Zaman: 06 Mar 2021 05:08

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 47 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2015 20:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Aracımın egsoz manifoldu çatlak değiştirmem gerekiyor çıkmasını bulamadım.
Sıfırının fiyatı el yakıyor.
ayrıca gördüğüm kadarıyla çoğu outlander turbonun manifoldu patlak yani alıp taksam bile tekrar çatlama patlama ihtimali var sizce buna bi headers taksak nasıl olur ?
Nerden bulunur aftermarket bi ürün ben tam olarak bu uyar diye bulamadım. Gören denk gelen oldumu ?
Özel yaptırmaya kalkasak istanbulda bu işi iyi yapacak kim vardır ?
Headersın araca eksisi artısı ne olur ?
yakıt artar mı ?
performansda bi değişme olur mu ?

Bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2015 22:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Headers yakıtı pek fazla etkilemez bence abi.İstanbul'da egzost işi yapanlar var ama araştırmak lazım.Elindekine bakarak yaparlar bence.İnternette aramada bu isimleri buldum

dizayn egsoz maslak

Fidan Egzost PERFORMANS EGZOZ SİSTEMLERİ VE DİĞER CUSTOM HİZMETLER
İLETİŞİM : Ahmet FİDAN 05413704562
dudullu osb kadosan sanayi sitesi f blok no 6

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2015 22:59 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2012 18:33
Mesajlar: 1032
Şehir: Adana
İsim: Arcan ARICAN
Araç: Lancer 1.6 ADRICLARN MT SR Evo X Bodykit
Meslek: Otelcilik
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 41
Ankara Otomaks Nuri'yi bir ara. Onda olabilir. Bir de IBA Otomotiv Alpaslan'ı ara. O da yardımcı olabilir belki.

_________________
Aracım Hakkında Herşey viewtopic.php?f=33&t=10117


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2015 23:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Çok teşekkürler cevaplar için yarın üçünüde arayacağım.
Gelen manifoldun çatlak çıkmış olması çok canımı sıktı heleki benim aracın üzerindeki manifolda birebir aynı yerlerden ama öyle böyle değil santim santim aynı yerlerden çatlamış olması da cabası oldu.
Nette de bakıyorum tüm orjinal manifoldlar aynı yerlerden çatlamış.
Değiştirenler hep headersa yönelmiş.
Başta bende headers düşünmüştüm yakıt ve ısınma sorunundan korkmuştum.
Yakıtı geçtim lakin ısınma olayı hala düşündürüyor buna rağmen başka da bi çare yok gibi duruyor.
Peki sizce fiyat ne olmalı ?
Ne kadara yaptırsak pahalı yapılmış olur sizce ?

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2015 23:59 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
ısınma olayını engellemek için sargı yapıyorlar

Resim

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2015 09:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ara 2012 09:54
Mesajlar: 176
Şehir: SAKARYA
İsim: KAAN
Araç: CZ3
Meslek: SMMM
Kan grubu: A Rh
Yaş: 29
Bu işi en iyi yapacak adam İskender dir. Adamın öyle referasnları var lambo-gtr vs. Custom manifold tasarlayıp üreten bir insan düşün.

Hiç iş yaptırmadım ama piyasa da geçerliliği olan birisi. Araştırın derim.

Birçok araçta yeniden headers yaplıyor perf. olumlu katkısı olur mutlaka. Geçmiş olsun.

Oem manifolt ne kadar ?

_________________
Başkalarının ne düşündüğü önemli değil çünkü her halükarda yine aynısını düşünecekler.

Bazen diyorum ki; ''ne olacak söyle gitsin''
Sonra diyorum; ''Söyleyince ne olacak, sus bitsin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2015 09:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 01 Mar 2014 14:19
Mesajlar: 132
İsim: Cem
Araç: Lancer Sportback
Meslek: JeoMüh
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 23
Ankara'da Çopur egzoz Yücel usta. Bu tarz işlerin en hasını yapıyor. Görüşmenizi tavsiye ederim. Kesinlikle yardımcı olacaktır.

_________________
Sportback'im ve ben bir harikayız dostum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2015 09:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
::ZaFeR:: yazdı:
dizayn egsoz maslak

Şenol usta var dizayn egzoz'da
0 (532) 256 99 77

Aracıma son susturucu tasarladı, greedy'nin resmini gösterip bundan istiyorum demiştim
Fiyatı da gayet iyidir


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Ağu 2015 12:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
demekki öyle bir kronik sorunları var, can sıkıcı olmuş.

Headers konusuna gelirsek bildiğiniz evo headersları motor kısmına tam oturur (zaten evo motoru 4G63T kullanıyor) bir ihtimal turbo kısmına işlem gerekebilir yerleşim farklılıkları sebebiyle.After market manifoltlar genelde performans odaklı tasarlandığından performansınızda artış gözlenecektir (turbonun daha erken dolması gibi) ama bundan tam fayda sağlamak ve olası bir güvenli moddan kurtulmak için yazılımla desteklenmelidir. 4G motorlar en ufak değişikliğe bile tepki gösterip kendilerini koruma eğilimindedirler.
Yazılım düzgün ve bilinçli kişiler tarafından yapıldığında performansla beraber yakıt ekonomisini de getirir ayrıca güvenli moda girmenizide engeller. Bkz "limp mode"

maslakta ciddi güzel iş yapan egzozcu bulunur iskender ve emil usta bunlardandır, ancak bu kişilere "merhaba ben geldim" deyip iş yaptıramazsınız, randevuya çalışıyorlar (emil usta nispeten daha kolay ulaşılır). Ayrıca manifold düz boru çekmek gibi değildir, çok vakit alır bu sürede arcınız mecburen yatacak ve fiyatları beklediğinizden muhtemelen yüksek olacaktır o yüzden sizin yerinizde olsam çıkma evo manifoldu kovalardım.

Egzozcu derseniz de emil ustayı tavsiye ederim çok temiz ve düzgün işçiliği vardır.ben son susturucu iptalini orada yaptırdım gayet memnunum


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 02:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Arkadaşlar ilgileriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Benim şahsi fikrim bu sıkıntının bu arabalarda kronik olduğu yönünde çünki nettede epey bi fazla şekilde aynı yerden çatlamış kaynak yapılmış felan manifold mevcut.
Yarın maslak sanayi yolu göründü bana en azından bi araştırma yapar bi fiyat felan alırım.
Çağkan hocam aslında öyle performans artsın gibi bir derdim çok yok. Onlar sonradan uğraşılacak şeyler benim için şu an amacım sadece yırtık manifolddan kurtulmak.
aslında gelen manifolddaki yıpranma benimkine nazaran çok az güzel bi kaynak işi yapılarak takılabilir diye de düşünüyorum bu da bir seçenek olarak var bunuda değerlendireceğim ancak ilk tercih header.
Evo ların aftermarket headerları kesin oturur diye bi durum ne yazık ki yok bir çok forumda araştırdım kesinlikle işlem gerekiyor çıkışlar uymuyor evo headerlarıyla. orjin evo manifoldu ise zaten uymuyor.
yarın dizayn egzos, emil usta ve iskender ustayla görüşmeye çalışacağım bakalım hakkımızda hayırlısı gelişmeleri buradan sizinlede paylaşacağım inşAllah.
Hepinize tekrar teşekkürler MCT ailesi.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 02:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
toygun yazdı:
::ZaFeR:: yazdı:
dizayn egsoz maslak

Şenol usta var dizayn egzoz'da
0 (532) 256 99 77

Aracıma son susturucu tasarladı, greedy'nin resmini gösterip bundan istiyorum demiştim
Fiyatı da gayet iyidir


Sent from my iPhone using Tapatalk



Çok teşekkürler bu numara kesinlikle çok işime yarayacak :)

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 03:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
Inşallah ısınızı görür, sonucu yazarsınız :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 09:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
Sezdemir yazdı:
Arkadaşlar ilgileriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Benim şahsi fikrim bu sıkıntının bu arabalarda kronik olduğu yönünde çünki nettede epey bi fazla şekilde aynı yerden çatlamış kaynak yapılmış felan manifold mevcut.
Yarın maslak sanayi yolu göründü bana en azından bi araştırma yapar bi fiyat felan alırım.
Çağkan hocam aslında öyle performans artsın gibi bir derdim çok yok. Onlar sonradan uğraşılacak şeyler benim için şu an amacım sadece yırtık manifolddan kurtulmak.
aslında gelen manifolddaki yıpranma benimkine nazaran çok az güzel bi kaynak işi yapılarak takılabilir diye de düşünüyorum bu da bir seçenek olarak var bunuda değerlendireceğim ancak ilk tercih header.
Evo ların aftermarket headerları kesin oturur diye bi durum ne yazık ki yok bir çok forumda araştırdım kesinlikle işlem gerekiyor çıkışlar uymuyor evo headerlarıyla. orjin evo manifoldu ise zaten uymuyor.
yarın dizayn egzos, emil usta ve iskender ustayla görüşmeye çalışacağım bakalım hakkımızda hayırlısı gelişmeleri buradan sizinlede paylaşacağım inşAllah.
Hepinize tekrar teşekkürler MCT ailesi.


çıkışları aynı olmaz zaten yazmıştım :) yapılabiliyorsa tamir en kolay yol tabiki iyi ustalar nasıl yapılacağını söylerler bir de performans vs dışında camlarınız sürekli açık havalandırma ızgaraları kapalı gidin çatlak manifold karbonmonoksit zehirlnmesine yol açar çok dikkatli olun


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 13:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Evet arkadaşlar iskender ustanın fiyatı.
Sadece header 1500 tl
Komple egzoz artı header tam sistem 3000-3500 tl civarı.
Araştırmaya devam.

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 17:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Eskiyi getir kaynatalım olursa olur olmazsa hurdaya :-)

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 17:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Toygun, numarasını verdiğin şenol usta custom header yapma işini bırakmış.
Kendisinin bir üst sokağında benim eski ortağım bende ayrıldı dediği birisine yönlendirdi.
Sağolsun o da çok iyi ilgilendi ancak fiyat yine aynı 1500 tl.
Kafam baya bi karışık.
Elimdeki ingiltereden gelen manifoldun durumu çatlak olmasına rağmen benim araçtakine göre oldukça iyi onu murat abinin dediği gibi onartıp bir süre kullanıp daha sonra onu söküp header komple egzoz ve biraz daha büyük turbo olayına girmek daha mantıklı gelmeye başladı.
Tabi bu konuda ki fikirleriniz benim için önemli.

Bu arada iskender ustanın dükkandaki cihazları görmeniz lazım muazzam şeyler vardı :)
Çaktırmadan iki resim çektim birazdan yükleyeceğim.

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 17:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Bu Porche

Resim


Bu da Cupra

Resim

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 18:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Cupranın ızgarası iyiymiş :-)

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 18:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Sen porschedeki çift turboyu görmedin heralde :)

Canavar yaaa :)

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Ağu 2015 18:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Karnım aç aklıma çupra soktun sucuklu yumurtayla kandırcam kendimi :-)

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 47 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye