Zaman: 28 Mar 2024 21:31

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 22 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 17 Ara 2010 16:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
aracınızın üzerine turboya harcayacağınız parayı ekleyip çok çok temiz bi evoda alabilirsiniz tercih olarak :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Ağu 2015 18:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Haz 2015 23:43
Mesajlar: 20
İsim: Fatih ERtürk
Araç: Lancer 2005
Meslek: Hekim
Yaş: 28
4g15 ile 4g18 in çap farkı beni hayal kırıklığına uğrattı. Bir czt uskapak, turbo, ECU düşünülebilirdi. Veya sadece 4g15 dohc ustkapak. Acaba bu fark bunların birbirine takılmasına engel mi?
Bu arada proton da belki dohc versiyonu kullanılmıştır diye bir heves araştırdım ama sonuç yine hüsran :) turbodan başka yol yok o da standart piston blok 0.6 dan fazla basamazsin. Alacağın max.150 bg. O da muamma. O güçte de aracın 0-100 ü 8-9 sn olacaktır tahmini. Aslında ilk etapta yine tatminkar ama masrafa değmez. Standart binmeye devam.

_________________
Rahatınız bozuldu diye hangi doğrudan vazgeçtiyseniz o fiyata satıldınız demektir.
Cebren ve hile ile aldığını kar sayma, senden büyük Allah var.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 22 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye