Zaman: 22 May 2024 07:47

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 48 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 14 Tem 2011 19:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
arızalı olan parça nihayet gelmiş bugün temsa dan aradılar.ama gümrükteymiş bakalım samsuna nezaman gelecek.40gün oldu ayıptır yaa.bahaneleride japonyada olan tsunami.

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 15 Tem 2011 12:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Yusuf kardeşim 5000'i geçince gittim Erdal tekrar ayar yaptı 15000 de gel dedi. şu an bilgi ekranında 15000'e doğru sayıyo benim cihaz...
Bu arada sayın 'precious' tsunami bahane değil tammaıyla gerçek bir felaket. Üstüne nükleer enerji reaktörü patlaması Japonya'daki hayatı haftalarca durdurdu. Bir de kalkmış adamların bahanesi tsunami diyorsun. Ayıp!...

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 15 Tem 2011 20:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
get1187 yazdı:
Yusuf kardeşim 5000'i geçince gittim Erdal tekrar ayar yaptı 15000 de gel dedi. şu an bilgi ekranında 15000'e doğru sayıyo benim cihaz...
Bu arada sayın 'precious' tsunami bahane değil tammaıyla gerçek bir felaket. Üstüne nükleer enerji reaktörü patlaması Japonya'daki hayatı haftalarca durdurdu. Bir de kalkmış adamların bahanesi tsunami diyorsun. Ayıp!...


Kardeş asıl ayıbı anlamadan laf söyleyerek sen yapıyorsun.tsunami tabiki felaket allah bidaha göstermesin.ben bahane derken temsa nın bahanesi demek istedim.yoksa japonlarla bir ilgimiz yok.temsa nın bu tsunami olayını beceriksizliklerinde bir bahane olarak kullandığını düşünüyorum.tsunami felaketinden sonra bi dünya araç sevkiyatı oluyoda parça sevkiyatımı olmadı.hadi öyle oldu diyelim bu araçların parçası yoksa niye getirtilir.müşterinin mağdur edilmesi mi doğru olan.

ayrıca dikkatli konuşursanız sevinirim.söylediklerime katılmasanız dahi bu size hakaret hakkı tanımaz.kibarca katılmadığınızı belirtirsiniz olur biter.

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 16 Tem 2011 10:38 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Sayın 'Precious' sizinde alıntı yapmış olduğunuz gibi yazımın herhangi bir yerinde hakaret olarak algılanabilecek hiçbirşey yok. Neyse uzatmayalım.... Geçtiğimiz hafta aracıma park ettiğim yerde soldan çarpmışlar. Marşpiyel denen kapının altındaki siyah plastik parça değişecek. Temsa'nın elinde mevcut değilmiş, Japonya'dan istenecek bakalım ne zaman gelecek. Dediğiniz gibi 40 günü bulursa sanırım benimle de oldukça problem yaşamak zorunda kalacak Temsa.

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 16 Tem 2011 23:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
get1187 yazdı:
Sayın 'Precious' sizinde alıntı yapmış olduğunuz gibi yazımın herhangi bir yerinde hakaret olarak algılanabilecek hiçbirşey yok. Neyse uzatmayalım.... Geçtiğimiz hafta aracıma park ettiğim yerde soldan çarpmışlar. Marşpiyel denen kapının altındaki siyah plastik parça değişecek. Temsa'nın elinde mevcut değilmiş, Japonya'dan istenecek bakalım ne zaman gelecek. Dediğiniz gibi 40 günü bulursa sanırım benimle de oldukça problem yaşamak zorunda kalacak Temsa.


Geçmiş olsun abi inşallah çok bir hasar yoktur.Servis ne kadar masraf çıkardı?Nerede çarpmışlar?Abi bu arada forumda bahsi gecen camların otomatik kapanması ile ilgili programlamayı bulabilirmiyiz?Birde yine bahsi gecen tork artışı sağlanması için gerekli yazılım bulunabilirmi? Tekrar geçmiş olsun Görüşmek üzere...

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2011 13:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 Haz 2011 00:29
Mesajlar: 93
İsim: barıs
Araç: asx
Meslek: memur
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 41
yba_05 yazdı:
get1187 yazdı:
Sayın 'Precious' sizinde alıntı yapmış olduğunuz gibi yazımın herhangi bir yerinde hakaret olarak algılanabilecek hiçbirşey yok. Neyse uzatmayalım.... Geçtiğimiz hafta aracıma park ettiğim yerde soldan çarpmışlar. Marşpiyel denen kapının altındaki siyah plastik parça değişecek. Temsa'nın elinde mevcut değilmiş, Japonya'dan istenecek bakalım ne zaman gelecek. Dediğiniz gibi 40 günü bulursa sanırım benimle de oldukça problem yaşamak zorunda kalacak Temsa.


Geçmiş olsun abi inşallah çok bir hasar yoktur.Servis ne kadar masraf çıkardı?Nerede çarpmışlar?Abi bu arada forumda bahsi gecen camların otomatik kapanması ile ilgili programlamayı bulabilirmiyiz?Birde yine bahsi gecen tork artışı sağlanması için gerekli yazılım bulunabilirmi? Tekrar geçmiş olsun Görüşmek üzere...


4 camın otomatik kapanması mümkün değilmiş.Çünkü bunun için 4 cam otomatik olmalıymış.Malum ASX lerde yalnız şofövr kapı camı otomatik.Bunedenle mümkün değil.Bu yine Mitsubishi yetkili satış görevlilern kaynaklı bilgi kirliliğinden başka bir şey değilmiş.
Bu arada neden tork artışı gereği duydunuz.LPG takdirinca çekişte düşüşmü yaşandı.Bilgiverirseniz sevinirim.Bende LPG düşünüyorum da.Sizinki ne marka idi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2011 13:54 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
yba_05 yazdı:
get1187 yazdı:
Sayın 'Precious' sizinde alıntı yapmış olduğunuz gibi yazımın herhangi bir yerinde hakaret olarak algılanabilecek hiçbirşey yok. Neyse uzatmayalım.... Geçtiğimiz hafta aracıma park ettiğim yerde soldan çarpmışlar. Marşpiyel denen kapının altındaki siyah plastik parça değişecek. Temsa'nın elinde mevcut değilmiş, Japonya'dan istenecek bakalım ne zaman gelecek. Dediğiniz gibi 40 günü bulursa sanırım benimle de oldukça problem yaşamak zorunda kalacak Temsa.


Geçmiş olsun abi inşallah çok bir hasar yoktur.Servis ne kadar masraf çıkardı?Nerede çarpmışlar?Abi bu arada forumda bahsi gecen camların otomatik kapanması ile ilgili programlamayı bulabilirmiyiz?Birde yine bahsi gecen tork artışı sağlanması için gerekli yazılım bulunabilirmi? Tekrar geçmiş olsun Görüşmek üzere...


harikasınız...seviyorum sizler :D :MCT:

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2011 15:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
barıs89 yazdı:
yba_05 yazdı:
get1187 yazdı:
Sayın 'Precious' sizinde alıntı yapmış olduğunuz gibi yazımın herhangi bir yerinde hakaret olarak algılanabilecek hiçbirşey yok. Neyse uzatmayalım.... Geçtiğimiz hafta aracıma park ettiğim yerde soldan çarpmışlar. Marşpiyel denen kapının altındaki siyah plastik parça değişecek. Temsa'nın elinde mevcut değilmiş, Japonya'dan istenecek bakalım ne zaman gelecek. Dediğiniz gibi 40 günü bulursa sanırım benimle de oldukça problem yaşamak zorunda kalacak Temsa.


Geçmiş olsun abi inşallah çok bir hasar yoktur.Servis ne kadar masraf çıkardı?Nerede çarpmışlar?Abi bu arada forumda bahsi gecen camların otomatik kapanması ile ilgili programlamayı bulabilirmiyiz?Birde yine bahsi gecen tork artışı sağlanması için gerekli yazılım bulunabilirmi? Tekrar geçmiş olsun Görüşmek üzere...


4 camın otomatik kapanması mümkün değilmiş.Çünkü bunun için 4 cam otomatik olmalıymış.Malum ASX lerde yalnız şofövr kapı camı otomatik.Bunedenle mümkün değil.Bu yine Mitsubishi yetkili satış görevlilern kaynaklı bilgi kirliliğinden başka bir şey değilmiş.
Bu arada neden tork artışı gereği duydunuz.LPG takdirinca çekişte düşüşmü yaşandı.Bilgiverirseniz sevinirim.Bende LPG düşünüyorum da.Sizinki ne marka idi.


Çekişte düşüş falan yaşamadım.Yani öyle bir sorun falan yok.Bence bu aracın cüssesine göre beygiri düşük.Şöyle 130-140 beygir olsaymış bence tadından yenmezmiş :ye: Şayet LPG düşünüyorsanız o zaman sizde yılda 10bin km'den fazla yol yapıyorsunuz demektir.Benim aracımda BRC MY-11 kit var.Çok memnunum.Eğer benim gibi AS&G özelliğinide aktif kullanayım diyorsanız o zaman BRC taktıracaksınız.Şu subap erimesi muhabbetinide göz önüne alın.Daha öncede çok bahsettik LPG bölümünde detayı var.Hesabınızı kitabınızı iyi yapın.Sonrada gönül rahatlığıyla binin aracınıza. Şahsi fikrim şudur;
Eğer yılda 10bin km'den fazla yol yapıyorsanız, ASX' e sahipseniz, benzinle kullanma psikolojisinden kurtulmak istiyorsanız :) Önünüzde fazla seçenek yok.Gidin şuan en mantıklısı usta ellerin olduğu bir yetkili BRC bayisinde BRC MY-11 taktırın derim.Hem maddi açıdan uygun hem kaliteli.
Dertsiz sürüşler dilerim.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2011 15:56 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
bu BRC MY 11 kaç TL?

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 17 Tem 2011 20:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
bacey yazdı:
bu BRC MY 11 kaç TL?

Şuan bütün yetkili servisler My-11 kit takmak zorundaymışlar.Çünkü distiribütör sadece My-11 kit gönderiyormuş.Zaten en son teknoloji My-11 o yüzden bu kit takılıyor.My-11 deki 11 den kasıt 2011 yılı ifadesidir.My-10Dan farkı yazılımı ve sekmanlı küçük enjektör kullanılmasıdır.Bazı yerler My-10 takıp çok ucuza montaj yapıyorlarmış.My-11 kitin Fiyatı 1450-1600 civarıdır.50 Tl de simit depo farkı alıyorlar.Sıkı bir pazarlık iş görür.Ben 1650 tl ödedim.Simit tüp ve yakıt katkıları atıldı.O yüzden 1650 ödedim bilginize...

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2011 00:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Yusuf Hocam bu MY11 sübap erimesine önlem amaçlı yağ püskürtme teknolojisine sahip olan versiyonu mu?

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2011 12:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
yba_05 yazdı:
get1187 yazdı:
Sayın 'Precious' sizinde alıntı yapmış olduğunuz gibi yazımın herhangi bir yerinde hakaret olarak algılanabilecek hiçbirşey yok. Neyse uzatmayalım.... Geçtiğimiz hafta aracıma park ettiğim yerde soldan çarpmışlar. Marşpiyel denen kapının altındaki siyah plastik parça değişecek. Temsa'nın elinde mevcut değilmiş, Japonya'dan istenecek bakalım ne zaman gelecek. Dediğiniz gibi 40 günü bulursa sanırım benimle de oldukça problem yaşamak zorunda kalacak Temsa.


Geçmiş olsun abi inşallah çok bir hasar yoktur.Servis ne kadar masraf çıkardı?Nerede çarpmışlar?Abi bu arada forumda bahsi gecen camların otomatik kapanması ile ilgili programlamayı bulabilirmiyiz?Birde yine bahsi gecen tork artışı sağlanması için gerekli yazılım bulunabilirmi? Tekrar geçmiş olsun Görüşmek üzere...


Çok sağol Yusuf kardeşim. Aslında çok büyük bişey değil. Sol kapılarda çızik ve biraz çökme var. Düzeltme ve boya 500 TL dediler. Marşpiyel plastik olduğundan ve segmanları kırıldığından değişecek onada 1250 TL civarı bir fiyat verdiler. Yani toplamı 1750 TL.
İstediğimiz camlar ve tork artırımı ile ilgili yazılımların servislerde olduğu kanaatinde değilim. Ya yazacağız yada yazmış olan varsa ondan alacağız başka çaremiz yok. Aklıma alarm taktırmak geliyor. Babamın 79 model mercedesinde alarm var ve camlar açık olduğunda 20 sn içinde kendisi kapatıyor. Asz te neden olmasın?

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2011 12:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
get1187 yazdı:
Sayın 'Precious' sizinde alıntı yapmış olduğunuz gibi yazımın herhangi bir yerinde hakaret olarak algılanabilecek hiçbirşey yok. Neyse uzatmayalım.... Geçtiğimiz hafta aracıma park ettiğim yerde soldan çarpmışlar. Marşpiyel denen kapının altındaki siyah plastik parça değişecek. Temsa'nın elinde mevcut değilmiş, Japonya'dan istenecek bakalım ne zaman gelecek. Dediğiniz gibi 40 günü bulursa sanırım benimle de oldukça problem yaşamak zorunda kalacak Temsa.


geçmiş olsun.allah beterinden saklasın.umarım siz uzun zaman parça beklemezsiniz.ama olurda beklerseniz beni daha iyi anlayacaksınız.

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2011 12:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
precious yazdı:
get1187 yazdı:
Sayın 'Precious' sizinde alıntı yapmış olduğunuz gibi yazımın herhangi bir yerinde hakaret olarak algılanabilecek hiçbirşey yok. Neyse uzatmayalım.... Geçtiğimiz hafta aracıma park ettiğim yerde soldan çarpmışlar. Marşpiyel denen kapının altındaki siyah plastik parça değişecek. Temsa'nın elinde mevcut değilmiş, Japonya'dan istenecek bakalım ne zaman gelecek. Dediğiniz gibi 40 günü bulursa sanırım benimle de oldukça problem yaşamak zorunda kalacak Temsa.


geçmiş olsun.allah beterinden saklasın.umarım siz uzun zaman parça beklemezsiniz.ama olurda beklerseniz beni daha iyi anlayacaksınız.


Çok teşekkür ederim. Geçen hafta servis "acil istedik uçakla gelecek" dedi bakalım artık....

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2011 22:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
bacey yazdı:
Yusuf Hocam bu MY11 sübap erimesine önlem amaçlı yağ püskürtme teknolojisine sahip olan versiyonu mu?


My-11 sübap erimesi muhabbetine karşı yüksek süratte ve gerekli durumlarda aracın benzin deposuna daha önceden ilave edilen sübap yağlayıcı ile karışık benzini ara ara verebiliyor dediler bana.Bu My 11'in yazılımda varmış.Yani yağ püskürtme teknolojisi diye bişey yok brc'de.Prins markada böyle bir harici yağlama sistemi mevcut.Ama fiyatı ve AS&G özelliği ile uyumsuzluğu göz önüne alınınca değerlendirme size kalmış.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 18 Tem 2011 22:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
get1187 yazdı:
yba_05 yazdı:
get1187 yazdı:
Sayın 'Precious' sizinde alıntı yapmış olduğunuz gibi yazımın herhangi bir yerinde hakaret olarak algılanabilecek hiçbirşey yok. Neyse uzatmayalım.... Geçtiğimiz hafta aracıma park ettiğim yerde soldan çarpmışlar. Marşpiyel denen kapının altındaki siyah plastik parça değişecek. Temsa'nın elinde mevcut değilmiş, Japonya'dan istenecek bakalım ne zaman gelecek. Dediğiniz gibi 40 günü bulursa sanırım benimle de oldukça problem yaşamak zorunda kalacak Temsa.


Geçmiş olsun abi inşallah çok bir hasar yoktur.Servis ne kadar masraf çıkardı?Nerede çarpmışlar?Abi bu arada forumda bahsi gecen camların otomatik kapanması ile ilgili programlamayı bulabilirmiyiz?Birde yine bahsi gecen tork artışı sağlanması için gerekli yazılım bulunabilirmi? Tekrar geçmiş olsun Görüşmek üzere...


Çok sağol Yusuf kardeşim. Aslında çok büyük bişey değil. Sol kapılarda çızik ve biraz çökme var. Düzeltme ve boya 500 TL dediler. Marşpiyel plastik olduğundan ve segmanları kırıldığından değişecek onada 1250 TL civarı bir fiyat verdiler. Yani toplamı 1750 TL.
İstediğimiz camlar ve tork artırımı ile ilgili yazılımların servislerde olduğu kanaatinde değilim. Ya yazacağız yada yazmış olan varsa ondan alacağız başka çaremiz yok. Aklıma alarm taktırmak geliyor. Babamın 79 model mercedesinde alarm var ve camlar açık olduğunda 20 sn içinde kendisi kapatıyor. Asz te neden olmasın?


Gültekin abi bi ara bu olaylara girelim.En azından bi alarm olsun şöyle dediğin gibi camları otomatik kapatsın.Süper işler çıkartıyorlar.Dediğin gibi neden olmasın dimi!!!!

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2011 10:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Ağu 2010 13:21
Mesajlar: 35
İsim: Metin
Araç: ASX 1.6 MT
Meslek: Ne İş Olursa..
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
get1187 yazdı:
yba_05 yazdı:
get1187 yazdı:
Sayın 'Precious' sizinde alıntı yapmış olduğunuz gibi yazımın herhangi bir yerinde hakaret olarak algılanabilecek hiçbirşey yok. Neyse uzatmayalım.... Geçtiğimiz hafta aracıma park ettiğim yerde soldan çarpmışlar. Marşpiyel denen kapının altındaki siyah plastik parça değişecek. Temsa'nın elinde mevcut değilmiş, Japonya'dan istenecek bakalım ne zaman gelecek. Dediğiniz gibi 40 günü bulursa sanırım benimle de oldukça problem yaşamak zorunda kalacak Temsa.


Geçmiş olsun abi inşallah çok bir hasar yoktur.Servis ne kadar masraf çıkardı?Nerede çarpmışlar?Abi bu arada forumda bahsi gecen camların otomatik kapanması ile ilgili programlamayı bulabilirmiyiz?Birde yine bahsi gecen tork artışı sağlanması için gerekli yazılım bulunabilirmi? Tekrar geçmiş olsun Görüşmek üzere...


Çok sağol Yusuf kardeşim. Aslında çok büyük bişey değil. Sol kapılarda çızik ve biraz çökme var. Düzeltme ve boya 500 TL dediler. Marşpiyel plastik olduğundan ve segmanları kırıldığından değişecek onada 1250 TL civarı bir fiyat verdiler. Yani toplamı 1750 TL.
İstediğimiz camlar ve tork artırımı ile ilgili yazılımların servislerde olduğu kanaatinde değilim. Ya yazacağız yada yazmış olan varsa ondan alacağız başka çaremiz yok. Aklıma alarm taktırmak geliyor. Babamın 79 model mercedesinde alarm var ve camlar açık olduğunda 20 sn içinde kendisi kapatıyor. Asz te neden olmasın?

[*] Öncelikle geçmiş olsun, son zamanlarda forumlarda dikkat ettimde otomatik cam kaldırma olayı bayağı yer tutuyor, bu olay bu kadar önemliyse cam kaldırma kiti eklenmiş bir alarm taktırıp kullanabilirsiniz 150 tl gibi bir tutarı var ben 6 aydır bu şekilde kullanıyorum. Saygılar..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 19 Tem 2011 10:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
Dün servisle görüştüm, camları kaldırabilecek bir alarm takılabileceğini söylediler yarın gidip görüşeceğim. Mümkünse hemen taktıracağım...

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 22 Tem 2011 10:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
get1187 yazdı:
Dün servisle görüştüm, camları kaldırabilecek bir alarm takılabileceğini söylediler yarın gidip görüşeceğim. Mümkünse hemen taktıracağım...

Abi fiyatı nedir birşey söylediler mi?Şimdi bende giderim bana ayrı sana ayrı fiyat vermezler umarım.Servis bunlar belli olmaz.Pazarlık et abi:)) ki bende uygun fiyat alayım:))

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Mitsubishi kurumsal
MesajGönderilme zamanı: 22 Tem 2011 12:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Oca 2011 13:53
Mesajlar: 744
Şehir: Acıpayam / Denizli
İsim: Gültekin Altan
Araç: ASX
Meslek: SMMM
Kan grubu: A+
Yaş: 45
yba_05 yazdı:
get1187 yazdı:
Dün servisle görüştüm, camları kaldırabilecek bir alarm takılabileceğini söylediler yarın gidip görüşeceğim. Mümkünse hemen taktıracağım...

Abi fiyatı nedir birşey söylediler mi?Şimdi bende giderim bana ayrı sana ayrı fiyat vermezler umarım.Servis bunlar belli olmaz.Pazarlık et abi:)) ki bende uygun fiyat alayım:))


Servisteki Erdal "Temsa ile görüşeyim orijinali varsa fiyatını alayım, bir de bizim takabileceğimiz başka bir ürün bulayım sana bildireyim" dedi. Henüz bişey yok. Arada 50-100 fark olacaksa Temsa'nın dediği olacak sanırım. Ama beklemedeyiz hala...

_________________
TOGETHER WE STAND DIVIDED WE FALL...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 48 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye