Zaman: 10 Ara 2025 14:15

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 941 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 48  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 14 Kas 2010 01:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Eyl 2010 00:54
Mesajlar: 158
Şehir: İstanbul
İsim: Uğur D.
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Invite AMT 2011
Meslek: Y.dışı eğt. dan.
nakit=750, 10taksit=850. Ben nakit ödedim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Kas 2010 11:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
Hayırlı olsun Uğur. Güle güle binin inşallah. Birşeyi merak ettim. Sizde stepne yok bildiğim kadarıyla.. Tamir setinin olduğu kısım da mı lastik ebatında..

Bir de rolantide dikiş makinesi gibi ses geliyor mu sizinkinden?

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Kas 2010 16:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 23:33
Mesajlar: 100
Şehir: Elazığ
İsim: Erdal
Araç: colt 1.3 amt
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: B(+)
udoL yazdı:
Bu sabah aracımı teslim aldım. Dün gece de bir ara gidip çalışırlarken kontrol ettim. Gayet temiz çalıştıklarını söyleyebilirim.
Teslim etmeden önce LPGnin artı ve eksilerini anlattılar. Aracınızın garanti dışı kalacağını biliyorsunuz değil mi dediler.
Benim için tek sorun buydu zaten. Evet aracıma güvenip çok arıza yapmayıp beni sıkıntıya sokmayacağını ümit edip verdim LPGciye.
Sistem Aldesa otogaz, Türk Malı, bütün bileşenlerini inceledim, gayet derli toplu ve temiz bir set. Usta ise 11 senedir bu işi yapan bir LPG dostu.
Söylemeden geçmeyeyim usta OFlu. Servisi arayınca, karadeniz müziği eşliğinde oFlu çıkıyor ve başlıyor: "Oflu ile konuşmak için 1e, teknik servis için 2ye, parça bilgisi için 3e" gibi gidiyor ve her hat aynı yere yani yazıhanedeki tek telefona çıkıyor. :lol: Neyse uzattım. Sistem bana baya ucuza mal oldu. Atikerden daha ucuz ve gerçekten arıza lambası yakmıyorlar.
İstepne kısmına oturan bir simit takıldı, evet zemin az biraz yükseldi ama rahatsız edici değil. Sistem motor üzerinde gayet düzenli görünüyor.
Göstergeyi de çakmak altına koydular, gayet şık görünüyor. Aracımda gidişte herhangi bir performans düşüşü hissetmedim, bana mı öyle geliyor bilmiyorum sanki motor sesinin biraz azaldığını hissettim.
Bu ilk günümde tek sıkıntıyı depoyu doldurmak için Opete gittiğimde yaşadım, çünkü Aygaz 2.10 TL idi. :shock:
Herneyse yarın yola çıkıyorum, bir de uzun yolda deneyelim gazımızı.
Çok gaza geldim çok. 8)

udol hayırlı olsun,
SynTheSizer yazdı:
Hayırlı olsun Uğur. Güle güle binin inşallah. Birşeyi merak ettim. Sizde stepne yok bildiğim kadarıyla.. Tamir setinin olduğu kısım da mı lastik ebatında..

Bir de rolantide dikiş makinesi gibi ses geliyor mu sizinkinden?

doğan hocam lastik boşluğu var ama köpük tarzı bişey var tamir kiti vs. koymak için

_________________
2009 1.3 AMT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Kas 2010 18:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Uğur'cum hayırlı olsun fıyat çok uygunmuş. Bikısmını bayram tatılinde amorti edersin zaten, ruhsat işini neyaptın.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Kas 2010 22:22 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
sanırım garanti bitene dek, ben LPGsiz devam edeceğim...garanti bitince LPG/benzin fiyat oranına göre durumu değerlendireceğim...o zamana kadar şu sübap erimesi mevzuu da netlik kazanır...

Udol dostum,

tekrar hayırlı olsun

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Kas 2010 23:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 23:33
Mesajlar: 100
Şehir: Elazığ
İsim: Erdal
Araç: colt 1.3 amt
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: B(+)
bir ara bende çok niyetlendim lpg olayına,yazdım çizdim hesapladım arştırdım fiyat aldım
filan ama baktım yılda ortalama 10-12 bin km yapıyorum sonra vazgeçtim.

_________________
2009 1.3 AMT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Kas 2010 23:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
ben de 22 ayda 20.000 km seviyelerindeyim...hal böyle olunca ben de ağırdan alıyorum ancak LPG bu seviyelerde iken benzin 4 TL seviyelerini döverse niyetimi bozabilirim...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Kas 2010 23:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Ara 2009 23:33
Mesajlar: 100
Şehir: Elazığ
İsim: Erdal
Araç: colt 1.3 amt
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: B(+)
bacey yazdı:
ben de 22 ayda 20.000 km seviyelerindeyim...hal böyle olunca ben de ağırdan alıyorum ancak LPG bu seviyelerde iken benzin 4 TL seviyelerini döverse niyetimi bozabilirim...

aynen, şimdilik benzin fiyatını sineye çekiyoruz,bakalım ne kadar dayanacağız
valla bu benzin olayı bizi derviş edecek az kaldı :)

_________________
2009 1.3 AMT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Kas 2010 01:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Eyl 2010 00:54
Mesajlar: 158
Şehir: İstanbul
İsim: Uğur D.
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Invite AMT 2011
Meslek: Y.dışı eğt. dan.
Teşekkür ederim, simit tankı istepne boşluğuna taktık (istepne yoktu ama yeri vardı).
Ruhsata henüz işletmedim, 1 ay süresi varmış, bayram dönüşü nasipse.
Rölantide herhangi bir ses duymuyorum.
Genel itibariyle memnunum. İlk üç depoya güvenilmezmiş ama 55 tl gaz ile 450den fazla km yaptım daha bitmedi.
1-2 hafta sonra asıl değerlere oturur sanırım.
Evet düşünenlere tavsiye ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Kas 2010 17:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 15:23
Mesajlar: 235
Şehir: BURSA
İsim: Yasin
Araç: 2005 COLT 1.3 - Invite AMT- LPG
Meslek: Mak. Müh.
Kan grubu: A +
udoL yazdı:
Teşekkür ederim, simit tankı istepne boşluğuna taktık (istepne yoktu ama yeri vardı).
Ruhsata henüz işletmedim, 1 ay süresi varmış, bayram dönüşü nasipse.
Rölantide herhangi bir ses duymuyorum.
Genel itibariyle memnunum. İlk üç depoya güvenilmezmiş ama 55 tl gaz ile 450den fazla km yaptım daha bitmedi.
1-2 hafta sonra asıl değerlere oturur sanırım.
Evet düşünenlere tavsiye ederim.


LPG'yi kaçtan alıyorsunuz bilmiyorum fakat bu fiyatlandırma mantığı bana pek mantıklı gelmedi.

Yani 2 liranın üzerine çıkmış Litre fiyatı ile 12 krş yakmak epey zor görünüyor.

Sürüş tarzınız nasıl acaba ?

_________________
...:::Çok şükür COLT'um oldu artık:::...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Kas 2010 01:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
udoL yazdı:
55 tl gaz ile 450den fazla km yaptım daha bitmedi.
1-2 hafta sonra asıl değerlere oturur sanırım.
Evet düşünenlere tavsiye ederim.


bende 160 liralık benzinle 450den fazla km yaptım ve bitmek üzere :(
bu ay İstanbul çok kötü her yer trafik
düz 3 km yol gittim tam 1 saat 15 dakika sürdü
park ederken baktım ortalama tüketim 19.3 :evil:
(trafik yokuş yukarıydı)

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Kas 2010 15:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
ondan bende cok cekiyorum biran evvel okullar kapansın istiyorum okul trafigi bitiriyor hepimizi sanırım :) ben lpi düşünüyorum ama fiyatı düşünce...

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Kas 2010 18:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Eyl 2010 00:54
Mesajlar: 158
Şehir: İstanbul
İsim: Uğur D.
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Invite AMT 2011
Meslek: Y.dışı eğt. dan.
atayum yazdı:
Sürüş tarzınız nasıl acaba ?

Gereksiz yere aracı yormam, gaza da frene de az basarım. Uzun yolda aracımı 110a sabitlerim.

termin yazdı:
ondan bende cok cekiyorum biran evvel okullar kapansın istiyorum okul trafigi bitiriyor hepimizi sanırım :) ben lpi düşünüyorum ama fiyatı düşünce...

Yasincim Mar Otodan Erdal Beyle görüştüm, Colta uygun lpi kiti yokmuş, takmıyorlarmış.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Kas 2010 23:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Eyl 2010 00:54
Mesajlar: 158
Şehir: İstanbul
İsim: Uğur D.
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Invite AMT 2011
Meslek: Y.dışı eğt. dan.
_opeth yazdı:
850 liralık kit atiker benzeri bir sistemdir enjektörlü değildir ondan dolayı sessiz ve performanssız çalışır

Aracımı 550kmdir LPG ile kullanıyorum, benzinin dahi oluşturduğu performans farkını az çok anlayabilen birisi olarak aracımda hiç performans kaybı hissetmedim.
Ucuz olduğuna da kanılmasın, internette araştırırsanız yaz öncesinde atikerden 150 tl pahalı satıldığını (1150TL) şu anda ise yaptığı kampanya ile 850TLye kit sattığını biliyorum.
Araştırmadan ürün alan birisi olmadığım için bu markayı ve atiker, brc gibi markalardan farklarını çok araştırdım, sordurdum.
İyi bir usta taktığında bu sistem gerçekten başarılı ve performans kaybı yaşatmıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Kas 2010 23:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 03:36
Mesajlar: 3
İsim: yasin
Araç: colt 1.3 benzinli
Kan grubu: A +
Arkadaşlar lpg takıldığı zaman mutlaka sibop eriyormuş. Servisteki iyi bir usta söyledi marka felan farketmez de demişti bilginize


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Kas 2010 23:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Eyl 2010 00:54
Mesajlar: 158
Şehir: İstanbul
İsim: Uğur D.
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Invite AMT 2011
Meslek: Y.dışı eğt. dan.
ALDESA HAKKINDA

Aldesa Otogaz Sistemleri 1978 yılında LPG’nin çevreyi daha az kirletmesi, daha ucuz bir yakıt olması ve performans olarak benzine en iyi alternatif olduğu düşüncesiyle Türkiye’de ilk yerli LPG dönüşüm sistemini üretmiştir. Fakat ülkemizde yaşanan ekonomik sorunlar ve gaz sıkıntısı nedeniyle seri üretime ancak 1996 yılında başlamıştır.

1998 yılında üretim için gerekli olan tüm onay belgelerini Belçika ve Türkiye’den tamamlayarak üretimine devam etmiştir. 2003 yılında ISO 9001-2000 kalite yönetim sistemi belgesini alarak kalitesini standart hale getirip tescillemiştir.

2005 yılında tüm dünyada kullanılmaya başlanan ECE R67-01 belgelerini Macaristan’dan ilk başvuruda alarak Türkiye’de yine bir ilki gerçekleştirip üzerinde 6 adet emniyet valfi bulunan LPG dönüşüm sistemini üretmeye başlamıştır.

28 yıllık tecrübesi, Türkiye’nin dört yanına dağılmış 200’ü aşkın bayi ağı ile % 100 yerli firma olarak üretimine devam etmektedir.


ALDESA SIRALI ENJEKSİYON SİSTEMİ RSI+

RSI Sıralı Enjeksiyon Sistemi, çok nokta enjeksiyon sistemine sahip benzin motorlu araçlar için, hiç bir uyum ihtiyacı olmadan verimli ve kolay kurulabilir gelişmiş bir LPG dönüşüm sistemidir. Sistemde bulunan ECU (Elektronik Kontrol Ünitesi) aracın orjinal sistemine otomatik olarak adapte olur ve her araca uyarlanabilir.
RSI+, özel sistemi sayesinde, aracın orjinal fabrika ayarlarına kusursuzca uyum sağlar. Sistemde varolan kesici ve aşırı voltaj özellikleri en üst düzeyde güç çıkışı ve asgari yakıt tüketimi sağlamaktadır.
RSI+, gelişmiş programlama fonksiyonu sayesinde mükemmel yanma verimi elde etmek için bütün bilgilere ulaşabilmekte ve böylece kurulum ve sistem ayarı basitleşmektedir.
Sistem kurulduktan sonra LPG buharlaştırıcısı üzerinde sadece rölanti ayarlaması yapmak yeterli olacaktır.( Gerek görülmesi halinde).
Bu sayede, sistem tüm araçlarda kullanılabilir ve farklı ihtiyaçlara cevap verebilir.
SIRALI ENJEKSİYON SİSTEMİ (RSI+)'nin gaz enjektörleri, orijinal benzin enjektörleri ile aynı prensiple çalışmaktadır. Eski enjeksiyonlu dönüşüm sistemlerinden farklı olarak, bu sistemde emme manifoldunda gaz birikmemekte ve olası bir patlama ile emme manifolduna zarar verme riski ortadan kalkmaktadır. Bu şekilde, azami verimlilik ve minimum yakıt tüketimi sağlayan bir çalışma ortaya çıkar.

ResimResim

Kaynak: http://www.gayemlpg.com/urunlerimiz/aldesa.html


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Kas 2010 06:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 15:23
Mesajlar: 235
Şehir: BURSA
İsim: Yasin
Araç: 2005 COLT 1.3 - Invite AMT- LPG
Meslek: Mak. Müh.
Kan grubu: A +
udoL yazdı:
atayum yazdı:
Sürüş tarzınız nasıl acaba ?

Gereksiz yere aracı yormam, gaza da frene de az basarım. Uzun yolda aracımı 110a sabitlerim.

termin yazdı:
ondan bende cok cekiyorum biran evvel okullar kapansın istiyorum okul trafigi bitiriyor hepimizi sanırım :) ben lpi düşünüyorum ama fiyatı düşünce...

Yasincim Mar Otodan Erdal Beyle görüştüm, Colta uygun lpi kiti yokmuş, takmıyorlarmış.


affınıza sığınarak konuşuyorum fakat ne uzun yol ne kısa yol, 110km ile 12 krş yakmanız mümkün değil. hele ki 2.1 TL/lt iken.
şehir içi zaten mümkün değil ama nasıl hesaplıyorsunuz bilmiyorum.

bendeki yol bilgisayarı 80 civarında ilerlerken anlık tüketim değerim 5.5 ile 6.4 civarında değişiyor ama dur kalklarda bu oran 30 a kadar çıkıyor.

iddialı konuşmak istemiyorum fakat işe giderken 40 km yolu 15 kmsini çevreyolundan 80 KM/H ile kalanı da max 2-3 ışık bekleyerek min gaz min fren kullanarak 7 litrenin (lt/100 km) altına mümkün değil düşemedim.

biraz kayserililk var sanırım, sinekten yağı çıkarıyorsunuz maşşallah :)

_________________
...:::Çok şükür COLT'um oldu artık:::...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Kas 2010 11:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 Eyl 2010 00:54
Mesajlar: 158
Şehir: İstanbul
İsim: Uğur D.
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 Invite AMT 2011
Meslek: Y.dışı eğt. dan.
atayum yazdı:
affınıza sığınarak konuşuyorum fakat ne uzun yol ne kısa yol, 110km ile 12 krş yakmanız mümkün değil. hele ki 2.1 TL/lt iken.
şehir içi zaten mümkün değil ama nasıl hesaplıyorsunuz bilmiyorum.

Haklı olabilirsiniz şöyle ki; LPG servisi de 20 tl gaz doldurmuş (tabi ne kadarını montajda harcadılar bilemiyorum), eder 75tl, 450 kmnin bir kısmında da benzin yakmış olsam, belki de normal değerlere ulaşırız.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Kas 2010 04:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Tem 2010 16:42
Mesajlar: 1393
Şehir: Atakent-Halkalı
İsim: yasin
Araç: İETT Otobüsleri :)
Meslek: Grafik Tasarımcı
Kan grubu: 0+
Yaş: 31
Vay be ben şu lpi olayına sardıydım ama colt için yokmuş lpg olayını ne yapıcam bilemiyorum şimdiye kadar toplamda

istanbul, zonguldak köy 405 km.
köy, devrek 130 km
köy, safranbolu 240 km
zonguldak, istanbul şehir içi dahil 700 km.
Şimdicime yanicime toplamda 1475 km yol yaptım 300 TL benzinle... Km. de 20 krş yakmış. Benim kafam şuna basmıyor ağa...
dizel bir araba 3 TL den 42 LT mazot alsa 126 TL para verir. Dediklerine göre 1000 KM den aşağı giden yok dizel arabada km de 12,6 krş yakmış oluyor. Ben depoyu doldursam araba yolda kalana kadar gitsem maksimum 800 km yol giderim diye düşünüyorum 19,5 krş. yakıyorum bu ne yaman çelişkidir dostlar sabah 04:00 diye mi benim kafam bu hesaba basmadı yoksa bi gariplik mi var.

_________________
"Uzun kış gecelerine katık ettiğim hayallerim, gençlik heyecanıma sıkılan kurşunlarla öldü."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Kas 2010 00:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:27
Mesajlar: 2757
Şehir: İstanbul - Bolu - Karabük
İsim: Doğan
Araç: Citröen Grand Picasso
Meslek: Teacher
Kan grubu: A rh
Yaş: 30
25lt LPG Litresi 1,76'dan

Sakarya- Bolu (Kaynaşlı'dan çıkış ve Bolu Dağı Tırmanış)
Bolu şehiriçi ve Mudurnu civarı köyler
Bolu - Devrek(Zonguldak)

2 kişi
Sürüş tipi: Sağ şeritten Hans Zimmer soundtrack'leri eşliğinde manzara seyreyleyip, kuruyemiş yiyerek, 90-110km/s

250km Şehir dışı 2 kişi
110km Şehir içi kısa mesafe 4-5 kişi
360km gidildi.

2500/360= 6.9 litre LPG /100km 6.9*1,76= 12.2 kuruş

Zamanzaman kudursamda, genelde bu kez sakin bir şekilde arabayı kullandım. Bayram'da kimsenin ağzının tadını bozmadığıma inanıyorum. Ben 100'le sağdan giderken, 90'la ortadan giden ve sağ şeritte 100'le giden birine yol ver diye sellektör yapan zibidilere de buradan selam ediyorum..

_________________
Navi: Next YE-G 525 (Primo 1.2)
Yazlık:215/55/16 93V Goodyear Efficient Grip Performance
Kışlık: 205/55/16 94T Toyo Gsi-5
Eski Colt'çu..


Son imza güncelleme 12.11.2013


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 941 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 48  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye