Zaman: 20 May 2024 23:03

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 139 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 14 Oca 2013 00:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Oca 2013 23:48
Mesajlar: 6
İsim: Cüneyt
Araç: asx
Meslek: tasarımcı
Yaş: 34
Merhabalar zivrisinek meslektasım şu an durum nasıl oldu tekleme giderildimi ben sorunu tam anlamadım subaplarmı hassas yoksa silindir kapağındaki yuvasımı kapakçı ile görüştünüzmü aslında servisi aradan çıkarıp görüşebilseydizniz çok net bilgiler olucaktı sanırım sizdede bizdede. Yok kapakda ıse sorun çelik yüzsükler yaptırılmalı subapta ise o çelik yaptırılmalı internettede bu konu şehir efsanesine dönmüş durumda net bilgi yok bende kendimi hazırlıyorum şimdiden duruma kesin bir çözüm uygulamak istiyorum aslında konuya net bilgiler ışığında. Yarı hemşerim Taner beyde asxe lpg takdı kendisinin söylediği lpgli şekilde asxin avrupada satıldığı linkini vermişti bulunca buraya koyucam. Şimdiden verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Çalışma boşluğu yatak mil arasında birde sanırım bahsettiğiniz yeni bir konu açsanız şöyle resimli paintli olmazsa süper olur aslında oradan devam edelim bu subap sorununa.

http://www.ratwell.com/technical/Heads/LooseSeats.jpg



zivrisinek yazdı:
yba_05 yazdı:
zivrisinek yazdı:
Daha öncede açtığım konuda bahsetmiştim aracım 60.000 km.'de Vialle ile sübap yaktı, 2.000 TL masraf yaptım şuanda araç 80.000 km.'de yüksek devirlerde tekliyor müsait bir zamanda üst kapak söktürcem sizleride haberdar ederim. Şehir içi 20-22 kr., şehirlerarası 18 kr. civarı yakıyor ; gazı sürekli Aygaz'dan alıyorum



Ercan bey bizim servisteki ustamız böyle subap yakan araçlara çelik sübap takıp deneyeceklerini ifade etmişti bir ara.Tabi bu müşterinin bilgisi ve onayı doğrultusunda yapılacaktı.Daha ucuza vede bir daha sorun çıkmaması hedefleniyordu bilmiyorum ne yaptılar.unutmazsam servise gittiğimde sorayım bu durumu...


Son takılan sübaplar çelik sübaptı ve çalışma boşluğu daha açıktı ama yinede sorun oluyor gibi görünüyor işte..Ben aslında referans alıncak bir isimde değilim bu konuda genel olarak çok sert ve yüksek devirlerde sürüyorum, mivec motor benden çektiğini kimseden çekmemiştir:)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Oca 2013 00:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Oca 2013 23:48
Mesajlar: 6
İsim: Cüneyt
Araç: asx
Meslek: tasarımcı
Yaş: 34
Buda LPGLİ asx yurtdışında.


http://www.rodapapat.com/mitsubishi/mit ... -fuel.html


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2013 00:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Ara 2012 21:49
Mesajlar: 76
Şehir: Ankara
İsim: Hakan
Araç: 2011 ASX
Meslek: Avukat
Yaş: 34
21.000 km'deki ASX'ime Ankara Mocan'da iki gün önce BRC taktırdım. Arabanın çekişinde kesinlikle bir miktar düşüş oldu, ancak biraz daha gaza yüklenince sorun çözülüyor. AS&G gazla çalışacağı söylenmesine rağmen benzinde çalışıp 2-3 saniye sonra gaza geçiyor. Diğer lpg'li ASX kullancılarında AS&G nasıl çalışıyor acaba?

_________________
Kanıtın yokluğu, yokluğun kanıtı olamaz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Şub 2013 12:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2011 01:43
Mesajlar: 1290
Şehir: Denizli
İsim: Yusuf
Araç: 2010 Honda CR-V Excutive
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A +
Yaş: 35
henien yazdı:
21.000 km'deki ASX'ime Ankara Mocan'da iki gün önce BRC taktırdım. Arabanın çekişinde kesinlikle bir miktar düşüş oldu, ancak biraz daha gaza yüklenince sorun çözülüyor. AS&G gazla çalışacağı söylenmesine rağmen benzinde çalışıp 2-3 saniye sonra gaza geçiyor. Diğer lpg'li ASX kullancılarında AS&G nasıl çalışıyor acaba?


Brader gaz ayarını doğru yaptır.LPG'ye geçiş ısısı 30 derece olsun.Kışın AS&G 2-3 sn sonra geçebilir belki ama yazın asla böyle olmaz.Bende bu durumlar yok.Çünkü geçiş ısısı 30 derece.Hatta diyelimki gezdim gezdim aracımı stop ettim. 5 dk sonra tekrar ilk çalıştırdığımda bazen benzinden önce lpg ile çalıştığı oluyor.AS&G zaten lpg ile başlıyor.

_________________
Resim
:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::

Bir muammadır "AŞK" Kiminin vicdanına atılan taş, kiminin fakir gönlüne katılan aş, kiminin de gözünden akıtılan yaştır, "AŞK".


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Şub 2013 00:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Ara 2012 21:49
Mesajlar: 76
Şehir: Ankara
İsim: Hakan
Araç: 2011 ASX
Meslek: Avukat
Yaş: 34
eyvallah

_________________
Kanıtın yokluğu, yokluğun kanıtı olamaz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Ağu 2013 00:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ara 2011 21:31
Mesajlar: 2
İsim: nefi
Araç: asx
Meslek: öğretmen
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 38
2 ağustos 2013 itibariyle saç invite 2011 36000km de izmir eylul otogaz da prins yağli sistem(valve care) lpg takdirdim.ilk izlenimlert ve servisin işçiliği çok iyi ölçüm ve diğer bilgileri sonra yazarım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Kas 2013 12:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Eyl 2013 12:25
Mesajlar: 13
İsim: ahmet
Araç: mitsubishi asx
Meslek: elektrik mühendisi
Yaş: 31
nefiburkaz yazdı:
2 ağustos 2013 itibariyle saç invite 2011 36000km de izmir eylul otogaz da prins yağli sistem(valve care) lpg takdirdim.ilk izlenimlert ve servisin işçiliği çok iyi ölçüm ve diğer bilgileri sonra yazarım

yazarım deyip yazmamışsın:)
bende teleflex GFİ taktırdım. ankarada ana dağıtıcıdan. şuan 2000 km ye yakın oldu tamamı şehir içi araç ortalama ş. içi 20-21 krş yakıyor. 30 lt gas ile 380 km gibi ankarada bu aralar gas 2.51 civarında. aracıl lpg uyumu çok güzel kitten yana herhangi bir problem yok. çekiş ses tekleme vs. yok. çoğu zaman lpg mi benzinmi ben bile anlamıyorum ne zamn geçiyor belli olmuyor yani. göstergede çok göremediğim bir yerde. şuan için memnunum bu kiti de iyi araştırmalar ve kullanıcılar tavsiyesi ile taktırdım. ekranda yazan ortalama tüketim ile %10 un altında sapma gösteriyor gas tüketimi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Kas 2013 17:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
OBD'li Atiker kullanıyorum. Bu sistem çıktı çıkalı LPG'den aldığım keyif 2 katına çıktı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Kas 2013 12:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 10:49
Mesajlar: 356
Şehir: Ankara
İsim: Ercan Bozbola
Araç: Carisma 1.9 DID
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: A +
Aracımın sübapları 60.000 km.'de yanmıştı ve yazdıkllarım şehir efsanesi olmuştu çok iyi hatırlıyorum.Sadece bilinsin diye yazıyorum,aracım şuanda 130.000 km.'de hiçbir sorunum yok ve yakıt tüketim değeri sert ve yoğun tarfikte 25-27 kr.,sakin kullanım ve normal trafikte 20-22 kr. civarındadır.Son Ankara buluşmasında aracımı test eden birçok üye oldu onlarda görüşlerini yazarsa daha aydınlatıcı olacaktır

_________________
Altımda akmayan aracı ben neyleyim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 18 Nis 2015 20:04 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
Bugün lpg sisteminin 10 bin km bakımını yaptırdım. Sübap koruyucu katkı dahil 100 tl tuttu. Aydında 5 tane BRC yetkili bayisi var, hepsi 90-110 tl arası fiyat verdi katkı dahil bakım için. Bende montajı yapan ustama 100 tlye yaptırdım. ASX'im bakımdan sonra canlandı, son zamanlarda biraz çekişte azalma hissediyordum. Bilgisayara bağlandı, ayarları yapıldı. Şuan gayet iyi oldu. Bu arada ustam mümkün olduğunca aygaz almanı tavsiye ediyorum dedi. Milangazdan alıyorum genelde. Artık 3 depoda bir aygazdan alacağım. Bu arada bugün itibarıyle Aydın merkezde Milangaz 2.12 tl. Aygaz 2.16 tl.

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Nis 2015 17:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Eyl 2010 10:49
Mesajlar: 356
Şehir: Ankara
İsim: Ercan Bozbola
Araç: Carisma 1.9 DID
Meslek: Makine Mühendisi
Kan grubu: A +
Son yorumun üstünden bayaa zaman geçmiş aracım 180.000 km.'de yeniden üst kapağı söktürdüm. Üst kapak sökülmesi+taşlanması+sübap lastikleri değişti 2.000 TL tuttu. Ateşleme bobinleri değişti : 1100 TL , ateşleme bujileri değişti :250 TL. Araç gayet güzel şu anda en ufak bir sorun yok

_________________
Altımda akmayan aracı ben neyleyim....


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 May 2015 12:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Ercan abi hayırlı olsun.Yenilemişsin gene arabayı.Bende dün Asx'e lpg taktırdım.Seninle konuşmuştuk hatırlarsın.Mocan otogazda(brc) Aydın ustanın yardımı ile takıldı.İşçilik ve simit tüpün bütün ayrıntılarını özenle planladılar.Bagajın tam oturması için özel malzemelerle desteklendi ve kesinlikle bagajda en ufak ses yada yükseklik farkı yok.İşçiliklerini çok beğendim zaten referans üzerine gitmiştim.İşçilikleri vs 10 numara çok temiz çalışıyorlar.Birkaç resim ekleyeyim hatta.Aracın çalışması aynı benzin veya lpg'ye geçtiğinde rolantide vs gram oynama olmuyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 May 2015 13:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
ResimResimResimResimResimResim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 May 2015 13:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 Oca 2014 08:37
Mesajlar: 165
Şehir: Balıkesir
İsim: Hakan
Araç: Asx 2013
Meslek: ..
Yaş: 40
blackberry06 yazdı:
Ercan abi hayırlı olsun.Yenilemişsin gene arabayı.Bende dün Asx'e lpg taktırdım.Seninle konuşmuştuk hatırlarsın.Mocan otogazda(brc) Aydın ustanın yardımı ile takıldı.İşçilik ve simit tüpün bütün ayrıntılarını özenle planladılar.Bagajın tam oturması için özel malzemelerle desteklendi ve kesinlikle bagajda en ufak ses yada yükseklik farkı yok.İşçiliklerini çok beğendim zaten referans üzerine gitmiştim.İşçilikleri vs 10 numara çok temiz çalışıyorlar.Birkaç resim ekleyeyim hatta.Aracın çalışması aynı benzin veya lpg'ye geçtiğinde rolantide vs gram oynama olmuyor.

Caner Bey. Öncelikle hayırlı olsun lpg kitiniz.Bende geçen yıl asx aracıma Mocanda lpg uygulaması yaptırdım. Söylediklerinize aynen katılıyorum. Çok ilgili ve işçilikleri , yaklaşımları süper. 50 bin km lpg li kullandım sorun yaşamadım.Aracımı sattım ve yeni aldığım Asx ime gene lpg uygulaması yaptıracağım ve gene Mocan otogaza gideceğim. Öncekinde herşey süperdi sadece bagaj 1,5-2 cm kadar yükselmişti. Size sormak istediğim; Bagaj tam oturdu demişsiniz. Bagaj alt örtüsü eski yerine birebir oturdumu? Kaç lt lik tank taktırdınız? Tekrar hayırlı olsun.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 May 2015 20:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Hakan bey teşekkürler.47 lt depo takıldı.Sonradan eklenen malzemeler biraz yüksek durmasına yol açıyordu.Bende bu malzemeleri maket bıçağı ile Tüpe sıfır yaptım böylece yükseklik farkı aradan kalktı.Geleceğiniz zaman haber verirseniz bende müsait olursam oraya geçip yardımcı olabilirim.Resimlerini yarın eklerim.Acaba yükseldi de benmi farketmedim merak ettim.Aracı yeni aldım çünkü.Sizin aracınıza Tüp takılmamış tam oranın resmini atabilirmisiniz acaba?Yanlış bilgi vermeyeyim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2015 10:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Lpg kitiniz hayırlı olsun. Bu yükseklik farkı işini tam anlayamadım. Evvelsi gün eski aracıma lpg taktırdığım yere gittim. 37 lt, 42 lt ve 47 lt simit tanklardan 37 ve 47 lt olanlarını denedik. 37 lt tankı koyunca bagajın taban kaplaması tam oturmadı yanlardan desteklemek gerekiyor. 47 lt lik tanksa bariz 2-3 cm çıkıntı yapıyor. Ben kriko vs konan yan köpükleri söküp alttan desteklemeyi yada direkt üstlerini köpükle desteklemeyi düşündüm. Siz nasıl hallettiğinizi fotoğraflar mısınız? Bir de stepne sorununu nasıl çözüyorsunuz? Lastik tamir kitleri, köpükleri falan var ama ne kadar güvenilir. Lastik yarılırsa o kitler işe yaramaz diye biliyorum. Tekrar hayırlı olsun.

_________________
...æk


En son Derinmai tarafından 08 May 2015 23:36 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 May 2015 21:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Dediginiz gibi biraz yukseklik farki olmus cunku yanda bulunan kapaklar asagida kalmis.Ben genelde sehir icinde yedek lastigi kullanmiyorum.Onun yerine dediginiz gibi kopuk aldim.Lazim olursa onu kullanirim diye dusunuyorum.yada yol yardim.fakat uzun yola cikarken kesinlikle yanima aliyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2015 18:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Kas 2014 00:45
Mesajlar: 192
İsim: Erdem
Araç: Asx intense 2014
Meslek: Mühendis
Kan grubu: 0+
Ben Eski aracımda(2005 Avensis 1.6) Lovato sıralı sistem kullanmıştım. 5 yıl 95bin km tık demedi. Şimdi yine Lovatoyu düşünüyorum. Obd akıllı kit yağlama sistemi hediyesiyle taksitli 1900 tl peşin 1700 tl. Lpg' yi takacak usta elekronik yağlama sisteminin gereksiz masraf olduğunu manueli tercih etmemin daha iyi olacağını söyledi. (Manuel sürekli damlatıyor elektronik olan sadece belli devirden sonraymış yada ayarlanıyor) 4500 devirden sonra da yanma odasına %15-20 benzin gönderimi olacakmış böylece sübap sorunu da çok uzun süreler olmazmış vs vs. Daha vakit bulup taktıramadım benzinin keyfini! sürüyorum. Stepne işi hala kafamda soru işareti. Aracın stepnesi bisiklet lastiği gibi ufak ama bagaj da ufak:) Lastik tamir kitleri kullanıldığında lastiğin işi bitiyormuş. Özellikle yarılma gibi durumlarda stepne olmazsa olmaz.(Sanki Allah karşıma çıkardı geçen hafta sonu arkamdaki araç kaldırıma yandan sürterek lastiğini gümletti sanki benim araçta bomba patladı:) Kazasız sürüşler.

_________________
...æk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 12:30 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
Benim ASX'te 42 lt.lik simit tank var. Yanlardan pembe renkli köpükle desteklendi. Kesinlikle ses yapmıyor. Sadece 2 cm kadar bagaj tabanı yükseldi. Ama sorun teşkil etmiyor.

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 23:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Yakıt konusunda oldukça cimri.Bugun itibari ile 50 tl gaz ile ilk depo dolumu 253 km oldu.Bunun 50 km agrasif kullanim gerisi ankara ici.Lancerdaki yakiti yakaladim masallah.Yarın ise giderken biter galiba depo sona dayanmıs gozukuyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 139 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye