: Arh+
camlardan tıkırtı bende de var...sanki 15 yıllık araba gibi camlarda boşluk var...birde sinyal kolunda da sürekli bi zırıltı mevcut...araba sanki fason üretim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Nis 2011 15:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2010 07:25
Mesajlar: 45
İsim: Kaan
Araç: ASX
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 37
_opeth yazdı:
o devirlerde vites değiştirilse yakıt değerleri normal, 2500 deviri geçmeden bi üst vitese geçin bakın o zaman nasıl azalacak.



Nasıl normal abi ???

Senin dediğin gibi , aracı o devirlerdede kullandım vites geçişlerimi tüketimi azaltacak en düşük devirlerde vites değişimi yaparak yavaş yavaş hızlanarakta kullanıyorum ama bu devirlerde araç maalesef çok hantal kalıyor ve bir üst vitese geçebilmek için gelmesi gereken hız devir oranına ulaşması çok uzun sürüyor özelliklede 3. vitesten sonra !!! Ayrıca araç 4. viteste hız kaybetmeye daha doğrusu süratini koruyamamaya
başlıyor , eğer 2000 devirde vites değiştiricem diye ısrar edersenizde bu sefer aşırı tüketim ( uzun süre düşük devir ile beraber çok düşük hızlanma ve hız ortalaması nedeniyle) başlıyor ??? Ayrıca tam hatırlamıyorum ama birazdan yola çıkıcam , sizin dediğinizi dikkat ederk uygulayarak 1,2,3,4,5. viteslerdeki 2000 devirdeki süratini ve eğer çekebilirsem videosunu kaydedicem bakalım her viteste araç kaç km sürate ulaşacak 2000 devirde !..

Onuda buradan bir kaç saat içinde sizlerle paylaşırım arkadaşlar !!!

Siz bunu nasıl başarabildiniz !?..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Nis 2011 15:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2010 07:25
Mesajlar: 45
İsim: Kaan
Araç: ASX
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 37
Resim

Burada görülen değerlere göre ;

Motor 2000 devirde yaklaşık 28 Kw (38ps) güç ile 130 Nm tork üretiyor !!! Bu grafiktede görüldüğü gibi motorun serileşme devri 3000 devirden sonra başlıyor , çünkü maksimum torka bu devirden sonra serileşerek ulaşıyor ...

Ayrıca basit mantıkla birde şöyle bir soru geliyor insanın aklına , araç rölantide 900 devirle çalışırken dahi 10 Kw (13 Ps)güç ve 100 Nm tork üretiyor buda ilginç bir durum !!!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Nis 2011 11:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
kaan çelikçi yazdı:

Burada görülen değerlere göre ;

Motor 2000 devirde yaklaşık 28 Kw (38ps) güç ile 130 Nm tork üretiyor !!! Bu grafiktede görüldüğü gibi motorun serileşme devri 3000 devirden sonra başlıyor , çünkü maksimum torka bu devirden sonra serileşerek ulaşıyor ...

Ayrıca basit mantıkla birde şöyle bir soru geliyor insanın aklına , araç rölantide 900 devirle çalışırken dahi 10 Kw (13 Ps)güç ve 100 Nm tork üretiyor buda ilginç bir durum !!!


O grafiginin yanina yakit tuketimini koysalar bak devirle birlikte nasil artiyor :D

Ben de Colt'umu hep 2000-2400 devir araliginda kullanirdim en ekonomik aralik burasi sen bakma o grafiklere onlar performansi gosteriyor.

"Ben arabami 4bin devirde zevk alarak kullanirim" dersen o ayri, o zaman yakita katlanacaksin.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2011 14:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Göstergedeki vites değiştirme uyarısının hiç dikkate almıyormusunuz? Genelde 2000 devir gibi yükselt diyor, 4. viteste ise 1750-1800 arası yükselt diyor. Bu uyarılara uyduğunuzda düz yolda 60km/h hızda 5. viteste oluyorsunuz ve sonraki hızlanmanız biraz gecikiyor. En baştan itibaren göstergedeki uyarıyı kaale almazsanız çok daha iyi bir hızlanma ve çekiş elde ediyorsunuz ancak yakıt tüketimi iyice artıyor. Onu düşürmek için bu sefer daha fazla çaba harcıyorsunuz yada "yakarsa yaksın" deyip basıp gidiyorsunuz. Sonuçta amaç önemli gibi geliyor bana; performans istiyorsanız yakıta bakmayacaksınız, tasarruf istiyorsanız agresif kullanımdan kaçınacaksınız, yavaş yavaş hızlanacaksınız.

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Nis 2011 20:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Ara 2010 07:25
Mesajlar: 45
İsim: Kaan
Araç: ASX
Meslek: ÖĞRETMEN
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 37
Arkadaşlar , yorumlar ve cevaplar için teşekkürler :)

Tüketimi azaltmak isterken aracında canına okuyoruz :( Bilgisayarın vites uyarılarını dikkate alarak kullanıyordum ilk aldığımda fakat gördüm ki hem trafikte tehlike oluşturacak kadar yavaş kalıyorum hemde baktım diğer sürücülerin kornaları ve küfürleri beni geriyor , bilgisayarın 1750-1900 devir arasında vites yükselt ikazına uymadan kullanmak durumunda kalıyorum!.

Ayrıca dikkat ettiyseniz eğer , aracın yavaşça gaz vererek devirlenme sürecinde anlık yakıt tüketim değeri coşuyor bilgisayarda ve bununla birlikte trafikte araç çok ağır kalıyor.

2000 devirde vites geçişi yaparsanız buda yeterli olmuyor aracın
1.vites 2000 devir 20 km
2.vites 2000 devir 30 km
3.vites 2000 devir 45 km
4.vites 2000 devir 60 km
5.vites 2000 devir 80 km gibi bir hızla hareket ettiğini görüyoruz. ayrıca araç 5. vites 2000 devirde gitmeye devam etmek isterseniz aşırı tüketime geçiyor ve aksine hızını koruyamıyor 70 km ve altına düşme eğilimine giriyor vites düşür uyarısı veriyor , ama yok 5. viteste 2000 devir kuralına uymaz biraz daha gaz verirseniz bu seferde araç vites oranına göre çok düşük hızda kaldığı için hızlanabilme süresi içerisinde yine aşırı tüketime giriyor :( yani sonuç olarak Herşeyi denememe rağmen şehir içi ortalama tüketim değerlerim 8-8,5 L/100 km altına düşmüyor !!!

Kaldı ki 2000 devirde bu sonuçları veren motor daha düşük devirlerde uyarı veren bilgisayara uyarak vites değiştirince tüketim dahada yükseliyor , ve sürüş hızınız oldukça düşük kalıyor , ayrıca motorunda altınızda can çekişmesi cabası :(

Biraz sonra aracımla tekrar yola çıkacağım sabahtan beri motor iyice soğumuştur bilgisayarın uyarı verdiği hızları dikkat ederek kullanıcam bakalım ne sonuç çıkacak ?

Ama yinede ümitli değilim !!!

Bu kurallara uyarak istanbulda 7 litre gibi değer görenler bunu nasıl başarmışlar paylaşırlarsa sevinirim bizlerde o kullanma metodlarını deneyelim belki atladığımız bir şey vardır :)

Son olarak dün trafikte AS&G ile küçük bir sıkıntı yaşadım onu paylaşmak isterim ;
Şehir içi trafikte aracımla ışıklarda durdum AS&G devreye girdi ve peşinden yeşil ışık yandı araç çalışmadı 10-15 saniye araç çalışsın diye debriyaja basıp çektim bi iki kez olmadı bekledim bir iki saniye bastım çalıştı ama ilk ışık yandığında bastığımda zille uyarı verdi alarm gibi :S ve çalışmadı panik oldum bi an arkadan millet korna selektör tam acemi şoför muhabbeti oldu canımı çok sıktı bu durum :(((


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011 12:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 23:53
Mesajlar: 21
İsim: Mehmet
Araç: asx
Kan grubu: Arh+
Asx te vites atma göstergesi tam bir saçmalık...yokuş yukarı aracı 3 ncü vitese atar atmaz hemen 4 e at diye işaret veriyor....23 yıllık şöförüm,4 e atsam araba kesin bayılacak...düz yolda geçerli derseniz ona bişey diyemem ama ışıkta durdunuz diyelim ,kalkıyorsunuz...göstergeye göre vites değiştirirseniz sizi kamyonlar bile geçer...araç maalesef çok geç topluyor...evet Asx devrini alınca gidiyor ama devrini alması için aracın 3000 devire yanaşması gerekiyor ki bu durum hiç hoş değil...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011 21:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
_opeth yazdı:
hala mivec'in mantığını kavramadığınızı sanıyorum. vites göstergesi olayını sadece düz yoldayken uygulayın. daha önceki sayfadada yazdım tekrar yazıyorum. az yakmak istiyorsanız düz yolda 2200-2300 devirde bir üst vitese geçin performans istiyorsanız altınızdaki araç 150-200HP gücündeymiş gibide davranmasını beklemeyin. değerler ortada 117ps motor, 1270kg, 0-100km/h 11,4sn


Arkadaşa katılmakla beraber bir sorum olacak benim ruhsatta ASX 1345kg yazıyor.ASX sitesinde 1270 kg diye yazıyor bu nasıl işş yafff.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011 22:04 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
75 kg sürücü sayıyorlar. ama kimi zaman da yazmıyorlar.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011 22:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
sinir kupu yazdı:
75 kg sürücü sayıyorlar. ama kimi zaman da yazmıyorlar.


Teşekkür ederim

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Nis 2011 22:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
8000 km yarıdan fazla şehir içi kullanım, ortalama tüketim 6.8lt/100 km ve bu değerler malumunuz hava sıcaklıklarının en düşük, tüketimin yüksek olduğu dönemler ve aracımı her zaman olduğu gibi ortalama kullanıyorum yani çok özel bir tasarruf arayışım yok. Tüketim tarzımı tanımlarsanız makul diyebilirsiniz. Bakalım yazın nasıl olacak?

Vites ve devir göstergesi sizi yanıltır bunlara bakarsanız uygun değer elde edemezsiniz tavsiyem motor sesini dinleyin o size en uygun devri gösterir.

Arabanın yol bilgisayarı yazılımı maalesef kontağı açınca daha marşa basmadan ölçüme başlıyor bu nedenle bir süre kontakta kalırsanız uçuk litre değerleri görebilirsiniz. Denemek istiyorsanız ortalama hız ekranında iken kontağı açın bakın ortalama hız an be an düşmeye başlıyor.

Kontağı açın settings ekarınından manuel modu seçin.Menüden çıkın ve tüketim ekranına gelin işte bu sizin gerçek ortalamanız.

Son olarak at sahibine göre kişner demiş atalar onu da unutmayın:))))))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 95 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye