Mitsubishi Club Turkey http://mitsubishiclubturkey.com/ |
|
Mitsubihi Carisma 1.8 GDI helezon yay icin yardim! http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=49&t=3962 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
Yazar: | paleolife [ 13 Şub 2012 12:54 ] |
Mesaj Başlığı: | Mitsubihi Carisma 1.8 GDI helezon yay icin yardim! |
Merhaba Arkadaslar, Forumda arastirdim, daha once birkac konu -carisma icin- acilmis yaylar ile ilgili ancak sonuclara ulasamadim. Kisa denilebilecek bir sure once aracimin amartisorlerini degistirmistim, ancak yaylarin da -emin degilim- esneklik ve tepki ozelliklerini yitirdigini dusunuyorum. Su anda yurtdisindayim, burdayken yaylari alayim dedim, daha dogrusu aracimin genel eksiklerini gidereyim diye dusundum, fiyatlari daha ekonomik. Orjinal yaylarini ararken Eibach, H&R, Cobra gibi bircok spor yay ile karsilastim, kimisi 30 kimisi de 35mm yukseklik dusuruyormus. Biraz tartismalari okudum ancak almadan once bir bilenin deneyimlerine danismanin mantikli olacagina karar verdim. Daha once bu yaylari carisma aracinda kullanmis olan var mi, varsa deneyimlerini ve onerilerini paylasirsa cok sevinirim. Saygilar, selamlar. |
Yazar: | paleolife [ 14 Şub 2012 00:10 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubihi Carisma 1.8 GDI helezon yay icin yardim! |
kendi kendime cevaplayim ![]() ![]() |
Yazar: | paleolife [ 16 Şub 2012 17:16 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubihi Carisma 1.8 GDI helezon yay icin yardim! |
kendi kendime takilmaya devam edeyim ![]() ![]() |
Yazar: | paleolife [ 16 Şub 2012 17:22 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubihi Carisma 1.8 GDI helezon yay icin yardim! |
aslinda acik artirmada 43.73 avroda ben de kaldi, satici 17 avro da ulastirma ucreti ekledi, iste toplamda 60 avroya geldi. Olsun, Turkiye'de H&R ve Eibahc yay fiyatlari sanirim 400 ile 500 arasi oynuyor... super oldu ya ![]() |
Yazar: | drezin [ 01 Ağu 2012 01:06 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubihi Carisma 1.8 GDI helezon yay icin yardim! |
Ferhat bey bende alt takımda önde ve arkada değiştirilebilecek parçaları yavaş yavaş temin edip bir ara topluca değiştirmeyi düşünüyorum.Süspansiyonlar kolay ancak yaylarda benim tam olarak çözümünü bulamadığım bir konuydu. Daha önce Tipo s aracımda ön amortisör ve ön takım değişikliğine gitmiş aracın ederine göre oldukça büyük bir rakama ön takım yaptırmıştım. araç eskisinden iyi olmuştu ancak beklentiyi kesinlikle karşılamadı. Kısa süre sonra benzer sesler geri geldi,ilk yapıldığı anda bile on numara diyebileceğiniz verdiğiniz paraya değecek bir sonuç ortaya çıkmadı. Konuyu ustalarla görüşünce yaylarıda değiştirseydik keşke diye yaklaşımda bulununca o zaman harcadığım paraya ve zamana çok canım sıkılmıştı. Benim tecrübelerime göre alttan gelen seslerde en kabahatli parçalar burçlar, salıncaklar, rotlar, rotiller ve özelliğini kaybeden yaylardır. Patlamamışsa en masumu da süspansiyonlardır. Bu forumda da okuduğumu net hatırlıyorum.Arkadaşın biri alttan gelen ses ve konforsuzluğa karşı sadece süspansiyonlarını değiştirerek bir sonuç alamadığını yazmıştı. Bu arabalar için özellikle konforu arttırmak için alt takımda patlak değilse süspansiyonlar en son değişmelidir.Değişiyorsa bu masrafa kesinlikle yaylarıyla birlikte katlanılmalıdır. Bunlar benim şahsi kanaatim tabi. Yayların orjinallerini bulmada bana da yardımcı olabilirseniz memnun olurum. |
Yazar: | drezin [ 08 Ağu 2012 00:39 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Mitsubihi Carisma 1.8 GDI helezon yay icin yardim! |
Arkadaşlar carisma kullanıcı kitabı bende yok. Carisma 1,6 2000 model eski kasa için arka amortisör helezonlarının orjinal uzunluğunu bilen veya bakabilecek olan varsa çok memnun olurum. |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |