Mitsubishi Club Turkey http://mitsubishiclubturkey.com/ |
|
Lastik Markaları ve Ortaklıkları http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=49&t=12678 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
Yazar: | av.ilhami [ 14 Kas 2017 10:21 ] |
Mesaj Başlığı: | Lastik Markaları ve Ortaklıkları |
Mevsim değişimi nedeniyle sezon lastiği alacaklar için f/p ürün aramada faydası olacağını düşündüm. Alıntıdır: Arkadaşlar bir çoğumuzun merak ettiği bir konu hakkında bulduğum bilgileri paylaşmak istedim.Büyük markalar sizlerinde bildiği gibi başka isimlerle üretimler de yapabiliyor.Bazen bunları tercih etmek mantıklı olabiliyor.Kalitesini kanıtlamış ürünler sunan bir firma yan ürünlerinde de oldukça kaliteli üretim yapabiliyor...Daha uygun fiyata bunlar tercih edilebilir.Alacağınız marka lastikleri aşağıdan kontrol edebilirsiniz.Mesela geçen yıl abim için Gislaved marka kışlık lastik almıştık.Çok memnun kalmıştı..Continental in bünyesinde olan bir marka olduğu için güvenerek almıştık pişman olmadık...Fiyatı da çok komikti. Solda ÜRETİCİ ŞİRKETİN ADI, Sağda ÜRETİLEN LASTİĞİN MARKASI Alliance Tire Company Ltd.[1] Israel 1950 Alliance Apollo Tyres Ltd.[2] India 1976 Apollo, Apollo Tyres South Africa (formerly Dunlop South Africa), Kaizen, Maloya, Regal, Vredestein Asian Tire Factory Ltd.[3] India 1993 ATF FARMKING formerly known Asian Polymers Contact:-Rajesh Birla Tyres[4] India 1991 Birla Bridgestone Corporation[5][6][7] Japan 1931 Bridgestone, Firestone, Fuzion, Uniroyal (Australia) BRISA Bridgestone Sabanci Tire Manufacturing and Trading Inc[8] Turkey 1974 Bridgestone (Europe and Middle East), Lassa Belshina[9] Belarus 1965 Belshina CEAT Ltd[10] India 1958 CEAT Cheng Shin Rubber Ind. Co., Ltd.[11] Taiwan 1967 Cheng Shin, Maxxis Continental Corporation[12][13][14] Germany 1871 Ameri*Steel (USA), Barum, Continental, ContiRe, ContiTread, Dunlop (Malaysia, Singapore and Brunei), Euzkadi, General Tire, Gislaved, Mabor, Matador (50% owned by SIBUR Russian Tyres JSC), Point S, Semperit, Sime Tyres, Uniroyal (except NAFTA region, Colombia, Peru), Viking Coker Tire[15] USA 1974 Discontinued B.F. Goodrich, Firestone, Michelin and U.S. Royal tires Cooper Tires[16][17] USA 1914 Avon, Cooper, Dean, Eldorado, Mastercraft, Starfire Danang Rubber Company[18] Vietnam 1993 DRC Duratread[19] Panama 2003 Duratread Falcon Tyres[20] India 1973 Dunlop (India), Falcon Fate[21] Argentina 1940 Fate Federal Corporation[22] Taiwan 1954 Federal, Hero GITI[23] China 1993 GT Radial, Runway, Primewell Goodyear[24] USA 1898 Dębica, Douglas, Dunlop, Fulda, Goodyear, Kelly-Springfield, Sava Hangzhou Zhongce Rubber Company[25][26] China 1958 Chao Yang, CYT, Goodride, West Lake, Yartu Hankook Tire[27][28][29] South Korea 1941 Aurora, Hankook, Kingstar Haq Tyres & Rubber Industries[30] Pakistan 2003 Flying Hawk Tyres & Tubes Hoosier Racing Tire[31] USA 1957 Hoosier Innovative Tyres & Tubes Ltd.[32][33] India 1995 Stud, Vayu JK Tyre & Industries[34][35] India 1951 JK, Tornel, Vikrant Kenda Rubber Industrial Company[36] Taiwan 1962 Kenda Kumho Tires[37][38] South Korea 1960 Admiral, Marshal, Kumho Michelin Group[39][40][41][42] France 1889 BFGoodrich, Kleber, Kormoran, Michelin, Riken, Taurus, Uniroyal (North America) MRF Tyres[43] India 1946 MRF Maxxis Tires[44] Taiwan 1967 Maxxis Nankang Rubber Tire[45][46][47] Taiwan 1959 Nankang, Sonar, Star Performer TNG Nexen Tire[48][49] South Korea 1942 Nexen, Roadstone Nizhnekamskshina[50] Russia 1968 Kama Nokian Tyres Group[51] Finland 1898 Nokian PT Gajah Tunggal[52][53] Indonesia 1951 GT Radial (44.8% owned by GITI) Petlas[54] Turkey 1976 Petlas, Starmaxx Pirelli[55][56] Italy 1872 Agom, Courier, Metzeler, Pirelli Shandong Linglong Rubber Company[57] China 1975 Linglong Shanghai Tyre & Rubber Company[58] China 1990 DoubleCoin, Warrior SIBUR Russian Tyres JSC[59][60][61][62] Russia 2002 Cordiant, Matador (50% owned by Continental), TyRex, Uralshina, Voltyre Silverstone Berhad[63] Malaysia 1988 Silverstone (due to be acquired by Toyo Tires in January 2011) Sao Vang Rubber Joint-Stock Company[64] Vietnam 1960 SRC Sumitomo Rubber Industries[65][66][67] Japan 1909 Dunlop (Japan), Falken, Goodyear (Japan), Sumitomo The Southern Rubber Industry Joint Stock Company[68] Vietnam 1976 Casumina Triangle Group[69] China 1976 Triangle Group Trayal Corporation[70] Serbia 1889 Trayal Toyo Tire & Rubber Company[71] Japan 1943 Nitto, Toyo TVS Srichakra[72] India 1982 TVS Titan Tire Corporation[73] USA 1890 Continental (farm tires), Goodyear (farm tires), Titan Yokohama Rubber Company[74] Japan 1910 Mohawk, Yokohama kaynak: http://www.otoclubturkiye.com/forum/top ... -markalar/ |
Yazar: | av.ilhami [ 14 Kas 2017 10:27 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Lastik Markaları ve Ortaklıkları |
Dunlop yada Uniroyal gibi markaların bölgesel olarak farklı olduğu dikkatimi çekti: bir bölgede Continental üretirken başka bölgede Goodyear üretmiş ya da Michelan üretmiş. Uniroyali gençler pek bilmez: en iyi "yağmur" lastiği olarak namı vardır. |
Yazar: | tilki [ 14 Kas 2017 12:41 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Lastik Markaları ve Ortaklıkları |
Lastik biraz da göreceli, aynı lastik için kimi çok iyi yorum yaparken kimi çok kötü yorum yapması bence kullanıcıların beklentisi ve taktıkları araç kanımca. Misal; büyük amcamda x5 var geçen kış altına yokohama kışlık lastik tavsiye ettim taktık zira benim 2 tonluk arkadan çekişli mercoyu kardan çıkarıyordu ama amcamın memnun kalmadı. (X5 ebat ve ağırlık dengelemesi ayrıca çekiş yönünden kar ve çamurda sıkıntılı ayrıca amcam yaşlı ) Birde mesela ben eskiden bf Goodrich kullanırdım yumuşak ve çok ucuzdu michelin üretimiydi, ama demekki ben gibi millet memnun olunca şimdi pahalanmış |
Yazar: | av.ilhami [ 14 Kas 2017 13:52 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Lastik Markaları ve Ortaklıkları |
tilki yazdı: Lastik biraz da göreceli, aynı lastik için kimi çok iyi yorum yaparken kimi çok kötü yorum yapması bence kullanıcıların beklentisi ve taktıkları araç kanımca. Misal; büyük amcamda x5 var geçen kış altına yokohama kışlık lastik tavsiye ettim taktık zira benim 2 tonluk arkadan çekişli mercoyu kardan çıkarıyordu ama amcamın memnun kalmadı. (X5 ebat ve ağırlık dengelemesi ayrıca çekiş yönünden kar ve çamurda sıkıntılı ayrıca amcam yaşlı ) Birde mesela ben eskiden bf Goodrich kullanırdım yumuşak ve çok ucuzdu michelin üretimiydi, ama demekki ben gibi millet memnun olunca şimdi pahalanmış burada amaç bütçe sıkıntısı olan ama elinden geldiğince güveneceği ucuz lastik araştırmasını sağlamak. mesela ben 4 kışlık olarak Riken aldım. normalde almazdım ama Mişlen çatısı altında denince aldım. zira fiyat farkı en az 2 kattı. daha sonra araştırdım ve japon markası olduğunu da öğrendim. yani japon ve mişlen ortak. içim rahat. Ama dersen paran olsa alırmıydım? tedbiren pimpirikli olduğumdan almazdım: Nokian alırdım. kar yağınca bakacağız performansına. |
Yazar: | tilki [ 17 Kas 2017 16:53 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Lastik Markaları ve Ortaklıkları |
Abi ben istanbulda bir jant ve lastik işi yapan firma sahibinden bizzat şunu duydum : "Bazı kışlık lastikler geliyor bi bakıyoruz dişlerine ve desenlerine diyoruzki tamam bu çok iyi iş yapar hatta kendi aracımıza ucuza iyi mal diye takıyoruz, ama kışın bizi hüsrana uğratıyor. Sebep şu kullanıcı diş ve desen bakar halbuki diğer önemli olan ise hamur bileşemi. Mesela Yokohama yağlı bir bileşen kullanırmış, Nokian gene farklı yağlı bir bileşen kullanırmış ama orta ve alt sınıf lastikler sadece desen ve derin dişle iş yapmaya çalışır. " Ben buna katılıyorum zira o zaman bu kadar arge boşa çıkardı... Bu sene maddi anlamda zorlanmamak adına crossclimate devam, seney Allah kerimde valla Nokian şaşmam, şaşamam ... |
Yazar: | av.ilhami [ 19 Kas 2017 19:22 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Lastik Markaları ve Ortaklıkları |
tilki yazdı: Abi ben istanbulda bir jant ve lastik işi yapan firma sahibinden bizzat şunu duydum : "Bazı kışlık lastikler geliyor bi bakıyoruz dişlerine ve desenlerine diyoruzki tamam bu çok iyi iş yapar hatta kendi aracımıza ucuza iyi mal diye takıyoruz, ama kışın bizi hüsrana uğratıyor. Sebep şu kullanıcı diş ve desen bakar halbuki diğer önemli olan ise hamur bileşemi. Mesela Yokohama yağlı bir bileşen kullanırmış, Nokian gene farklı yağlı bir bileşen kullanırmış ama orta ve alt sınıf lastikler sadece desen ve derin dişle iş yapmaya çalışır. " Ben buna katılıyorum zira o zaman bu kadar arge boşa çıkardı... Bu sene maddi anlamda zorlanmamak adına crossclimate devam, seney Allah kerimde valla Nokian şaşmam, şaşamam ... yokohama portakal yağı, Nokian Kanola yağı kullanır. özellikle ıslak zeminde tutuşta da silika oranının yüksek olması avantajdır. |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |