Zaman: 29 Mar 2024 02:27

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 41 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2015 15:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
Lancerların altının yüksek olduğu malumumuz. aracı yere yakınlaştırmak istiyorum. yüksek hızlarda fazla savruluyor. açıkçası arka süspansiyonlara düşünmüyorum ancak önde 4-5 parmak boşluk var. 205 60 16 yerine 215 50 17 lastik taktım, bunun da etkisi var. süspansiyonları kestirmek istemem açıkçası. hoş, presletince de geri dönüş pek olmuyor ama 4-5 cm civarı presletmek istiyorum. ne dersiniz?

not: konforun azalıp çukurları çok daha fazla hissedeceğimi biliyorum. tümseklere biraz daha dikkatli girmem gerekeceğinin farkındayım. yakıtı bilmem ama aracın daha fazla yola tutunacağını düşünüyorum. sizlerin fikrini de alıp öyle yaptırmak isterim...

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2015 16:00 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Bence arabaya uygun spor yay alsan daha iyi hocam.Yay presletme,ısıtma,kesme olaylarına karşıyım açıkcası ben.

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 06 May 2015 21:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Para içün O yayları kesen presleyenlerin yatacak yeri yok birde biz bu işin profesörüyüz derler yay dediğin apayrı bir çelikten yapılır ben yaptım oldu ile olmaz

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 08:46 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Coilover'da çok para bu dolar kuruyla :D

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 09:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-pa ... 3200/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-pa ... 4894/detay

bu şekilde kule gergisi ve garajyunni spor yay için ne dersiniz? çok kafama taktım bu konuyu. burda sizin verdiğiniz fikirler doğrultusunda iş yapıcam. bilgilerinizi ve tavsiyelerinizi benden esirgemeyin, okuyup geçmeyin, mutlaka bişey yazın :kart: :friends:

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 10:07 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
benim 1.5'e eibach prokit aldım, 18" jant taktıktan sonra çok leylek kalmıştı. Bir nebze olsun indirdi ama bence o yayları 1.5 veya 1.6 değil 2.0 felan üretmişler, hiç 3cm falan değil 0.75 bilemedin 1cm düşürdü ön tarafı, ama arka 3 cm'e yakın düştü. 1.5 motor ağırlığı yetmedi, hüsran hayal kırıklığı oldu bende.

Bir de ben yayları taktırırken eibach'ların üzeri plastik sarılı gelmişti, zarar görmesin diye böyle koymuşlar heralde diyip, o plastikleri çıkarttırıp taktırdım ama ulan o 120 lira alan şerefsiz servis demez misin bunun böyle olması gerekir diye, hayatında ilk defa mı yaptın.. neyse çat çut demir sesi yapmaya başladı, orjinal ön yaylara geri döndüm o demir vurma sesine dayanamayıp.

önlere coil, arka eibach yapacağım eğer ki bir altın kesesi bulursam :D

edit: viewtopic.php?f=33&t=4549&start=20 ahanda burda leylek hali var 2.sayfada, sonrakilerde de indirilmiş hali olacak ama çok net belli olmamış.

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 10:27 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Kule gergisi alınabilir ama markası belli olmayan yayları şahsen takmam.Yay alırken üreticinin sitesinden parça koduna bakıp da almak lazım.TR'de genellikle getirilen yaylar bazen tam düşürmüyor arabayı.

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 11:29 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
::ZaFeR:: yazdı:
Yay alırken üreticinin sitesinden parça koduna bakıp da almak lazım.TR'de genellikle getirilen yaylar bazen tam düşürmüyor arabayı.

tam bir samanlıkta iğne arama durumu, doğru düzgün arama yapılacak yer yok, eibach'ın online kataloğuna şimdi bir daha baktım olmayan almancam ile :D ama bizim araba için (4A91 veya 4A92 motor kodlarıyla) sonuç gelmiyor. direk isimle arama yapınca hata veriyor falan.

Neyse sonuç olarak ben yayları presletmektense orjinal takılmayı tercih ediyorum, ama evlenme işlerini bitiriyim, önlere bir coil yaptırmak için para ayırmaya başlarım 8)

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 15:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
çin malı yay almayın eibach yayların TR dist. avcılarda http://www.dp-tuning.com/ oradan colt için aldım ben de coilover adam gibi olunca 2500TL civarına mal oluyor.

Defalarca konu açıldı bununla ilgili bir iki tanesine detaylı yorum yaptım onları okuyarak detaylı bilgi sahibi olursunuz bu arada aracı yaklaşık 3cm den fazla basmak yol tutuşu olumsuz etkiler

Eğer lancer savruluyorsa ya sizden kaynaklıdır ya da lastik kaynaklıdır.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 15:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
+ cagkn


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 17:50 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
toygun yazdı:
::ZaFeR:: yazdı:
Yay alırken üreticinin sitesinden parça koduna bakıp da almak lazım.TR'de genellikle getirilen yaylar bazen tam düşürmüyor arabayı.

tam bir samanlıkta iğne arama durumu, doğru düzgün arama yapılacak yer yok, eibach'ın online kataloğuna şimdi bir daha baktım olmayan almancam ile :D ama bizim araba için (4A91 veya 4A92 motor kodlarıyla) sonuç gelmiyor. direk isimle arama yapınca hata veriyor falan.

Neyse sonuç olarak ben yayları presletmektense orjinal takılmayı tercih ediyorum, ama evlenme işlerini bitiriyim, önlere bir coil yaptırmak için para ayırmaya başlarım 8)


http://eibach.com/sites/dedevperformanc ... atalog.pdf
Buradan bakabilirsin.

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 20:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
cagkn yazdı:
çin malı yay almayın eibach yayların TR dist. avcılarda http://www.dp-tuning.com/ oradan colt için aldım ben de coilover adam gibi olunca 2500TL civarına mal oluyor.

Defalarca konu açıldı bununla ilgili bir iki tanesine detaylı yorum yaptım onları okuyarak detaylı bilgi sahibi olursunuz bu arada aracı yaklaşık 3cm den fazla basmak yol tutuşu olumsuz etkiler

Eğer lancer savruluyorsa ya sizden kaynaklıdır ya da lastik kaynaklıdır.


açıkçası baya bir baktım, hemen açmadım konuyu. hatta eskilerden bir konu da hortlattım gerilere bakarken ancak bişey bulamayınca, artık açayım dedim. eğer bulursanız o konuları, sizden ricam link atar mısınız?

kimi araç basıldıkça yere tutunurken, kimi bi noktaya kadar tutunup sonra da tam tersi etki yapmaya başladığını biliyorum. Lancer için 3 cm mi diyorsunuz?

savrulma şöyle: lastikler daha 1 haftalık Petlas. 215 50 R17. ibre 170-180 civarında geceleyin otobanda 3 şerit geçişleri denedim. aracın bomboş olmasının da etkisiyle alttan gelen havanın aracı kaldırdığını hissediyordum. amacım, biraz yere basmasını sağlayarak, sanki yük varmış gibi yola daha iyi tutunmasını sağlamak.

toygun yazdı:
benim 1.5'e eibach prokit aldım, 18" jant taktıktan sonra çok leylek kalmıştı. Bir nebze olsun indirdi ama bence o yayları 1.5 veya 1.6 değil 2.0 felan üretmişler, hiç 3cm falan değil 0.75 bilemedin 1cm düşürdü ön tarafı, ama arka 3 cm'e yakın düştü. 1.5 motor ağırlığı yetmedi, hüsran hayal kırıklığı oldu bende.

Bir de ben yayları taktırırken eibach'ların üzeri plastik sarılı gelmişti, zarar görmesin diye böyle koymuşlar heralde diyip, o plastikleri çıkarttırıp taktırdım ama ulan o 120 lira alan şerefsiz servis demez misin bunun böyle olması gerekir diye, hayatında ilk defa mı yaptın.. neyse çat çut demir sesi yapmaya başladı, orjinal ön yaylara geri döndüm o demir vurma sesine dayanamayıp.

önlere coil, arka eibach yapacağım eğer ki bir altın kesesi bulursam :D

edit: viewtopic.php?f=33&t=4549&start=20 ahanda burda leylek hali var 2.sayfada, sonrakilerde de indirilmiş hali olacak ama çok net belli olmamış.


hocam resimlere baktım, aracın renginden yüksekliğine kadar durum aynı :) altın kesesi bulsam ben 1.8 e geçicem zaten :) dediğin gibi 1 cm lik inme nerdeyse hiç farkedilmiyor. 3-4 cm inmesi gerekli...

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 07 May 2015 20:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
atmaca_seco yazdı:

açıkçası baya bir baktım, hemen açmadım konuyu. hatta eskilerden bir konu da hortlattım gerilere bakarken ancak bişey bulamayınca, artık açayım dedim. eğer bulursanız o konuları, sizden ricam link atar mısınız?

kimi araç basıldıkça yere tutunurken, kimi bi noktaya kadar tutunup sonra da tam tersi etki yapmaya başladığını biliyorum. Lancer için 3 cm mi diyorsunuz?

savrulma şöyle: lastikler daha 1 haftalık Petlas. 215 50 R17. ibre 170-180 civarında geceleyin otobanda 3 şerit geçişleri denedim. aracın bomboş olmasının da etkisiyle alttan gelen havanın aracı kaldırdığını hissediyordum. amacım, biraz yere basmasını sağlayarak, sanki yük varmış gibi yola daha iyi tutunmasını sağlamak.


bulamadım (üşendim ) yazdıklarımı sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım.

Öncelikle yüksekliği azaltmak için yay kesmek/presletmek ile içerisi sıcak oldu diye tavanı kesip atmanın hiçbir farkı yok.Can taşıdığınızı unutmayın.

Sosyal mesajı verdikten sonra ne yapılabilir ona geçelim. Ciddi coilover sistemleri malesef döviz kuru yüzünden 2500TLden başlıyor 4000 TL civarına kadar çıkıyor.O zaman geriye tek seçenek yay oluyor.Yine bilinen markalara gitmek doğru olan hareket olacaktır.Genel karakterleri itibari ile bahsedersek Eibach, Progresive yay kullanır yani yay sıkıştıkça daha sert davranır, fazla düşürmez ama orj. konfor seviyesini korurken gövdeyi daha iyi kontrol eder yani yol tutuşu iyileştirir.H&R yayları daha serttir, daha çok düşürür aracı ancak konfor kaybı çoğu kullancı için kabul edilemezdir. Bir de bilidğim kadarıyla SWIFT marka yaylar var istediğiniz sertlikte yay üretiyorlar ancak farklı coiloverlara takılmak için yapılıyorlar orj amortisöre oturan modelleri var mı mail atıp sormak lazım.

Onun dışında 170-180 gbi hızlarda 3 şerit değiştirip de aracın rayda gibi gitmesini beklemek pek gerçekçi değil. Onun için coilover, gergi, poli-ürethan burçlar, daha kalın viraj denge çubukları ve yuvarlanma merkezini düzelten parçalar gerekir, ancak bunlardan sonra ayağınızı gazdan çekmeden viraj döner olursunuz.

öncelikle yay ve kule gergileri bir nebze çözecektir sıkıntınızı, yetmezse burçları ve viraz denge çubuklarını değiştirmeniz lazım hem daha sessiz ve iyi yol tutan, rafine ve sıkı bir aracınız olacaktır ancak bu parçaları TR'de bulamazsınız ABD paklar sizi, burçlar için 250-400$ arası(Delrin denen malzemeden kendiniz de yaptırabilirsiniz ama tanıdık tornacı gerektirir), denge çubukları içinse 100$ gibi bir bütçe gerektirecektir(kargo gümrük hariç) .

Başka sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2015 11:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
çok teşekkür ederim cevaplarınız için :) dün akşam yakıt alırken klasik bir Honda Civic gördüm. sürüngen yapmış aracı. "hocam sence presleteyim mi, kestireyim mi, coil over mı?" dedim. "bak bunlar coil over ve ben hiç memnun değilim. evet ayarlanabiliyor ama çok fazla yaylanıyor, görevi yerine getirmiyor. sen anladığım kadarıyla biraz daha sert süspansiyon istiyorsun. o zaman coilover işine hiç girme. coilover yaptıran arkadaşlarımın çoğu yaptırdığına pişman şuanda. yaptırıp kullanan olarak söyleyebiliyorum bunu. ben olsam kestirmem, sadece 3 cm kadar presletirim. hem isteğini karşılar, hem görüntüyü verir, hem konfor ve aerodinamik çok şaşmaz. ama çok iyi yapan bir yer bulmalısın çünkü bazen sağ ve solu yanlış basarak aracın dengesini bozabiliyorlar" dedi.
biliyorum bu konuyla kafanızı şişirdim ama kullanandan bunları duymak...

Eibach ve H&R yaylara bi bakayım tavsiyeniz üzerine.

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2015 11:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 00:47
Mesajlar: 563
İsim: Sercan
Araç: Mitsubishi Lancer
Meslek: İng. öğretmeni
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 30
http://www.eliftuning.com/Mitsubishi-La ... 418.html#0

http://www.eliftuning.com/Mitsubishi-La ... 558.html#1

_________________
Yapılanlar:

Motora çelik subaplar
Spoiler
Air charger
Pedal Commander

Yapılacaklar listesi:

Açık hava filtresi ve cold air intake

Ön kule gergisi

Ses yalıtım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 08 May 2015 12:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 May 2013 23:21
Mesajlar: 333
İsim: Çağkan
Araç: colt-lancer
Meslek: Çevre Müh.
Kan grubu: AB+
Yaş: 25
coil-ex kullandım daha önce hiç memnun kalmadım 2 tane ön amortisör kırdım o yaylarla. Diğeri ne olduğu belirsiz çin malı


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 10 May 2015 17:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Plastik cırt paslanmazda :-)

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 10 May 2015 17:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
İstanbul'da bu işi yapan iki iyi yer var.
Biri Başaran amortisör diğeri de Şakir usta.

3 cmden fazla alçaltmayıp yayları burda preslettirebilirsiniz.
Hatta kendilerini arayarak istediğiniz şeyi anlatıp onlardan da fikir alabilirsiniz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015 10:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
_opeth yazdı:
muratyayla yazdı:
Plastik cırt paslanmazda :-)

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

o da var :D

Resim


kafalar zehir maaşallah :lol:

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Süspansiyon presletme?
MesajGönderilme zamanı: 12 May 2015 18:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Oca 2012 13:18
Mesajlar: 1371
Şehir: İzmir
İsim: Toygun
Araç: yok
Meslek: yok
::ZaFeR:: yazdı:
toygun yazdı:
::ZaFeR:: yazdı:
Yay alırken üreticinin sitesinden parça koduna bakıp da almak lazım.TR'de genellikle getirilen yaylar bazen tam düşürmüyor arabayı.

tam bir samanlıkta iğne arama durumu, doğru düzgün arama yapılacak yer yok, eibach'ın online kataloğuna şimdi bir daha baktım olmayan almancam ile :D ama bizim araba için (4A91 veya 4A92 motor kodlarıyla) sonuç gelmiyor. direk isimle arama yapınca hata veriyor falan.

Neyse sonuç olarak ben yayları presletmektense orjinal takılmayı tercih ediyorum, ama evlenme işlerini bitiriyim, önlere bir coil yaptırmak için para ayırmaya başlarım 8)


http://eibach.com/sites/dedevperformanc ... atalog.pdf
Buradan bakabilirsin.


Bugun kontrol ettim, sonuç hüsran, 1.8 içinmiş bana gönderdikleri parça. 1.5 ile 1.8 farklı kodlarda.
Atsan atılmaz satsan satılmaz durumuna geldi olay :/


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
2010 Lancer 1.5 Invite MT Sedan Kaya Grisi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 41 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye