Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

bende landirenzolu oldum
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=48&t=4080
2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Yazar:  av.ilhami [ 12 Nis 2013 15:57 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

bursada prins bayi aradım. başka markalarda takıyor. hatta aradığımda volvo s80 vikars yol ayarı yapıyormuş. araca uyum sağladıktan sonra kullanımda pek birşey değişmez. turbo kitinin de özel farklı bir aparatı vs. yok. sadece malzeme kalitesi,( khein enjektör ve bosch yazılım ünitesi olması vs) iyidir. dedi. sonuç ya gazitaly ya da prins. artık landi başlığında yazmaya gerek kalmadı sanırım.

Yazar:  06lancer2009 [ 15 Nis 2013 18:13 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

ilhami hocam 2009 1.5 invet sahibiyim benzinli kullanıyorum yıllık 10.000 km yol yaparım diye düşünüyorum. lpg taktırma konusunda kararsızım ve birde pistonları erittiğini söylentileri ürkütüyor insanı ! Karar vermek çok zor sizi çok iyi anlıyorum

Yazar:  av.ilhami [ 16 Nis 2013 00:41 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

bildiğim kadarıyla mitsu da eriyen (magnezyum) sübap yok. benim carisma da en pahalı kitlerden teleflex var. şu anki bildikerimle düz motora verdiğim lpg parasına acıyorum. kısaca tavsiyem güvendiğiniz lpgciye gidin montajını yaptığı en ucuz lpgyi takın. birde motorsilk katkısı kullanın sürtünmeyi de azaltarak motor ömrünü koruyor, sürtünme azalınca hararette ve dolaylı olarak yüksek sıcağa bağlı olarak sübap erime riskini de azaltıyor. ayrıca magnezyum araçlar için tartışmalıda olsa yağlama vs. adı altında prins, brcnin alternatifl koruma sistemleri var. keşke şu an sizin yerinizde olsaydım.

2. sayfa (Toplam 2 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/