Zaman: 08 Ara 2025 09:53

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 168 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2013 18:05 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Mar 2010 19:14
Mesajlar: 75
Şehir: Adana
İsim: ahmet
Araç: 2011 Colt Elegance AMT Siyah
Meslek: TKGM
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 31
Teşekkürler arkadaşlar taktırmadan yada takılırken şöyle yapın böyle yapın diyeceğim bir şey var mıdır.Mesela tankı başka marka taka biliyorlarmış kendi markasında direteyim mi.Servis tarafından sık yapılan hata nedir o noktalara dikkat edeyim.Dayımın dediği bağlantılar belli olmayacak Bir de ben motoru deldirmeden yaptırdım dedi,motorun yada manifoldun delinme muhabbeti nedir.Yakıt hortumu yada benzeri bir şey normalden uzun olursa performans düşüklüğü oluyormuş nedir bu durum acaba. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2013 18:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Ara 2010 16:42
Mesajlar: 1151
İsim: koray
Araç: colt amt 2009 yeni kasa
Meslek: turizmci
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 35
bağlantıları kontrol ettirinm bağlantılardan su kaybı olabiliyor...

_________________
hiçbir uçak havada kalmaz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2013 10:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
2011 ve üzeri lancer larda sübaplar mağnezyum alaşımlı değilmi? lpg den dolayı sübap sorunu yaşayan varmı aranızda?


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2013 13:56 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Magnezyum alaşımlı Euro 5 motorlara da LPG takılabiilir ancak takılacak LPG kitleri maliyet olarak biraz daha yüksek...Amorti süresine göre biri alınıp takılabilir...TSI FSI ve TDI motorlara bile LPGnin kitlendiği günümüz teknoloji seviyesinde Euro 5 Lancerlar niye korkar ki :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2013 14:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
bacey yazdı:
Magnezyum alaşımlı Euro 5 motorlara da LPG takılabiilir ancak takılacak LPG kitleri maliyet olarak biraz daha yüksek...Amorti süresine göre biri alınıp takılabilir...TSI FSI ve TDI motorlara bile LPGnin kitlendiği günümüz teknoloji seviyesinde Euro 5 Lancerlar niye korkar ki :)

konu takılabilirlik değil. lancerın motoru lpg ile süper uyumlu zaten ona lafım yok.
mağnezyum sübapların lpg sıcaklağından erken deforme olması sorun. subaplar fabrika çıkışı çelik alaşımlı olsa hiç sorun değil. şuan lpg kullanan arkadaşlarda böyle bir sorun varmı yada kaç km dir lpg kullanılıyor bilmek istedim.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2013 14:43 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Asx kullanıcısı yba05 var, magnezyum sübaplı onun aracı da (Öyle hatırlıyorum)..kendine ait başlığı da olacaktı...BRC kiti kullanıyor...Sübap fotoları da var, bir incele istersen...

Şu magnezyum sübap olayı biraz da şehir efsanesi sanırım...Mazda 3ler sorunlu derler... 3 tane Mazda3 sahibi arkadaşım var km sırasıyla 65000 , 120.000 ve 170.000 km...her üçünde de LPG kiti var ve maaşAllah sounsuz biniyorlar...üstelik hiçbiri de yağlama sistemi kullanmuıyor...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2013 14:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2011 13:32
Mesajlar: 780
Şehir: Ankara
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt AMT
Meslek: Akademisyen
Yaş: 34
bacey yazdı:
Magnezyum alaşımlı Euro 5 motorlara da LPG takılabiilir ancak takılacak LPG kitleri maliyet olarak biraz daha yüksek...Amorti süresine göre biri alınıp takılabilir...TSI FSI ve TDI motorlara bile LPGnin kitlendiği günümüz teknoloji seviyesinde Euro 5 Lancerlar niye korkar ki :)

Gecen bizim memleketin imamı teravih namazında hata yapmış, cemaat çıkışta sormuş: aklın neredeydi hocam? diye. "Yav sormayın" demiş, "araca tüp taktirsam mı taktirmasam mı diye düşünüyordum" demiş. Araç ne bilin bakalım? Hehe, Lancer.


Sent from my iPad


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2013 14:56 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
ekhnaton yazdı:
bacey yazdı:
Magnezyum alaşımlı Euro 5 motorlara da LPG takılabiilir ancak takılacak LPG kitleri maliyet olarak biraz daha yüksek...Amorti süresine göre biri alınıp takılabilir...TSI FSI ve TDI motorlara bile LPGnin kitlendiği günümüz teknoloji seviyesinde Euro 5 Lancerlar niye korkar ki :)

Gecen bizim memleketin imamı teravih namazında hata yapmış, cemaat çıkışta sormuş: aklın neredeydi hocam? diye. "Yav sormayın" demiş, "araca tüp taktirsam mı taktirmasam mı diye düşünüyordum" demiş. Araç ne bilin bakalım? Hehe, Lancer.


Sent from my iPad


:D Euro 5miymiş o da :lol:

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2013 15:03 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Ağu 2011 13:32
Mesajlar: 780
Şehir: Ankara
İsim: Gökhan
Araç: 2011 Colt AMT
Meslek: Akademisyen
Yaş: 34
bacey yazdı:
ekhnaton yazdı:
bacey yazdı:
Gecen bizim memleketin imamı teravih namazında hata yapmış, cemaat çıkışta sormuş: aklın neredeydi hocam? diye. "Yav sormayın" demiş, "araca tüp taktirsam mı taktirmasam mı diye düşünüyordum" demiş. Araç ne bilin bakalım? Hehe, Lancer.

Sent from my iPad


:D Euro 5miymiş o da :lol:


evet evet :)

Sent from my iPad


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 13 Ağu 2013 15:17 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
_opeth yazdı:
levent yavuz yazdı:
2011 ve üzeri lancer larda sübaplar mağnezyum alaşımlı değilmi? lpg den dolayı sübap sorunu yaşayan varmı aranızda?

performanslı kullanım sonucu 80 binde subapları eline alan asx kullanıcısı var

Zivrisinek ise 50.000 diye hatırlıyorum?


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 20 Ağu 2013 20:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
lpg ayarindan mi yoksa aldigim lpg den mi bilmiyorum colt ariza isigi yakti. yarin kontrol ettirecegim ama canimi sıktı. 62000km de lpg bakim ve ayar yapildi. 64500km de ariza isigi yandi... lpg ayarindan midir yoksa yakittan midir?

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 21 Ağu 2013 09:52 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
LPG ikmali yaptıktan hemen sonra ışık yandıysa aldığınız LPG' nin değerlerinden kaynaklanıyor. Sabah marşa bastığınızda muhtemelen ışık söner. Olmadı stop edip ışıklar yanar halde (yarım kontak) 30 sn kadar bekleyip marşa basın. Daha da olmadı depoyu bitirip tanıdık bildik bir istasyondan ikmal yapın, sönecek eminim :)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 21 Ağu 2013 23:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ara 2010 23:34
Mesajlar: 1300
Şehir: Aydin
İsim: ergün
Araç: Astra H
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
Lpg kiti
Obd li mi tercih edilmeli arkadaşlar?
Ayrıca brc ve landirenzo obd li değil sanıyorum
Yani obd nin artısı eksisi nedir?


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2013 06:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 260
Şehir: anteke
İsim: ozaN
Araç: 2011 CoLT 1.3 AmT
Meslek: memur
Yaş: 29
Geçenlerde bende de yandı. Sonra depo bitti benzine geçtik mecburen. Bir süre sonra döndü kendiliğinden. Depoyu doldurdum bir süre gittikten sonra yine yandı. Topu yatırıldıktan sonra ilk bakım için gitmedim henüz gittiğimde ne diyeyim adamlara?

Sent from my MB860 using Tapatalk 2

_________________
<<<<<::::: iyi ki varsın CoLT :::::>>>>>


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2013 10:10 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
ergunp yazdı:
Lpg kiti
Obd li mi tercih edilmeli arkadaşlar?
Ayrıca brc ve landirenzo obd li değil sanıyorum
Yani obd nin artısı eksisi nedir?



Benim anladığım OBD; araç ile ideal senkronizasyon sağlamak yani aracın ideal yakıt ve performans verilerini yakalamak dolayısı ile de benzinli sürüş kriterlerine yakın veriler elde etme adına araçla iletişim kurma kablosu :D Birçokları arıza ışığı söndürme kablosu da der :D Bu konuda forumda Bahattin Hocam var (Umera), seni OBDli bir kit almaya ikna edebilir :D

Peki bu işe Landi Renzocular ne diyor : "OBDye bizde gerek yok; çünkü LAndi Renzo yazılımı araca özel geliştiriyor" :D

Dostum,

Senin aracın garantisi devam ediyorsa gel Antalyaya...taktıralım şurada : http://www.uludagotogaz.com/?page=aracmontajlar (Bak adamlar nelere takıyor :))

En son bir arkadaşımın almayı düşündüğü yeni Astra Turbosuna aracın garantisini bozmadan LPG taktırmayı düşünmüştük... Opel ya da Chevroletim olaydı kesinlikle burada taktırırdım... Atla gel Antalyaya...Olmadı yengeyi de al gel...Daha ne diiim ? :)

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2013 18:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ara 2010 23:34
Mesajlar: 1300
Şehir: Aydin
İsim: ergün
Araç: Astra H
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
Eyvallah kardeşim
Çok sagolasın
ama izin benim için çok büyük sorun aynı gün takıp geri dönmeliyim 24 saat max izin :-)
Landirenzo ya bir adım daha yakının bu arada :-)
Muhtemelen İzmir olgun lpg de taktırırım


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: LPG KİTLERİNE GENEL BAKIŞ...
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2013 18:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ara 2010 23:34
Mesajlar: 1300
Şehir: Aydin
İsim: ergün
Araç: Astra H
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
Ayrıca Uludağ da evo kit 1900 tl :-)
Ben İzmir olgundan 1600 fiyat aldım


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2013 20:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Mar 2010 19:14
Mesajlar: 75
Şehir: Adana
İsim: ahmet
Araç: 2011 Colt Elegance AMT Siyah
Meslek: TKGM
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 31
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3 hafta önce tavsiye üzerine Adana olgunlarda Landirenzo Lpg ye geçmiş oldum.Şu ana kadar lpg ile 1200 km yaptım.
Lpg montajına giderken Evo kit taktıracaktım ve tanıdık vasıtası ile gittim oradaki bayan tüm araçlarımıza omega plus takıyoruz kesinlikle bu daha iyi dedi bende evo diye şartlanmıştım.Bu arada bayanı gözüm pek tutmadı esnaf mantığı elindekini mi kakalıyor acaba dedim.Servise inince ve ustayla muhabbeti kurunca bana mantıklı bir şekilde anlattı ses olayı dedim.Baktım bir araçta plus var çalıştırın içeriden dinleyeceğim dedim. Çalıştırdılar baktım ses yok.Bana plus ların 8500 devire kadar çıkabildiğini evo nun ise 4500 devir olduğu ayrıca; tıkanma yada bozulma durumunda evo nun enjektörleri tek parçaymış ve tamamı değişiyormuş. Plus un Enjektörleri Bosh ve tek tek değişebildiğini söyleyince tamam dedim.2-3 saat araç başında durdum izlemeyi severim işçilik ve malzemeler güzeldi.Şu an memnunum. Kafama takılan usta bana bakım için 20000 dedi 10000 diyen var anlamadım.Bakım ücreti de 50 tl.

Sürüş izlenimlerim ne kadar yaktığını aktif kullandığımdan tam kestiremedim ama sanki biraz fazla yakıyor gibi geldi.280-300 km arası tekrar dolduruyorum 50-60 tl alıyor.İlk çalıştırırken hafif tekliyor gibi çok rahatsız edici değil ama fark ediyorum.Köyde yokuş çıkarken zorlanıyor gibi geldi yada piskolojik de olabilir ayrıca yol bilgisayarında sarfiyatı tespit edemedim ne kadar fazla gösteriyor.Serviste mantıklı bir cevap bulamadım.Kontrole gittim çekiş ve tekleme ile ilgili parametreleri değiştirdiler.Çalışma ısısını 40 derece yaptılar.Hala kafamda acaba var ama genel olarak memnunum otobanda test ettim 170 e kadar çıktı yol bitti daha giderdi normalde 120 yi geçmem.Sarfiyat meselesini halletsem tamam olacak.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2013 22:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ara 2010 23:34
Mesajlar: 1300
Şehir: Aydin
İsim: ergün
Araç: Astra H
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
Benim kafamı karıştıran kimi servis evo için maliyeti düşülmüş ürün diyor
Kimisi de aksine son teknoloji en güncel yazılım falan diyor


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 23 Ağu 2013 02:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
İzmir otogar karşısındaki PO'dan depoyu (22,8lt)fullemiştim, 50km kadar şehir içi kullandım o kadar geri kalan otoban ve ben otobanda inişler hariç genelde 3bin devrin altında 100-110 arasında gidiyorum. PO'dan aldığımla 200km sonra ışık yandı. fakir karışım oldu sanırım, po ile genelde tek başıma idim, 8,3lt ortalama çıktı; 275km'de 22,8lt gaz bitti. Tekrar shell aldım, 50km kadar shell'e gittim park ettim, ertesi sabah sönmüştü. sönmese izmir merkeze gidip aracı özel servise sokacaktım. aldığım gazla izmir ilçelerinde gezdim, 5kişi ve seri(genelde 3bin devri geçmeden, arada geçtim) kullandım, klima hep açıktı, fullediğimde 17,6lt 225km (7,8lt ortalama çıktı), ayrıca yol bilgisayarı küçük hatalarla lpg'yi dogru ölçüyor, ölçtüğüm değerleri dogruluyor. vakit derdim yoktu, memlekete dönerken 90la cc ile klima açık geldim. şehir merkezlerinde biraz hızlı kalkıp trafikten sıyrıldım(saçma sapan insanlar, sol şeritte tırlar filan iyice sinirlendirmişti), birkaç yerde de bastım ama genelde 90la gittim. 175km için yol bilgisayarı 6,2lt ortalama verdi. şehir merkezlerinde normal kullanım, aralarda basmasam 6'nın altına inebilirdi.

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 168 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye