Zaman: 15 Ara 2017 14:54

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 48 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 02 Eki 2017 06:11 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Eyl 2014 17:53
Mesajlar: 715
Şehir: Aydın
İsim: Korhan
Araç: 2011 ASX İnvite
Meslek: Kamu Personeli
Yaş: 40
yakupmanzak_55 yazdı:
Exper yapilacak ostim de bildiginiz yer varsa oraya gotureyim birde celik svap cok maliyetlimi acaba

HUAWEI CRR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çok sert ve yüksek devirli kullanımda 50-50 bin km gibi subap değişimi gerekir ancak bu işin ortalaması 100 bin km .dir. 100 bin km üstünü görenler var.

_________________
Mesuliyet yükü herşeyden, ölümden de ağırdır.
ASX'im


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Eki 2017 17:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Eyl 2017 21:33
Mesajlar: 11
İsim: Yakup
Araç: Lancer Sportback
Meslek: Polis
Yaş: 30
ks34 yazdı:
yakupmanzak_55 yazdı:
Exper yapilacak ostim de bildiginiz yer varsa oraya gotureyim birde celik svap cok maliyetlimi acaba

HUAWEI CRR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çok sert ve yüksek devirli kullanımda 50-50 bin km gibi subap değişimi gerekir ancak bu işin ortalaması 100 bin km .dir. 100 bin km üstünü görenler var.
Exper yapildi araci aldim subab sikintisi yok dendi sadece merak ettigim su suan
105 binde arac kaporta tertemiz motor da.saglikli %92 muayne istasyonundan km de ogrendim orjinal bu kilometredeki aracin içi neden bukadar yipranir plastigi cok kotu aizde boyle sorunlar varmi

HUAWEI CRR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Eki 2017 08:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 718
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
yakupmanzak_55 yazdı:
ks34 yazdı:
yakupmanzak_55 yazdı:
Exper yapilacak ostim de bildiginiz yer varsa oraya gotureyim birde celik svap cok maliyetlimi acaba

HUAWEI CRR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Çok sert ve yüksek devirli kullanımda 50-50 bin km gibi subap değişimi gerekir ancak bu işin ortalaması 100 bin km .dir. 100 bin km üstünü görenler var.
Exper yapildi araci aldim subab sikintisi yok dendi sadece merak ettigim su suan
105 binde arac kaporta tertemiz motor da.saglikli %92 muayne istasyonundan km de ogrendim orjinal bu kilometredeki aracin içi neden bukadar yipranir plastigi cok kotu aizde boyle sorunlar varmi

HUAWEI CRR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Km bilgisi doğruysa, araca motor/kaporta yönünden içiniz ısındıysa , iç trim aksam bir şekilde iyileştirir. Sulu kaplama ,karbon kaplama, deri kaplama ve iç plastik boyama sistemleri çok gelişti. O şekilde yıpranan parçalarınızı kaplatabilirsiniz.

İç kısımın çabuk eskimesi olayı tamamen kullanıcı odaklıdır, aile olarak kullananlarda genelde eş ve çocuklar aracın kıymetini bilmeden hareket edebilir veya şoför kendisi pek umursamaz olduğu için hor kullanabilir.

Misal benim bir önceki aracım 1994 model E200 380.000 km civarında sattım, iç kısmı orjinal ve tertemiz idi binenleri dibi düşerdi. Lakin dayımda 1996 model E220 var 240.000 km civarında halen duruyor, koltuklardan tutunda direksiyon simidine kadar , vites topuzundan pandizota kadar heryer soyuk ve yıpranma dolu...

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Eki 2017 18:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Eyl 2017 21:33
Mesajlar: 11
İsim: Yakup
Araç: Lancer Sportback
Meslek: Polis
Yaş: 30
Tesekkurler tek kisi kullamis ancsk genis aile belli disi tertemiz ici yipranmis msl kiymeti bilmeyen biri belli

HUAWEI CRR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Eki 2017 09:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2016 09:45
Mesajlar: 79
İsim: fatih
Araç: Lancer 1.5 M.T
Meslek: mühendis
Kan grubu: arh+
Yaş: 34
yakupmanzak_55 yazdı:
Tesekkurler tek kisi kullamis ancsk genis aile belli disi tertemiz ici yipranmis msl kiymeti bilmeyen biri belli

HUAWEI CRR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


benim aklıma gelenler şunlar;
- araç devamlı şehir içi kullanılmıştır, km yapmamış fakat içinde çok zaman harcanmıştır
- km ile oynanmıştır
- araç spor , genç işi ,kaportanın temiz çıkması düşük olasılık, bence başka biyerde daha expertiz yaptırım derim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Eki 2017 11:58 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4268
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
hor kullanılmış olabilir. Abim aracın servis bakımlarını aksatmaz ama makyaj bakımlarını ihmal eder. Antalyada hiç gölge park yeri aramadı. hiç boya koruma yapmadı. olduğundan daha kötü görünüyor. ama ben alırım dostuma da tavsiye ederim.
motor testi iyi olduktan sonra gerçek km. yüksek çıksa ne olur ki. ikinci el 30 bin km. de alıp motor indiren var.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Eki 2017 00:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Eki 2017 21:55
Mesajlar: 3
İsim: Ahmet
Araç: Mitsubishi asx
Meslek: memur
Yaş: 41
Merhabalar..Bende 1.5 ay önce 2011 Asx aldım.Lpg araştırması yaparken banada fiyat ve performans olarak atiker grand mantıklı geldi ve iki hafta önce taktırdım.Tesadüfki ertesi gün uzun yol yapmam gerekti.İlk deneyimi uzunyolda yapmış oldum.Hesabıma göre 0.22 kuruş yakış oldu.Performans olarakta benzindekinden çokta farklı bir durum hissetmedim.Şuan için gayet memnunum.Brc ve Atiker arasında karar verirken zorlanmıştım fakat iyiki atikerde karar kalmışım.700 TL daha ucuzdu atiker grand.İzlenimi mi paylaşmak istedim..Herkese kazasız kullanımlar...

_________________
Sabırdan sonra söylenen söz ağır olur!!..Söyletmeyinn!!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Eki 2017 00:17 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 4268
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Turbo+yüksek beygir gibi spesifik durum olmadıkça Atiker Forever !

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 48 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye