Zaman: 18 Kas 2018 07:51

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 11:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
Selam arkadaşlar, bir kaç sorum olacak sizlere. Katalitik konvertörü iptal etmeyi düşünüyorum.
1- Muayeneden geçer mi, ağır kusur olarak kalır mıyım? (egsoz muaynesini geçer bence, araç zaten lpg li, karbonmonoksit atımı en dipte çıkar zaten. peki ya Tuvtürk genel muayenede?)

2- üst devirlerde beygiri arttırır diye biliyorum, alt devirlerde tork düşüşü olur mu?

3- iptal edilince öyle mi bırakılır, düz boru mu çektirilir?

4- dışarı ekstra ses verir mi yoksa o sadece susturucuların işi mi?

5- ortalama maliyet ne kadar tutar?

6- internette bir adam sökmüş, temizliyordu. tinerli suya yatırıp bir akşam boyunca ertesi gün fırçayla temizledi. katalitik konvertör tıkalı arıza lambası söndü sonra. temizletmek daha iyi bir fikir mi? o kaça çıkar?

ilk 2 soru hayati derecede önemli :)

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 11:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
1. Ağır kusur olarak kalırsınız

2. üst devir rahatlar ancak altlarda kayıp oluşur

3. kat yerine boru çekerler

4. ses bir nebze artar ancak susturucular üzerinde olduğu sürece sessiz sayılabilir.

5. Gidip sormak lazım fazla maliyetli olmasa gerek

6. kat temizlemek randıman vermiyor diye biliyorum .

bonus. kat iptal edilince arıza ışığı yakacak aracınız onu aldatan parçalarla durum çözülür mü bilmiyorum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 19:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
Cevaplar için çok teşekkürler, çok aydınlatıcı oldu :)
Peki muayeneden hemen sonra iptal ettirsem, bir daha ki muayeneye giderken yeniden taktırabilmek gibi şansım olur mu?

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 21:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Kas 2012 10:05
Mesajlar: 67
İsim: armagan
Araç: 1.5 invite 2011
Meslek: öğretmen
Yaş: 27
sen benm soruma cevap vermeden nasıl soru soruon otur yerine 0 verdim


Sent from my iPhone using Tapatalk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Nis 2015 22:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
atmaca_seco yazdı:
Cevaplar için çok teşekkürler, çok aydınlatıcı oldu :)
Peki muayeneden hemen sonra iptal ettirsem, bir daha ki muayeneye giderken yeniden taktırabilmek gibi şansım olur mu?


katı sökerken (sökmekten kasıt borudan kesip çıkarırken) önüne arkasına flanş yaptırırsanız canınız istediği zaman söker takarsınız. sürekli egzoscuya tak sök masrafı yapmaktansa bir sefer biraz daha masraflı olur ama sonrası rahat olur.

Ben son susturucuyu iptal ettim yerine koyduğumuz düz boru orj. egzos flansına göre yapıldı şimdi istediğim zaman susturucuyu yerine takmak otoparkta yarım saat sürüyor


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2015 17:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
Tork artışı için neler yapabilirim peki? 2009 model 1.5 araca nerde yazılım attırabilirim? Babam böyle kek yapmayı nerde öğrendi :)

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2015 17:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
Hiç bir şey yapamazsınız hocam. Yazılımla filan olacak iş de değil.
Yani herhangi bir geliştirme yapmadan benzinli ve atmosferik araçta yazılımla ilgili güç ve tork değerleri almak mümkün değil.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Nis 2015 22:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
tork için malesef yapabileceğiniz pek birşey yok alt egzantrik profili cidden çok zayıf ama o sayede bu kadar az yakıyoruz.Üst profil canlı gayet torka ihtiyaç duyduğunuzda vites küçültüp 3500 devir ve üstüne çıkın


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Nis 2015 12:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
cagkn yazdı:
tork için malesef yapabileceğiniz pek birşey yok alt egzantrik profili cidden çok zayıf ama o sayede bu kadar az yakıyoruz.Üst profil canlı gayet torka ihtiyaç duyduğunuzda vites küçültüp 3500 devir ve üstüne çıkın

zaten çıkıyoruz gereğinde 6.000- 6.750 ye kadar hatta. doruklarda yaşatıyor o an. sadece alt devirde güçlü olur mu diye merak etmiştim, teşekkür ederim.

_opeth yazdı:
sprint booster takıp gaz tepkisini arttırabilirsiniz.


sprint booster için de, sıkışık İstanbul trafiği korkutuyor hocam. dip dibe trafikte, zıplatıp öndekinin tampona vurmak korkutuyor ama tek çare o gözüküyor. 1-2 deneme sonra alışıp ayarlarız ayağımızı. sağolasın hocam.

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 9 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye