Zaman: 12 Ara 2018 18:33

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 29 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 14 Haz 2016 11:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 578
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
2008 model eski kasa colt kullanıcısıyım BRC LPG sistemi takılı . Sorunum şu ki motor benzinden gaza geçtikten sonraki bir kaç dakikalık zaman dilimi içerisinde tam ısınmadan kullanırken yaşamaktayım. Gaz pedalına basılı iken motor yükteyken veya düşük devirdeyken gazdan ayağımı çekinde herhangi bir sorun yok. Ancak motor 2000 ve üzeri devirdeyken bir anda debriaja basarak boşa çıkınca devir hızla 400-500 e düşerek stop ediyor. Bu durumu bazen motor sıcakkende yaşıyorum 3500-4000 devir giderken sıcak motorda hızla debriaja basıp boşa çıkarınca yine stop edebiliyor. Gaz ayarını daha çok ısınınca geçsin diyerek değiştirttim. Stop etme ile karşılaşmam azalsada halen yaşıyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Sübaplarda yada Gaz sisteminde herhangi bir sıkıntı yok agresif kullanmadığım zaman uzun yolda yakıt tüketimi 6 Lt LPG ye kadar düşüyor. Motor teklemesi yada rölanti bozukluğu yok. (Şahsen "Yüksek devirde boşa çıkan motor gaz kesiyor devir hızla 400 lere kadar düşünceye kadar gaz kesmeye devam ediyor. Motorun rölantiyi algılaması bir saniye kadar geciktiği için rölanti gazı vermeye geç kalıyor ve stop ediyor." diye düşünüyorum. Motor devrini LPG de rölanti için daha sık kontrol ettirme ayarı gibi bir şey olabilir mi ? )


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Haz 2016 13:47 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5159
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
benzer sorunlar genelde regülatörden (lpg) kaynaklanır. lpg ciye gidip basınçlarını vs. kontrol ettirmeniz lazım. Usta muhtemelen soğuk çalışmasını görmek isteyeceğinden ya akşamdan bırak diyecek yada siz sabah erken bırakıp akşam aracı alacaksınız. bu zaman dilimine göre size hangisi uyarsa ona göre gitmenizi tavsiye ederim.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2016 15:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 578
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
İlginiz için çok teşekkür ederim. Yağ değişimim yakın. Kelebek boğazını da temizletip tavsiye ettiğiniz gibi tekrar LPG cime uğrayacağım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Kas 2017 14:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Mar 2015 01:09
Mesajlar: 5
İsim: haydar
Araç: ASX İntense
Meslek: Emekli
Yaş: 43
2013 model 1.6 benzinli,manuel şanzıman ASX İntense aracıma 33.000 km'de LPG taktırdım. Şu anda 115.000 km'deyim. Aracım özellikle yokuşta veya durmak için debriajı kullandığımda stop ediyordu. Bugün LPG montajını yapan servise gittim. Yapılan ölçümde sbupların yenmeye başlandığı söylendi ve çare olarak da değişim önerildi. Aracı yüksek torkta kullanmamış olmama rağmen yaklaşık 80.000km LPG kullanımında bu normal midir? Değişim zaruri gibi gözüküyor ama Kocaeli ve Sakarya civarında sorduğum parçacılar ellerinde orjinal olmadığını, yan sanayi içinde 1000tl civarında bir parça maliyeti+ 500tl işçilik+350tl rektifiye masrafına ilave olarak diğer ihtiyaç olabilecek malzemelerle birlikte yaklaşık 2500tl maliyet çıkardılar motor kapağı ve 16 subab için...Öğrenmek istediğim bu fiyatlar normal midir? Orjinal ile yan sanayi arasında performans olarak nasıl bir fark vardır? Bu işlemi yapacak ikametgahıma yakın olacak (kocaeli,sakarya veyaAnkara da olabilir) bildiğiniz, güvenilir ve makul fiyatlar önerebilecek yerler var mıdır? Şimdiden yanıt için teşekkür ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Kas 2017 15:03 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5159
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
lpg de 80 km. kullanımda sorun çıkması gayet normal. Bana sorarsanız çelik subap taktırın.
Ankara da İba otomotiv ve ergin usta (uzman japon) size yardımcı olacaktır. fiyatlar normal gibi Ancak yine de bahsettiğim servislere telefon açıp hem şehir dışı hem de forumdan aradığınızı söylerseniz fiyatta da yardımcı olacaklardır sanırım. Ben olsam yakın çevremde bildiğim birisi yoksa eş dost tavsiyesi ile usta aramaz direk Ankaraya giderim.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 Kas 2017 15:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
haydaroruc yazdı:
2013 model 1.6 benzinli,manuel şanzıman ASX İntense aracıma 33.000 km'de LPG taktırdım. Şu anda 115.000 km'deyim. Aracım özellikle yokuşta veya durmak için debriajı kullandığımda stop ediyordu. Bugün LPG montajını yapan servise gittim. Yapılan ölçümde sbupların yenmeye başlandığı söylendi ve çare olarak da değişim önerildi. Aracı yüksek torkta kullanmamış olmama rağmen yaklaşık 80.000km LPG kullanımında bu normal midir? Değişim zaruri gibi gözüküyor ama Kocaeli ve Sakarya civarında sorduğum parçacılar ellerinde orjinal olmadığını, yan sanayi içinde 1000tl civarında bir parça maliyeti+ 500tl işçilik+350tl rektifiye masrafına ilave olarak diğer ihtiyaç olabilecek malzemelerle birlikte yaklaşık 2500tl maliyet çıkardılar motor kapağı ve 16 subab için...Öğrenmek istediğim bu fiyatlar normal midir? Orjinal ile yan sanayi arasında performans olarak nasıl bir fark vardır? Bu işlemi yapacak ikametgahıma yakın olacak (kocaeli,sakarya veyaAnkara da olabilir) bildiğiniz, güvenilir ve makul fiyatlar önerebilecek yerler var mıdır? Şimdiden yanıt için teşekkür ederim.
Uzman japon ergin usta Ankarada size yardimci olacaktir.Gonul rahatligi ile gidebilirsiniz.İsterseniz tlf verebilirim.Bir asx kullanicisi olarak kendisini tek gecerim.Lpg ayari oldukca onemli bir konu lpgci arkadaslar ayarlar konusunda cogu bildigini okuyor.Sizin sansizliginiz bence fakir karisimdan kaynakli olmus.%10-20 oraninda kisabiliyorlar.Ariza isigida yakmadigi zaman siboplar yanabiliyor.Ama kendinizi uzmeyin bence 80.000 km iyi bir rakam bana gore.

GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2017 11:00 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Mar 2015 01:09
Mesajlar: 5
İsim: haydar
Araç: ASX İntense
Meslek: Emekli
Yaş: 43
av.ilhami yazdı:
lpg de 80 km. kullanımda sorun çıkması gayet normal. Bana sorarsanız çelik subap taktırın.
Ankara da İba otomotiv ve ergin usta (uzman japon) size yardımcı olacaktır. fiyatlar normal gibi Ancak yine de bahsettiğim servislere telefon açıp hem şehir dışı hem de forumdan aradığınızı söylerseniz fiyatta da yardımcı olacaklardır sanırım. Ben olsam yakın çevremde bildiğim birisi yoksa eş dost tavsiyesi ile usta aramaz direk Ankaraya giderim.


Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için...bir hususta daha bilginize başvurmak isterim. Bugün sabah ziyaret ettiğim başka bir motor ustası piyasada Konya'da imal edilen çakma sbuplar bulunduğunu ve alınan sbupların bunlardan olup olmadığından emin olmam gerektiğini söyledi. Ben nasıl ayırt edebilirm ki...Ayrıca sanayi ve servis arasında kararsız kaldım. 1000tl fazla verip serviste mi yoksa ekonomik olması hasebiyle sanayi de yaptırmalıyım?
Saygılar...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2017 11:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Mar 2015 01:09
Mesajlar: 5
İsim: haydar
Araç: ASX İntense
Meslek: Emekli
Yaş: 43
blackberry06 yazdı:
haydaroruc yazdı:
2013 model 1.6 benzinli,manuel şanzıman ASX İntense aracıma 33.000 km'de LPG taktırdım. Şu anda 115.000 km'deyim. Aracım özellikle yokuşta veya durmak için debriajı kullandığımda stop ediyordu. Bugün LPG montajını yapan servise gittim. Yapılan ölçümde sbupların yenmeye başlandığı söylendi ve çare olarak da değişim önerildi. Aracı yüksek torkta kullanmamış olmama rağmen yaklaşık 80.000km LPG kullanımında bu normal midir? Değişim zaruri gibi gözüküyor ama Kocaeli ve Sakarya civarında sorduğum parçacılar ellerinde orjinal olmadığını, yan sanayi içinde 1000tl civarında bir parça maliyeti+ 500tl işçilik+350tl rektifiye masrafına ilave olarak diğer ihtiyaç olabilecek malzemelerle birlikte yaklaşık 2500tl maliyet çıkardılar motor kapağı ve 16 subab için...Öğrenmek istediğim bu fiyatlar normal midir? Orjinal ile yan sanayi arasında performans olarak nasıl bir fark vardır? Bu işlemi yapacak ikametgahıma yakın olacak (kocaeli,sakarya veyaAnkara da olabilir) bildiğiniz, güvenilir ve makul fiyatlar önerebilecek yerler var mıdır? Şimdiden yanıt için teşekkür ederim.
Uzman japon ergin usta Ankarada size yardimci olacaktir.Gonul rahatligi ile gidebilirsiniz.İsterseniz tlf verebilirim.Bir asx kullanicisi olarak kendisini tek gecerim.Lpg ayari oldukca onemli bir konu lpgci arkadaslar ayarlar konusunda cogu bildigini okuyor.Sizin sansizliginiz bence fakir karisimdan kaynakli olmus.%10-20 oraninda kisabiliyorlar.Ariza isigida yakmadigi zaman siboplar yanabiliyor.Ama kendinizi uzmeyin bence 80.000 km iyi bir rakam bana gore.

GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Bahsettiğiniz Uzman japon ergin usta'nın telefonunu verriseniz memnun olurum ...en azından fiyat teyidi için ararım. Makul gelirse zaten Anakaralıyım neden olmasın???


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2017 11:16 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5159
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bahsettiğimiz ustalar size yetkili servis kalitesinde/güvencesinde daha uygun fiyata hizmet verecektir. ne ucuzculara gidin ne de pahalı yetkili servislere

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2017 11:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Kas 2010 17:33
Mesajlar: 1339
Şehir: Ankara
İsim: Caner Gümüş
Araç: 2011 ASX 1.6 İNVİTE
Meslek: Mağaza
Kan grubu: ARH+
Yaş: 33
haydaroruc yazdı:
blackberry06 yazdı:
haydaroruc yazdı:
2013 model 1.6 benzinli,manuel şanzıman ASX İntense aracıma 33.000 km'de LPG taktırdım. Şu anda 115.000 km'deyim. Aracım özellikle yokuşta veya durmak için debriajı kullandığımda stop ediyordu. Bugün LPG montajını yapan servise gittim. Yapılan ölçümde sbupların yenmeye başlandığı söylendi ve çare olarak da değişim önerildi. Aracı yüksek torkta kullanmamış olmama rağmen yaklaşık 80.000km LPG kullanımında bu normal midir? Değişim zaruri gibi gözüküyor ama Kocaeli ve Sakarya civarında sorduğum parçacılar ellerinde orjinal olmadığını, yan sanayi içinde 1000tl civarında bir parça maliyeti+ 500tl işçilik+350tl rektifiye masrafına ilave olarak diğer ihtiyaç olabilecek malzemelerle birlikte yaklaşık 2500tl maliyet çıkardılar motor kapağı ve 16 subab için...Öğrenmek istediğim bu fiyatlar normal midir? Orjinal ile yan sanayi arasında performans olarak nasıl bir fark vardır? Bu işlemi yapacak ikametgahıma yakın olacak (kocaeli,sakarya veyaAnkara da olabilir) bildiğiniz, güvenilir ve makul fiyatlar önerebilecek yerler var mıdır? Şimdiden yanıt için teşekkür ederim.
Uzman japon ergin usta Ankarada size yardimci olacaktir.Gonul rahatligi ile gidebilirsiniz.İsterseniz tlf verebilirim.Bir asx kullanicisi olarak kendisini tek gecerim.Lpg ayari oldukca onemli bir konu lpgci arkadaslar ayarlar konusunda cogu bildigini okuyor.Sizin sansizliginiz bence fakir karisimdan kaynakli olmus.%10-20 oraninda kisabiliyorlar.Ariza isigida yakmadigi zaman siboplar yanabiliyor.Ama kendinizi uzmeyin bence 80.000 km iyi bir rakam bana gore.

GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Bahsettiğiniz Uzman japon ergin usta'nın telefonunu verriseniz memnun olurum ...en azından fiyat teyidi için ararım. Makul gelirse zaten Anakaralıyım neden olmasın???
0555 965 06 49

GM 5 Plus cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Kas 2017 15:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 578
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Hocam ne servise gidin ne de herhangi bir ustaya yaptırın. Çünkü Servisi çok pahalı olur. Vasat bir usta ise en pahalısıdır. Japon araçların motoruna iyi bakmanız gerek . Sözkonusu motorsa ,yağ&filitre değişimi gibi her ustaya teslim etmeyin. En uygunu bence de japon motorları bilen ustalara yaptırmaktır.

Coltuma UzmanJapondan Ergin usta gerekli sübab ve conta değişimlerini yapmıştı. Şu ana kadar belki 20 000 km yol teptim. O günden bu yana motorda tık farklı bi ses yok, tekleme stop sorunu ve motor ikaz ışığı yok. Fabrika verisine yakın benzin tüketimi ve yaz aylarında nerdeyse 5,5 kışın ise 6Lt gaz tüketimi var . Motor çekişi güçlendi. Ergin ustaya gidin orjinal conta değişimi ve orjinal olmayan çelik sübap ile değişim talep edin ( orjinali magnezyumdur yine erkenden sübapların yanmasının önüne geçmiş olursunuz. ) Şahsen tecrübeme dayanarak memnun kaldığım işinin ehli bir ustadır.

Forumda bahsi geçen ustalardan da fiyat teklifi isteyebilirsiniz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Kas 2017 12:52 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Mar 2015 01:09
Mesajlar: 5
İsim: haydar
Araç: ASX İntense
Meslek: Emekli
Yaş: 43
canztr yazdı:
Hocam ne servise gidin ne de herhangi bir ustaya yaptırın. Çünkü Servisi çok pahalı olur. Vasat bir usta ise en pahalısıdır. Japon araçların motoruna iyi bakmanız gerek . Sözkonusu motorsa ,yağ&filitre değişimi gibi her ustaya teslim etmeyin. En uygunu bence de japon motorları bilen ustalara yaptırmaktır.

Coltuma UzmanJapondan Ergin usta gerekli sübab ve conta değişimlerini yapmıştı. Şu ana kadar belki 20 000 km yol teptim. O günden bu yana motorda tık farklı bi ses yok, tekleme stop sorunu ve motor ikaz ışığı yok. Fabrika verisine yakın benzin tüketimi ve yaz aylarında nerdeyse 5,5 kışın ise 6Lt gaz tüketimi var . Motor çekişi güçlendi. Ergin ustaya gidin orjinal conta değişimi ve orjinal olmayan çelik sübap ile değişim talep edin ( orjinali magnezyumdur yine erkenden sübapların yanmasının önüne geçmiş olursunuz. ) Şahsen tecrübeme dayanarak memnun kaldığım işinin ehli bir ustadır.

Forumda bahsi geçen ustalardan da fiyat teklifi isteyebilirsiniz.


İlginiz için teşekkür ederim. Ergin Usta'yı aradım. 2000 ile 2250tl arasına mal olabileceğini belirtti. Sanırım sizin de değerli tavsiyelerinize kulak vererek kendisine götüreceğim aracımı...Selam ve saygılarımla...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Kas 2017 17:22 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 699
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 35
Tanıdık usta yoksa fiyatlar ortalama öyle.
Takılacak sübaplar güneş marka çelik sübaplardır.
Bende ağustosta çelik sübap taktırdım ama parçaları geliş fiyatından aldım ustamda işçilikte indirim yaptı.
Araç şuan çok iyi maşallahı var.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Kas 2017 17:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2014 21:22
Mesajlar: 552
Şehir: Sakarya&Karabuk
İsim: sabri
Araç: 2014 attrage 1.2 cvt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Jawserdi yazdı:
Tanıdık usta yoksa fiyatlar ortalama öyle.
Takılacak sübaplar güneş marka çelik sübaplardır.
Bende ağustosta çelik sübap taktırdım ama parçaları geliş fiyatından aldım ustamda işçilikte indirim yaptı.
Araç şuan çok iyi maşallahı var.

Güneş subapın çok kaliteli olmadığını duymuştum. subsan tavsiye ediyorlar genelde. Tabi benimki sadece duyum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2018 09:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2017 11:52
Mesajlar: 7
İsim: serkan
Araç: colt2008
Meslek: muhendis
Kan grubu: A+
Yaş: 34
Basligi acan beyefendinin yasadigi sorunlar birebir 2008 model eski kasa colt aracimda yasamaktayim. Lpg ile 105 bin km `yi devirdim ve yukaridaki belirtilen stop etme ve ariza isigi yanmasi haricinde herhangibir problem yasamadim.
Izmirde ikamet ediyorum, Izmir icinde celik subab taktirabilecegim ozel servis tavsiye edebilirmisiniz?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2018 10:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 578
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Sorunu çok ötelemeyin. Salladıkça daha ciddi sıkıntılarla karşılaşırsınız ve masrafınız artar. Aracı yaptırmadan önceki son gün araç artık düz yolda 3. vitesle gider oldu. Uzun yola çıkarsanız yolda kalma ihtimaliniz yüksek. Bir an öce yaptırın derim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2018 10:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2017 11:52
Mesajlar: 7
İsim: serkan
Araç: colt2008
Meslek: muhendis
Kan grubu: A+
Yaş: 34
canztr yazdı:
Sorunu çok ötelemeyin. Salladıkça daha ciddi sıkıntılarla karşılaşırsınız ve masrafınız artar. Aracı yaptırmadan önceki son gün araç artık düz yolda 3. vitesle gider oldu. Uzun yola çıkarsanız yolda kalma ihtimaliniz yüksek. Bir an öce yaptırın derim.

Izmirde tavsiye edilecek bir yer bulamazsam Ankarada yaptirmayi dusunuyorum, sizin araciniz subab degisimi icin serviste kac gun kaldi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2018 11:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 578
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
İşini hızlı halleden olursa bir güne de biter. Bakmayın 4 gün araç burda kalsın diyenlere. Kaporta aksamı olsa macunu boyası cilası fırını bulabiliyor. 4-5 gün . Ama motorda öyle bir şey sözkonusu değil. Ama kompresyon testinden geçir aracı da ona göre emin olda hareket et. Kompresyon testi basi bir şey herhangi bir ustaya götür. tek tek buji yerine basınç ölçer takıp değerlerine bakıyorlar aracı çalıştırarak.

Eminseniz ve Ankaraya gelmeye karar verdiyseniz Ankaradan şu verdiğim ustayla görüşün durumunuzu izah edin gelip hemen yaptırmam gerekir c.tesi günü halledebilirmisiniz diye...Bir gün Ankarada gezmiş olursunuz bu bahaneyle.

Huzur Oto dan Talip Usta cebi : 0535 782 60 29 Navigasyonda Huzur Oto deyince çıkmaz o yüzden adresi vereyim Şaşmaz 2571 sk ( Eski 21 sk) No:8

Son zamanlarda Talip ustayla çalışıyorum. Tavsiye ederim. MitsubishiClub dan Can tavsiyesiyle geldim dersen daha makul ücret talep edip, ilgilenecektir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2018 13:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 15 Şub 2017 11:52
Mesajlar: 7
İsim: serkan
Araç: colt2008
Meslek: muhendis
Kan grubu: A+
Yaş: 34
canztr yazdı:
İşini hızlı halleden olursa bir güne de biter. Bakmayın 4 gün araç burda kalsın diyenlere. Kaporta aksamı olsa macunu boyası cilası fırını bulabiliyor. 4-5 gün . Ama motorda öyle bir şey sözkonusu değil. Ama kompresyon testinden geçir aracı da ona göre emin olda hareket et. Kompresyon testi basi bir şey herhangi bir ustaya götür. tek tek buji yerine basınç ölçer takıp değerlerine bakıyorlar aracı çalıştırarak.

Eminseniz ve Ankaraya gelmeye karar verdiyseniz Ankaradan şu verdiğim ustayla görüşün durumunuzu izah edin gelip hemen yaptırmam gerekir c.tesi günü halledebilirmisiniz diye...Bir gün Ankarada gezmiş olursunuz bu bahaneyle.

Huzur Oto dan Talip Usta cebi : 0535 782 60 29 Navigasyonda Huzur Oto deyince çıkmaz o yüzden adresi vereyim Şaşmaz 2571 sk ( Eski 21 sk) No:8

Son zamanlarda Talip ustayla çalışıyorum. Tavsiye ederim. MitsubishiClub dan Can tavsiyesiyle geldim dersen daha makul ücret talep edip, ilgilenecektir.


I
Su anda yurtdisindayim araci esim kullaniyor, 1.5 ay sonra gelicem bu sirada Izmirde yer arastiririm duzgun referans bulamazsam mecbur getiricem.

Bilgi icin cok tesekkur ederim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Oca 2018 14:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2016 17:20
Mesajlar: 578
İsim: can
Araç: colt2008-Outlander2003/2011
Meslek: Ankara
Yaş: 39
Sayfadan kimse yardımcı olamaz ise, alternatif olarak colt club tr mitsubishi adında bir facebook gurubu var . Orda da İzmirden usta tavsiyesi talep edebilirsiniz. Bunu da dipnot düşeyim :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 29 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye