Zaman: 28 Nis 2024 07:00

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 185 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 03 Mar 2016 02:04 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
landirenzonun özellikle mavi enjektörlerinin sorun çıkarmaya müsait olduğunu öğrendim.
hatta bizim forum kaçkını umera hoca dedi ki iyi kit ama enjektörleri sorunlu. sorun yokken iyiymiş nasıl oluyorsa!!!

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Mar 2016 15:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Mar 2016 12:24
Mesajlar: 64
İsim: seyit
Araç: mitsubishi asx
Meslek: memur
Yaş: 32
Geçen hafta ankara mocanda brc taktırdım...1900 tl + 100 tl migros da hediye çeki yani 1800 tl eder..şuan bilgi vermek için erken..yakıtı ne kadar düştü vs...bence brc taktırın...en yaygın servis ağı brc de..baya araştırdım ...bu konuda ankarada mocan da taktıranlarında etkisi oldu benim için..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Mar 2016 15:47 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
38 KAYSERİ06 yazdı:
Geçen hafta ankara mocanda brc taktırdım...1900 tl + 100 tl migros da hediye çeki yani 1800 tl eder..şuan bilgi vermek için erken..yakıtı ne kadar düştü vs...bence brc taktırın...en yaygın servis ağı brc de..baya araştırdım ...bu konuda ankarada mocan da taktıranlarında etkisi oldu benim için..

Fiyat oldukça uygun. Geçenlerde burada forumdan bir arkadaşımız için fiyat almıştık. Sanırım 2100 tl idi.

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Mar 2016 15:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Mar 2016 12:24
Mesajlar: 64
İsim: seyit
Araç: mitsubishi asx
Meslek: memur
Yaş: 32
bana da uygun geldi...ayrıca ankarada olupta önerebilceğiniz baskı balatacı usta var mı işçilik yönünden...ne kadara yaparız bu işi yada parça yönünden önerdiğiniz bir marka varmı...değiştiren arkadaşlardan bilgi almak isterim...ankara şeref otodan daıkın marka olanı 975 lira dediler..işçilik + parça....orjinal olanın markasını anlamadım ama ona da 1785 tl dediler işçilik+parça...bu çok geldi açıkçası...daıkın nasıl sizce


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Mar 2016 18:14 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
38 KAYSERİ06 yazdı:
bana da uygun geldi...ayrıca ankarada olupta önerebilceğiniz baskı balatacı usta var mı işçilik yönünden...ne kadara yaparız bu işi yada parça yönünden önerdiğiniz bir marka varmı...değiştiren arkadaşlardan bilgi almak isterim...ankara şeref otodan daıkın marka olanı 975 lira dediler..işçilik + parça....orjinal olanın markasını anlamadım ama ona da 1785 tl dediler işçilik+parça...bu çok geldi açıkçası...daıkın nasıl sizce

Seyit Bey, baskı balata konusu ile ilgili aşağıda linki bulunan Ankara'daki İba Otomotivin sayfasına sorunuzu içeren bir konu açarsanız ustalar cevap verecektir.
viewforum.php?f=65

Baskı balata ile ilgili şu konudan devam edelim.viewtopic.php?f=42&t=11179
viewtopic.php?f=42&t=11179

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2016 18:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
38 KAYSERİ06 yazdı:
Geçen hafta ankara mocanda brc taktırdım...1900 tl + 100 tl migros da hediye çeki yani 1800 tl eder..şuan bilgi vermek için erken..yakıtı ne kadar düştü vs...bence brc taktırın...en yaygın servis ağı brc de..baya araştırdım ...bu konuda ankarada mocan da taktıranlarında etkisi oldu benim için..


merhabalar;Aracınız ilk tüpe geçtiği sırada sarsılma ve 1 dk silkeleme vs varmı.Mesela tüpe geçti ve yoldasınız 2 viteste gaza basarak gidiyorsunuz.Ayağınızı gazdan çekince bir silkeleme varmı acaba.Bunu sadece 1 dk içerisinde yapması gerekiyor.Bende burada tüp taktırdım sorunumu çözemediler ve kiti sökmeye kadar gitti olay.Deneyebilirmisiniz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Mar 2016 20:32 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
Hocam silkeleme nedeni lpg geçiş sıcaklığının düşük olması yada lpg basınç sensöründen olur. Bunlar kontrol edildi mi?

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2016 01:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
45 dereceye kadar çıkartıldı.Bütün parçalar değişti cozemediler.Gel sokelim dediler.delik deşik olacak diye kalsın dedim.1-2 dk Silkeleme var sonra duzeliyor.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Mar 2016 13:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Mar 2016 12:24
Mesajlar: 64
İsim: seyit
Araç: mitsubishi asx
Meslek: memur
Yaş: 32
blackberry06 yazdı:
38 KAYSERİ06 yazdı:
Geçen hafta ankara mocanda brc taktırdım...1900 tl + 100 tl migros da hediye çeki yani 1800 tl eder..şuan bilgi vermek için erken..yakıtı ne kadar düştü vs...bence brc taktırın...en yaygın servis ağı brc de..baya araştırdım ...bu konuda ankarada mocan da taktıranlarında etkisi oldu benim için..


merhabalar;Aracınız ilk tüpe geçtiği sırada sarsılma ve 1 dk silkeleme vs varmı.Mesela tüpe geçti ve yoldasınız 2 viteste gaza basarak gidiyorsunuz.Ayağınızı gazdan çekince bir silkeleme varmı acaba.Bunu sadece 1 dk içerisinde yapması gerekiyor.Bende burada tüp taktırdım sorunumu çözemediler ve kiti sökmeye kadar gitti olay.Deneyebilirmisiniz.

merabalar caner bey bunu inanın hissetmedim hiç bir problem yaşamadım. ....ben zaten araç tüpe geçmeden acil bir işim yoksa kalkış yapmıyorum...yani ısınsın diye çalıştırıp bekliyorum..insan kalkar kalkmaz koşamaz misali...yani geçince kalkış yapıyorum.taktırdıktan sonra yaklaşık olarak 130 km yaptım şehir içinde...sizin yazınızı daha önce de okumuştum...acaba siz mi abartıyorsunuz diye düşünmedim değil.size şöyle yardımcı olabilirim hafta sonu tanışırız siz de bir görürsünüz nasılsa ankaradaymışınız benim gibi..ben etlikdeyim...nasıl isterseniz caner bey


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Mar 2016 20:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
Gerçekten olabilir.Bir yerde çay iceriz muhabbet vs yapabiliriz.Abartma değilde arabayı çok iyi tanırım.Hatta yaklaşık 10 senedir mitsubishi kullanıyorum motor tepkilerini devir ayarlarından tutunda aklınıza ne geliyorsa yolda kontrol ederim.oradaki usta ve ovuncte evet bir sıkıntı var ama gideremiyoruz dediler.Kiti sökme asamasindayiz ama ben istemiyorum.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Mar 2016 00:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2012 13:07
Mesajlar: 99
Şehir: malatya
İsim: ejder
Araç: asx 2013
Meslek: subay
Kan grubu: ab -
Yaş: 41
sadece prins...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 31 Mar 2016 20:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Mar 2016 00:30
Mesajlar: 24
Şehir: Edirne
İsim: Önder
Araç: Mitsubishi Lancer 2010 1.5 İnvite
Meslek: Gümrük
Kan grubu: 0RH+
Yaş: 27
Merhabalar ,
Ben aracıma lpg taktırmadan önce çok araştırdım .

1. Si reklamlara çok aldanma yağlandırıyor sistem vs bunlar %99 unda var .
2. Si prins markası 2.0 motor üzeri ve genelde jipler için kullanılıyor . Ve ek parçaları pahalı . Ayrıca aracında parça sorunu olduğunda hemen bulacağın bir parça değil . Yani yol üzerinde bulacağın .
3. Markasından çok taktıracağın kişi önemli , çünkü bütün olay onda bitiyor .
4. 1 buçuk senedir mimgaz marka takılı aracımda sadece filtre değiştirdim , yaz ayarı kış ayarı o kadar . Hiç sorun yaşamadım başka . Bilgilerine


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Mitsubishi Lancer 2010


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Ağu 2016 17:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Ağu 2016 02:04
Mesajlar: 22
Şehir: Kocaeli / İzmit
İsim: Halil
Araç: ASX intense 2011
Meslek: Tekniker
Kan grubu: 0(-)
Yaş: 36
Arkadaşlar bende aracıma LPG taktırmak istiyorum fakat kafam biraz karıştı.
Otogaz sistemleri takan bir firmaya gittim (İzmitte LPG denince ilk akla gelen firmalardan biri ve akrabamız olur) LPG taktırmak istediğimi hangi markayı tavsiye edeceğini sordum
Aldığım cevap ATİKER OBDII sistemi oldu 1300 TL fiyat verdi
( Yerli enjektörlerin 30-40 bin aralığında değişmesi gerektiğini italyan marka enjektör takarsak (+300 tl) sorunsuz bir şekilde kullanabileceğimi söyledi )

BRC MY11 kiti sordum, BRC kesinlikle taktırma yanıtını verdi
aslında benim aklımda LANDRENZO vardı fakat kendisi bana gerek yok boşuna 2500 tl vermeye değmez cevabını verdi

Arkadaşlar görüşleriniz nelerdir ATİKER OBDII kullanan varmı sıkıntı yaşarmıyım akrabaya güvenip taktırsam mı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Ağu 2016 21:23 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
BRC MY11 yada Prins taktır. İkisinden biri olmuyorsa hiç taktırma çok uğraşırsın.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Ağu 2016 22:33 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 719
Şehir: Kütahya
İsim: Korhan
Araç: 2010 Peugeot 5008
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 42
ASX için en uygun kit BRC'dir. ASX en çok takılan kitte BRC' dir. Atiker çok nadir ve ASX'te sorun çıkarıyor. Forumdaki BRC taktırmış üyelerin tecrübelerinden istifade edin derim.

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ağu 2016 03:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
Obd II'li Atiker kullanıyorum. Arıza lambası da yanmıyor herhangi bir problem de yok.
Taktırdıktan 2 Sene sonra bir problem yaşadım. O da sanırım Regülatör kaynaklıydı. Gaz kesici ile birlikte değiştirdim. Problemim ortadan kalktı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Ağu 2016 11:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Haz 2012 11:45
Mesajlar: 80
Şehir: Muş
İsim: Savaş
Araç: ASX
Meslek: TSK
Kan grubu: A -
Yaş: 40
2014 yılından bu yana BRC mY11 kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. Ankara da takdırdım on numara iş çıkardılar, gazı shell veya BP haricinde alınca, motor çok soğuksa silkeleme yapıyor haricinde sıkıntı yok tavsiyem BRC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2016 09:26 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Her zamanki cevabım: iyi bir usta bul o ne derse onu taktır. seçenek verirse ucuzunu taktır. normalde Atiker yeterlidir ancak son çıkan motorlarda eskisi kadar iyi olmadığını/sorun çıkarabildiğini duydum. Romano da enjektör hızı olarak iyidir.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2016 20:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Eyl 2013 21:02
Mesajlar: 54
İsim: Cüneyt
Araç: Arslan
Meslek: Akademisyen
Kan grubu: ab+
Yaş: 29
Arkadaşlar geçen haftalarda bir arkadaşın Clio'su LPG kullanımı nedeniyle 6000 lira masraf açtı. Yetkili serviste üst kapak değişti. Sipop yuvalarının civarında inanılmaz bir aşınma vardı. Bu araç 1 yıldır lpg kiti sökülmüş şekilde benzinde ve şehir içinde kullanılıyordu. Uzun sürede LPG'nin araçlara verdiği zarar ettirdiği tüm tasarrufu geri alıyor. Bizim araçlar zaten çok yakan araçlar değil. Benzin kullanımını da düşününce Kilometrede 5 kuruştan fazla kar sağlamak zor. 1000 kilometre'de 50 lira, 10.000 kilometrede 500 lira. 100.000 kilometrede 5000 lira kar ediyorsunuz. 100.000 kilometre'de de bir süpap eritseniz, hop gitti 3000 lira. 2 bin lira da montajına verseniz bir kar kalmıyor. Hadi ben kilometrede 10 kuruş kazanıyorum deseniz ki çok zor 100.000 kilometrede karınız 5000 lira. Ben bu LPG işinde hiç kar göremiyorum. Bence biraz dişi sıkıp LPG'den uzak durmak en iyisi. Ha ben 100.000 kilometreyi 2 yılda yapıyorum falan diyorsanız o başka. Normal bir kullanıcı için LPG çok gereksiz.

_________________
2009 Lancer İnform 1.5
Kars-Bursa


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Ağu 2016 10:19 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
udikisilik yazdı:
Arkadaşlar geçen haftalarda bir arkadaşın Clio'su LPG kullanımı nedeniyle 6000 lira masraf açtı. Yetkili serviste üst kapak değişti. Sipop yuvalarının civarında inanılmaz bir aşınma vardı. Bu araç 1 yıldır lpg kiti sökülmüş şekilde benzinde ve şehir içinde kullanılıyordu. Uzun sürede LPG'nin araçlara verdiği zarar ettirdiği tüm tasarrufu geri alıyor. Bizim araçlar zaten çok yakan araçlar değil. Benzin kullanımını da düşününce Kilometrede 5 kuruştan fazla kar sağlamak zor. 1000 kilometre'de 50 lira, 10.000 kilometrede 500 lira. 100.000 kilometrede 5000 lira kar ediyorsunuz. 100.000 kilometre'de de bir süpap eritseniz, hop gitti 3000 lira. 2 bin lira da montajına verseniz bir kar kalmıyor. Hadi ben kilometrede 10 kuruş kazanıyorum deseniz ki çok zor 100.000 kilometrede karınız 5000 lira. Ben bu LPG işinde hiç kar göremiyorum. Bence biraz dişi sıkıp LPG'den uzak durmak en iyisi. Ha ben 100.000 kilometreyi 2 yılda yapıyorum falan diyorsanız o başka. Normal bir kullanıcı için LPG çok gereksiz.

Zavoli, prins, teleflex, landirenzo vd. kullanan biri olarak tecrübemi özetlemişsiniz: aynen katılıyorum.
tavsiyem hidrojen kullanın. burada Hidrojen kullanmak isteyenler için olumlu olumsuz yönlerini yazayım:
olumsuz yönleri
1- bilinmezlik: taktırmak isteyenler acaba gerçekten faydalımı diye tereddüt ediyor.
2- düşük tasarruf oranı: lpg de yaklaşık %40 tasarruf oluyor (aslında öyle görünüyor!) Hidrojen sistemi size %15 tasarruf garanti eder. (ama %40 da olabilir)
3- ayar zorluğu: sistemde amper ayarı gerekiyor. bu da deneme yanılma yöntemi ile oluyor. bilgisayara bağlayıp ideal ayar yapılamıyor. fazla amper performans arttırıyor ama yakıtta artıyor.
olumlu yönleri
1- performans artışı: kesinlikle performans arttığını hissedeceksiniz
2- sistem temizleme: Carbon clean yapıyor, özellikle katalitik konvektörün ömrünü uzatarak verdiğiniz parayı amorti ediyor. Bunu sağlayanda Hidrojenin alevlenme derecesi
3- vuruntuyu azaltma: ideal yanma derecesi ile daha vuruntusuz ve daha sessiz motor.
4- ekonomik: hemen herkesin hataya düştüğü bir husus şu, %15 tasarruf oranı garantisi çok düşük bu kadar düşük tasarrufa ben bu parayı vermem deniyor ama gözden kaçan bir husus var. hidrojeni söküp yeni aracınıza takabiliyorsunuz. oysa LPG de bu şansınız yok. lpg yi taktınız 6 ay sonra aracı sattınız bu durumda hiç tasarruf etmiş olmuyorsunuz ama 6 ay sonra satarken hidrojeni söküp yeni araca takabiliyorsunuz cihaza verdiğiniz para cebinizde kalıyor LPG gibi uçup gitmiyor.
5- sorunsuzluk: montajda sadece aküden elektrik alınıyor başka bağlantı kabloları yok, LPG gibi değil. LPG den kaynaklı sorunlar (bobin, map, devir sensörü regülatör değişimi, enjektörlerin gaz kaçırması vs.) yok. böylece sorunu tespit kolay oluyor, LPG den mi-araçtan mı diye uğraşılmıyor. tabi bu araştırma sırasındaki deneme yanılma ve parça değişimi maliyetleri de cabası.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 185 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 21 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye