Zaman: 28 Mar 2024 14:27

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 81 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2010 12:19 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 10:40
Mesajlar: 2847
Şehir: İstanbul
İsim: Aydın
Araç: 2011 Honda Accord 2.0 Executive AT
Meslek: Öğr. Gör.
Kan grubu: B+
Yaş: 35
Fsi motorlara uygun lpi sistemini temsa getiriyor diye biliyorum. Gdi motor da fsi ile aynı diye biliyorum. Tabi bir de uygun yazılım varsa olur. Diğer yandan fiyatı yüksek gelebilir.

_________________
2011 Honda Accord 2.0 Executive AT


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 29 Nis 2010 12:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Mar 2010 05:06
Mesajlar: 20
lpi sistemini aradım sordumda olmuyor dediler


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Nis 2010 08:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 14:22
Mesajlar: 37
Araç: 99 carisma 1.8 GDI LS HB
öncelikle herkese merhaba benim aracım da 99 carisma gdi 1,8. lpg sorunu olduğunu biliyorum. fakat bi sitede aracını satan bi arkadaş hem benzinle hemde lpgyle aracının çalışıtıüını ve şuanda da sattığının ilanını vermiş bikaçkez mesaj attım fakat dönüş yapmadı. isterseniz bilgi alabilirsiniz linki veriyorum.

http://www.sahibinden.com/turkiyede_tek ... isplayitem


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 30 Nis 2010 17:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Mar 2010 05:06
Mesajlar: 20
bakalım başka yerlerlede görüşeyim sıralı sistem lpg olurmu .lpg cilerde kararsız tam bilmiyorlar:)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2010 13:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
linkteki 16 plakalı ilandaki araç evime 700 m. mesafede. Ramsey fabrikasının bahçesinde çekilmiş. sahibi orada mı çalışır bilemiyorum fakat aracı Karabük'te gördüğümü hayırlamıyorum. bursa plaka olmasına bakılırsa yeni alınmış ve ilan verilmiş.

Kim bilir belki de LPG sorunu yüzünden satıyordur :) denk gelirse yada fabrikaya gidersem soracağım nesi var nesi yok diye.

Edit: yanlış hatırlamıyorsam aracın sahibi il merkezinde otoparkçı. spoilerden hatırlıyorum fakat yine de plakadan emin değilim.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2010 14:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
nightmare karabüklümüsün :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 02 May 2010 15:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 14:22
Mesajlar: 37
Araç: 99 carisma 1.8 GDI LS HB
öncelikle ilginiz için teşekkürler nightmare. bilgi aldığınızda bizimle paylaşırsınız heralde, ayrıca LpDi diye bir sistemden bahsediyorlar. sadece lpg ile çalışıyor ve enjektörlere sıvı halde geliyormuş gaz. hatta bi sitede yorum yazan bi üye gdi araçlara da uygulandığından bahsetmiş. bu konuda bilgisi olan var mı arkadaşlar?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 May 2010 18:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 14:22
Mesajlar: 37
Araç: 99 carisma 1.8 GDI LS HB
bi sitede üye böyle bir yorum yazmış bilgisi olan var mı?
"Sanırım yapacak bir şey yok illaki patlatma yapacak, ilk taktıranda yaptırmıyorsa, sonraki sahibinde yaptıracak. Bu arada LPdi sistemleri de çıkmışken (Tamamen, %100 LPG ile çalışan, LPG'yi silindire sıvı halde püskürten ve aracın soğutma suyu sistemine bağlanmayan, doğrudan LPG ile devreye giren ve çok az parçadan oluşan yeni nesil LPG sistemi) gidip Direct-Injection sistemine sahip arabalarda alınabilir artık Carisma GDI, Avensis D4 gibi bu araçlar DI sistemleri dolayısıyla az yakıtla yüksek performans üreten araçlar ve benzindeyken bile az yakıyorlarken şimdi LPdi ile dizelden ucuza performans kaybı olmadan gezilir. Örneğin Carisma 1.8 GDI tam otomatik vites ile 125 bg güç üretirken ş.i/ort./ş.d olarak 10.2/7.6/6.1 lt yakıt tüketiyor. Normal enjeksiyonlu Carisma 1.6 litrelik motora sahipken 100 bg güç üretmek için ş.i/ort./ş.d olarak 11.9/8.3/6.3 lt yakıt tüketiyor. Tabi bu benzinle gezmekten bıkanlar için uygulanabilir bir seçenek."


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2010 18:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
evet doğma büyüme Karabük'lüyüm. syth'den sonra bi homşoma daha mı rastaldım acep ? :D

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 May 2010 18:44 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
nightmare115 yazdı:
evet doğma büyüme Karabük'lüyüm. syth'den sonra bi homşoma daha mı rastaldım acep ? :D

olmamı yaww :D karabüklüyüm bende :) okul için edirnedeyim :) synth de mi karabük lü?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 May 2010 18:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
evet hemşom synth de karabüklü, değiştirmediyse adresini halen düzcede olması lazım.

çok memnun oldum bu arada. bu taraflara geldiğinde mutlaka haberim olsun. ben her daim memleketteyim.

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 May 2010 19:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2009 18:17
Mesajlar: 2318
Şehir: Karabük
İsim: Hilmi
Araç: 1.5 AMT Colt GP/ASX İnvite
Meslek: Doktor
Kan grubu: A+
Yaş: 30
nightmare115 yazdı:
evet hemşom synth de karabüklü, değiştirmediyse adresini halen düzcede olması lazım.

çok memnun oldum bu arada. bu taraflara geldiğinde mutlaka haberim olsun. ben her daim memleketteyim.

haber veririm mutlaka :) her ne kadar pek gelemesemde olsun :) valla şöyle mümtazlarda açık hava nargile-turk kahvesi yapmayı nasıl özledim :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 08:27 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
http://www.lpghaber.com/html/phpbb2/Tur ... 13663.html
İletişim bilgisi de vermiş, bilginiz olsun...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2010 09:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Nis 2010 09:22
Mesajlar: 121
Arkdaşlar gdı motorlara LPG takılmıyor evet takanlar olduğunu öğrendim fakat asla yaptıkları işten emin değiller,kullanan kişiler hiç memnun değiller bu sebeble gdi kullanıcıları lpg taktırmayı düşünmeseler çok daha iyi olcak sanırım!

_________________
mitsubishi yıldızlar group

ENGİN YILMAZ

0530 413 27 40


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 09 May 2010 23:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010 21:07
Mesajlar: 29
Internet'te, GDI motorlarin, Mitsubishi'nin vaat ettigi verimliligi (tasarruflu yakit tuketimini) Japonya'nin aksine Avrupa'da saglayamadigini; bunun sebebinin Japonya'da satilan yakitlarda kukurt (sulfur) oraninin 10-15 ppm olmasina ragmen Avrupa'da 150 ppm oldugu ve bunun neticesinde Japonya'da 1'e 40 yakit-hava karisimi ile calisabilen GDI motorun Avrupa'da ancak 1'e 20 yakit-hava karisimi ile calisabildigini okudum. (http://www.autozine.org/technical_schoo ... -in-Europe) Yani (duz hesap) GDI motor Avrupa'da kabaca %50 daha fazla yakit tuketiyor...

Turkiye'de benzindeki kukurt mıktarını bilmemekle birlikte gene Internet'ten okudugum kadariyla 1 Nisan 2009'dan itibaren kukurt ust siniri 10 ppm olarak belirlenmis. (Orn: http://www.adanapetrol.com/?p=885) Eger araclarimizin motorlarinda ve katalitik konvertorlerinde 2000'li yillarda olusmus kurum ve nitrojen oksit artiklarindan kurtulabilsek ve gercekten de piyasa'da satilan benzinin kukurt miktari 10 ppm civarinda olsa GDI Carismalarimiza LPG takdirmayi dusunmemize gerek kalmaz. (Temsa servisleri belki bu mesajdan sonra motor, egr valfi, katalitik konvertor temizleme isine girerler... :) )

(Son not, arabanin yesil ekonomi lambasi yandiginda motor yukarida degindigim 1'e 40(?) yakit hava karisimi ile calisiyormus; lamba sondugunde ise 1'e 14,5 normal modda...)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 May 2010 14:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:01
Mesajlar: 1162
İsim: Emin Yıldız
Araç: 2011 Lancer 1.6 Invite SportSedan SR
Meslek: Advocate
Kan grubu: 0Rh+
Peki o zaman GDI kullanıcılarına bir soru. Bahsi geçen Yeşil Ekonomi İkaz ışığı hangi durumlarda yanıyor? eğimli yolda ayağı gazdan çektiğinizde mi yanıyor?

Yani nadiren mi yanıyor yanma sıklığı nedir. GDI yi GDI yapan karışım nadiren mi yakalanıyor merak ettim?

_________________
2011 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite SportSedan SR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 May 2010 18:16 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Nis 2010 21:07
Mesajlar: 29
Motor sogukken ekonomi lambası yanmıyor. İlk hareketlerde (1. vites vs. - not: benim araç otomatik vites) arac devırlenıp makul bir surate ulasana kadar yanmıyor. Dik bir bayırı devirli şekilde çıkarken yanmıyor...

Ekonmi lambasının yanması için aracı hareket ettirip istediğiniz hıza ulaştıktan sonra ayağını gazdan azıcık çekmeniz gerekiyor.

Şehir içinde pek değil ama uzun yolda ekonomi modunda pek çok düz rampa çıktım ben. Düzde veya eğim aşağı zaten ekonomi modunda çok rahat gidilebiliyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 May 2011 22:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 May 2011 22:26
Mesajlar: 7
İsim: yücel
Araç: carizma 1.8 gdi
Meslek: kuaför
Kan grubu: arh-
Yaş: 24
ekonomi ısıgı nasıl birsey bende yanmıyor hiç böyle ısık


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2011 11:20 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 20 Haz 2010 21:01
Mesajlar: 1098
Şehir: Samsun
İsim: S.Uğur
Araç: 2010 lancer 1.5 invite mt yakut kırmızı
Meslek: turizm
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 33
prins in direct liqui max adındaki kiti gdi motorları içinmiş.tsi,fsi,gdi

_________________
BAYRAKTAR


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2011 11:43 
Çevrimdışı

Kayıt: 23 Ara 2009 23:14
Mesajlar: 3224
Şehir: İstanbul
İsim: Ali Kerimoğlu
Araç: Carisma 1.8 Gdi
Meslek: SMMM
Kan grubu: 0 +
Yaş: 37
precious yazdı:
prins in direct liqui max adındaki kiti gdi motorları içinmiş.tsi,fsi,gdi

Hemen araştırıyorum. Altın değerinde bir buluş...
Eğer sistem Türkiye' de uygulanabilir ise, sattığım aracı sattığım kişiden derhal geri alırım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 81 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 7 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye