Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

bende landirenzolu oldum
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=48&t=4080
1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Yazar:  musa959 [ 05 Mar 2012 13:24 ]
Mesaj Başlığı:  bende landirenzolu oldum

slm arkadaşlar 2011 model 15500 kmdeki coltuma 03.03.2012 tarihi itibariyle landirenzo lpg dönüşümü yaptırdım.

Yazar:  musa959 [ 05 Mar 2012 13:38 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

lpg tüketim değerlerimi ilerki günlerde paylaşacağım inşallah

Yazar:  yuxus [ 05 Mar 2012 14:08 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

Hayırlı olsun. İlk veriler biraz yüksek çıkabilir. Havaların soğuk olması da artı bir tüketim doğruyor. Fakat iyi tercih yapmışsınız. İyi günlerde kullanın

Yazar:  rebeldeath [ 05 Mar 2012 14:54 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

hayırlı olsun sorunsuz olarak kullanmanız dileğiyle...hangi bayi de taktırdınız ve kaça mal oldu size?

Yazar:  catalyst [ 05 Mar 2012 15:07 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

Hayirli olsun.

Coltlara bile herkes LPG taktirir oldu. Gaz 2,70'e dayandi artik 20 kuruslu tuketim degerleri de hayal oldu.

Yazar:  musa959 [ 05 Mar 2012 16:35 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

teşekkür ederim arkadaşlar olgun oto kartalda taktırdım 500 nakit 1000 tl kk 10 taksit yaptılar toplam 1500 tl mal oldu.tabi bide ruhsata işletmesi var.

Yazar:  rebeldeath [ 05 Mar 2012 17:09 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

bende brc ve landi arasında kararsız kaldım:(

Yazar:  musa959 [ 05 Mar 2012 18:14 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

çok düşündüm hem brc hem landi ile görüştüm sonunda landide ikna oldum

Yazar:  ergunp [ 05 Mar 2012 18:25 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

iyi günlerde olsun efenim

Yazar:  musa959 [ 10 Mar 2012 11:36 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

ilk depo lpg tüketimim, 2,67 den 26 litre 69,50 tl ye depomu fullemiştim.sakin kullanarak 346 km şehiriçi yol yaptım.bilgilerinize arz olunur forumdaşlarım... :)

Yazar:  SynTheSizer [ 10 Mar 2012 12:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Re: bende landirenzolu oldum

musa959 yazdı:
ilk depo lpg tüketimim, 2,67 den 26 litre 69,50 tl ye depomu fullemiştim.sakin kullanarak 346 km şehiriçi yol yaptım.bilgilerinize arz olunur forumdaşlarım... :)

Brüt degerse ilk depo için fena degil


sent from Xperia Neo V

Yazar:  musa959 [ 20 Mar 2012 13:15 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

ikinci depo lpg tüketimi 27.72 lt shellgaz 332 km yol yaptım arkadaşlar sıkışık trafikte saygılar...

Yazar:  musa959 [ 31 Mar 2012 09:54 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

üçüncü depom 27lt gaz ve 350 km şehiriçi tüketim

Yazar:  firatilgazli [ 31 Mar 2012 22:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

hocam bence güzel değer ben kağıthanedeyim bu sene her yer rampa yokuş evden okula kış boyunca 3 bucuk km filan araç ilk çalıştığında dik bir yokuşla işe başlayoruz. ve hep evden işe gidip geliyoruz dışarı çıkacaksakta karşıya geçiyoruz köprü trafiği filan neyse
27 lt lpg 250 -275 km ve içinde benzinde gittiğim km lerde var

Yazar:  av.ilhami [ 12 Nis 2013 10:36 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

yeni başlık açmamak için burada yazayım dedim. arkadaşlar 5 silindir ve turbolu aracıma ne tavsiye edersiniz. bilecikte tanıdığım usta gasitaly ve landirenzo takıyor. aslında cevap belli prins ama 3500TL. daha makul fiyat/kalite arıyorum. carisma ma teleflex takarak düz bir motorda lüx davranmıştım. memnun olmama rağmen sonuçta fazla para verdiğim kanaatindeyim. aynı şeyi volvoda yaşamak istemiyorum. ama bu sefer de düşününce: 1.6 düz motora prins/teleflex ayarında taktım ama daha karmaşık özellikli motora daha düşük(?) lpg takacağım gibi mantık çelişkisi yaşıyorum. aynı araçta landirenzodan son derece memnun olan var. ama prinsle fiyatlar yakın o parayı verince bir 200-300 ver prins al denebilir. ama zavoli 2300TL landi3bin. prins 3500 civarı yani zavoliyi baz alsak almışken 700 fazla ver landi al denebilir. o zaman da madem 3bin verdin 500 daha ver için rahat olsun Prins al denebilir. Prins ve volvo özdeşleşmiş durumda piyasa da. zaten fabrika çıkış kullanıyor. 3500TL de ne kadar zamanda kendini amorti edecek. şuan bütçe meselesi yoksa tek seçenek benim için PRİNS. ama landirenzonun avantajları; bilecikte montaj ve usta avantajı, ustanın bize vadee kıyağı (3 vakte kadar, ekinlerin hasat zamanı ödeme şansı), bosh enjektör (prinsin khein enjektörlerine rakip olabilecek kalitede GERÇEK EJEKTÖR, piyasadaki borulardan değil), aynı model araca sahip netten bir arkadaşın landi memnuniyeti. hatta şöyle bişi yazmış "180-200lerde rollingde 1-2 değer benzinden daha iyi çıkması beni şaşırttı" rolling vs. bilmediğimden tam yazamamış olabilirim.
gasitalynin ürünlerinde enjektörlerinde 200hp yazılı benim araç 225hp. ayrı bir sayfada tanıttığı gasitlay fast enjektörünün tanıtımında verdiği teknik değerlerin içerisinde kaç beygire kadar desteklediği yazmıyor. bilsem ki 225den fazla alacağım. birkaç bayiine sordum. "200-250 hp" diyen oldu. ustam cevap tek olmalı hangisi deyince 250dedi. başka yetkiliye sordum 300dedi ama içime sinmedi biraz usta mantığı ile 200olan 250yi de yapar mantığı var gibi geldi.
nereyi arasam uygun fiyatlı markaların işimi göreceğini söylüyorlar 1800TL. fiyat veriyorlar. ben kıl müşteriyim deyince de hemen sattığı en pahalı markayı al o zaman diyorlar!!!
aradığım özellikler: 1- özellikle kışın gaza sorunsuz geçiş 2- rampalarda performans kaybı olmasın, 3- yüksek hızlarda ve 5bin devir üstünde benzine geçmesin, vuruntu silkeleme yapmasın 4- ve tabii mümkünse ucuz olsun.
çok şeymi istiyom

Yazar:  adres63 [ 12 Nis 2013 10:43 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

Çok şey istemiyorsunuz direk benzinle kullanın gitsin bu kadar soru adamı hasta eder :D

Yazar:  av.ilhami [ 12 Nis 2013 10:49 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

hastayım zaten!! :crazy: amaç bütçeyi öldürmeyelim =@

Yazar:  av.ilhami [ 12 Nis 2013 11:17 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

bazıları enjektörün yüksek devir/hızlarda lpg püskürtmeyi yetiştiremedeği için (enjektörün açılıp kapanma hızının benzin enjektörlerinden düşük olduğu için) mecburen benzine geçtiğini söylüyorlar. tabii bu durumda motorda korunmuş oluyo.

Yazar:  bacey [ 12 Nis 2013 12:19 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

av.ilhami yazdı:
yeni başlık açmamak için burada yazayım dedim. arkadaşlar 5 silindir ve turbolu aracıma ne tavsiye edersiniz. bilecikte tanıdığım usta gasitaly ve landirenzo takıyor. aslında cevap belli prins ama 3500TL. daha makul fiyat/kalite arıyorum. carisma ma teleflex takarak düz bir motorda lüx davranmıştım. memnun olmama rağmen sonuçta fazla para verdiğim kanaatindeyim. aynı şeyi volvoda yaşamak istemiyorum. ama bu sefer de düşününce: 1.6 düz motora prins/teleflex ayarında taktım ama daha karmaşık özellikli motora daha düşük(?) lpg takacağım gibi mantık çelişkisi yaşıyorum. aynı araçta landirenzodan son derece memnun olan var. ama prinsle fiyatlar yakın o parayı verince bir 200-300 ver prins al denebilir. ama zavoli 2300TL landi3bin. prins 3500 civarı yani zavoliyi baz alsak almışken 700 fazla ver landi al denebilir. o zaman da madem 3bin verdin 500 daha ver için rahat olsun Prins al denebilir. Prins ve volvo özdeşleşmiş durumda piyasa da. zaten fabrika çıkış kullanıyor. 3500TL de ne kadar zamanda kendini amorti edecek. şuan bütçe meselesi yoksa tek seçenek benim için PRİNS. ama landirenzonun avantajları; bilecikte montaj ve usta avantajı, ustanın bize vadee kıyağı (3 vakte kadar, ekinlerin hasat zamanı ödeme şansı), bosh enjektör (prinsin khein enjektörlerine rakip olabilecek kalitede GERÇEK EJEKTÖR, piyasadaki borulardan değil), aynı model araca sahip netten bir arkadaşın landi memnuniyeti. hatta şöyle bişi yazmış "180-200lerde rollingde 1-2 değer benzinden daha iyi çıkması beni şaşırttı" rolling vs. bilmediğimden tam yazamamış olabilirim.
gasitalynin ürünlerinde enjektörlerinde 200hp yazılı benim araç 225hp. ayrı bir sayfada tanıttığı gasitlay fast enjektörünün tanıtımında verdiği teknik değerlerin içerisinde kaç beygire kadar desteklediği yazmıyor. bilsem ki 225den fazla alacağım. birkaç bayiine sordum. "200-250 hp" diyen oldu. ustam cevap tek olmalı hangisi deyince 250dedi. başka yetkiliye sordum 300dedi ama içime sinmedi biraz usta mantığı ile 200olan 250yi de yapar mantığı var gibi geldi.
nereyi arasam uygun fiyatlı markaların işimi göreceğini söylüyorlar 1800TL. fiyat veriyorlar. ben kıl müşteriyim deyince de hemen sattığı en pahalı markayı al o zaman diyorlar!!!
aradığım özellikler: 1- özellikle kışın gaza sorunsuz geçiş 2- rampalarda performans kaybı olmasın, 3- yüksek hızlarda ve 5bin devir üstünde benzine geçmesin, vuruntu silkeleme yapmasın 4- ve tabii mümkünse ucuz olsun.
çok şeymi istiyom


Abi ben olsam Prins yerine KIT MTM var, yağlamalı sistem ve en önemlisi KEIHN enjektör kullanıyor onu taktırırıdım...Şahsen sonraki aracımda kullanacağım kit bu olacaktır yani geldiğim nokta şu ki; ya Atiker taktır ya da KEIHN enjektörlü bir kit...bu durmda 2 seçenek var ; Prins ve Kit MTM ve aralarında neredeyse 1350 TL fark var...Bu kiti araştır derim...haa birde artık Landirenzo da BOSCH enkjektör yok, öyle sanıyorum hiç yoktu da zaten, sadece map sensörü BOSCH markaydı da halk arasında öyle algılanıyordu, kaldı ki şimdi ki map sensörü de BOSCH değilmiş (OMEGAS PLUS mıdır nedir bu kitte)

BU arada konu sahibi arkadaşıma da dertsiz sürüşler diliyorum...

Yazar:  av.ilhami [ 12 Nis 2013 15:07 ]
Mesaj Başlığı:  Re: bende landirenzolu oldum

bosch enjektör olayına yazıdan sonra tekrar baktım haklısın. açıkcası yazımdan sonra mtmye de baktım enjektörlerini bildiğim için. ancak prins, mtm, landi bu üçünü de takan istanbulda bir firmayı aradım. fiyatları hemen hemen aynı sen prins tak dedi. neden dediğimde de turbo valfı var dedi. sanırım böyle bir parça diğerlerinde yok. birde benim araç 5 silindir. eğer markanın 5 silindir montajı yoksa 6 silindir sistemini takıp birini iptal ediyorlar. ama enjektör olarak 6 enjektör parası ödüyorsun. bu durumda aradaki fiyat farkı prinsle azalıyor. en azından landi de azalıyor. mtm de servis ağı zayıf dedi. açıkcası atiker yerine gasitaly bilecik için avantajlı görünüyor. hemen hemen aynı para. birde gasitaly fast enjektörlerinin açılma hızı 1.9 m/s yani benzin enjektörlerine (1 m/s- 2m/s arsında araca göre değişiyormuş) yakın prins 1.45m/s. ikisinden biri olacak gibi ama araçta prins olması ile gasitaly olması satış durumunda fark yaratır. her ne kadar 5 sene binmeyi düşünsem de. tabii marka güveni de başka şey.
mtm bayii baktım gerçekten sıkıntılı eskişehirde yok. bursa da 1 tane onu da tanıyorum semtine uğramam. istanbulda anadolu yakasında yok.

1. sayfa (Toplam 2 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/