Zaman: 27 Nis 2024 09:46

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 168 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 23 Ağu 2013 11:41 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
ergunp yazdı:
Ayrıca Uludağ da evo kit 1900 tl :-)
Ben İzmir olgundan 1600 fiyat aldım


Aynen öyle kardeşim, biraz da oyüzden Prinslendim ya :D

hidden_place yazdı:
Baktım bir araçta plus var çalıştırın içeriden dinleyeceğim dedim. Çalıştırdılar baktım ses yok.Bana plus ların 8500 devire kadar çıkabildiğini evo nun ise 4500 devir olduğu ayrıca; tıkanma yada bozulma durumunda evo nun enjektörleri tek parçaymış ve tamamı değişiyormuş. Plus un Enjektörleri Bosh ve tek tek değişebildiğini söyleyince tamam dedim.


Dostum evvela hayırlı olsun...Omegas plus için içeriye ses neredeyse gelmiyor ama dışarıda biri için tıkır şıkır ses duymak mümkün...Rahatsız edici mi; elbette ki hayır :)

Şu kitler arası devirlenme farkı cümlesi nedense bana komik geldi (sözüm Ustaya tabi)...en "dandik" atiker bile 7000 devirlere canavar gibi çıkıyorken EVO ile bunu başaramayan LANdi Renzonun Omegası da takılmaz :) Bıraksınlar bu işleri :)

Landi Renzo hiçbir zaman BOSCH enjektör kullanmadı...BOSCH olarak kullandığı şey MAP sensörüydü ve sanırım son versiyonlar da onu da kullanmıyor...

Avrupanın en çok tercih edilen kiti ile sorunsuz sürüşler dilerim...İçiniz rahat olsun...

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 25 Ağu 2013 01:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Mar 2010 19:14
Mesajlar: 75
Şehir: Adana
İsim: ahmet
Araç: 2011 Colt Elegance AMT Siyah
Meslek: TKGM
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 31
kaan20 yazdı:
İzmir otogar karşısındaki PO'dan depoyu (22,8lt)fullemiştim, 50km kadar şehir içi kullandım o kadar geri kalan otoban ve ben otobanda inişler hariç genelde 3bin devrin altında 100-110 arasında gidiyorum. PO'dan aldığımla 200km sonra ışık yandı. fakir karışım oldu sanırım, po ile genelde tek başıma idim, 8,3lt ortalama çıktı; 275km'de 22,8lt gaz bitti. Tekrar shell aldım, 50km kadar shell'e gittim park ettim, ertesi sabah sönmüştü. sönmese izmir merkeze gidip aracı özel servise sokacaktım. aldığım gazla izmir ilçelerinde gezdim, 5kişi ve seri(genelde 3bin devri geçmeden, arada geçtim) kullandım, klima hep açıktı, fullediğimde 17,6lt 225km (7,8lt ortalama çıktı), ayrıca yol bilgisayarı küçük hatalarla lpg'yi dogru ölçüyor, ölçtüğüm değerleri dogruluyor. vakit derdim yoktu, memlekete dönerken 90la cc ile klima açık geldim. şehir merkezlerinde biraz hızlı kalkıp trafikten sıyrıldım(saçma sapan insanlar, sol şeritte tırlar filan iyice sinirlendirmişti), birkaç yerde de bastım ama genelde 90la gittim. 175km için yol bilgisayarı 6,2lt ortalama verdi. şehir merkezlerinde normal kullanım, aralarda basmasam 6'nın altına inebilirdi.


sarfiyatı sizin gibi hesaplamaya çalışıyordum.Servisten benzin gibi değil (fulle belli bir mesafe git tekrar fulle sarfiyata bak)gaz hesabı öyle yanlış çıkar dediler.Tamamen bittikten sonra fulle ne kadar aldığına bak.Bitene kadar bekle gaz bitip benzine geçtiğinde ne kadar mesafe gittiysen hesapla şeklinde dediler.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 25 Ağu 2013 01:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Mar 2010 19:14
Mesajlar: 75
Şehir: Adana
İsim: ahmet
Araç: 2011 Colt Elegance AMT Siyah
Meslek: TKGM
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 31
bacey yazdı:
ergunp yazdı:
Ayrıca Uludağ da evo kit 1900 tl :-)
Ben İzmir olgundan 1600 fiyat aldım


Aynen öyle kardeşim, biraz da oyüzden Prinslendim ya :D

hidden_place yazdı:
Baktım bir araçta plus var çalıştırın içeriden dinleyeceğim dedim. Çalıştırdılar baktım ses yok.Bana plus ların 8500 devire kadar çıkabildiğini evo nun ise 4500 devir olduğu ayrıca; tıkanma yada bozulma durumunda evo nun enjektörleri tek parçaymış ve tamamı değişiyormuş. Plus un Enjektörleri Bosh ve tek tek değişebildiğini söyleyince tamam dedim.


Dostum evvela hayırlı olsun...Omegas plus için içeriye ses neredeyse gelmiyor ama dışarıda biri için tıkır şıkır ses duymak mümkün...Rahatsız edici mi; elbette ki hayır :)

Şu kitler arası devirlenme farkı cümlesi nedense bana komik geldi (sözüm Ustaya tabi)...en "dandik" atiker bile 7000 devirlere canavar gibi çıkıyorken EVO ile bunu başaramayan LANdi Renzonun Omegası da takılmaz :) Bıraksınlar bu işleri :)

Landi Renzo hiçbir zaman BOSCH enjektör kullanmadı...BOSCH olarak kullandığı şey MAP sensörüydü ve sanırım son versiyonlar da onu da kullanmıyor...

Avrupanın en çok tercih edilen kiti ile sorunsuz sürüşler dilerim...İçiniz rahat olsun...


Teşekkürler.Evet enjektörleri Bosh değil yanlış yazdım.Aslında çok karışık bir iş.Şunun surası iyi bunun burası diyince hiçbir Lpg kitini alamıyoz.Genelde Landirenzo kullanılıyor forumda dayım Vectra sına taktırmış ve memnun tamam dedim.DH BRC ciler Landirenzo ya b.k atıyor Landirenzo BRC ye başka yerde başka markalar var.Birinin enjektörü iyi fiyatı uçuk.Birinin fiyatı uygun servis ağı geniş kalitesiz.Bakalım şimdilik önemli bir sorunum olmadı.Çok fazla içime sinmedi ama memnunum.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 25 Ağu 2013 07:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
DH da LPG yetkili servisine sorum ve cevabı.
Yorumlarınızı bekliyorum; )

Ben eski bir Stilo kullanıcısı ve Candan mühendisliğin müşterilerinden biriyim. Eski aracımın tüm LPG bakımlarını Candan mühedislikte yaptırdım ve hizmetten çok memnumdum. tavsiyem üstüne birkaç arkadaşım burada araçlarına LPG taktırdı. Hepsi de çok memnun. birkaçının Stilo su vardı, birde Megane2 ye lpg takıldı. LPG düşünen arkadaşlara servis olarak tavsiye ederim.... Şimdi gelelim asıl konuya Yeni aracım 2011 Lancer sportback 1.6 117 hp Euro5 motora sahip, supap ve subap kapağı mağnezyum alaşımlı. LPG nin yüksek ateşte yanmasından kaynaklı sübaplarda araçta birçok soruna neden olduğunu öğrendim araştırmalarımda. Bu konuda 1. kişi olarak sizden de bilgi almak istiyorum. ekonomi yapacağım derken sanayi kapılarında sürünerek sinir hastası olmak istemiyorum :) yetkili servisler de bu motorlara LPG yi kesinlikle önermiyor. birkaç servisle konuştum. Birde benzinli tüketim değerlerimi paylaşmak istiyorum Sakin ve klimalı kullanımda çekmeköy-ümraniye arasındaki 15km lik yolun 100 kmde 5.8-6.0 lt ortlama ile geliyorum. tepeüstünü bilirsiniz her sabah trafik vardır. nevzat demir tesislerinin ve küçüksu dönüşünde genelde trafikte kalıyorum. uzun yolda ise yine sakim kullanımda (90-100 km/h) 5.1-5.3 lt arası ortalama tüketim oluyor. kısacası KM de 24krş-29krş arası bir tüketimim var. yılda 10bin-13bin km arası yol yaparım gibi görünüyor. bu durumda LPG taktırmak mantıklı olurmu? hem lpg ekonomisi hemde motorda olabilecek sorunları beraber değerlendirirseniz sevinirim. birde süpap değiştirmek zorunda kalan müşteriniz oldu mu? Çelik sübap ile değişim kaça mal olur? 


Gelelim sorularınızın cevabına; - yeni nesil (euro v motor) araçlar alaşımlı supap teknolojisine sahip yani ısıya daha duyarlı supaplar kullanılmış.Bu şu anlama gelir motor içi ısısının artmaması gerekir aksi halde ilerleyen km lerde supaplarda deformasyon oluşur ve bir süre sonra araçta çekiş düşmesi vs sorunlarla beraber supap değişimine kadar gider.. - Motor içi ısısı neden artar ; araca takılan otogaz kiti araçtaki supap hızına cevap veremez ise ( ecu ve enjektör yavaş kalırsa) veya ayarlarında ,meme çapında vs bir uygunsuz durum varsa ısı yükselir ve arıza ışıgı yanar . Araç sahibi ışık yanmasını önemsemeksizin km lerce yoluna devam eder ise bahsettiğim sorunlar ortaya çıkabilir.Olayın çok kısa teknik izahı bu. Bu açıklamayı web sitemizdende www.candanotogaz.com okuyabilirsiniz. -Bu açıdan yeni nesil araçlarda bu mantıga cevap verebilecek ürünlerin başında lovato OBDII akıllı kit gelmekte . -İlk yapılması gereken doğru ürünü seçimekte ve ustalıkta .bu konulara dikkat edildikten sonra sorun yaşama ihtimaliniz çok azalıyor en azından bizim montaj yaptığımız ve 300 bin km yi deviren accent bluu, fort focus, nissan qaskaı ,cruız vs araçlarımızda herehangi bir sorun yok. Bu yüzden supap fiyatı konusuna girmeyeceğim. -Araca takmaya değermi değmezmi sorusunda mantık şöyle işler ; eğer aylık benzin tüketimi 200-250 tl ve üzerinde ise takmaya değer altında ise değmez. Sizin km de ne yaktığınızın bi önemi yok çünkü totalde tasarruf oranı değişmez ortalama %40 . 

tapatalk by note 2


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2013 00:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
düz mantık. Şu yılda şu kadar km altına lpg önerilmez. çok yanlış bir hareket ve kızıyorum, ne yani az km yapan adam enayi mi de pompayı münasip yerine taktıracak. ben yılda 5bin km yapıyordum eski benzinli araçla, şimdi 7-8bin km yapacağım(şu an ki durum onu gösteriyor) yılda 8bin yapacağım diye sürekli benzine para mı bayacağım, lpg taktıracak adam aracı satmadan 15bin km yapacaksa taktırmalı, hem amorti ediyor hem de satarken avantajlı oluyor. yılda kaç km yaptığı önemli değil. Ben denizli yetkili servisinde(özpam) erdal ustaya sordum, 1-2 asx, 2-3 de lancer geldi dedi, bir lancer 3 kere gelmiş her seferinde 80bin km dayanmış subaplar, sahibi çok fazla uzun yol yapıyormuş, uzun yolda sürekli lpg'de subaplar sogumuyor ondan hasar alıyor olabilir dedi erdal usta... lancer sahibi keşke ilk bozuldugunda sanayide direkt çelik ile değiştirseymiş :D Arıza ışığı genelde fakir karışımdan yanıyor, kalitesiz gaz, düzgün ayarlanmamış lpg sebebiyle oluyor. Birçok lpg firması arıza ışığını önemsemiyor. Aslında çok önemli...

LPG taktırdıktan 70-80bin km boyunca kullansanız, km başına 10kuruş kazancınız olsa, 2bin tl kit parası, 3bin tl subap parasını rahatlıkla çıkarıyor(çelik olursa tabiki) çelik yaptırdıktan sonra problem olmaz sanırım, lpg kullanıp sorun yaşadıktan sonra çeliğe geçen kullanıcılar ile görüşürüp fikir almak daha güzel olabilir.

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2013 13:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 21 Mar 2010 19:14
Mesajlar: 75
Şehir: Adana
İsim: ahmet
Araç: 2011 Colt Elegance AMT Siyah
Meslek: TKGM
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 31
Merhaba arkadaşlar arıza ışığı yanma pahasında mantıklı veriler elde etmeye başladım. Ancak istasyonların verileri mantıksız. Şöyle ki; 82 tl lik lpg ile 460 km yol yaptım lpg bitmeye yakın arıza ışığı yandı.Aynı miktar ve tutar ile 400 km ve aşağısı da yapabiliyorum.Buradan çıkan sonuç pompa basınçları farklı.Yani aynı 30 lt ile arada 60-100 km nasıl oynar.30 lt diye 25-26 lt mi veriyorlar.Güzergah ve sürüş şekli aynı.Bu durumdan kendimizi nasıl koruyabiliriz.Gece mi alınmalı gündüz mü.Yada başka bir yolu var mıdır.
LPG kiti için de(Landi Renzo) lpg azalmaya yakın arıza ışığı yakmaya başladı. Ayrıca yokuş yukarı performans da düşüklük oluyor ama ama değil ama hissediyorum ya da bana öyle geliyor(Köye giderken) rezil olmayayım diye benzine alıyorum.Sabahları lpg ye geçene kadar silkeleme yapıyor.Servise gitti yeni bir program attılar.Bu sorunların olmaması gerektiğini söylediler ama beni çok tatmin etmedi görüşme. Devam ederse tüm bağlantıları kontrol edelim dediler.Son 2 haftadır canımı sıkıyor ama uzun süreli ve kullanıma engel problemler olmadığından bekliyorum.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2013 13:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
Bence Landirenzo LPG kiti taktırmayın. Hem parça fiyatları gereksiz pahalı hem de fazla kontrol edilemeyen bir beyni var.
(Malesef ASX'imde kullanıyorum.Benden önceki sahibi taktırmış.)

Onun yerine BRC ya da Prins kullanın derim. Prins, Kehin enjektör kullanıyor.

Ayrıca Ankara yakınında ya da Ankara'dakiler de sağa sola bakmasın Şaşmazdaki Quattro Garage'a gitsin.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2013 19:24 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
Arkadaşlar lovato obd2 li sistem kullanan var mı aranızda.?
Tecrübelerinizi merak ediyorum

tapatalk by note 2


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2013 22:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ara 2010 23:34
Mesajlar: 1300
Şehir: Aydin
İsim: ergün
Araç: Astra H
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
_opeth yazdı:
Kendi aracim icin Bostanci'da fiyat aldim. Brc 1750tl prins silverline 2000. Bu durumda prins taktiricam gibi

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2


1600 E taktırdım Vedat brc yi
Öncesinde 1900 2000 gibi fiyat verenler oldu
Ana bayilerle görüş derim
Hatta Derince'ye git fs otogazda taktır derim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Eyl 2013 11:02 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
_opeth yazdı:
Ve aracimi prins bayiine biraktim
Resim

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

hayırlı olsun Vedat
şimdiden güle güle az yak :Yahoo!:

Benim araç 5500 km oldu, ayda en az bir depo benzin gidiyor.
sübap problemi ve aracın garanti dışı kalma durumu beni düşündürüyor.
çok kararsız kaldım LPG konusunda.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Eyl 2013 14:19 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 11:20
Mesajlar: 4626
Şehir: Antalya
İsim: Cihat
Araç: Honda Civic 1.8 Ishift + Prins
Meslek: Öğretmen
Yaş: 33
Kıyıda köşede kalmış birkaç bilgi aktarayım size...

Ülkemizde iki tip otogaz satışı yapılıyor.
1-%30 propan + %70 bütan karışımı.
2-%50 propan + %50 bütan karışımı.
1. grup otogaz 89 oktan, 2. grup 93 oktan olarak satışa sunuluyor.
89 oktan otogaz ile üst devirlerde daha fazla güç üretilirken, 93 oktan olan ile daha düşük yakıt tüketimi elde edilebiliyor.
1.gruba örnek olarak; BPgaz, Shellgaz
2.gruba örnek olarak; Totalgaz, Milangaz ve İpragaz gösterilebilir.

Konuya ilişkin Gazi Üniversitesi araştırma sonucundan bir kesit;
" Yapılan bu çalışmada mevcut enerji kaynaklarından LPG’nin farklı oranlarda kullanımının buji ile ateşlemeli bir motor performansına ve kirletici emisyonlara etkileri deneysel olarak incelenmiştir.
LPG oranları belirlenirken, çeşitli ülkelerde kullanılan LPG oranları dikkate alınmıştır.
Deneyler sonucunda LPG karışımları kullanımının motor gücünde ve moment değerinde yaklaşık olarak % 3,6-7 oranında bir düşüşe sebep olduğu görülmüştür. Propan oranı artan LPG karışımlarının düşük devirlerde daha iyi performans sağladığı fakat; yüksek devirlerde motor gücü ve moment değerlerinin düşmesine neden olduğu görülmüştür. 1800 devirde propan kullanımı, 3/7 p/b kullanımından %1,3 oranında daha yüksek güç ve moment üretirken; 3200 devirde %-2,85 oranında güç ve moment kaybına neden olmaktadır. 2200-2400 devirleri arasında LPG karışımlarının güçleri aynı seviyelere gelmekte bu devirlerden sonra bütan oranı artışı motor gücünü ve momentini artırmaktadır.
Güç ve momentteki bu değişimler incelenirken deneylerin yapıldığı motorun sabit devirlerde kullanılmak için dizayn edilmiş bir jeneratör motoru olduğu ve sabit avansla çalıştığı dikkate alınmalıdır. Özgül yakıt tüketimi açısından LPG karışımları benzinden daha iyi sonuçlar vermiştir. LPG karışımlarındaki propan oranı artışı özgül yakıt tüketimini azaltmıştır. LPG karışımlarının yakıt tüketimi benzin den %5-9 arasında daha düşük gerçekleşmiştir. Tüketilen yakıtın hacmi dikkate alındığında ise LPG karışımları benzinden %9-12 oranında daha fazla yakıt tüketmiştir."

Milangaz 93 Oktan

Bu arada yukarıda bahsi geçen propan oranları yaz kış farklı oluyormuş
Total gaz için
Şu ana kadar ülkemizde kullanılmakta olan LPG'de propan oranı %25-30 iken, yeni ithal ettiğimiz Performa EuroGas'da bu oran %50 seviyelerine yükseltilerek, kış dönemi için gerekli buhar basınç değerlerine ulaşılmış ve yakıtta yüksek performans sağlanmıştır.
Bu durumda ekonomiyi önceleyenler TOTAL GAZ MİLAN GAZdan şaşmayacak
Total Firması, gazı Performa EuroGas markası ile ithal ediyor
Aygaz da aynı şekilde kışın %50lere çıkarıyor

Özellikle subap ve bezeneri praoblem yaşayan veya yaşamaktan korkanlar tam sentetik yağ kullanımına yönelmelidirler. Bu yağın artı yanları LPG nin eksi yanlarını bir nemze olsun kapatacaktır. Evet yağ pahalıdır ancak LPG de ucuz . Kısa sürede kendini amorti edecektir. Yağ kanalları ince olan araçlar için tam sentetik vazgeçilmez olmalıdır. LPG nedeniyle yağ yakma olayı da azalacaktır. eğer eksilme varsa yağ daha erken değiştirilerek çözüm bulunabilir.
Genelde LPG li araçlar 10w40 15w40 gibi yağalr kullnırlar ikinci habe doğru ancak ilk hanenin yeni neil araçalrda 5w veya 0w olarak seçilmesi LPG kullnıcılarını uzun vadede memnun edecektir. Piyasada buluna her 5 w ile başlayan yağ tam senetetik demek değildir. Bu konuları ARAŞTIRIN 20-30 lira fazla vererek tam sentetik olanını tercih ediniz.

_________________
DH"da dış kapının mandalı olmak ya da MCT"de ev sahibi olmak...Seçmek için farkında olmak gerek...Evinize hoşgeldiniz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Eyl 2013 16:14 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
_opeth yazdı:
garanti Ocak'ta bitiyor ondan giriştim valla :)

peki bugüne kadar araç, motordan kaynaklı garantilik bir sorun çıkardı mı?


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Eyl 2013 18:15 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 13 Ara 2010 23:34
Mesajlar: 1300
Şehir: Aydin
İsim: ergün
Araç: Astra H
Meslek: memur
Kan grubu: arh+
Yaş: 28
Silverline mı
vsıı mi
Yağlama olacak mı
Bu üçünü istiyorum vedatcım;-)


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Eyl 2013 22:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Mar 2010 12:52
Mesajlar: 351
Şehir: Zonguldak
İsim: Hakan
Araç: Lancer 2010 - Fluence 2014 Edc
Meslek: Mimar
Yaş: 32
Hayırlı olsun.bende garanti bitmeden taktırmıştım.keşke ilk aldığımda taktırmak vardı yakında 30bin bakımına gideceğim 3bin deviri geçmemeye dikkat ediyorum hatta geçmiyorum desem yeridir.Bu benzin ve dizel fiyatlarında binilirse lpg gerisi zor.

_________________
2010 Mitsubishi LANCER >2014 Renault FLUENCE EDC


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 16 Eyl 2013 23:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 Eyl 2011 09:44
Mesajlar: 927
Şehir: Bursa
İsim: levent
Araç: Colt 1.3 AMT 2011, ASX Intense 2011
Meslek: Avukat
Kan grubu: ARh-
Yaş: 36
_opeth yazdı:
levent yavuz yazdı:
_opeth yazdı:
garanti Ocak'ta bitiyor ondan giriştim valla :)

peki bugüne kadar araç, motordan kaynaklı garantilik bir sorun çıkardı mı?

viewtopic.php?f=25&t=5609

O tip problemlerde Lpg takılmış olması önemli değil. Aynı arızadan ben de servise gittim, servis sorumlusu "araçta.LPG var, garantiden değişmez"dedi. Ben de TEMSA'yi arayıp bunun üretim hatayı olduğunu, benim LPG takmamın sonuca etkisi olmayacağını söyledim. Temsa servisi, servis beni aradı. Tekrar gittim servise. Geçen hafta parçam gelmiş. 45k bakımına 700 km kaldı. Ikisini bir yapacaklar.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Eyl 2013 08:57 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
LPg taksamda takmasamda rahat değilim.
üretim hatası olan bir konuda bile servisler kafasına göre davranıyor. Belliki LPg taktırmadan dahi sorun yaşasam hemen çözüm üretmeyip işi yokuşa sürecekler.
Sıfır araç aldım diye sevinmiştim ama 2. el kullanıyor gibi tedirgin oldum yazılanları okuyunca :sorry:


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Eyl 2013 11:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 Ağu 2011 20:44
Mesajlar: 569
İsim: cihan
Araç: carisma 1.6 avance
Meslek: eksper
Kan grubu: b+
Yaş: 30
volvo s80 t5 (5 silindir)(turbolu)( 225 hp) atikermi prinsmi diye bizde çok gittik geldik. ankarada bir bayi bize atikerin sıralı sisteminin süper olduğunu beğenmediğimiz taktirde prins takacağını söyledi ikna olduk.aracın kadranı 260 km biz tüpte 250 km yaptık.tekleme benzine geçme gibi bir durum yok.
ş.içi : 13-14 lt
ş.dışı : 9-10 lt yakıyor.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Eyl 2013 12:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
levent yavuz yazdı:
LPg taksamda takmasamda rahat değilim.
üretim hatası olan bir konuda bile servisler kafasına göre davranıyor. Belliki LPg taktırmadan dahi sorun yaşasam hemen çözüm üretmeyip işi yokuşa sürecekler.
Sıfır araç aldım diye sevinmiştim ama 2. el kullanıyor gibi tedirgin oldum yazılanları okuyunca :sorry:

Bu söylediğiniz servisten servise değişiyor. İşini çok sorumsuzca yapan servisler de var, hakkını vererek fazlasıyla gorevini yerine getirenler de.
Güneri kardeşlere gidiyorum ben bakımlar vs. için ekstra isteklerimi anında yerine getiriyorlar.
Sag on tekerden ses geldigini söylediğimde amortisörü söküp parçalarını ayırıp tekrar düzenlediler, teypte cd'de problem yasıyordum anında çıkartıp garantiye gönderdiler. Yeni ürün bir hafta icinde geldi. Bırakın yokuş yapmayı benden daha hevesli yürüttüler isleri :)
Reklam gibi koktu ama, bana böyle karşılıksız iyilik yaptıklarını bildigim sürece uç kuruş fazla olsun orası olsun diye gidiyorum her seferinde.

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Eyl 2013 13:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
toygun yazdı:
levent yavuz yazdı:
LPg taksamda takmasamda rahat değilim.
üretim hatası olan bir konuda bile servisler kafasına göre davranıyor. Belliki LPg taktırmadan dahi sorun yaşasam hemen çözüm üretmeyip işi yokuşa sürecekler.
Sıfır araç aldım diye sevinmiştim ama 2. el kullanıyor gibi tedirgin oldum yazılanları okuyunca :sorry:

Bu söylediğiniz servisten servise değişiyor. İşini çok sorumsuzca yapan servisler de var, hakkını vererek fazlasıyla gorevini yerine getirenler de.
Güneri kardeşlere gidiyorum ben bakımlar vs. için ekstra isteklerimi anında yerine getiriyorlar.
Sag on tekerden ses geldigini söylediğimde amortisörü söküp parçalarını ayırıp tekrar düzenlediler, teypte cd'de problem yasıyordum anında çıkartıp garantiye gönderdiler. Yeni ürün bir hafta icinde geldi. Bırakın yokuş yapmayı benden daha hevesli yürüttüler isleri :)
Reklam gibi koktu ama, bana böyle karşılıksız iyilik yaptıklarını bildigim sürece uç kuruş fazla olsun orası olsun diye gidiyorum her seferinde.

Bilgileri için teşekkür Toygun Hocam
kaynarca da mı güneri kardeşler?
benimde ufak tefek birkaç sorunum var onlar için bi gideyim.
ustalar iyiyse LPg ve garanti işini de bi görüşeyim belki faydalı olur.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 17 Eyl 2013 16:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
Pendik tarafında, siteden tam adresine bakabilirsiniz.
Turay bey var serviste, araç hakkında bilgililer ama lpg konusunda nasıldır bilmiyorum. Telefonla konuşup on bilgi de alabilirsiniz.

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 168 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 32 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye