Zaman: 01 May 2024 18:00

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 95 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 01 May 2011 22:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 23:53
Mesajlar: 21
İsim: Mehmet
Araç: asx
Kan grubu: Arh+
camlica_ahmet yazdı:
ubemme yazdı:
---kısa farları berbat denecek seviyede kötü,uzun yolda gece ışık yetersizliği yüzünden arabaya gaz basamıyorum...
--- arka cam buğu gidericisi yetersiz
--- parklarmı açık,yoksa normal far mı açık,göstergeden anlamanız mümkün değil,sadece koldan anlıyabilirsiniz
--- cruise control yazısı 30 yıl önceki modeller gibi,insan bi sembolunude koyar
--- arabanın anahtarı 30 yıl önceki arabalar gibi...
--- güneşliklerde lamba yok,hayret bişey
--- 4 cam otomatik ve ayna tuşlarında lamba yok,sadece şöför camı için var
--- koltuk altına eğilince kablolar pispis görünüyor..sanki arabayı maslak oto sanayide montaj ettiler !!!
-------------------------------------------------------------------
kimse kusura bakmasın,araç sağlam,iyi yol tutuyor olabilir ama 2011 model olup ta donanımda bu kadar kusuru olan bir araba patagonya da bile yoktur...bunları mutsibishi japonya ya ingilizce olarak maii atacam


Beyfendi bu paraya bu olur.eğer o kadar özellik istiyosanız size X1 verelim.aradıgınız her özellik var ve fıyatıda 2 katı. Size zahmet aracın eksi yanlarının yanına bı de + yanlarını da yazar mısınız ?? Hangisi daha agır basıyor ...insanların beklentisini hıc bı zaman hıc bı araba karşılayamaz.
...
..ya etmeyin kardeşim,bu para dediğiniz 50 milyar...bakın yemin ediyorum 99 model toyota corollanın iç mekan malzemesi daha kaliteli,kaputu kaldırın bakın,her malzeme daha kalite duruyor...ben asx te yol tutuşu ve dış görüntü haricinde o parayı edecek hiçbirşey göremedim...bugüne dek mevla sayısız araca sahip olmamı nasip etti...hangi araç nasıldır biliyorum,ama yine de herkesin fikrine saygılıyım ama bana göre Asx altı yükseltilmiş mini lancer dır...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2011 00:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Eyl 2010 11:22
Mesajlar: 67
Kabak tarifi;

Malzemeler;

1 kg kabak
1 kahve fincanı sıvı yağ
1 çorba kaşığı salça
2 adet domates
1 çorba kaşığı pirinç
2 adet soğan
yarım demet dereotu
1 adet kesme şeker
tuz
Hazırlanışı
Kabakların kabuklarını kazıyıp, kuşbaşı doğrayın. Soğanları piyazlık doğradıktan sonra sıvıyla kavurun. Daha sonra tencereye küp küp doğradığınız domatesi, salçayı, şekeri ve tuzu ilave edin ve 5 dk çevirin.Kabakları da tencereye ilave edip, karıştırdıktan sonra üzerine pirinci yayın. Kısık ateşte yağıyla kalana kadar pişirin. Soğuduktan sonra servis tabağına alıp dereotu ile servis yapın.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2011 19:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Bugün servisten geldim.Benim aracında camlarını açınca fitillerinden kaynaklı ses gelmekteydi.Forumda daha öncede belirtilmişti bu konu.Fitilleri doldurduk dediler ama ses çok az da olsa yine geliyor gibi.Henüz deneme fırsatım olmadı.Fitiller sert olmasından kaynaklı sürekli çıt çıt diye ve kum sürter gibi bir ses bir arada gelmekteydi.Birazda cam boşluğu fazla olunca çok ses geliyordu.Servisten çıkınca en çok ses gelen camı açtım gelirken yoktu sanırım ama dediğim gibi tam deneme fırsatım olmadı.Bakalım sonucu paylaşırım.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2011 11:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 23:53
Mesajlar: 21
İsim: Mehmet
Araç: asx
Kan grubu: Arh+
yba_05 yazdı:
Bugün servisten geldim.Benim aracında camlarını açınca fitillerinden kaynaklı ses gelmekteydi.Forumda daha öncede belirtilmişti bu konu.Fitilleri doldurduk dediler ama ses çok az da olsa yine geliyor gibi.Henüz deneme fırsatım olmadı.Fitiller sert olmasından kaynaklı sürekli çıt çıt diye ve kum sürter gibi bir ses bir arada gelmekteydi.Birazda cam boşluğu fazla olunca çok ses geliyordu.Servisten çıkınca en çok ses gelen camı açtım gelirken yoktu sanırım ama dediğim gibi tam deneme fırsatım olmadı.Bakalım sonucu paylaşırım.

...hem camlardan hem de sinyal kolundan sürekli tıkırtı,çıtırtı geliyor...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2011 22:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Sinyal kolundan çıtırtı bende de vardı.Onu önce hallettiler.Serviste elektrikçi arkadaş hallediverdi.Hatta torpidonun arkasınada sünger koyarak torpidoyuda sıkı hale getirdi.Malum ben aracı aralık gibi almıştım ve hiç cam açmamıştık:) şimdide camları hallettirdim.İnşallah başka yerden gelmez.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 May 2011 22:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2011 11:42
Mesajlar: 27
İsim: Haluk
Araç: Honda Jazz
Meslek: Öğretmen
Yaş: 23
2 ay kadar önce Azizoğlunda test etmek istedik ama araç yoktu.

Kaldı ki aracı eşim de kullanacağından mecburen otomatik vites olması gerekiyor.


Mitsubishi aşkı başka bir bahara herhalde .


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 May 2011 22:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
haluk 23 yazdı:
2 ay kadar önce Azizoğlunda test etmek istedik ama araç yoktu.

Kaldı ki aracı eşim de kullanacağından mecburen otomatik vites olması gerekiyor.


Mitsubishi aşkı başka bir bahara herhalde .


Halukum honda jazz gibi aracı bulmuşsun boşver kullan az yakan çok kaçan ufak otomatik bir araç sürmesi kolay park etmesi kolay daha ne istiyorsun? Bundan iyisi B 160 diyorum gerçi onu da gitmiyor diye fena eleştiriyorlar ama ben çok beğeniyorum aracı :D

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 May 2011 22:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2011 11:42
Mesajlar: 27
İsim: Haluk
Araç: Honda Jazz
Meslek: Öğretmen
Yaş: 23
catalyst yazdı:
haluk 23 yazdı:
2 ay kadar önce Azizoğlunda test etmek istedik ama araç yoktu.

Kaldı ki aracı eşim de kullanacağından mecburen otomatik vites olması gerekiyor.


Mitsubishi aşkı başka bir bahara herhalde .


Halukum honda jazz gibi aracı bulmuşsun boşver kullan az yakan çok kaçan ufak otomatik bir araç sürmesi kolay park etmesi kolay daha ne istiyorsun? Bundan iyisi B 160 diyorum gerçi onu da gitmiyor diye fena eleştiriyorlar ama ben çok beğeniyorum aracı :D


Jazz iyi güzel ama şimdi hız sabitleme yok!


Müstakil ev planlarım olduğundan bir süre tek araçla idare edeceğiz gibi.

Mevcut 2008 lpg'siz Jazz otomatiği satıp yerine az yakan, otomatik, hız sabitleme ve sunroof'lu bir araç almayı düşünmüyor değilim.

2010 Nisan sonunda Jazz'ı alırken hep "2. araç olacak, sadece ev iş arasında kullanılacak ve de yılda 7.000 km yol yapacak, bu yüzden de lpg takılmayacak" planı vardı.

Jazz' la birlikte 2 ay 2.000 km 2004 Focus 1 hb, 3 ay 6.000 km 2010 Auris 1.4 D4D, ve 5 ay 7.000 km 1.6 mj Bravomuz da oldu bu 14 ay boyunca.


Ama Jazzla 14.000 km yapmışız 14 ayda, yani planladığımızdan 2 kat fazla.

Emsallerine göre az yakıyor olsa da benzin parasına yazık.

Ki bundan sonra bir süre tek araba olacağından yıllık 25 bin km yol yaparız gibi.

Hız sabitleme olsa lpg taktırıp paşalar gibi bineceğim ama o da yok işte.


Bravonun yarı otomatiğine eşim, ilk çalıştırmalardaki dizel gürültüsüne de ben ısınamadım bir türlü.

Gerçi şimdi havalar ısındı daha az gürültülü olurdu ama.

Maksiumum 40 TL civarına belki 2010 Civic elegance ya da 2006-7 Accord (iki araç ta lpg'li olacak) olabilir. (Son sözü ben söylüyor olsam da eşim lpg olayına hala biraz mesafeli.)

Ya da Bravoyu alırken alternatif olarak baktığım Kia Ceed hb vardı hillholder ve 4 ileri tam otomatik vitesli ve de dizeli çok sessiz olan.

Sunroof ve hız sabitleme de olduğundan bir ihtimal o da olabilir ama tabii ikinci el 3-5 bin km de 40 TL yi geçmeyecek bir araç denkgetirmek lazım onun için de.


Bilemiyorum işte.


Mitsu ASX hoş araç ama o da otomatik vitesten su koyveriyor.

Vialle de garanti vermiyor galiba.

Kafa karışık yani. :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 May 2011 08:36 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
yav yokuş kalkış var sonuçta. ben de düz süremem edemem filan diyordum ama tadı bambaşka. en büyük korkum da yokuş belasıydı çok panikliyordum. şimdi onu da aştım. ha dediğim gibi asx de zaten hillholder var o dert de yok. düşünülebilir yani.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Haz 2011 09:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2011 11:42
Mesajlar: 27
İsim: Haluk
Araç: Honda Jazz
Meslek: Öğretmen
Yaş: 23
ASX testi yaptım nihayet.

Salı günü ben kullandım aracı.

Çarşamba günü de Görkem kullanırken arka koltuğun keyfini sürdüm.


Bunlar da izlenimlerim:


Öncelikle ben araçla ilgili karışık duygular içindeyim.

Daha önce 1.5 motorlu köpekbalığı Lancer test etmiştim ama aklımda çok yer etmemiş demek ki.

ASX testinde 1.6 117 bg lik test aracında ilk dikkatimi çeken nokta motorun çalışırken -neredeyse tüm devirlerde- bir hırıltı çıkartıyor olmasıydı.


Dizel bir araçtaki kadar olmasa da FSI motorları andıran ama daha farklı bir ses işte.

Bazı bakımsız ş.arası otobüslerde diferansiyelden gelen bir vınlama sesi olur ya hani.

İşte onun hırlama versiyonu gibi, derinden gelen bir ses.

(Amma da tarif ettim ha )

Görkem bu sesin kendi Lancer'ında da olduğunu söylediğine göre bu MIVEC motorun karakteristiği olsa gerek.

Ben sevmedim ama.


Araçla ilgili başka bir sevmediğim nokta düşündüğümden fazla lastik gürültüsü alıyor (ya da alacak gibi duruyor) olmasıydı.

Güzergahın asfalt kısmı kaymak olmasa da pürüzsüz idi ve de -benim standartlarımda- çok sessiz bir araç olduğunu söyleyemem. Bravo, C4, Golf 6, kesinlikle daha sessiz.


Bir de eskiden C-max TDCI aracım olduğundan bu sınıfta bir aracın performansının nasıl olduğunu biliyorum.

Bence atmosferik benzinli motor bu araca olmamış.

Kendi kullanımımda aracın gitmediğini düşündüm bir ara.

Ama Görkem sürerken aracın gittiğine kanaat getirdim. :)


Çok devir çevirmek gerekiyor ama.

Bu kadar bağırtmadan da performans alabilmek gerekiyor diye düşünüyorum.

Ki bağırtınca yakıt tüketimi de çok yükselecektir haliyle.

Lancer'i anlarım ama bu sınıf bir araca ya daha yüksek hacim, ya da turbo gerekiyor.



Araçla ilgili eksik gördüğüm noktalar bunlar.


Gelelim güzel özelliklere.

Öncelikle içinin sadeliği kesinlikle çok güzel bence.

Dijital ekranlı ve de ayarları çeşitli düğmelere defalarca basarak yapılan klimalara bir türlü alışamayan biri olarak klima kontrollerinin çok kaliteli düğmelerle çevirmeli olarak yapılmasını çok beğendim.

İşçilik kalitesi fena değil.

Aracın sağından solundan ses gelmemesi gayet iyi.

Evinizdeki koltukta oturuyormuşcasına yüksekte oturmak güzel.

Takıntım olan cruise controlün kullanımı kolay (Bravoda zordu mesela).

Rölanti devrinde motor sesi (ve o garip hırıltı) neredeyse hiç duyulmadığından start stop olayını takip etmek C4 teki kadar kolay değil. Önünüzdeki ekrandan ve de devir göstergesinden belli oluyor sadece. Çok yoğun trafikli dur kalklı şehiriçi kullanımlarında ortalama yakıt tüketimini birkaç litre düşürecektir bence.

Yokuş kalkış desteği de güzel. Benim Bravoda da, bugünkü C4 te de vardı ve de artık olmazsa olmaz donanımlardan biri bence.

Görkem kullanırken viraja yüksek sayılabilecek bir hızda girdi ve de alet aynı şekilde çıktı virajdan. Bagajda bulunan şeyler herneyse hepsi yer değiştirdi. (Ben de arkada kemer takmıyor olsaydım yer değiştirirdim kesin :) ESP devreye bile girmedi. Yani yol tutuşu beğendim. Benim C-maxin yol tutuşu çok iyiydi, hiç gövde salınımı olmazdı. ASX biraz daha etli lastiklere sahip ve de yerden yüksek olduğundan bir miktar daha fazla salınım var ama bundan iyisi can sağlığı.


Test sürüşünde bize eşlik eden Şenay Bey de markayı tanıyan ve müşteri ilişkilerinde başarılı olan bir profil çizdi. Daha zengin bir motor - şanzuman - donanım seçeneği sunan bir markada (ya da mitsubishi böyle modeller getirse) çok daha rahat satış yapabilir.


Saygılar.


Haluk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Haz 2011 18:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ağu 2010 14:43
Mesajlar: 444
Şehir: Ankara
İsim: Görkem Yavuz
Araç: Lancer 1.6 Invite
Meslek: Odtü-Maden Müh. Öğrenci
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 22
Test ettiğimiz araç ASX'in 1.6 Invite modeliydi..Şu an ki kullandığım araç Lancer olduğundan bana yabancı gelmeyen bir araçtı.
Otomobilin kapısını açıp içeri oturduğunuz ferah ve sade bir kokpit sizi karşılıyor. Kapıyı kapattığınızda içi boş teneke sesi yerine o meşhur tok sesini çok şükür duydum. Göstergeler çok kullanışlıydı, renkli ekran yol bilgisyarı da keza öyle. Gösterge ışıkları daha gösterişli olabilirdi.. Araçta (sanırım test aracına özel) navigasyon sistemi bulunuyordu tabi ki aynı zamanda bu alet ile tüm multimedia (resim, müzik, video) imkanlarını size sunuyor. (2.150 liralık ek ücret ile serviste taktırmak mümkün). Aracın hiç bir kısmında ferah alan sıkıntısı yok. Ne arka koltuklarda, ne sürücü ne de yolcu koltuğunda sıkış pıkış olmadan rahat rahat gidebilirsiniz. Aracın çamurlukları da yumuşacık bir malzemeden imal edilmiş ( yaya güvenliği meselesi ve içine göçtüğü anda kolayca düzeltilebilen bir madde). Bagajı zaten yeter de artar bile..Arka baş mesafesi (boyum 1.85) yeterli geldi (qq dan iyi olduğunu düşünüyorum)

Aracın motoru hafif bir titreme ile çalışıyor, rölatide ya da ışıklarda dururken titreşim çok az olabiliyor o da sadece soğuk motorda beklerken. Merak etmeyin aracı stop ettirdiğinizi sanıp tekrar anahtarı çevirseniz bile marş basmıyor..Dinamoyu yakmazsınız Yüksek devirlerde (bunu Mitsu kullananların %80'i söyler) kışkırtıcı bir sesi var. Gerçi Haluk abi 3.000 devirlerde biraz uğultulu bulde ve sevmedi ama ne yapalım motorun doğasında var Vitese geçişleri biraz kemikli fakat aralıkları kısa. 1. vitese taktığınız anda ne ileri doğru fırlama ne de hantal olan bir kalkışla hareket ediyorsunuz. Neden 6 ileri değil??? Çünkü vites aralıkları bu kadar uzun olsaydı performans törpülendirdi...Eeee peki yakıt ekonomisi? Zaten AS&Go ve başarılı bir Mitsubishi motoru var. Yakıt benim aracımda da sorun değil ASX'te de.. Direksiyonu bir Fluence kadar olmasa da tek parmakla çevirebilecek kadar hafif ve kullanışlı. Müzik sistemi kontrol ve Cruise Control düğmelerine erişim çok rahat her ikisi de baş parmaklarınızın altında. Pedallar inanılmaz güzel tepki veriyor. Sanki ayağınızın altında yağ gibi kayıyor.

Test sürüşünün bir kısmını asfalt bir kısmını da stabilize yolda yaptık.
Asfalt yolda giderken:

-Tüm mitsubishi araçlarının klasik özelliği gereğince yol tutuş konusunda sınıfında zirveye oynayacağını düşünüyorum. ASTC açmadan bile bu performansa şaşırabilirsiniz.

-Tipik MIVEC motor yani; alt devirler ekonomi 4.500-5.000 sonrası güç için tasarlanan motor nitekim test sonunda 6.3 lt/100 km yakıt tüketimi vardı.

-AS&Go mükemmel çalışıyor..Aracı boşa alıp frene biraz sert basıyorsunuz. Ekranda yeşil renkli bir yazıyla uyarılıyorsunuz. Motor kapandığı anda direksiyon hidroliği, klima, radyo, elektrikli camlar ve aydınlatma kesintiye uğramadan çalışıyor. Debriyaja tekrar bastığınızda ise hiç bir şey olmamış gibi yola deva ediyorsunuz.

-Aracın içine ses aldığını söyleyen arkadaşların kulakları steteskop gibi herhalde. Haluk Abi arkaya oturdu yol sesi gelmiş mi bir ona sorun.. Uzun yollardaki o tırtıklı asfaltta biraz ses duymak mümkün ancak şehir içinde ses duyamayıp, aracın çalışıp çalışmadığın karıştıracağınıza yemin bile edebilirim.

-Motor performansı konusunda buradaki yazıları okuyunca çok korktum hantal bir araç diye fakat gayet güzel de kaçıyor. 1.5 dci qashqai 0-100'e 12.2 saniyede çıkıyor, ASX 11.4 saniyede. Zaten bu konu çok ironik bir durum girersek karışabilir. Gel gör ki forumda ki izlenim qashqai performans konusunda ASX'ten ötede...

-Virajlara nasıl girerseniz girin savrulmayı geçtim savrulma eğilimi bile yok.

Stabilize Yolda giderken:

-Yine kesinlikle taşlardan, çukulardan geçerken araç içinde tık ses yok. Amortisörlerden kapılardan konsoldan ses falan gelmiyor.

-Stabilize yolda bile stabil gidiyor.

-Patinaj çekemezsiniz zaten ASTC var. Denedim olmadı.

-Hillholder yine özellikle bayanların sevdiği bir özellik, aracı gerektiği gibi yokuşta kaymadan tutuyor.

Sonuç: 50.000 liraya daha iyi bir crossover bulamazsınız. Standart donanımları içinde hiç bir güvenlik paketi vs. yok çünkü 7 hava yastığı, ABS, ASTC ( ESP ve diğer çekiş kontrol sistemlerini sağlayan sistemlerin Mitsubishi'deki karşılığı) araçta zaten standart olarak geliyor. (ESP ve hava yastıklarını opsiyonel koyan firmalara tekrar koca bir Mitsubishi'ye de tebrik lütfen )


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Haz 2011 22:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
Merhabalar 6 aydır asx sahibi olarak şunları söyleyebilirim.
Haluk hocam hırıltıdan kastı aracın vites atarken devirlenme özelliği ise bu bir hırıltı değil kendine özgü güzel bir özellik.Aracı ilk kez kullanmakla sürekli kullanmak arasında çok fark var.İlk banada çok motor sesi geliyordu.Sonrasında kulağım alıştı.Haluk hocamın hırıltı dediği aracın vites atarken devir yükseltmesi ayrı bir özelliktir bunu tekrar belirteyim.Bu sayede vites atarken devir kaybetmiyorsunuz.Devir çok önemli özellikle bu araçta.Görkem arkadaşında dediği gibi 1. 2. vites ne çok hızlı ne hantal.ASX boş 1345kg bir araç.Alt devirlerde çok ekonomi sağlarken haliyle biraz hantal kalabilmekte.Lakin benim uzun yol testlerimde dikkatimi çeken nokta şu oldu.Devir 2800-3000 ise araç tam yüklüyken bile kocaa yokuşu 5. viteste hic devir kaybetmeden çıkıyor.Araç bu devir aralığında oldukça doyurucu tork sağlıyor.Hele düz yolda 3000 den sonra süper yol alıyor.yeterki deviri düşürmeyin.Benim en çok sıkıntı duyduğum konu aracın camları.Cam açıkken inanılmaz rahatsız edici ses yapıyor.Fitillerin sertliğinden dolayı aşırı çıtırdama ve cama kum sürter gibi yüksek tonda sürekli ses duyuyorsunuz özellikle bozuk yollarda.Servise götürdüm çözemediler.Ben aralık ayının sonunda aldım haliyle hava ısınana kadar cam açıp gezmedim.havalar ısınıncada camı yarım açınca aaaa bi baktım bu ses.Şu an için çözümüm ya hiç açmıyorum yada tamamen acıyorum.Aracın diğer özellikleri zaten standart oluşu tartışılmaz çok iyi.QQ den içi çok geniş.Aks aralığı daha fazla ki bu yol tutuşu bir kat daha artırıyor.Haaa bu arada ben tüp taktırdım BRC My-11 kit AS&G özelliği ile tam bir uyum içersinde çalışıyor.Şehiriçinde 210-220kr yakıyor.Tabi bu benim kullanışımla vede araç henüz 3750km de.Yani motor henüz uyanmadı:)) Velhasıl ASX parasına ve rakiplerine göre artıları eksilerinden fazla.Japon mercedesi işte:))

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Haz 2011 11:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
ASX parasına ve rakiplerine göre artıları eksilerinden fazla.Japon mercedesi işte:))
Aynen katılıyorum....

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Haz 2011 19:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
get1187 yazdı:
ASX parasına ve rakiplerine göre artıları eksilerinden fazla.Japon mercedesi işte:))
Aynen katılıyorum....



Nerelerdesin Gültekin abi hiç sesin soluğun çıkmaz oldu...

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Haz 2011 00:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Haz 2011 00:29
Mesajlar: 93
İsim: barıs
Araç: asx
Meslek: memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 41
yba_05 yazdı:
Sinyal kolundan çıtırtı bende de vardı.Onu önce hallettiler.Serviste elektrikçi arkadaş hallediverdi.Hatta torpidonun arkasınada sünger koyarak torpidoyuda sıkı hale getirdi.Malum ben aracı aralık gibi almıştım ve hiç cam açmamıştık:) şimdide camları hallettirdim.İnşallah başka yerden gelmez.


Hangi servise gittiniz ise söyleyin de bizde gidelim..2 dir eyup mar otaya gidiyorum camlara yag sıkıp tamam hallettek diyorlar ama boş.adamlar bu işi bilmiyor gibi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 95 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 12 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye