Zaman: 07 May 2024 10:04

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 114 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 24 Eyl 2010 15:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2010 15:18
Mesajlar: 18
İsim: Frt
Araç: Lancer
Merhabalar;
Daha önce de tartışılmış ancak çok net değil bazı şeyler;
Temsa garantisi altında 2700 TL ye Vialle kiti LPI sistemi mi
yoksa sıradan Lavato gibi yine kaliteli ancak daha ucuz sıralı sistemler mi

Viallede bakım ayar performans düşümü yok hatta 2 beygir felan artıyor ve garantili yok filtre değiştir kışlık ayar yazlık ayar rakım düştü başka şehirdeyim rölanti de titreme var felan muhabetleri yok
diğer kitlerde durum nedir açıkcası çok şikayet eden de var memnun olanda sebebi usta eline bakıyor olmas diğer sıralı sistemlerde ancak Vialle de her aracın modeline göre bir ecu planı var ve sistem ordan değişiyor Merso Bmw Audi Volvo hep bu kitlerden taktırıyor
Lütfen kullananlar gördüklerini yazabilirmi ayrıca ustalar da deneyimlerini ve gerçekleri yazarsa sevinirim alın teri para bu kolay kazanılmıyor.

sahibinden.com da Adanadan bir arkadaş satmış arabsını aldım telini ve aradım sordum nasıl memnunmuydun diye oda Vialle taktırmış
30000 km yapmış ve çok memnundum anlayamıyordum diyor km de 150-160 bin yakıormuş diğer
LPG kullanan arkadaşlar da yazarlarsa sevinirim.

Teşekkürler..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Eyl 2010 19:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
Arkadas ben 2 sene Mitsubishi Colt aracta atiker marka kit kullandim. Bence LPG kitlerindeki genel problemlerin cok abartildigini dusunuyorum. Atiker lpg kitlerinin en ucuz sinifindan bir kit olmasina ragmen ben hicbir performans kaybi yasamadim. Ara ara benzinle de kullandim farkedeyim diye ama hic farketmedim. Hatta LPG'li haliyle 200 de bastim yani.

Bakim ayar olayina gelince, 1,5 senede 20000 km yaptim lpg ile ve hic yaz-kis bakimi vs. gerekmedi. (normalde 10000de bir filtre degisimi gerekiyor filtre degisince de tekrar ayar yapiyorlar otomatik olarak ama ayarda sikayetin yoksa ayar yapma diyorsun yapmiyor yani degisen birsey olmuyor aslinda). Sadece ilk taktirdigimda duzgun ayarlatmak icin 2-3 sefer farkli yerlerde ayara gitmistim cunku ariza isigi yaniyordu. En son isin ustasini bulunca bir daha hic isik da yanmadi. 20000 km sonra filtre degisimine gittim hic ayara bile gerek yoktu ama yine de kalibrasyon yapti usta (muhtemelen ayar hic degismemistir). Yaz kis ayari, rakim ayari vs. hicbir zaman gerekmedi. 30000 km sinde gecen ay tekrar filtre degisimi yaptirdim. Ayardan anlayan usta orada olmadigi icin ayarina dokundurtmadim.

LPG ile ilgili genel olarak elestiriler bence sirali sistemden onceki karburatorlu sistemlerden kalma elestiriler. Sirali sistem gercekten cok basarili. Benim tavsiyemle LPG taktiran onyargili bir suru arkadasim vardi hepsi de taktirdiktan sonra cok memnun kaldi. Daha once karburatorlu kullanan ve LPG'den nefret eden de vardi sonra yeni aracina sirali sistem taktirdi hala problemsiz kullaniyor.

Yani vialleyi bilmiyorum ama benim tecrubelerim bunlar.

Viallenin avantaji olarak servis bakimi ve garantini bozulmamasi disinda hicbir ciddi avantaji oldugunu dusunmuyorum. Kaliteli bir kit oldugunu hesaba katarsaniz da fiyati cok da yuksek degil. Tabi 5-10 yil kullanilacak ki kalitesi ortaya ciksin o da ayri mesele. 10 yil icinde atiker kitin enjektorler vs. kimbilir ne hale gelir hatta araca zarar verir mi orasini bilemezsiniz. Ama sonuc itibariyle LPG firmalari da yillardir bu isin icinde ve kendilerini surekli gelistiriyorlar. Neyse konu dagilmadan burada birakayim. Esenlikler. :)

P.S: Bu arada LPG taktiracaksan BRC veya Lovato tavsiye ederim. Orta fiyat sinifi kitlerdir ve problem yasama ihtimalin dusuk fiyat sinifi kitlerden daha dusuktur.

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Eyl 2010 00:29 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
ben 3 önceki aracımda (2009 1.5 lancer AT) mart-temmuz 2010 ayları arasında 8000 km den fazla vialle lpi sistemini kullandım.
şu an lpi kitini sadece 141 kw den güçlü araçlara uyguluyorlar. onun altındaki araçlara lpdf diye bir sistem getirildi. bazı parçalar değiştirilmiş ve sistem daha kompaktbir yapıya getirilmiş. ve fiyatı da lpi kitinden 150 euro+kdv daha ucuz. tank içerisindeki pompa sisteminde bir değişiklik yapıldı. yapılan değişiklik düşük güçlü motorlar için sorunsuz. zaten fiyat düşmesinin en büyük sebebi de bu pompadaki değişiklik.
kısaca artık aracınıza lpi sistemi değil lpdf sistemi taktırmak durumundasınız. pompa yapısı ve bir kaç küçük parça harici sistemin çalışma sisteminde ve performansında bir değişiklik yok.
kullanıcı olkarak çok uzun inceleme yazıları yazmıştım. işte size link:
http://www.mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?t=524

buradan cevap bulamadığınız bir sorunuz olursa çekinmeden sorabilirsiniz.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eyl 2010 10:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2010 15:18
Mesajlar: 18
İsim: Frt
Araç: Lancer
Öncelikle teşekkürler bilgiler için
;
catalyst ve sinirkupu

sinir kupu sizin yazılarınızı okumuştum tavsiye ediyormusunuz yoksa catalyst dediği gibi lavoto gibi bir kit mi düşüneyim ne dersiniz.

Bu lpdf de de bakım performans düşümü vs gibi şeyler bulunuyormu acaba merak ettim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eyl 2010 10:59 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
byjeoloji yazdı:
Öncelikle teşekkürler bilgiler için
;
catalyst ve sinirkupu

sinir kupu sizin yazılarınızı okumuştum tavsiye ediyormusunuz yoksa catalyst dediği gibi lavoto gibi bir kit mi düşüneyim ne dersiniz.

Bu lpdf de de bakım performans düşümü vs gibi şeyler bulunuyormu acaba merak ettim.


lpdf ile lpi arasında çalışma prensibi olarak bir fark yok. o bakımdan performans ve tüketim bakımından bir fark olacağını düşünmüyorum.
sıralı sistem lpg ile ilgili bir tecrübem olmadığı için ona yorum yapamam. eşimin arazi çalışmalarında kullandığı 1980 model r12 araçta bulunan lpg, ki karbüratörlü araç sonuçta, dışında başka bir deneyimim olmadı.
ben lpi ye karar verirken performans ve bakım gerektirmeme konusunun dışında, yaptığım km'yi ve aracımın garantisinin devam etmesi hususlarını da göz önüne almıştım. ben taktırdığım zaman o zamanki yaptığım yola göre lpi sistemi garantinin bittiği döneme kadar kendini neredeyse amorti ediyordu. böyle düşününce aracın garantisini bozmayan lpi sistemi benim için mantıklıydı. garantisi devam eden bir aracın garantisini bozma riskini almak istemedim. temsa'nın verdiği güvenceyi servisin verdiğine tercih ettim. bu durumda ya bekleyecektim garanti biterken normal taktıracaktım ya da hemen lpi taktıracaktım.
siz de karar verirken bu hususları aklınızda bulundurun derim ben.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eyl 2010 11:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2010 15:18
Mesajlar: 18
İsim: Frt
Araç: Lancer
Sayın Sinir küpü
Biraz önce MAroto yu aradım tek yetkili bayi sanırım
1100 euro +KDV diyor fiyat için ve sabit ücret.
Sistemin adına ise LPFİ diyor çok ilginç sizin dediğin gibi pompa değişti daha küçük bir pompa koydular diyor ancak fiyat aynı gibi geldi.
Şöyle bir hesap yaptım dün otobanda yaklaşık 100 km hızla 100 km den fazla 5,2-5,1 ortalama yaktım yarı yol kadar klima açıktı 3 kişiydi ve bagaj ful doluydu
sizin hesabınıza göre 5,2*1,16*1,99=120 kuruş yakmış olurdum eğer vialle sistem olsaydı.
Bu çok süper bir durum eğer doğruysa hesabım benzinde de km de 190 kuruş yakmış oldum
Ne dersiniz vialle yimi tercih edeyim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eyl 2010 17:47 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
byjeoloji yazdı:
Sayın Sinir küpü
Biraz önce MAroto yu aradım tek yetkili bayi sanırım
1100 euro +KDV diyor fiyat için ve sabit ücret.
Sistemin adına ise LPFİ diyor çok ilginç sizin dediğin gibi pompa değişti daha küçük bir pompa koydular diyor ancak fiyat aynı gibi geldi.
Şöyle bir hesap yaptım dün otobanda yaklaşık 100 km hızla 100 km den fazla 5,2-5,1 ortalama yaktım yarı yol kadar klima açıktı 3 kişiydi ve bagaj ful doluydu
sizin hesabınıza göre 5,2*1,16*1,99=120 kuruş yakmış olurdum eğer vialle sistem olsaydı.
Bu çok süper bir durum eğer doğruysa hesabım benzinde de km de 190 kuruş yakmış oldum
Ne dersiniz vialle yimi tercih edeyim.

sen yine de %20 fazla yakar gibi hesapla. zira ben zaman içinde verinin %20 ye doğru gittiğini görmüştüm.
5.2*1,2*1,99=12,47 kuruş oluyor.
lpfi de olabilir benim lpdf dediğim. tsi motorlar için olan lpdi ile karşıtırmış olabilirim.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eyl 2010 21:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Eyl 2010 21:44
Mesajlar: 21
Şehir: ankara
İsim: iboay35
Araç: 2010 lancer invite
mrhblar,bende bu vialle ile tam bir çıkmazdayım.araştıra araştıra bir türlü karar veremiyorum.diğer kitlerde duyduğum subapları erittiği.diğer kitler ile aradaki fiyat farkıda çok fazla.birde yılda kaç bin km yapan taktırsa mantıklı olur..tşkler..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 27 Eyl 2010 22:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2010 15:18
Mesajlar: 18
İsim: Frt
Araç: Lancer
bence ayda 1000 km yapıyorsan taktırmalısın.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eyl 2010 08:14 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
benim tavsiyem garanti bitene kadar aracın kendisini amorti etmesi üzerine. yani km de 10 kuruş fark etse (ki eder ortalamada) 1000 km de 100 lira fark eder. bu durumda 27 ayda kendisini amotri eder. (2700 lira dersek). ha başka bir kit de taktırabilirim diyorsanız. o da hadi 1200 lira olsun. 12 ay da onun ki sürer. demek ki 15 ay gibi bir süre her halukarda vialle amortismanına gider. bu sürede garanti bitecekse karar sizin. ama bazı servislerin de ben her ne kadar güvenemesem de kendi taktıkları kite garanti verdiklerini de hesaba katmalısınız.
hani şöyle 1500 km filan yapsanız diyeceğim. o zaman değer işte.
şunu da belirteyim lpg taktırdıktan sonra zaten aracı daha fazla kullanır oluyorsunuz. kendimden biliyorum. gerçi ben zaten maksimumdaydım ama ona rağmen artmıştı. eğer siz mali sebeplerle aracı daha az kullanıyorsanız lpg sonrası iyice suyunu çıkarırsınız araca binmenin.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eyl 2010 17:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Eyl 2010 21:44
Mesajlar: 21
Şehir: ankara
İsim: iboay35
Araç: 2010 lancer invite
zahmet edip cevap veren arkadaşlara çok teşekkürler, bir de şu subap eritme ve viallede yaşanan eenjektör problemi vvar.bazen ilk çalıştırmada çalışmıyor.ikinci çalıştırmada problemsiz çalışıyor diyorlar.bu da şans herhalde


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Eyl 2010 22:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2010 15:18
Mesajlar: 18
İsim: Frt
Araç: Lancer
İyide arcın garantisi 1 sene sonra doluyor bu durumda taktırmayayım mı yani ben tamamen ayar vs gerektirmediği için düşünüyorum birde performans düşmediği için, ayrıca iboay35 arkadaşın dediğide önemli subap olayı nedir bunda kesin olmuyor mu vede gerçekten sabahları iki kere mi marşa basacaz bu çok kötü değil mi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Eyl 2010 00:00 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
byjeoloji yazdı:
İyide arcın garantisi 1 sene sonra doluyor bu durumda taktırmayayım mı yani ben tamamen ayar vs gerektirmediği için düşünüyorum birde performans düşmediği için, ayrıca iboay35 arkadaşın dediğide önemli subap olayı nedir bunda kesin olmuyor mu vede gerçekten sabahları iki kere mi marşa basacaz bu çok kötü değil mi?

aga rahatlığı için taktırıyorsan başka. ama mali sebeplerle taktırıyorsan amortismanı ne kadar sürede sağlayacağını filan iyi hesap et.
2 kere marşa basma durumu her zaman olmuyor. zaten uzun basmak 2 kere basmaktan daha az zararlıymış. ama benim taktik en iyisiydi. kapatırken motora azıcık gaz veriyordum(2500 devir filan). o zaman hiç yapmıyordu. zira sorun enjektörde değil. sistem elektiriği kestiğinizde enjektörde bulunan yüksek basınçılı lpg'yi güvenli amaçlı salıyor. ne de olsa ne kadar üsre kapalı kalacağı belli değil sistemin. enjektörü rahatlamak için bunu yapıyor. e o gaz içeri salınıyor ama motor durana kadar tamamen tahliye olmuyor. silindir içinde kalıyor. bu durumda sen sabah gelip aracı doğal olarak benzinle başlatırken motor bir anda boğuluyor. ama benim dediğimi yapınca motor durana kadar içerdeki gaz da atılıyor. ve sıkıntı olmuyor. kapatmadan benzine geçmek de işe yaramıyor bu arada. çünü ancak elektirk kesilince salma oluyor. diğer zamanda olsa zaten sürüş konforu bozulur, üstüne sistem kendiniz gaza geçiş için hazır tutmaz.
bu yaptığımın da motora bir zararı yok. bizim araçlar turbolu değil ki devir verip kapatmak zararlı olsun. motor sıcak zaten. yağlamayı da yapmaya devam ediyor durana kadar yakıtla ilgili değil.
ha derseniz her araçta neden olmuyor? lancer kullanıcı bir kaç arkadaşta daha vardı. motor hacmi ile ilgili de olabilir. motorun kendi doğasıyla da.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Eyl 2010 22:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2010 15:18
Mesajlar: 18
İsim: Frt
Araç: Lancer
Ben uzun süre binerim bu araca ilk benzinli aracım daha önce hep dizel kullandım eski dizelci diyebilirsiniz, ve pişman değilim dizel de 2000-3000 aldığınız bir torkdan başka bişey yok birde az yakışı ben uzun yolda 100 km ile benzinde 5.1 le uzun süre kullandım taaki eve park edene kadar park sırasında iler geri felan 5.2 oldu. ancak şehir içi dur kalklarda 8 i görür bu yüzden barayı toplayıp tam bir düşünüp karar verecem ama aralık gibi olabilir belkide daha geç bakalım hayırlısı sizden ricam yeni gelişmeler olduğunda haber verirseniiz sevinirim birde şu anki aracınızda lpg lpi varmı yoksa benzinde mi kullanıyorsunuz?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2010 11:25 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
Benim aracımda şu an için lpg yok. Bu ara ev taşıyorum hem masrafım çok hem de taşındığım yer daha merkezi olduğundan çalıştığım kurumun servis güzergahına çok yakın olduğundan (sabah kapının önünden geçiyor, akşam ise 400 m yürümek gerekiyor) eskisine oranla daha az arabayı kullanacağımı düşünüyorum. Bu yüzden de şimdlik hem mali duruma bakmak hem de araçla ne kadar km yapacağımı görmek için bu işi askıya aldım. O arada da daha küçük tank imkanım var mı onu araçtıracağım. zira bizim araçlara takılan 55 lt depo bagajı oldukça daraltmıştı. bir de şu var zamanında 1.5 AT aracımla yaktığımdan 0.5 litre filan fazla yakan bir araba için lpg taktırmaya değmez bence, eğer az süreceksem. Diğer yandan lpg olunca da insan acımıyor gaza basıveriyor. İşte o zaman aracın tadı da çıkıyor. (ben yüksek hızlardan çok ara hızlanmalardan keyif alan bir insanım. yanlış anlamayın hız denemesi harici ya da sollama için çok kısa süreli sürüşler harici 130'u geçmem bile diyebiliriz.)

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Eyl 2010 13:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
byjeoloji yazdı:
Ben uzun süre binerim bu araca ilk benzinli aracım daha önce hep dizel kullandım eski dizelci diyebilirsiniz, ve pişman değilim dizel de 2000-3000 aldığınız bir torkdan başka bişey yok birde az yakışı ben uzun yolda 100 km ile benzinde 5.1 le uzun süre kullandım taaki eve park edene kadar park sırasında iler geri felan 5.2 oldu. ancak şehir içi dur kalklarda 8 i görür bu yüzden barayı toplayıp tam bir düşünüp karar verecem ama aralık gibi olabilir belkide daha geç bakalım hayırlısı sizden ricam yeni gelişmeler olduğunda haber verirseniiz sevinirim birde şu anki aracınızda lpg lpi varmı yoksa benzinde mi kullanıyorsunuz?


Ne kadar az yakan bir arac da olsa dizelden sonra sizi oldukca etkileyecektir. Yani bunun cebinizde kac para olduguyla alakasi yok, insan psikolojik olarak rahatsiz oluyor arabam cok yakiyor diye :) Ornegin ben 2,5 sene Colt kullandim sonra sinir kupune uyduk 1.8 lancer canavarini aldim cok yakiyor diye aglaniyorum :) Sebep sinifindakilere gore cok yakmasi degil eski Colt'uma gore cok yakmasi :)

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Eki 2010 16:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2010 15:18
Mesajlar: 18
İsim: Frt
Araç: Lancer
catalyst çok haklısın dizelde km başına karmada 160-170 kuruş arası yakıyordum ve bu normal kullanımda şimdi benzinde ayak parmağım uyuşuyor 5.1 yaksın diye :) ama değer yanmalı ve patlamalı motor farklı benzindeki ses cidden müziği kısıyorum çökerken o nasıl bir motor sesi bu arada vialle yi hala düşünüyorum ancak dizel gibi yakarım bu sistemle bu arada sabancı temsa yı satmış


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Eki 2010 21:55 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 27 Ara 2009 13:53
Mesajlar: 3055
Şehir: Istanbul
İsim: Bil@l
Araç: Lancer 1.8 Intense CVT
Meslek: Bilg. Muh.
Kan grubu: B +
byjeoloji yazdı:
bu arada sabancı temsa yı satmış


Satmis mi, satiliga mi cikarmis?

_________________
A good car gets you from point A to point B. A GREAT car gets you in trouble!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eki 2010 11:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Eyl 2010 15:18
Mesajlar: 18
İsim: Frt
Araç: Lancer
Satılığa çıkarmış pardon..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 Oca 2011 23:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Mar 2010 21:23
Mesajlar: 135
Şehir: KARS
İsim: ERHAN AKÇA
Araç: LANCER İNVİTE
Meslek: ASTSB.
Kan grubu: B+
Yaş: 33
arkadaşlar acaba vialle dışında bir lpg sistemi takacak olursak ne takmamızı tavsiye edersiniz tutup 3000 küsür lira bir lpg sitemine para vermesek malum memur adamız?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 114 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 31 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye