Zaman: 28 Mar 2024 22:50

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: lpg kiti ve yardim
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2016 15:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 246
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
slm arkadaslar dun itibari ile 2006 model lancer ima lovato kif takmis bulunmaktayim.izlenim olarakta performansta dusus yok denecek kadar.hosuma gitmeyen tek nokta var lpg de iken arac rolantide dalgalanma oluyor benzinde problem yok.stop durumu yok ama dalgalanma var.usta biraz gez ayarlariz dedi bakalim.birde aeac rolantide iken lpg enjektor sesini duyuyor insan.lpg ye gecisi 30 dereceye ayarladi usta uygun mudur.goruslerinizi bekliyorum tesekkurler


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: lpg kiti ve yardim
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2016 16:33 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Hayırlı olsun.
1- enjektör sesi. olması gayet normal. prins teleflex dışında genelde gürültülü çalışırlar.
2-lpgye geçiş derecesi: prins ve Brc 40 dereceye ayarlıdır. prinsde zaten daha düşük ayarlama şansınız yok yazılımı izin vermiyor. BRC 2a mühendislik 40 tavsiye ediyoruz ancak kesinlikle 35 derecenin altında olmasın diyor. ancak uzun süre bu işi yapan ustalar da 30 yeterli fazlasına gerek yok diyor. bazıları 25 dereceye bile yeterli diyor. bu bilgiler ışığında kararı siz verin.
şahsi kanaatim ise: yazın 30 derece sizi idare eder ama rolanti sorunu nedeniyle ayar yaptırırken en azından 35 derece ye ayarlatın.
3-rolanti meselesi çok bilinmeyenli bir denklem olabilir. tabi ilk yapılacak lpg ayarı. daha sonra gaz kelebeği temizleme, buji değişimi vs. olabilir. size şiddetle NGK lpg laser buji öneririrm. hem bobin vs. ateşleme sisteminizi korur ve performans sağlar hemde uzun ömürlü (yaklaşık 100bin km.)olması nedeniyle uzun vadede daha ekonomik olacaktır. daha ucuza getirmek isterseniz iridyum buji de olur ama almışken NGK lpg buji iyidir. (aracı satarken söküp yeni aracınıza bile takabilirsiniz)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: lpg kiti ve yardim
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2016 21:00 
Çevrimdışı

Kayıt: 28 Oca 2016 23:35
Mesajlar: 43
İsim: cahit
Araç: atabek
Meslek: mühendis
Yaş: 33
Buji önerisi için teşekkür, bende değiştirmek için araştırıyordum. Bazen ucundaki tırnak sayısı da önemli oluyor. Böyle bir detay var mı? Rolanti dalgalanması ilk aşamada gaz ayarı ve buji değişimiyle çözülebiliyor genelde


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: lpg kiti ve yardim
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2016 22:00 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2015 01:05
Mesajlar: 728
İsim: Erdogan
Araç: 2011 Lancer 1.5 Invite A/T+Prins
Meslek: Technical Solutions Consultant
Kan grubu: A+
Yaş: 37
cafer_haki yazdı:
slm arkadaslar dun itibari ile 2006 model lancer ima lovato kif takmis bulunmaktayim.izlenim olarakta performansta dusus yok denecek kadar.hosuma gitmeyen tek nokta var lpg de iken arac rolantide dalgalanma oluyor benzinde problem yok.stop durumu yok ama dalgalanma var.usta biraz gez ayarlariz dedi bakalim.birde aeac rolantide iken lpg enjektor sesini duyuyor insan.lpg ye gecisi 30 dereceye ayarladi usta uygun mudur.goruslerinizi bekliyorum tesekkurler

Rolanti dalgalanmasi kullandığın gazdan olabilir. Farklı marka gaz denermisin. Shell yada PO

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: lpg kiti ve yardim
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2016 22:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Nis 2016 22:09
Mesajlar: 246
Şehir: tekirdağ
İsim: cafer
Araç: lancer
Meslek: işçi
Yaş: 35
dediginiz seyleri deneyecegim.once lpg shell sonra bujiler.vs gorusleriniz icin tesekkurler


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: lpg kiti ve yardim
MesajGönderilme zamanı: 17 Haz 2016 22:55 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Oca 2013 20:51
Mesajlar: 1092
İsim: ali
Araç: veli
Meslek: yok
Buji değişirse kesinlikle lpg ayarı yaptırın. Yakıtta çok farkediyor. Benim usta buna nolmuş böyle demişti buji değişiminden sonra :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: lpg kiti ve yardim
MesajGönderilme zamanı: 18 Haz 2016 00:44 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
en güzeli aslında filtreler veya ateşleme sistemi değiştikçe ayar yaptırmak hele bir arızayı düzelttikten sonra mutlaka yapılmalı. benim Carismada teleflex vardı bobin arızası nedeniyle bobin değiştirdim lpg ciye ayar yapalım dedim. adam abi bu telefelex bi kere ayar yaptın mı yeter diğerleri gibi ayar istemez dedi. ben olsun yap dedim. sonuç: ayarları bozulmuş güncelledi.
Normalde tırnak sayısı bujide önmeli olur ama Ngk lpg de sorun yok. benim safran çift tırnak buji ama ngk lpg buji tek tırnak olmasına rağmen sorunsuz benzinde gibi kolay ateşleme ve performans veriyor.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 7 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye