Zaman: 28 Mar 2024 13:18

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 26 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2011 13:17 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Eyl 2011 20:36
Mesajlar: 975
İsim: Ahmet Emin
Araç: 2014 Astra 1.6 Cdti Sport
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: Arh+
Yaş: 0
Tamamen merakımdan açtığım bir konu kim hangi lastikle kaç km yol yaptı en fazla :MCT:
nedendir bilmiyorum düşünüyorum bazen böyle şeyleri
ilk olarak ben söyleyeyim babamın eski aracı 73000 kmye gelmisti arka lastikleri hiç değiştirmedi ön lastikleride 60000 de değiştirmişti bu arada continettaldi lastikler

_________________
Kalbinizin Sahibine Emanet Olun...


Ye yağlıyı iç suyu, donarsa donsun
Ye tatlıyı içme suyu, yakarsa yaksın
Al arabayı doldur depoyu, yakarsa yaksın..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2011 20:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Nis 2011 15:16
Mesajlar: 24
İsim: yusuf
Araç: colt
Meslek: öğretmen
Yaş: 34
yokohama 185 55 15 150 tl
goodyear 185 55 15 155tl

bu fiyatlar sizce nasıl
ve ikisi arasından hangisi tavsiyenizdir
tşk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 04 Ara 2011 23:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Tem 2011 16:59
Mesajlar: 703
İsim: mustafa
Araç: mıtsubıshı colt 1,5 instyle florit yeşil
Meslek: çalışan
Kan grubu: Arh+
Yaş: 29
goodyear:))


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2011 10:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 12:37
Mesajlar: 3543
Şehir: İstanbul
İsim: Hakan
Araç: Colt invite AMT
Meslek: Banka
Kan grubu: A+
Yaş: 34
4 yıl doldumu lastiklerin ömrü bitmiştir.
Benim coltun üzerinde orj lastikleri duruyordu 50.000 km kullanıldı ve hiç bir deformasyon yoktu yeni gibi duruyordu yinede 4 yıl dolduğu için değiştirmişdim.
risk almaya değmez.
Lastikler bridgestone'du.

_________________
fairway - mazda 323 hb - clio 1- cıvıc EG sedan otm. - colt MT - cıvıc EG hb otm. - clio 1.6 16v - toledo otm. - lancer sportback - clio 2 - colt amt


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 05 Ara 2011 12:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 17 Kas 2011 17:20
Mesajlar: 40
İsim: sıkıntı
Araç: colt
Meslek: danışman
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 28
50.000km veya 5 yıl zaten fazla olursa muayene istasyonu uyarıyor yılı doldu değişmesi gerekiyor diye.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2012 22:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Oca 2012 18:11
Mesajlar: 26
İsim: naci
Araç: mitsubishi lancer 2006 mt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: 0rh+
Yaş: 28
Binek ve hafif ticari araç lastiklerinizin raf ve bekleme ömrü hakkında bilgi

Binek ve hafif ticari araç lastiklerinizin raf ve bekleme ömrü hakkında farklı kaynaklardan farklı bilgilendirmeler yapılmaktadır. Siz değerli müşterilerimizin bu konuda en doğru ve güncel bilgiye sahip olması adına lastiklerinizin raf ve bekleme ömrü konusunda önerilerde bulunmak istiyoruz.

Tartışmaya genel perspektiften baktığımızda Uluslararası alanda lastik sektöründe faaliyet gösteren tüm kuruluşların bu konu üzerinde tartıştığı, ne yazık ki net ve kesin sonuçlara ulaşılamadığı görülmektedir.

Lastikler araç altında beklenen performansı yerine getirmeleri amacı ile çeşitli kimyasal ve doğal malzemelerin, teknolojik bir süreçle bir araya getirilmesiyle üretilmektedir. Üretim işlemleri sonucunda lastiğe istenen performans parametreleri kazandırılmakta, normal ve uygun koşullarda saklanması ve kullanılması durumunda en üst seviyede performans vermesi hedeflenmektedir.

Lastiğin araç altında düzgün çalışabilmesi ve kendinden beklenen performansı verebilmesi için; kullanımda iken maruz kaldığı iklim, öevre, kullanım koşulları (aracın yükleme durumu, yol koşulları, seyir hızı, lastik şişirme basıncı, doğru bakım uygulaması) ve eğer bir depoda saklanmaktaysa depolama koşulları çok büyük önem taşımaktadır.

Kullanım ve depolama koşullarının çok değişken olması nedeni ile sadece lastik üretim tarihine bakarak lastik ömrü hakkında kesin bilgi vermesi doğru değildir. Lastik ömrü konusunda, Brisa A.Ş. olarak, JATMA (Japan Automobile Tyre Manufactures Association = Japon Otomobil Lastiği Üreticileri Derneği) tarafından yapılan açıklamayı takip etmekteyiz.

JATMA'nın açıklamasına göre;

"Binek ve hafif ticari araçlara yönelik kullanılmış veya kullanılmamış (yedek-stepne dahil) lastikler üretim tarihinden sonra on (10) yaşını doldurmuş ise, gözle görünür herhangi bir hasara veya şekil bozukluğuna sahip olmasa dahi ya da diş dibi derinliği kullanım için yeterli gözükse dahi yenileri ile değiştirilmelidir."

Lastikler satın alınırken JATMA'nın tavsiye ettiği şekilde 10 yıl ömür ve uygun saklama koşulları göz önünde bulundurulmalıdır. Eğer lastik 2 yıl önce üretilmiş ve doğru şekilde saklanmış ise, doğru kullanım ile 8 yıllık daha ömrü var demektir.

Brisa olarak bizler de araçlarınızın lastik ömrünü uzatmak ve lastik kalitesini koruyabilmek amacıyla aşağıdaki hususlara dikkat etmeniz önermekteyiz:
•Lastikler her gün görsel olarak incelenmelidir. Yabancı madde sıkışması, çatlama, kabarma, hava azalması varsa yetkili lastik servis noktasına gidilmelidir.
•Lastiklerin basıncı, yedek lastikler dahil, en az ayda bir kontrol edilmelidir. Basınç kontrolü sabah yapılmalıdır, çünkü bir lastiğin soğuması 4 saat alır ve çalışma esnasında ısınmış bir lastik yanlış basıncı gösterir. Lastiklerin olması gereken doğru basınç değerlerini gösteren lastik basınç çizelgesi aracın kullanma kılavuzunda ve ek olarak genellikle sürücü kapısının çerçevesinde bulunmaktadır.
•Düzensiz aşınmalara dikkat edilmelidir. Düzensiz aşınma, lastik sırtının belli bir bölümünün diğer bölümlerine daha çok aşınması anlamına gelir. Düzensiz aşınma, lastikler eşit basınçta şişirilmediklerinde, balans veya ön düzel bozukluklarında ya da uygunsuz kullanımda (aşırı hız veya yüz, uygunsuz zemin) meydana gelir
•Lastik sırtı diş derinliği göstergesi düzenli olarak kontrol edilmelidir. Bu gösterge her lastiğin sırtı ile yanakları arasında bulunan bir üzgenin hizasında, olukların içinde yer alan çıkıntıdır. Eğer lastik sırtının aşınması bu gösterge seviyesine gelmişse, lastik değiştirme zamanı gelmiş demektir.
•Araç lastiklerine her 5000 kilometrede bir rotasyon işlemi uygulanmalıdır. Rotasyon, lastiklerinin yerlerinin uygun şekilde değiştirilmesidir. Bu işlem için mutlaka yetkili lastik servis noktasına gidilmelidir. Rotasyon sonrası, rot ve balans ayarlarının yaptırılması da tavsiye edilir.
•Düzenli aralıklarla, konusunda uzman olan lastik bayilerimize gelerek lastiğin, kullanım için uygun olup olmadığı kontrol ettirilmeli, gerekli rotasyon, balans ve ön düzen ayarları yaptırılmalıdır.
•Beş yaşından büyük olan araç lastikleri için herhangi bir problem yaşanmamış olsa dahi, yılda en az bir kez yetkili lastik bayilerinde genel kontrol yaptırılması önerilir.
•Beş yaşını geçmiş ancak hiç kullanılmamış stepne lastikleri acil durumlarda ilk yetkili incelemesine girene kadar kısa süreyle, düşük hız ve yük altında kullanılması tavsiye edilir.

LASTİK DEPOLAMA KOŞULLARI HAKKINDA İPUÇLARI
•Lastikler daima kuru serin ve iyi havalandırılmış depolama alanlarında depolanmalıdır.
•Depolama alanlarında rutubet, asit, petrol türevi, yağ, gres ve benzeri kimyasal maddeler bulunmamalıdır.
•Lastikler, yüksek sıcaklık altında olmamalı ve doğrudan güneş ışığına maruz bırakılmamalıdır
•Kısa süreli depolamada lastikler yatay olarak üst üste 1.20 mt'yi geçmeyecek şekilde istif eilmelidir. Uzun süreli depolamada, lastikler palet çatalları üzerinde dik pozisyonda olmalı ve zemine asgari 10 cm mesafede tutulmalıdır. Olası şekil bozukluklarını engellemek için lastikler ayda bir defa döndürülmelidir.

Bunlara ek olarak, lastikler satın alınırken 10 yıl ömür ve uygun saklama koşulları göz önünde bulundurulmalıdır. Eğer lastik 2 yıl önce üretilmiş ve doğru şekilde saklanmış ise, doğru kullanım ile 8 yıllık daha ömrü olduğunu söyleyebiliriz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 11 Eyl 2017 16:25 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 10:12
Mesajlar: 79
Şehir: İZMİR
İsim: Ejder
Araç: lancer 2011
Meslek: Kaptan
Kan grubu: Brh+
Yaş: 27
Horrrtt 2011 model lastik 87 k oldu . Goodyear year efficent grip performance takicam derken bi 3k daha yaptım. Etti mi sana 90 k. Dönüşlerde değil de frenleme mesafesi azıcık artmış gibi sanki. Bu arada genelde sakin kullanıyorum araç lpg li evet subap eritmedi:)

SM-P580 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 11 Eyl 2017 21:11 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
Maaşallah: hem lastik hem de subaplardan sakin kullandığınız anlaşılıyor.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 12 Eyl 2017 07:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Ben bir lastiğe max 2 sene binmişimdir... :D jant/lastik hastalığından mütevellit :)

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 12 Eyl 2017 09:56 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ben de : ya lastik tamir göremeyecek şekilde yarılır yada lastik aldıktan sonra aracımı satarım. Benim için yeni araç almak demek aynı zamanda yeni lastik almak demek. Sağolsun millet satacağı arabaya ya güvenliğini hiçe sayar kabak biner yada iyisini satar çıkma takar.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2017 15:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
lastik aracın en önemli parçalarından birisi.
bence airbag kadar önemli bir donanım güvenlik noktasında.
100 lerce kilo araç 4 tane kart postal kadar alanla yere tutunuyor.

dişleri iyide olsa 4-5 sene sonra lastikleri değiştirmek ve bilindik kaliteli marka lastik almak lazım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 15 Eyl 2017 17:16 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
bence air bag kadar değil ondan daha önemli: sürekli kullanımda. airbag ise bir ihtimal gerekirse. Lastik iyi ise airbag açılmasına gerek bırakmayabiliyor : önleyici tedbir.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 19 Eyl 2017 21:50 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 10:12
Mesajlar: 79
Şehir: İZMİR
İsim: Ejder
Araç: lancer 2011
Meslek: Kaptan
Kan grubu: Brh+
Yaş: 27
tamam tamam. siparis ettim n11 den . adamdan rica ettim fabrikadan 2017 31. hafta gondermis saolsun. bu lastigi baya arastirmistim. kullananlar memnundu baya. yarin da taktiririm artkkResimResim

SM-P580 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2017 08:10 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
kaptan yazdı:
tamam tamam. siparis ettim n11 den . adamdan rica ettim fabrikadan 2017 31. hafta gondermis saolsun. bu lastigi baya arastirmistim. kullananlar memnundu baya. yarin da taktiririm artkkResimResim

SM-P580 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Googyear efencigrip serisini bende yazlık/kışlığa geçince yaz için kullanmak istiyorum. Yorumlarınızı beklerim özellikle yumuşaklık mevzusunda :) Hayırlı olsun.

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2017 08:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 May 2013 10:50
Mesajlar: 824
İsim: Levent Yavuz
Araç: Lancer Sportback
Meslek: çiftçi
Yaş: 30
av.ilhami yazdı:
bence air bag kadar değil ondan daha önemli: sürekli kullanımda. airbag ise bir ihtimal gerekirse. Lastik iyi ise airbag açılmasına gerek bırakmayabiliyor : önleyici tedbir.

demem oki airbag olmayan araca herkes tabut gözüyle bakar, kimse öyle bir araç almak binmek istemez bu zamanda artık. ama kabak, çıkma ucuz çin malı lastiğe geldimi akbaba gibiyiz :)
bizim toplumda lastiğe verilen para boş para gibi algılanıyor.
heleki satacaksan ucuz lastik al kafası yok mu? :fool:


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2017 09:49 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
2-3 ay sonra satacağımı bildiğim Vectra'ya sıfır Nokian almıştım ve de sattım. Satana kadar insanın başına neler geleceği belli olmaz. 3-5 kuruş yüzünden canından malından olmaya gerek yok. hep derim:biz ölüm yok gibi tedbir almayız ama ölüm olunca da ağıt yakar kendimizi parçalarız (ahirete inanmıyor gibi). Gavur dediklerimizde ölüm var gibi tedbir alır ama ölüm olursa da daha sakin karşılarlar (Bizden daha inançlı gibi).
Tedbir almadan ölenlere acımıyorum artık: daha dün haberde izledim: bi tane Tofaş son sürat gittiği için sebebsiz şeridinden çıktı karşıdan gelen otobüs altında motoru kaldı. kaportanın çoğu yola devam etti. şoför öldü tabii. vicdansız diyebilirsiniz ama üzülmedim. Belki aciliyeti vardı ama niye Dörtlüleri yakmadı. sebepsiz yere tenekelerine güvenip aşırı sürat yapanlara acımıyorum. Benim safrane'a verdiğim paraya, yedek parçası ucuz her yerde var mantığı ile Teneke alanlara acımıyorum. Kendisi kendisine acımamış ki ben acıyayım. Acıdığım arkada bıraktıkları :(
Konuyu dağıttım ama cidden hem kızıyorum hem üzülüyorum!

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2017 16:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Oca 2011 10:12
Mesajlar: 79
Şehir: İZMİR
İsim: Ejder
Araç: lancer 2011
Meslek: Kaptan
Kan grubu: Brh+
Yaş: 27
taktirdim bugun lastikleri. valla degerlendirmem ne kadar saglikli olur bilmem ama , 2011 90 bin km lik yokohomalardan daha yumusak oldugu kesin. hos yoko ya 37 basiodum. lastikci 32 basti yenilere. yokoyla 50 km ile on tekerler kaydirdigim viraja 80 ile girdim. lastik ezilme sesiyle beraber vurrjjjt diye dondu. ilk firsatta 37 basip denicem. az yaksin eski lastigin hallerini ekledim referans olsun :)ResimResimResimResim

SM-P580 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 21 Eyl 2017 00:54 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
hayırlı olsun.
Yoko ile kıyaslamak için GY nin bi 90bin km. yapması lazım bence. en azından bi +3yıl geçmeli. Bence Yokonun en iyi yanı özelliğini uzun süre koruması 1-2 yıl çok iyi olan ama sonra özelliği kaybeden lastiklerden değil. tabii GY da öyle değil ama 90 yapar mı bakmak lazım.
aşağıdaki linkte makalenin altında haklı olarak çok eleştirilse de Öznel Test grafiği bana inandırıcı geldi: Yoko ezici bir üstünlüğe sahip. eleştirilerde de bahsedildiği gibi makalede adı bile geçmemesine rağmen.
http://gitmez.com/en-iyi-lastik-markasi/
tabii en iy lastik derken unutulmaması gereken en önemli şey aslında markadan ziyade markanın hangi modeli olduğudur. bir de lastikten öncelikli beklentimiz: dayanıklılık, konfor, ıslak, kuru fren
Not: biraz tutucuyumdur. bişeyi tutarsam ( Yoko/nokian, mitsu/volvo vs. gibi) sonuna kadar-hak ediyorsa- savunurum :)

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 21 Eyl 2017 07:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 Nis 2017 10:29
Mesajlar: 1405
Şehir: konya
İsim: talha
Araç: Outlander 2.4
Meslek: Memur
Yaş: 31
Yokohama nın yağ katkılı kış lastikleri şu ana kadar kullandığım en iyi kışlık lastiklerdi. Koca kıçlı mercoyu bile arkadan ite ite karlardan çıkarıyordu... Nokian denemedim ama, yokohama nın adı bile bana ayrı bir kalite hissi veriyor :)

_________________
Mitsubishi Outlander 2.4


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Lastik Ömrü
MesajGönderilme zamanı: 21 Eyl 2017 09:13 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5640
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
tilki yazdı:
Yokohama nın yağ katkılı kış lastikleri şu ana kadar kullandığım en iyi kışlık lastiklerdi.

Ne de olsa Portakal kış meyvesi !

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 26 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 3 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye