Zaman: 20 Kas 2017 12:19

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 70 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2014 17:12 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4064
İsim: ilhami
Araç: Safrane 2.0 Volvo
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
mustafa_a yazdı:
aslında tam bundan lazım bize

http://www.ebay.com/itm/K-N-69-6544TS-P ... b6&vxp=mtr

[img]http://www.knfilters.com0/images/press/lancer1.jpg[/img]

Yakita etkisi nedir, ses artıyor mu

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2014 18:18 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4064
İsim: ilhami
Araç: Safrane 2.0 Volvo
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
http://www.eliftuning.com/KUTU-ici-FiLT ... 2j67oF_vIl
konu böyle hortlatılır yazılır :D
linkte benim filtre bu sitede 30 TL daha pahalı. ama bilgi olarak iyi. ürün çeşitliliğini bilemiyorum. her halde bu ve hepsi burada com. arkadaşların işini görür. isnt he ?

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2014 18:31 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4064
İsim: ilhami
Araç: Safrane 2.0 Volvo
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
akerimoglu yazdı:
Konuyu vaktiyle açmış olduğum için kendimle gurur duydum :)

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
:"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"": :"":

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2014 02:31 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4064
İsim: ilhami
Araç: Safrane 2.0 Volvo
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
knfiltre temizleme sprey kiti kulanan varmı? etken maddesi nedir , illa kendi spreyini mi almalı? benim spiraiş ayın 10unda yola cıkacakmış

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2014 22:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 560
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
kendi normal filtreme çengelli iğneyle eşit aralıklarla 24 delik açtım toplamda. kendimce performans filtre yapmış oldum :) sonuçta turbo yok, atmosferik motor. belki %2-%3 daha fazla hava giriyordur. ortalama 500-600 km'de bir filtremi çıkarıp süpürge makinesiyle çekiyorum, temizliyorum. 1.000-1.500 kmde bir boruların içini ve boğaz kelebeği girişini temizliyorum. kendimce çok iyi bir iş yapıyorum ama acaba yanlış birşey mi yapıyorum?

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2014 23:01 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4064
İsim: ilhami
Araç: Safrane 2.0 Volvo
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Her iğne deliği aynı zamanda toz kir için giriş demek. Önemli olan hava girişini artırıp toz girişini azaltmak. Ben senin yerinde olsam bu aşamada azından bi de yağlardim

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 May 2014 23:59 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Haz 2012 18:33
Mesajlar: 1020
Şehir: Adana
İsim: Arcan ARICAN
Araç: Lancer 1.6 ADRICLARN MT SR Evo X Bodykit
Meslek: Otelcilik
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 41
40 bin bakımı yaklaştığı için ben hepsiburada.com dan K&N 33-2392 siparişini verdim. Henüz kargolanmadı. Sanırım Cuma'ya kadar kargolanır, pazartesi elimde olur. Salı da bakıma girerim. Orjinali 100 küsür TL+KDV olunca bir çılgınlık yapayım dedim. Bakalım ne görcez. İşte ürünün linki

http://www.hepsiburada.com/liste/kn-33- ... d=20024752

_________________
Aracım Hakkında Herşey viewtopic.php?f=33&t=10117


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 01 Haz 2014 23:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 560
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
av.ilhami yazdı:
Her iğne deliği aynı zamanda toz kir için giriş demek. Önemli olan hava girişini artırıp toz girişini azaltmak. Ben senin yerinde olsam bu aşamada azından bi de yağlardim

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


yağlardım darken? deliklere yağ mı sıkayım? wd-40 filan mı?

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Haz 2014 10:59 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4064
İsim: ilhami
Araç: Safrane 2.0 Volvo
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
yağlama dikkat isteyen bir olay kesinlikle fazla sıkılmamalı fazlası bazı sensörleri kirletebiliyor. yukarıda sormuştum kn yağlama spreyinin etken maddesini bulup ona göre bişey yapılabilir ama macera için çok çok az wd40 yapabilirsin ama sonuca kefil değilim. ayrıca kn filtre pamuk sendeki kağıt malzeme bu hususu da göze al. kışın ateşlemeyi kolaylaştıran filtreye sıkılan spreyler var sanırım tiner bazlı.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Tem 2014 00:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 560
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
hiç uğraşmadım, filtreyi çıkardım, yeni filtre koydum. ortalama 30-40 km kadar az yapmaya başlamıştı araç. evet çok tatlı bir ses alıyordum ve üst devirlerde belkide psikolojik biraz daha canlıydı gibi. sonuç: temiz ve deliksiz bir filter daha iyi.

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 70 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye