Zaman: 27 Nis 2024 11:31

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 03 Eyl 2014 19:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 10 May 2013 01:40
Mesajlar: 120
Şehir: Balıkesir-Bilecik
İsim: Bilal
Araç: Lancer
Meslek: Memur
Kan grubu: Brh-
Yaş: 29
Gerçekten güzel bir analiz olmuş eline sağlık, ikinci dünya savaşından sonra küllerinden yeniden doğan japonlar sanayinin en önemli argümanı otomotiv ile büyük ivme kazandılar bunu amerika ve avrupa pazarlarındaki müthiş stratejileri ile gerçekleştirdiler burda japonları en çok zorlayan konulardan birincisi bahsettigin gibi usd ve euro pazarlarının oynak yapısı olmuştur, evlilikler de bunun sonucu oluşmuş tasarım da bundan nasibini almıştır sonuç saf japon ruhları melez hale gelmiş toparlanmak için bir fırsat haline gelmiştir, aslında bu olay birçok avrupa üreticisinde de yaşandı sadece japonlar değil, ortak tasarımlar, ortak bantlar, aynı motorlar, aynı şasiler vb. kaba tabirle kendi yağında kavrulma dönemi bitti gibi firmalar artık daha tedbirli ancak yapılan ar-ge çalışmaları bizi hayran bırakacak japon ruhunun devam edeceğini gösteriyor.

_________________
İKİ SEVDAM VAR BİRİ LANCER BİRİ SIR.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Eyl 2014 21:49 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Mar 2014 14:47
Mesajlar: 291
İsim: ümit kılıç
Araç: Mitsubishi Lancer 1.8 Intense
Meslek: kamu
Yaş: 38
Yazı sana mı ait Mesut?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 03 Eyl 2014 23:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 03 Mar 2014 14:47
Mesajlar: 291
İsim: ümit kılıç
Araç: Mitsubishi Lancer 1.8 Intense
Meslek: kamu
Yaş: 38
Güzel yazı


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Eyl 2014 13:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 May 2012 15:22
Mesajlar: 651
Şehir: Kocaeli
İsim: Mustafa
Araç: 2011 Lancer 1.6 İnvite
Meslek: Bilgi İşlem
Yaş: 29
yazının bu kısmı açıklayıcı olmuş. şahsen kendimde gittim gördüm durumu

"""
Avrupa Japonlar için verimli ve ekonomik olmayan küçük dizel motorları destekleyen CO2 bazlı emisyon vergi sistemine geçti, Japonların Avrupa pazarı çok sıkıntılı hale geldi. Üstelik satılan filo ortalam CO2 salınımı uygulaması, Japon markaların Avrupa satışları düştükçe, spor araçlarının satışlarının da yapılamamasını durumunu getirdi.

Japonya'da birçok göreceli ufak ve hatta Nissan gibi büyük firma finansal olarak zora düştü. Birçoğu diğer üreticilere satıldı, doğru düzgün güçlü Toyota ve Honda kaldı.

Tabi ki bu durum tüm üreticileri revizyona gitmeye, karsız veya az karlı modellerden kaçınmaya, daha fazla kar getirecek anonim modellere yönelmeye zorladı.
""

_________________
Aracımdaki uygulamaları bu blog üzerinde topladım


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 20 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye