Zaman: 14 Kas 2018 06:44

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 49 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 03:03 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
arkadaşlar suyun elementleri H20 malum. suyu elektroliz ile ayıran ve açığa çıkan Hasan2 yi yanma odasına gönderip oradaki yanmaya destek yapan bir cihazı test aşamasındayım. ilk izlenimler;
1- performans artışı kesin diyebilirim. ustamda ben de aynı fikirdeyiz ustam kesin diyor
2- tasarruf; bugün aslında dün (06 ocak) çok sağlıklı olmasa da var "gibi" ;
daha önce fulleyip dönüşte 141 km sonra tekrar fulledim 53 TL ödedim. bugün ise aynı yerden (bozüyük sarar AVM petrol ofisinden) fulleyip dönüşte 141.kmde ki PO dan değil 1sonraki istasyondan yani 156 km.sonra TOTALden fulledim 44TL verdim. yani 141km.=53TL ve 156km 44TL. gibi bir fark oluştu. litreleri hatırlamıyorum ama 2 ölçüm arasında son ölçümde 1kuruşluk indirim var. ayrıca 15km hemen hemen iniş sayılır. bu durumlar tasarrufun sadece şeklen olabileceğini gösteriyor. ancak iniş te olsa az-çok yakmıştır 15 km.de yani daha fazla km. daha az fiyat tespitini bozamaz ancak tasarruf oranını düşürür. rakamlara göre tasarruf oranı%25(hesabı mat.çı enişteme yaptırdım. sonuç beni bağlamaz.)
tasarruf oranı lehine bir durum da ilk ölçümde normal yol şartlarında 90-130 km arası gittim bu sefer kar yağışı nedeniyle 60-80 ortalama ile dönüş yaptım yani 156 kmnin 75 kmsi düşük hızda gerçekleşti. sanırım yakıtı arttıran bir durumdur.
değişkenleri cihaz aleyhine uygularsak %20 tasarruf %5 performans oldu diyebilirim. bu hidro cihazlardan çeşitli var ama ben 2 tane biliyorum biri hydrotürk diğeri benim test ettiğim cyberenerji. hydrotürk bursadaki Ferhat ustamın arkadaşları olup 3 ay önce takalım memnun kalırsanız ödeyin diyorlardı daha sonra ödeyin memnun kalmazsanız paranızı geri verelim demeye başladılar. benim taktığım cihaz bilecikteki ustamın kayınçosuna takıldı fakat elektrik girişi yandığı için ürünü iade edecekti ustam bayilik düşündüğü için beni de bildiğinden :) benim araçta da deneyelim dedi. memnun kalırsam parayı (750 TL) kayınçoya ben verecem. bugün itibariyle memnun olmaya başladım. ürün 700 km sonra ideal değerlere ulaşıyormuş bende 1 haftadır takılı. hatta yukarıdaki ilk değerler araca montenin ertesi günü değerleri ama ben onu benzin değerleri olarak kabul ediyorum. yaklaşık 200 km sonra 700km ye ulaşmış olacağım. liky moly (mos2)katkısında da 700km sonra tam etki gösterir diyorlardı neden 700 km. bilen söylesin (tabii temelde yakıt map değerlerinin güncellenmesi olabilir). neyse ilgili link;
http://www.cyberenerji.com/?SyfNmb=1&pt=Anasayfa
komisyon almıyorum, kesin bir kanaat oluşmadı ilk izlenimlerim olup araçta ilerleyen süreçte ne olur bilmiyorum; eko66 da ilk hafta iyi idi ama sonradan bir fark hissetmedim diyen arkadaşlarım oldu. bu nedenle biraz daha denemeye devam... nasılsa siz bedavaya beni bekleyeceksiniz, bende bedavaya cihazı kullanmaya devam edeceğim :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 03:29 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
yeri gelmişken 1,5 yıllıkPrins tecrübemi burada paylaşmak isterim ama sonda söyleneceği başta söyleyeyim; kesinlikle prins takmayın. içinize sinen en ucuz LPGyi takın geçin; ustanız iyi olsun servis ağı bol olsun yeter! bu lafın benzerini Volvo özel servis ustası prins takma VİKARS tak demişti ben de neden deyince hepsi aynı niye fazla para vereceksin ki demişti ah kafam ah! kısa anlatayım gece 2den sonra gitmiyor; VS.2 yani altın(golden serisi diyelim) parası ödeyip taktırdım.önce ayarlarda turboyu işaretlememişler daha sonrada eskişehire git gel neyse geçen ay söktüm lpgyi bi de ne göreyim kafa beyin tabir edilen regülatörde silverline (gümüş) yazıyor nete baktım vs2 altın modelinde kafa siyah(yani turbo uyumlu) ben deki ise klasik metalik. hemen tekrar 4.kez prinse yazı ve şikayetvar.coma yazdım ertesi gün döndüler haklısınız size mutlaka siyah olmalıydı dediler. bazan müşteri ile anlaşılıyor maliyet düşürmek için ucuz isteniyor vs. dedi. ama Allahtan araç turbolu neyse geçen hafta siyah kafa geldi ama inanın benim onlara iade ettiğim kafa daha temiz çiziksiz. bana verilen ki ankarada sinanbey bölge sorumlusu olarak muhatabım oldu eskişehirdeki montajcı aşkınLPGyi muhatap almadım artık. ürünü gönderdik al dedi ama o da kullanılmış vida yerlerinde çok çok bariz tornavida çizikleri (1cm civarında 2-3 tane) ve kafanın ortasındaki vida da haifi pas tutmuş olarak verdiler. üstelemedim sadece fotosunu çektim aldım. lpg kiti öylece duruyor. (isteyen olursa konuşuruz) bu hidrojen cihazı yetkilisi lpg de tasarruf %10 oluyor cihazı takanlar zaten lpg yi söküyor dediğinden üstelemedim. 3500TL verdim kolide dursun diye! gitgel bin TL masraf etmişimdir. hatta sökerken amacım okay ustamın bayisi olduğu gasitaly takmaktı o sayede farkettim kafanın altın değil gümüş olduğunu. sonuç; takdir sizin 3500TL. artı yol masrafları ve başkaca masraflar;lambda sensörleri vs. değiştirdik.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


En son av.ilhami tarafından 07 Oca 2015 03:48 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 03:40 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
hidro enerjiden prinse oradan da TÜVe gelelim; lpgyi söktükten sonra muayeneye gittim.herşey sökülü simit depo yerinde kalmış. ama motora giden borular falan yok sökük. muayenede adam denen af buyrun hıyarto ağır kusur olarak ruhsata işlenmeyen lpg yazmaz mı zaten asık suratlı, 40 yıılık avukatım hayatımda öyle mahkeme duvarı görmedim (bu cümleyi tüv yetkilisine telefonda da dedim) neyse. dedim nerde lpg herşeyi sökük. dedi; beyin kaputun altında! göster dedim. başladı kaputun altında beyin(!) aramaya lpg ecusunun yerini gösterdim bak buradaydı yok sökülü dedim o değil hani yuvarlak "şey" varya dedi. adam teknik eleman güya ama bana regülatör ama halk arasında kafa denir diyemedi. arka koltuktaki koliden kafayı çıkardım bunu mu diyorsun dedim evet o dedi. bu takılı değil ki dedim o da aracın üstünde olmayacak dedi. aracın üstü demek benim bildiğim vidalı montajlı şeylere denir. somurtarak muhataplıktan kaçındı bende önce tüv. daha sonraki günlerde de şikayetvar.coma yazdım... aradılar. durumu aynen aktardım. amacım sökülmüş gibi göstermek olsa koliyi niye arabada tutayım eve bırakır gelirdim vs. dedim. sonuç bugün yarın tekrar gideceğim bakalım nolcak! bu arada benim bildiğim kontrolde sadece kayıtlardaki eksikliklere bakıyorlar. başka şeye bakarlar mı. geçen kar yağışında sol sinyali kırdım ama ampul sağlam. bilen cevaplasın bi zahmet
vesselam

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 11:34 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
http://www.arac.muayenesi.com/muayene-l ... -2010.html

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 11:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
sıkıntılı bir durum ne desek boş yaşayan bilir.

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 11:59 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
en iyi tecrübe başkasının yaşadığı tecrübedir. o yüzden siz yaşamamaya çalışın diye yazdım. hem yazdım hem oynadım :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 12:19 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
abi bizde geçen sene volvo ya lpg taktırdık arkadaşım audi 3,0 qq ya atiker taktırmıştı hemde çok memnundu allah var bede carismada 3 senedir atiker kullanıyorum beni üzen bir durum olmadı.bizde yaşadığımız tecrübeye dayanarak 1500 tl atiker taktırdık.lpg yüzünden sandığımız arıza sonucu lpg yi söktürme noktasına geldikki o arada o2 sensörü nün bozulduğunu çözdük.şükür şu anda hiç sorun hatta amcam lpg de daha iyi gidiyor bile diyor.şimdi benim araştırmalarım sonucu edindiğim bilgiye göre keihin enjektörün 1.2 ms bizim araçlarlarımız için boşuna masraf.ama enj kalitesi çok iyi miş orası pek beni ilgilendirmiyor.piyasanın en kötü enj bile 50.000 km yapar oda 100 tl.fakat araç 300bg üstü ise piyasa enj bu aracı besleyemiyor ozaman keihin enj e ihtiyaç oluyor.yakıt tüketimi bakımından da aman aman bir tasarruf yok hepsi nerdeyse aynı.atiker taktır rahata kavuş................


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 12:33 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
zaten lpg sistemlerinde tasarruf aynı sadece performans ve sorunsuzluk, yaz/kış farkı var. prins merkeze yazılarımda hep dedim lpg de sıkıntı olmayabilir ama bana sorunu net olarak belirtin sensör vs. parçayı ben değiştireyim. lambdaların ikisini de değiştirdim. zaten turbosuz kafa takmışlar turbo yerine bu ayıp yeter.
sanırım lpg taktırmayacağım. en azından zengin karşım hatasını bulana kadar. hala aynı hata var ama uzun km.de ortaya çıkıyor lpg de daha çabuk. ankara da Ahmet usta diye prins vovlvo anlayan lpg benzin ayarlarını da bozmuştur uzun süre benzinde kullan da gel demişti.
http://forum.donanimhaber.com/m_1365039 ... #100707193
linkde ve önceki sayfalarında sorunlarım yazılı

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 12:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
aracın beynini ve boğaz kelebeğinin ( sanırım etm deniyor ) güncellemesinide yetkili serviste mutlaka yaptır.karışım hatasıda aracın lpg ayarının düzgün olmamasından kaynaklanıyor ltft stft değerleri bozuluyor eğer benzinle kullanacaksan aracın beynini sıfırlamak gerekir mitsuda kutup başı sökülür 15-20 dk sonra takılırsa sıfırlanır volvoda öyledir muhtemelen sonra benzinde 200-300 km sür obd2 cihazıyla ltft değerini gözlemle -1- 0 1 gibi olması gerekir eğer öyle değilse sorun araçtadır.bu değerler arasında ise lpg kitindeymiştir.
viewtopic.php?f=48&t=8975


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 12:51 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
yuvarlak hesaplamalara göre hidro cihaz "tahmini" değerler; (benzin 4,30- lpg 2,30 TL varsayılmıştır)
benzinli hidro tüketim; km.de 258 kuruş
sade lpg de; 230 kuruş
hidro lpg de;207kuruş (satıcı lpg de %10 tasarruf dedi,sitelerinde %10-20 yazıyor)
HPG: 10bin kmde (1yıllık ortalama km) 500TL tasarruflu LPGye göre. cihaz fiyatı 750 TL. yani 1,5 yılda amorti yada 15bin kmde amorti ediyor. tabii lpg sıkıntılarıyla uğraşmak da cabası.
ciyber sitesinde tasarruf oranlarına bakınca asgari tasarruf oranlarına itibar edilmesi gerektiği sonucuna vardım;
LPG tasarruf %10-20 ama 10 oluyor(satıcının beyanına göre)
benzin %20-30 ama 20 oluyor(şimdiki sonuca göre)
dizel %30-40 ama 30 oluyor.
yukarıdaki oranlar aynı yakıt türü içinde uygulamalara/araç modellerine göre değişim gösteriyor. sitede belirtmişler yani benzinli olup %10 da olabilir %25 de olabilir vs.
motor eski model oldukça tasarrufun artacağını eski model motorlardaki yanma odası ile yeni motorlardaki yanma odasının farklı olduğunu gerekçe olarak göstermişler. benim araç15 yıllık (85bin kmde; orijinal)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 12:57 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
cihan841 yazdı:
aracın beynini ve boğaz kelebeğinin ( sanırım etm deniyor ) güncellemesinide yetkili serviste mutlaka yaptır.karışım hatasıda aracın lpg ayarının düzgün olmamasından kaynaklanıyor ltft stft değerleri bozuluyor eğer benzinle kullanacaksan aracın beynini sıfırlamak gerekir mitsuda kutup başı sökülür 15-20 dk sonra takılırsa sıfırlanır volvoda öyledir muhtemelen sonra benzinde 200-300 km sür obd2 cihazıyla ltft değerini gözlemle -1- 0 1 gibi olması gerekir eğer öyle değilse sorun araçtadır.bu değerler arasında ise lpg kitindeymiştir.
viewtopic.php?f=48&t=8975

somut bir öneri bakalım nolcak. geçen bursada yetkili volvoya söyledim ama hazret ecuya bağlantıda sorun yaşamış nedense!!!!!! (dediği; daha önceden orijinal Volvo-vida- dışında araca bağlanılmış olması. yersen; adamlar volvonun fabrika çıkış lpg olduğunu hatta prins kullandığını bile bilmiyorlar hayrettt!!!)
evet ETM deniyor; eletronik gaz kelebeği (Electronic Torttle...)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 07 Oca 2015 12:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
bu hydro sisteminde lpg gibi ecu elektronik ünitesi varmı ? yani ürettiği yakıtı motora ne zaman vereceği biliyormu ?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2015 16:49 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ecu yok sadece tepkime için elektrikli ve amperi motor büyüklüğüne göre ayarlayan elektrik sistemi var o kadar.
bu arada 3. firma olan" hidro enerji" firmasıylada görüştüm diğerlerinden %50 pahalı ama sebebini şöyle sıraladı;
1- suyu elentlerine ayıranelektrik veren çubuklar (anot katot,artı eksi) tepkimeye girmez avrupadan ithal,diğerleri zamanla tepkime sonucu yıpranıyor yıpranan parçacıklar sistemde kalıyor
2- sadece bizde hidrojen ayrılıp motora veriliyor,oksijen dışarı atılıyor. oksijen de motora girerse yüksek yanma nedeniyle motor içinde oluşmuş olan film tabakası eriyip zarar verebilir, ayrıca korazyona sebep olabilir; H ve O tekrar birleşir su oluşur.
3- ampermetrelerimiz sabit akım sağlar dalgalanma yapmaz böylece elektrik sistemi arızalanmaz ayrıca oluşan ve motora giden hidrojen miktarı da buna bağlı olarak sabit kalır böylece sabit değerlere göre araç ECUsu da standart olarak enjektörleri sabit püskürtme yaptırır. zengin fakir karışım sorunları vs. yakıt mapi değişip durmaz.
bu dedikleri bana mantıklı geldi ama pahalı da geldi :) cihazın montesi kolay olduğu için aracı satsanızda sistem sizde kalacağı için uzun vadede iyi olur ama aracınızı 1-2 yıl içnde satan biri iseniz tyukarıdaki olumsuzluklar oluşmadan satmış olursunuz. ancak neticede 1-2yıl içinde ne olur bilemem. ben bu sadece hidrojeni motora gönderen sistemi alabilirim. şuan kullandığım ürün bahsettiğim gibi daha önceki kullanıcıda sigorta yakmıştı geçende ampermetre göstergesi cihaz çalıştığı halde göstermiyordu. özellikle amper dalgalanmaları da oluyor.bazen sfır görünüyor ilkm başta daha sonra dengeye geliyor. benim motor için 04 olması gerekirken geçen uzun yolda 1.9-2.0 arasında gidip gelme yapıyordu. ilk başta belki 00 ekran olabilir ama 2.0açıkması çok geniş bir aralık ama performans güzelleşiyor 0 ayrı değer yükseldikçe hidrojen üretimi artıp sonucunda da cihazdaki su daha çabuk bitiyor. ben bin km. yaptım sayılır ama 1,5litrelik bidon hala bitmedi yarısında.
son durum bundan ibaret. cihazımın firmasını arayıp bu dalgalanmayı soracağım.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 13 Oca 2015 18:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2012 22:23
Mesajlar: 566
Şehir: Antalya
İsim: hakan
Araç: Hyundai i20 1.2 Elite Blue 2015
Meslek: Havayolu
Kan grubu: a+
Yaş: 41
Firma bu mu üstat?
http://www.hidrojenenerji.com/ana-sayfa/

_________________
Bir iyilik yaparsın, o senin görevin haline gelir.
"Hayır" diyebilen insanın samimiyetine güvenebilirsin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 14 Oca 2015 09:59 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
hakanov07 yazdı:

evet pahalı ama iddialı firma bu. ben yetkili mustafa bey ile görüştüm baya bi muhabbet ettim. sitede iletişim bilgileri var selamımla fiyatta kolaylık yapabilir belki. mümkünse MCT ifadesi olsa forum için iyi olur.
bu arada firmanın sitesi gerçekten kötü. kendisine de söyledim. yeni site çalışmaları bitmek üzereymiş.
araçtaki cihaz olan cyber enerji ile konuştum. yetkili burak bey amper değerlerinin aracımda 4.0 olması gerektiğini 0,1-0,5 gibi miliamper seviyesindeki akım değişiminin oluşan gaz basıncına bağlı olduğunu söyledi.
yanma odasına giden oksijen oranının 1/3 (sanırım 2 H, 1 oksiejn) olduğunu bununda önemsiz değer olduğunu söyledi. ancak performans/tasarruf arttırmak için akımı yüksek tutulursa o zaman oksijen fazlalığı nedeniyle fakir karşım gibi görünüp enjektörlerin fazla yakıt gönderebileceğini söyledi.
dün akşam ayar düğmesi daha önceki 4.çizgi konumunda olmasına rağmen (gösterge 0,4 civarında idi) 6.0-7,0 civarında oldu. bu durum eğer basınca bağlı ise muhetemelen ya motorun istediği ayara çıkmıştır ya da bagajdan motora kadar 4m.boru dışarıda,aynen lpg tankından motora giden boru gibi ince boru var. boru soğukta donup motora girmeyi engellemiş olabilir. zira motor kapatınca boruda kalan H ve O tekrar su damlacıklarına dönüşüyor.tabi bu durumda yüksek basınç amperi yükseltmeyip düşürmesi gerekirdi belki bilemiyorum. ya da soğukta dafa fazla vakuum gerekmiş ve amper seviyesini arttırmış olabilir.
benim meslek neydi :kır:

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 14 Oca 2015 23:06 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
http://www.youtube.com/watch?v=lu-2vH33PMQ
linkde aynı sistem var. tassruf cihazısistemde kullanılan katalizör tozunu merak ediyordum sanırım soda imiş. cihazı satanlar 60 TLye satıyorlar ve 30bin km. kullanıldığını-parça parça katılıyor- söylemişlerdi. eğer soda ise herhalde 6 TLye hal olur. sistemi gören mühendislerimiz parçaların piyasa ismini ve nerelerde satıldığını söylerse sanırım kendimiz bile yaparız.
http://www.youtube.com/watch?v=QwNRrbxM_rY
http://www.youtube.com/watch?v=ajuz26Ll9YE
http://www.youtube.com/watch?v=70lLlFs45OA (potasyum hidroksit; katalizör olarak tavsiye ediliyor)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2015 00:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
dış kısımda ilki pleksi ikincisi tahtafiber kullanmış iç kısımda sızdırmazlık için oring kullanmış metal olarak alüminyum kullanmış sanırım boyle birşeyi kombiye. Uygula köşeyi dön derim :-)

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2015 01:24 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
nasıl yapcam parçaları nerden alcam; sen yap köşeyi dön, bana bedava ver yeter :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2015 13:31 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
sorun cihazda değil yanlış malzeme ve ayarda oldu. sonuçta benim ayarım kaçtı. montajı yapan ne benim aracı (TURBO-VOLVO)biliyordu ne de prins tecrübesİ varmış, montajsonrası ilk ayArda bile turboyu işaretlememişler ,kafa regülatör turbosuz silver kafa. böyle olunca da sonuç böyle oluyor. ilk çıkış hatalı olunca da sonradan toparlayamadılar. çizginin sonuda hatalı oldu. aynı nakarat: DOĞRU USTA ÖNEMLİ.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: KİM TAKAR LPG'Yİ!!!
MesajGönderilme zamanı: 18 Oca 2015 00:42 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5074
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
dün 97.7 km de 8.75 litre yaktım. evvelce141km.12.35litre ilk montaj değeri. 8.09litre yani tüketim artmış sonraki
kısaca
ilk ölçüm: 8.75
2.ölçüm :6.5litre
3.ölçüm:8.79 (8.96 cıktı: oto yakıt hesaplama android programında)
en tasarruflu 2. ölçümdeki etken faktörler; 16 km daha sonra alındı başka marka tabancasıyla doldu(tık sesi) daha aşağıda kalan bir istasyon ama rakamsal olarak bile daha az TL. ödendi aynı birim fiyatta. en ilgincide araç hiç 5.vitese çıkmadı kar yağışı nedeniyle. 2 teori var bu durumda
1) düşük hız-vites te daha faydalı hidrojen
2) hidroenerji mustafa beyin iddiası; yakıt ateşleme sistemi kendini hidrojenve oksijen ile temizleyene kadar yakıt tasarrufu iyidir ama sistem temizlendikten sonra 1 ay içinde tasarruf oranı düşer demişti diğer sistemler için. hatta, ucuz sistemden ben de vereyim istersen ama uzun vadede zarar edersin diye iddialı konuşmuştu
bence her iki durumda geçerli ancak benim sistemler az-çok temiz olduğunda iddialıyım; carbon clean ve bor yakıt-sistem temzileyicilerini cihazı takmadan önce bol bol kullandım.
cihazı sökeceğiz ve gerçek sahibi üzerinden değişim yapacağız; elektrik sorunu olduğundan. bu durumda ben boşta kalacağım. muhtemelen yanma odasına oksijensiz sadece hidrojen gönderen pahalı sistemi takacağım. zira amper oynaklığı fazla buna bağlı elektrik ve yanma odasına giden oksijen değerleri de değişken olup yakıt mapini etkiliyecektir. mustafa bey oksijensiz olmasının ve amper değerinin sabitliği konusunda çok iddialı ve aksi durumda motor vs. arızalar konusunda da cihazı almış ve müşteri olmayacağım düşüncesiyle samimşi bilgi verdiği kanaatindeyim. önümüzdeki hafta muhtemelen montajı yaptırırım. o zaman da değerlere bakarız.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


En son av.ilhami tarafından 18 Oca 2015 16:48 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 49 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye