Zaman: 28 Nis 2024 21:04

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 941 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 48  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 21 Nis 2014 20:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
lpg arıza lambası yakıyorsa sıkıntı vardır fakir karışımdandır buyuk ıhtımal.bende brc var 40bin km oldu daha ışığı hiç yakmadı.

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Nis 2014 21:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 260
Şehir: anteke
İsim: ozaN
Araç: 2011 CoLT 1.3 AmT
Meslek: memur
Yaş: 29
Ben Tartarini evo08 kit kullanıyorum. fakir karışım olduğunu düşünüyorum ancak bunu dile getirmeme ve 2 seferdir ayara gitmeme rağmen değişen olmadı. Artık kitten mi kaynaklanıyor yoksa ayar yapanın beceriksizliğinden mi bilemiyorum. bir yandan aracın beynine bağlanıp lambdayı okuyor. diğer taratan lpg kitinin beynine bağlanıp bir kalibrasyon testi başlatıyor. bu test ilk önce 3000 devirde verileri topluyor, sonrasında da rölantide... sonra bir harita çıkıyor kendi deyimiyle ustanın. işte bu harita yüksek çıkıyor deyip enjektör memelerinin boyutlarına baktılar. sonra regülatörün orda gaz basıncını ayarlamak için bir şeyleri gevşettiler. ancak tüm bunlara rağmen iki gün sonra yine yandı. tartarini yerine başka bir servise gitsem çözüm bulabilir miyim? yoksa farklı marka olunca beyine bağlanıp işlem yapamazlar mı?

_________________
<<<<<::::: iyi ki varsın CoLT :::::>>>>>


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Nis 2014 21:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 260
Şehir: anteke
İsim: ozaN
Araç: 2011 CoLT 1.3 AmT
Meslek: memur
Yaş: 29
_opeth yazdı:
Karisim ayarini duzenleyin dicem ama gelen hataya.da.bakmadan bisey.demek zor

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


tam hatırlamıyorum ama araca bağlandığında 2 tane yakıt...... diye arıza kaydı vardı..

_________________
<<<<<::::: iyi ki varsın CoLT :::::>>>>>


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Nis 2014 23:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:15
Mesajlar: 44
Şehir: ESKİŞEHİR
İsim: ilker
Araç: outlander
Meslek: kamu
Kan grubu: brh+
Yaş: 35
gommes yazdı:
Ben Tartarini evo08 kit kullanıyorum. fakir karışım olduğunu düşünüyorum ancak bunu dile getirmeme ve 2 seferdir ayara gitmeme rağmen değişen olmadı. Artık kitten mi kaynaklanıyor yoksa ayar yapanın beceriksizliğinden mi bilemiyorum. bir yandan aracın beynine bağlanıp lambdayı okuyor. diğer taratan lpg kitinin beynine bağlanıp bir kalibrasyon testi başlatıyor. bu test ilk önce 3000 devirde verileri topluyor, sonrasında da rölantide... sonra bir harita çıkıyor kendi deyimiyle ustanın. işte bu harita yüksek çıkıyor deyip enjektör memelerinin boyutlarına baktılar. sonra regülatörün orda gaz basıncını ayarlamak için bir şeyleri gevşettiler. ancak tüm bunlara rağmen iki gün sonra yine yandı. tartarini yerine başka bir servise gitsem çözüm bulabilir miyim? yoksa farklı marka olunca beyine bağlanıp işlem yapamazlar mı?

enjektör memelerinin biraz buyuguyle değişrip denemenizi tavsiye ederim benim aracım her ne kadar colt olmasada başka fakir karışımı bu şekilde beraberinde ayarla çözuldu


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 May 2014 20:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
1.5 amt colt için brc my11 uygun mudur arkadaşlar. Fiyat araştırmasına gireceğim. Lovato atiker vs bakayım mı?

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Tem 2014 12:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
LPG bujisi kullanan var mı acaba? Bosch'un sitesinde bizim aracı seçinde lpg bujisi de çıkıyor. Iridium CNG/LPG gazı (FR 6 NI 332 S). Tane fiyatı 15TL civarında. Normal bujilerin aralığı 1.1 iken bunlarin 0.7mm.

Benzini sadece ilk başlangıçta kullandığını düşünürsek kullanılabilir mi?

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 11 Tem 2014 12:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 11 May 2012 09:45
Mesajlar: 366
İsim: ömer
Araç: 2006 1.3 Invite AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 29
Ben bosch iridium kullanıyorum bir sıkıntı yok.

_________________
Mitsubishi COLT 2006 1.3 AMT
___________________________________________________________________________________


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 12 Tem 2014 12:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
Benim burada bahsettiğim lpg için özel buji. tırnak aralığı 0.7mm olan ve çıkıntısı daha sivri buji. bu buji de iridium.

Öte yandan makyajlılarda 80bin km dayanan 1.1mm normal iridium bujiden bahsediyorsanız ondan bende yok. Çok zeki servis elemanları eski sahibinde 28bin km'de/2.yıl bakımında söküp yerine normal takmış(servis kaydında gözüküyor). Aracın bazı soğuk günlerde zor marş almasından ötürü bujileri kontrol ettik, içinden normal buji çıktı. 38bin km civarında normal bujiyi kullanmışım. Normal buji bulduğum ve lpg'li kullandığım için ben de tekrar normal buji aldım. araç 73bin km'de orijinal bujileri yerine 3.set bujileri takılı.

Özetle 3 çeşit buji alabiliyoruz. 1.1mm normal buji, 1.1mm iridium buji(normal bujilerimiz) ve 0.7mm lpg için özel iridium buji.

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Tem 2014 09:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 260
Şehir: anteke
İsim: ozaN
Araç: 2011 CoLT 1.3 AmT
Meslek: memur
Yaş: 29
ilkdem26 yazdı:
gommes yazdı:
Ben Tartarini evo08 kit kullanıyorum. fakir karışım olduğunu düşünüyorum ancak bunu dile getirmeme ve 2 seferdir ayara gitmeme rağmen değişen olmadı. Artık kitten mi kaynaklanıyor yoksa ayar yapanın beceriksizliğinden mi bilemiyorum. bir yandan aracın beynine bağlanıp lambdayı okuyor. diğer taratan lpg kitinin beynine bağlanıp bir kalibrasyon testi başlatıyor. bu test ilk önce 3000 devirde verileri topluyor, sonrasında da rölantide... sonra bir harita çıkıyor kendi deyimiyle ustanın. işte bu harita yüksek çıkıyor deyip enjektör memelerinin boyutlarına baktılar. sonra regülatörün orda gaz basıncını ayarlamak için bir şeyleri gevşettiler. ancak tüm bunlara rağmen iki gün sonra yine yandı. tartarini yerine başka bir servise gitsem çözüm bulabilir miyim? yoksa farklı marka olunca beyine bağlanıp işlem yapamazlar mı?

enjektör memelerinin biraz buyuguyle değişrip denemenizi tavsiye ederim benim aracım her ne kadar colt olmasada başka fakir karışımı bu şekilde beraberinde ayarla çözuldu


Su an arıza lambası olayı için yeniden lpg montajı yapılan yerdeyim. Enjektör memelerinin büyüğü ile değiştirilmesi olayını da aktardım.umarım bu kez sorun çözülür

Sent from my MB860 using Tapatalk 2

_________________
<<<<<::::: iyi ki varsın CoLT :::::>>>>>


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Tem 2014 13:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Nis 2013 21:28
Mesajlar: 260
Şehir: anteke
İsim: ozaN
Araç: 2011 CoLT 1.3 AmT
Meslek: memur
Yaş: 29
Öğleden önce sadece harita üzerindeki değerler ile oynayıp gönderdiler. Yine yanarsa hangi devirde sıkıntı yapmış diye gelin bakarız dediler. Tabi ki de 5 km sonra yanıverdi meret. Şimdi yeniden ustadayım. Ya bu işten harbiden anlamıyor yada beni başından savıyor. Anlamadım gitti... Enjektör memesi fikrini de söyledim neden denemezler anlamıyorum.

Sent from my MB860 using Tapatalk 2

_________________
<<<<<::::: iyi ki varsın CoLT :::::>>>>>


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 21 Tem 2014 23:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Tem 2013 17:50
Mesajlar: 4
İsim: Levent
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 MT (2009)
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: A+
Yaş: 31
Aracım Colt 1.3 2009 model yeni kasa manuel vitesli. Aracı 1 Temmuz 2013 te mühendis bir arkadaştan almıştım ve üzerinde landirenzo lpg vardı. 21000 km civarında takılmış faturada öyle görünüyor. Ben aldığımda araç 31500 km'deydi, bugün itibariyle 56775 km'de. Aldığımdan beri gaz sistemi ile yaptırdığım tek şey 46000 km'de gaz filtresi değişimi, gaz ayarı, gaz kaçak kontrolü, hata tarama yani gaz ayarı kısaca. 50 TL ye hallettiğim bir işlem. Hiç bir şekilde arıza lambası yanmadı ve ciddi bir sorun çıkmadı. Tek sıkıntı kötü istasyonlardan gaz alındığında arada bir tekleme sorunu. Öğretmenlik görevim gereği hafta sonları İnegöl den Kocayayla geçidini aşarak Domaniç e gidiyorum, çekiş problemi hissetmedim. Belki bilenler vardır İnegöl den 200m rakımdan başlayıp 1500 m rakıma kadar çıkılır ve bol virajlı, yokuşlu bir yoldur. Kışın oldukça soğuk ve karlı olur bu dağ yolu.Aracı kışın sabah -12 C de çalıştırdığım oldu şeytan kulağına kurşun, nazar değmesin. Gaz taktırmayı düşünen arkadaşlara fikir oluşturur umarım...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Tem 2014 21:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 06 May 2010 12:47
Mesajlar: 4142
Şehir: İzmi®
İsim: Ali Akde
Araç: 2005 1.5 Instyle AMT
Meslek: Muhasebe Elemanı
Kan grubu: A +
Yaş: 27
Levent hocam;
Ben şunu merak ediyorum. O dağı tırmanırken hangi devirde kullanıyorsunuz aracı?

_________________
2005 İnstyle AMT AllShift
Landirenzo Omegas Evo (22000 km)
8,5Lt/100km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Eki 2014 23:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2012 14:04
Mesajlar: 305
İsim: Üzeyir
Araç: 2009 COLT 1.3 INVITE AMT
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
O[url][/url]

_________________
21022012
______________________
Dört mevsim: 195/50/15 Nokian LİNE (50.000 km'de takıldı)
LPG Kiti: WentGAS (25.000 km'de takıldı.)
Araç km: 50.000 km


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Ara 2014 12:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ara 2014 12:19
Mesajlar: 1
İsim: kaya
Araç: 2009 colt amt
Meslek: öğretmen
Yaş: 30
2009 yeni kasa colt amt aldım tüp konusunda kararsızım uzun km'lerde kullanıpta şikayet eden var mı. uyum konusunda sıkıntı var mı. yorumlarınızı bekliyorum..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Ara 2014 19:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 26 Eki 2010 11:55
Mesajlar: 81
İsim: öMER
Araç: COLT 1.3 invite AMT-2011
Meslek: akademiya
Kan grubu: Arh+
Yaş: 31
1,5 yıl önce adıyaman orijnili bir firmadan ki merkezi ve sahibi ve hala ustası olan kişiye 1800 tl vererek mükemmel işçilik ve müşteri ememnuniyeti ile MGS marka taktırdım. şimdi Rize de yaşıyorum. Performans ve ses te hiç sorun yok. ortalam 32 lt lpg ile şimdiye kadar maksimum 490 km yaptım ortalamam 450 km civarı. iyi yaptımmı evet çok iyi yaptım.
hala ışıklarda küheylan gibi fırlıyor, yokuşta rampada duman attırıyorum.düz yolda herkes gidiyor zaten.

N-Benim pg kitin en kalite elemanların toplamasıyla yapıldı. prins ayarında. Çok şükür sıkıntısı yok olsada değiştrme garantili.
Çok memnunum ama unutmayın İYİ LPG KİTİ YERİNE İYİ USTA arayın.
simit tank taktırdım. yerdende hiç değişiklik olmadı.
hayırlı olsun şimdiden

_________________
Real chemists never die ,they just reach at equilibrium


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2015 14:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Oca 2015 16:43
Mesajlar: 18
İsim: mehmet
Araç: yok ki
Meslek: öğrenen
Kan grubu: Ab +
Yaş: 30
arkadaşlar lpg markası çok fark ediyor mu?

konuştuğum bir yer aynı usta brc 1800 atiker 900 diyor.
ikisi de 9 ay taksit yapıyor.
Brc ile atiker arasında çok mu fark var?

mgs 1350 dediler.
hangisini taktırmak mantıklı?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2015 14:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2012 22:23
Mesajlar: 566
Şehir: Antalya
İsim: hakan
Araç: Hyundai i20 1.2 Elite Blue 2015
Meslek: Havayolu
Kan grubu: a+
Yaş: 41
pdrmyksl yazdı:
arkadaşlar lpg markası çok fark ediyor mu?

konuştuğum bir yer aynı usta brc 1800 atiker 900 diyor.
ikisi de 9 ay taksit yapıyor.
Brc ile atiker arasında çok mu fark var?

mgs 1350 dediler.
hangisini taktırmak mantıklı?


2 yılı aşkın bir süredir Atiker OBD II safefast kullanıyorum, çok memnunum. Diğer markaları hiç kullanmadım, bilemiyorum. Her 2 markayı da uzun süre kullanmış olup objektif bir değerlendirme yapabilecek olan var mıdır bilemiyorum ama büyük çoğunlukla herkes (problem yaşamıyorsa) kendi kitini tavsiye edecektir benim gibi. Kitin markasından çok montajı yapacak usta çok önemlidir. Usta iyi olduktan sonra LPG kitlerinin çoğu aynıdır kanaatimce.

_________________
Bir iyilik yaparsın, o senin görevin haline gelir.
"Hayır" diyebilen insanın samimiyetine güvenebilirsin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2015 15:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
Kit de fark ediyor, öncelikle kitteki enjektörlerin yakıt püskürtme süreleri aracın subaplarının açılıp kapanma sürelerinden kısa olmalı.
Ayrıca lpg beyni ile araç beyni haberleşmeli. yani aracın ecu'sundaki yakıt haritasını kullanabilmeli. mapping denilen olay.
Ayrıca kitin bu işlemleri düzgün bir şekilde yapması lazım.

Ben atiker'e nedense ısınamadım. Ayrıca colt atiker takılacak bir araba değil. daha kaliteli, isim yapmış firmalara yönelmekte fayda var.

Ben aracımı lpg'li olarak aldım.

Benden önceki sahibi 16bin km'de 2010 yılında brc my07 taktırmış. Taktığı yerin işçiliği güzel, aracımın orasında burasında lpg sebebiyle oluşan bir sıkıntı yok lakin araç arıza ışığı yakmış, bir türlü söndürememişler, internet ve çevresinden başka bir ustaya gidip kitin yazılımını yeniden yaptırmış. Ondan sonra bir daha yanmadı dedi. Ben aracı 2013 yılında 61bin km'de aldım, her 10bin km'de bir lpg filtre bakımlarını brc servislerinde yaptırmış. ben de bu şekilde devam ettim. şu anda araç 81bin km'de herhangi bir lpg sebebiyle kayda değer problemim yok.

Yakıt tüketiminde artış, motorda sıkıntı, performansta düşüş gibi şeyler yaşamadım.
MAP sensörü kirlendiği için biraz silkeleme vardı, onu da temizlettim, şu anda beni rahatsız eden bir şeyi yok...

Öte yandan hangi marka kit taktırırsanız taktırın, çeyrek depodan az benzin bulundurmayın, lpg tankını da sakın %80dan fazla doldurtmayın. Çünkü benim tankın şamandırası hep %100 doldurulduğu ve valf uyarısı dikkate alınmadığı için bozulmuş. bana eski sahibinden 180tl'lik şamandıra masrafı hediye kaldı...
Ayrıca motor yağı olarak 10w40 yerine 5w40 tercih ederseniz, kış aylarında lpg'ye geçmesi daha erken olacaktır.

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Şub 2015 15:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2012 22:23
Mesajlar: 566
Şehir: Antalya
İsim: hakan
Araç: Hyundai i20 1.2 Elite Blue 2015
Meslek: Havayolu
Kan grubu: a+
Yaş: 41
kaan20 yazdı:
Kit de fark ediyor, öncelikle kitteki enjektörlerin yakıt püskürtme süreleri aracın subaplarının açılıp kapanma sürelerinden kısa olmalı.
Ayrıca lpg beyni ile araç beyni haberleşmeli. yani aracın ecu'sundaki yakıt haritasını kullanabilmeli. mapping denilen olay.
Ayrıca kitin bu işlemleri düzgün bir şekilde yapması lazım.

Ben atiker'e nedense ısınamadım. Ayrıca colt atiker takılacak bir araba değil. daha kaliteli, isim yapmış firmalara yönelmekte fayda var.

Ben aracımı lpg'li olarak aldım.

Benden önceki sahibi 16bin km'de 2010 yılında brc my07 taktırmış. Taktığı yerin işçiliği güzel, aracımın orasında burasında lpg sebebiyle oluşan bir sıkıntı yok lakin araç arıza ışığı yakmış, bir türlü söndürememişler, internet ve çevresinden başka bir ustaya gidip kitin yazılımını yeniden yaptırmış. Ondan sonra bir daha yanmadı dedi. Ben aracı 2013 yılında 61bin km'de aldım, her 10bin km'de bir lpg filtre bakımlarını brc servislerinde yaptırmış. ben de bu şekilde devam ettim. şu anda araç 81bin km'de herhangi bir lpg sebebiyle kayda değer problemim yok.

Yakıt tüketiminde artış, motorda sıkıntı, performansta düşüş gibi şeyler yaşamadım.
MAP sensörü kirlendiği için biraz silkeleme vardı, onu da temizlettim, şu anda beni rahatsız eden bir şeyi yok...

Öte yandan hangi marka kit taktırırsanız taktırın, çeyrek depodan az benzin bulundurmayın, lpg tankını da sakın %80dan fazla doldurtmayın. Çünkü benim tankın şamandırası hep %100 doldurulduğu ve valf uyarısı dikkate alınmadığı için bozulmuş. bana eski sahibinden 180tl'lik şamandıra masrafı hediye kaldı...
Ayrıca motor yağı olarak 10w40 yerine 5w40 tercih ederseniz, kış aylarında lpg'ye geçmesi daha erken olacaktır.


Kit de farkediyor kısmında yazdıklarınızın hepsini yeni nesil kitler yapıyor zaten. Artık kitler eskisi gibi karadüzen değil şükür ki. Bilgisayara bağlayıp her türlü ayar yapılabiliyor. İlk yorumumda yazdığım gibi hepimiz -sorun yaşamıyorsak- kendi kullandığımız kiti tavsiye edebiliriz. Şahsen ben de Atiker'den son derece memnunum ve hiç sorun yaşamadım. LPG kitlerinin arasında aman aman bir teknoloji farkı yok bence (enjektör yağlama sistemli olanlar hariç). Bir kitin sağlayıp da diğerinin sağlayamadığı ne olabilir diye düşünüp araştırıp ekonomik olan Atiker OBD II yi taktırmıştım zamanında. Aradaki fiyat farkı markadan ve LPG beyni, enjektörler, hortumlar vb gibi parçaların kalitesinden kaynaklanıyor. Ayrıca buna rağmen pahalı olanın, ucuz olana oranla daha kaliteli bileşenlerden oluştuğu da kesin olarak söylenemez elbette.
Son paragrafta yazdığınız tüm kullanım tavsiyelerinize tamamen katılıyorum.

LPG kiti taktıracak arkadaşlara tavsiyem: Kötü ustanın elinden çıkmış en pahalı kit gün yüzü, iyi ustanın elinden çıkmış en ucuz kit sanayi göstermez size.

_________________
Bir iyilik yaparsın, o senin görevin haline gelir.
"Hayır" diyebilen insanın samimiyetine güvenebilirsin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 10 Mar 2015 16:05 
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Eki 2010 13:30
Mesajlar: 1531
İsim: 1
Araç: 1
Meslek: 1
Kan grubu: 1
Yaş: 1
Landi Renzo'yu 3 yıldır kullanıyorum ve tavsiye ederim ama mutlaka yetkili serviste takılmalı. 10 bin bakımları yapılmalı.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 941 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 48  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 31 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye