Zaman: 29 Mar 2024 00:04

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 33 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 04 Oca 2016 23:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 02:48
Mesajlar: 18
İsim: Ali
Araç: Outlander
Meslek: Çaycı
Yaş: 34
...


En son Trequal tarafından 13 Şub 2016 22:02 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2016 01:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
buralar cok değerlenir :)
Anlatım ve konu cok güzel, belki bir kaç resim de olsa göz doyurur daha cok keyif verirdi.
Elinize sağlık


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2016 01:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Abi sana üstad diyicem artık.
Harika şeyler keşke bir hızlanma videosu izleyebilsek.
Bu arada benim merak ettiğim bir şey var bizim araçların stock boostu nedir ?
0,8 diyen var 0,7 diyen var 1 diyen var ?

Birde brisk lr14zc premium buji var bu yeni nesil 3d denen bujilerden sanırım tırnaksız.
Bunu bir arkadaş aşırı derecede meth ediyor.
Onda airtrek var aracı şu an 400 hp civarlarında ve bu bujilerin çok fark yarattığını söyledi hiç incelediniz mi ?
Bir fikriniz var mı ?

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2016 03:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 02:48
Mesajlar: 18
İsim: Ali
Araç: Outlander
Meslek: Çaycı
Yaş: 34
Foto koymaya gerek duymadim sonucta bildiginiz outlander turbo.
Aracin orjinali 12 psi peak 8 psi cont yuruyordu.
Aslinda basinci acmak icin birkac harita degistirdim fakat 2 port solenoid ile 14 psi peak 10 psi cont kadar acabildim.td04 un wg yaylari cok yumusak basinci arttirmak problem oluyor.
Videosunu ekliyorum


https://m.youtube.com/watch?v=o_ws9aSFr88


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2016 15:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Hocam video için çok teşekkürler çok güzel gerçekten en çok dikkatimi çeken vites geçişleriydi çok rahat görünüyor.
12 psi sanırım 0,8 bar felan yapıyor demekki stock bar 0,8 dedikleri doğru.

Ben bu peak ve cont. terimlerine yabancıyım onlarıda yazabilirseniz sevinirim.

Cahillik işte öğreneceğiz sizin gibi tecrübeli kişilerden aslında netten biraz bakındım ama tam açıklayıcı bir şey bulamadım.
Ayrıca bu 2 port solenoid dediğiniz ekstra solenoid valfi mi koydunuz araca ?


D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2016 21:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
çok eğlenceli olmuş güzel günlerde kazasız belasız kullanın

bunların beyinleri evodan farklı mı? EvoScan programıyla evo beynine ulaşıyorlar baya herşeyi kontrol edebildikleri için evolarda stand alone beyin kullanlar da oldukça az oluyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2016 22:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 02:48
Mesajlar: 18
İsim: Ali
Araç: Outlander
Meslek: Çaycı
Yaş: 34
Peak anlik vurdugu basinc.continus surekli basinc.
Yani once 1 bara vurup sonra 0.7 ye dusuyor.
2 port solenoid uzerinde orjinal olanlar.bunlarla basinci arttirmak zor.
Evoscan ile kayit tutabiliyorsunuz , ecuflash ile haritalari duzenleyebiliyorsunuz.mh8202f islemciyi lkumak icinde mmcflasher 2 dongle olmasi gerekiyor.
Prensipte evolar gibi fakat uzerine cok kafa yorulmus ecular degil.evonun ecu definitionlar outlara olmaz .


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 05 Oca 2016 23:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
anladım

peki hedefiniz nedir? nerede "yeter" diyeceksiniz?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2016 01:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Ben merak ettiğim bir şeyi daha sormak istiyorum.
Araçlarımızda stock bir recirculation sistem varmıdır ?
Stock haldeyken bir dumpvalve var mı araçta ?
Varsa after market iyi bir ürünle değiştirmeyi yada yoksa takılmasını tavsiye edermisiniz ?
Aslında blowoff daha revaçta ama okuduklarıma göre blowoff fazla havayı atmosfere bıraktığı için maf sensörünün içerde sandığı havayı dışarı tahliye ettiğinden aracın performansına ve yakıtına kötü bir etkide bulunuyormuş, dumpvalve ise bu fazla havayı tekrar sisteme kazandırdığı için daha faydalı imiş.
Tabi bizde bilgiler hep okuduklarımızla kısıtlı olduğundam mış mişli.
Sizin fikriniz nedir bu konuda ?

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 06 Oca 2016 12:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 02:48
Mesajlar: 18
İsim: Ali
Araç: Outlander
Meslek: Çaycı
Yaş: 34
Merhaba
elimde evo 9 10.5t turbosu , evo 9 manifoldu , invidia 02 housing i var.Onları taktıktan sonra fazlasıyla yeterli olur.
Recircilation valve var tabi.Bence orjinal sistemi korumak en iyisi.Orjinal diverter valve yayı oldukça yumuşak.Bende ne kadar basınca dayandığını bilmiyorum ama zamanla bunu öğrencez.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2016 02:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Parçalarınızı nereden temin ediyorsunuz ?

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 12 Oca 2016 01:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 02:48
Mesajlar: 18
İsim: Ali
Araç: Outlander
Meslek: Çaycı
Yaş: 34
Piyasada duzgun parca bulabilirsem almaya calistim.zaten bu surec cok kisa olmuyor.
Bu hafta evo cold side cooler borularini aldim.hafta sonu tamponu sokup evo cooler ini oturtup borularin nasil duracagini gormek icin tamponu soktum.td05 turbonun basinc kismi yulariya degil assagiya dogru o yuzden cooler ile birlikte takmam gerekiyor.bi arkadasimdab daha iyi bir cooler buldugum icin simdilik evo coolerini satmayi dusunuyorum.
Havalar kendini toparlayjp islerim biraz sakinlesinceye kadar boyle kullanmaya devam ediyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 12 Oca 2016 02:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Bizim turbolar td04 mü td05 mi ?

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 14 Oca 2016 12:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 02:48
Mesajlar: 18
İsim: Ali
Araç: Outlander
Meslek: Çaycı
Yaş: 34
Td04 kullaniliyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 14 Oca 2016 13:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Manifold ve egzos kısmına bir uygulamanız oldu mu ?
Ben manifolddan çok çektim bi süre :)
Nette baktım bir sürü çatlak manifold var bizim araçlarda bu hastalık gibi bir şey mi ?

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 14 Oca 2016 15:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Bir sayfa yazı okudum "Merhaba" dışında bir kelime anlamadım, ilk mesajı okuduktan sonra da bir beyin tutulması yaşadım 3-5 saniye...
Neyse stock lancer ım (ne demekse) ve yağ seviyesi kontrol edecek kadar bilgim ile hayranlık ile izliyorum sizi :)
Helal olsun emeğe, bilgiye, paylaşıma :)

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 14 Oca 2016 18:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Abi keşke trqual hocam gibi daha fazla kişi olsa forumda daha fazla bilgilenebilsek.
Benden sıkılacak diye soru sormaya çekiniyorum taksit taksit yazıyorum.
Yoksa kafamda deli sorular

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 16 Oca 2016 02:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 02:48
Mesajlar: 18
İsim: Ali
Araç: Outlander
Meslek: Çaycı
Yaş: 34
Iltifatlar icin tesekkurler.benimkisi kisisel ilgi.
Manifold icin henuz birsey yapmadim.manifoldumda catlak yok.td05 ile birlikte manifolduda degistirmek zorunda oldugumuz icin onuda degistircem.akliniza takilan sorular varsa lutfen cekinmeyin bilgi paylasildikca buyur.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 16 Oca 2016 15:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Kas 2013 18:56
Mesajlar: 687
Şehir: İstanbul
İsim: Sezgin
Araç: Outlander Turbo
Meslek: Kamu
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 29
Aracın yazılımsal işlemlerini kendin mi yapıyorsun hocam ?

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Outlander turbo stage 1
MesajGönderilme zamanı: 16 Oca 2016 17:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2015 02:48
Mesajlar: 18
İsim: Ali
Araç: Outlander
Meslek: Çaycı
Yaş: 34
Evet.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 33 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 16 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye