Zaman: 28 Mar 2024 20:08

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2015 00:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Tem 2015 13:00
Mesajlar: 174
İsim: haydar
Araç: 2015 Mitsubishi Attrage 1,2 İntense
Meslek: memur
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
ATTRAGE HAKKINDAKİ İZLENİMLERİM

Herkese kazasız, keyifli ve güvenli sürüşler diliyorum.

Daha önceki mesajlarımda paylaşmıştım, Ankara’da ikamet ediyorum ve neredeyse bir ay kadar önce 2015 model manuel şanzuman inci beyazı renkte bir Attrage sahibi oldum. Faizsiz kredi kampanyasından faydalandım. Ayrıntı için önceki mesajlarıma bakabilirsiniz. Aradan geçen bu 26 günlük sürede şuan aracım 700 km olmak üzere… Bu başlıkta sizlere, özellikle de “Acaba Attrage almalı mıyım?” diye düşünenlere, bu süreçte Attrage’dan beklentilerimi ve karşılaştıklarımı aktarmak istiyorum.
Her şeyden önce Mitsubishi’nin marka imajına güvenerek, avantajlı kampanya neticesinde, fiyatına göre donanımının iyi olduğu kanısına vardığım Attrage’ı açıkçası çok büyük beklentilerle değil, f/p yönünden avantajlı olduğu ve sıfır km olmasına tav olarak aldım diyebilirim. Mitsubishi’nin yanında daha kalitesiz ve uzun vadede dayanıksız olan birçok marka bile nerdeyse aynı fiyata, yani aşağı yukarı 38-42 bin TL aralığında bu aracın donanımının yanından bile geçemeyecek araçlar veriyor. En dolu versiyonlarında bile olmayan özellikleri var Attrage’ın… Üstelik bu markaların Attrage ile kapışamasa da en azından kafa tutacak donanım paketlerini almak istediğinizde daha fazla ödüyorsunuz bile diyebilirim. Araçta 6 airbag, Tam otomatik digital klima, far ve yağmur sensörü, Abs, Esp, Bas vs vs vs vs mevcut. Donanım detaylarını netten görebiliyorsunuz, tek tek yazmaya gerek yok sanırım… 1,2 motor kullanan araç, içi ve bagajı geniş olsa da, çok kalabalık ailelere de pek hitap etmiyor. Düşük motora kalabalık binip zorlamak, yakıttaki avantajı tersine çevirecektir.
Aracı dediğim gibi 26 günlük süreçte ve tamamen şehir içinde kullandım. Şuan 700 km ye yaklaşmış olan aracımda 100 km’lik yakıt ortalamam da 6,5-7,5 aralığında geziniyor. Bunun ilerleyen 5-10 bin kmlerde en az bir litre azalacağı söyleniyor. Bu arada belirteyim LPG uygulaması da, en azından şu aşamada kesinlikle düşünmüyorum. Şuan için yakıttan şikayetim yok, ama ilerleyen dönemleri de göreceğiz. 10 gün kadar sonra uzun yola çıkacağım, bir de uzun yol da yakıtı görme imkanım olacak.
Aracın eksi ve artıları mevcut… Her güzelin elbet kusuru oluyor. Ama genel olarak baktığımızda Attrage’ın kusurları, iyi yönlerinin yanında küçük kalıyor diyebilirim. Ama ilginçtir ki kusurları basit kusurlar. Yani sanki unutmuşlar gibi… Belki de maliyet amaçlı olarak kasıtlı yapılmayan şeyler de olabilir.
Araç ile ilgili en büyük tedirginliğim, bazı yorum sitelerinde okuduğum ve aracın yol tutuşunun iyi olmadığı ile ilgiliydi. Bu kesinlikle gerçek değil arkadaşlar. Çok net ifade edebilirim. Çünkü Attrage çok aşırı zorlanmadıkça yoldan çıkmıyor. Viraj olsun, düz yolda ani şerit değiştirmeler olsun, segmentine göre ve boyuna göre yolda gayet güzel gidiyor. Özellikle ESP’nin otomatik olarak sürekli devrede olduğunu duymuştum bi video incelemede. Gerçekten bu hissi size veriyor. Direksiyonun hissiz olduğu konusunda ise, bana ilk başlarda tuhaf gelen direksiyon şuan iyi gelmeye başladı. Belki alışmışımdır. Ama direksiyon ile ilgili bi şikayetim yok. Bu konuda kesin bir hüküm veremeyeceğim.
Araç, tasarımında ön motor kaput kısmının ve arka bagaj kısmının kısa tutulması her ne kadar orantısız bir görüntüye yol açmış ise de, doğrudan önden veya arkadan bakıldığında hiç te kötü olmayan bir tasarıma sahip… Önde krom detaylar ve büyük “üç elmas” logosu göze gelip, daha büyük segment izlenimi verirken, arkadan baktığımızda da yüksek bir bagaj kaputu görüyoruz. Bununla beraber aracın yerden yüksekliği ve çekik şekilli stoplar da aracın dikkat çekmesine sebep olmuş, plaka üstü krom çıta da hoş bir görüntü sunuyor. Yani aracımız yanlardan bakınca –özellikle tekerlerin boyutu küçük gibi geldiğinden- orantısız geliyor ama arka ve ön görünüm hoş. Bu orantısız tasarımın büyük faydası ise araç içinde ortaya çıkıyor. Zira aracın diz mesafesi, şoför koltuğu oturma kısmı ve de tavan yüksekliği oldukça geniş ve ferah… Segmentini aşan bu iç genişliğe, bir de 450 lt’lik geniş bir bagaj eklenmiş. Üstelik bagaj şekil olarak ta başarılı. Yani bagaj girişi dar değil, yükseklik ve genişlik iyi ayarlanmış. Gayet kullanışlı… Ama ilginçtir bagaj kaputu çok hafif. Bir zararı yok ama sırf hafiflik için mi öyle, olası bi kazada hemen ezilir büzülür mü, bilemiyorum.
Manuel vites olan aracımda çabuk bir hızlanma var. Genel olarak özellikle 1-2-3 vites aralıkları gayet küçük, araç çabuk hızlandığından vitesleri çabuk atıyorsunuz. Devrini hemen alıyor… 1.2 motora sahip bir aracın 100 km hızlanma değerinin 12 saniye olmasının şaşırtıcı olmadığını buradan anlıyorsunuz. Nitekim bunda aracın 930-945 kg dolaylarında olmasının da etkisi büyük…
Kasa ağırlığı olarak hafif ama güçlendirilmiş gövdeli ve sağlam bir araç yaptığını söyleyen Mitsubishi’nin Attrage modeli aracında genel olarak sürüş esnasında bi tedirginlik yok, çok zorlanmadığı sürece sizi güvende hissettiriyor. Şuana dek hız kadranında en fazla 150 km/saat hızı gördüğüm aracımda 110 km hıza çıkmamızla beraber yol sesi içeri alınıyor. Yalıtım sorunu var kesinlikle ama can alıcı değil. Daha önce kullandığım 2000 model Corolla’mda da olan ve Japon kronik sorunu olan ses alma olayı benim için sorun değil ama takıntılı arkadaşlara sorun olabilir. 120 km ile beraber rüzgar sesini hissediyoruz. Bunda büyük yan aynaların da katkısı var. 130-140 km lerde ise araç rüzgardan bariz etkilendi. Çok tedirgin etmese de özellikle de kasa hafifliğinden ve yüksüz olmamdan olacak –araçta yalnızdım- az da olsa güvensizlik verdi diyebilirim. 150 km sonrasında ise kontrollü olarak yavaşladım. Yani bu hızları normal gören kişilere pek hitap etmiyor. Ben aracı aile aracı olarak kullanıyorum. Yalnız olduğum için az önce dediğim hız testini yaptım. Yanlış anlaşılmayalım
İçerde kullanılan sert plastik malzeme kesinlikle sağlam ve uzun ömürlü olması amaç edinilmiş. Ama yumuşak ve şık iç malzeme bekleyenler hayal kırıklığı yaşayabilir. Ortada konumlandırılmış teyp gayet şık ve kullanışlı. Bazı Attrage’larda direksiyonda teyp kumandası yok deniliyordu, sanırım benimki 2015 olduğu için olacak ki kontrol düğmelerim var direksiyonda, ancak sadece teybi kontrol ediyoruz. Klima düğmeleri ise son derece kullanışlı ve teybin hemen altında. Klimanın motordan bağımsız çalıştığını bana yetkili satıcı firma söylemişti. Gerçekten te araç normal devrinde çalışırken klima açıldığında herhangi bir devir düşüşü yaşanmıyor. Bu da somut kanıtı sanırım bu söylemin…
Aracın kadran bölümünde ise üç kısım var, orta daire hız, sol daire devir, sağ taraftaki bölüm ise araç hakkında bilgi veren ışıkların ve sembollerin yandığı alan var. Buraya kadar sıkıntı yok, ama ortadaki hız gösterge dairesinin ortasına konulmuş bir yol bilgisayarımız var. Ayrı ve bağımsız bir ekran olabilirdi ama bu şekilde yapılmış ve ekran çok küçük. Düğmesine basarak değişik bilgileri görüntülüyorsunuz. Maalesef kullanışlı değil… Fakat alışırım diyorsanız sorun teşkil etmiyor. Direksiyonun solunda olan “start-stop” düğmesi ise ilk başta tuhaf geliyor ama çok kolay alışıyorsunuz. Nitekim bazı lüks markalarda da solda olduğunu duymuştum.
Direksiyonun ve vites kolunun deri kaplı olduğunu da belirtmeden geçmeyelim.
Aracın koltukları maalesef kaliteli değil. Hem oturmamdan, hem de aracımın orijinal döşemeleri zarar görmesin diye kılıf taktırırken gördüm bunu. Ben daha yeni yeni alıştım ve yeni rahat etmeye başladım. Şoför koltuğu da ilk başlarda yadırganıyor ama bu kişiye göre, özellikle boy kilo durumuna göre değişebilir. Uygun sürüş pozisyonunuzu bulmakta zorlanabilirsiniz. Maalesef buna bir de derinlik ayarı olmayan direksiyon ekleniyor, iş iyice zorlaşıyor ama emin olun imkansız değil. Ben şuan gayet rahat bir pozisyon buldum kendime. 174 boy, 82 kg ağırlığındayım. Bunu da ekleyim, kafanızda tartın kendinizi…

Gelelim artı ve eksilere… Önce artılar;
+ Fiyatına göre çok dolu diyebileceğimiz donanım seviyesi
+ Motor hacmine göre çabuk hızlanması
+ Üç silindirli olması nedeniyle aracın özellikle ilk hızlanmalarda çıkardığı sportif tınılar (Ama herkes hoşlanmayabilir)
+ Zorlanmadıkça yolda sağlam giden ve güvenilirlik veren araç yapısı
+ Geniş iç hacim ve bagaj
+ Anahtarsız çalıştırma, pratik kullanım ve anahtarın araca yakın olduğu anlarda basılan düğme ile
açılan şoför kapısı ve bagaj...
+ Mitsubishi markasının sorunsuzluğu ve “Japon” olması...
+Estetik bir tasarımı olmasa da, önden ve arkadan bakıldığında, güçlü ve üst segment görünümü vermesi
+ Klimanın motordan bağımsız olması
+ Stepne, alaşımlı jant, renk seçimi gibi diğer firmaların ekstra ücretlendirdiği detayların
fiyata dahil olması
+Arkadaki üç camın da kendiliğinden lazer karartmalı olması (Özellikle aileler için çok güzel bişey)
+Küçük dönüş çapı nedeniyle şehir içinde kıvrak ve kullanışlı olması
+ Benzinli motora göre gayet ekonomik yakıt tüketimi
+Düşük motor hacmi nedeniyle düşük vergi dilimine girmesi (295TL + 295TL)
+20.000 km’de bir bakım gerektirmesi
+Bridgestone marka lastikler
+ Araç yerden yüksek sayılabileceği için, yük alındığında altını kolay kolay vurmaması
+ 5 yıl/100.000 km garanti

Eksiler;
-İkinci elde yaşanacak büyük değer kaybı (Her sıfır km araçta var ama bu araçta daha fazla olacaktır)
- Mitsubishi markasının bir türlü ülkemizde tutunamaması ve olumsuz bakış açısı
-Orantısız tasarım (her ne kadar avantajı olsa da özellikle yandan bakıldığında orantısız)
-Yolcu güneşliğinde ayna olmaması, ön kol dayama olmaması, cam açma düğmelerinin ışıklandırmasının olmaması, tavanda tek lamba olması gibi basit ama eksik detaylar
-Direksiyon derinlik ayarının olmaması
-Kalitesiz malzemeli ve konforuna zor alışılan koltuklar
-Arka koltukların katlanamaması
-100 km üzeri hızlara çıkıldığında yol sesinin bariz içeri alınması


Benim gibi aile aracı olarak, çoğunlukla şehir içinde kullanılacak ve uzun vade binilecek bir araç arıyorsanız, yukarıda yazdığım detaylar da kafanıza yattıysa işte Attrage size göre… Ben şuan gayet memnunum. 11 ağustosta uzun yola çıkacağım Ankara – Antalya arası… Gidiş, geliş ve orada dolaşmamla yaklaşık 1200 km yapacağımı tahmin ediyorum. Bu başlık altında uzun yol izlenimlerimi de yazacağım inşallah.
Aracımın bazı resimlerini imkan bulursam ekleyeceğim bu başlık altına. Merak ettiklerinizi veya yazıda değinmeyi unuttuğum yada atladığım detayları özel mesajla yada buradan mesaj yazarak sorabilirsiniz.
Hatalı veya yanlış bir şeyler yazdıysam düzeltin lütfen…
Herkese güvenli ve keyifli sürüşler arkadaşlar…


En son hd1985 tarafından 04 Ağu 2015 21:29 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2015 04:08 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2014 21:22
Mesajlar: 552
Şehir: Sakarya&Karabuk
İsim: sabri
Araç: 2014 attrage 1.2 cvt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Abi maşallah destan yazmissin. :) Yazdıklarının büyük çoğunluğuna katılıyorum . Eklemek istediklerim var: Yakıt konusunda bakımdan sonra 5 litrenin altını daha sık gormeye başladım. Tabi bu sıcaklarda klimayi pek kapatmadigimi da belirtmeliyim. Şehir içinde ise genelde 6 litrenin üzerinde seyrediyor.
Yol tutisuna gelince; geçenlerde polo ile yanladigimiz bir viraj vardı. Orada bir yanlamayi deneyeyim dedim bugün. İlkinde polo kadar kaymadi. Çizgisini bozmadan devam etti. Çok hoşuma gitti aynı virajı B modunda biraz daha hızlı doneyim dedim esp yine arkayi bırakmadı. Yanı ozetle polodan daha iyi yol tutuyor. Koltuktan ben de şikayetçiydim ama kendime uygun bir pozisyon buldum, şimdi rahatim. Yol bilgisayarı gerçekten bu dolulukta bir arabaya yakışmayacak kadar basit. Bunun ilk makyajda düzeltilmesi lazim. Bir de lastikler çok sert. En kısa zamanda daha konforlu lastiklere gecerek surus zevkini artırmak lazım. Performans konusunda benzer hacimde motora sahip araçları kullanan arkadaşlar test suruşu yaptıklarında hayran kalıyorlar. Tabi benim yüzümde de müstehzi bir gülümseme beliriveriyor. Çok mutlu oluyorum. Motor sesi özellikle otomatik vitesin alt devirde gezmeyi sevmesi nedeniyle içeri gelmiyor. Ama B moduna alıp performanslı kullanmak isterseniz de asiri derecede tahrik ediyor.
Genel anlamda aileler için ideal bir otomobil. İki çocukla bize şimdilik yetiyor. Gençler için tasarım çekici olmasa da sürüş zevki olarak ideal. Tabi en önemlisi tam bir ekonomi profesörü. Dolmustan daha ucuza seyahat etme keyfini veriyor.
Hasılı tereddüt yaşayan varsa çok dusunmesin. Gayet güzel bir araç. Sidettle tavsiye edilir. Özellikle plus paketi.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2015 06:53 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 May 2012 23:35
Mesajlar: 319
Şehir: İstanbul
İsim: E.Serkan
Araç: Colt 1.3 Invite 2010
Meslek: Pazarlama
Kan grubu: BRh+
Yaş: 28
Emeğinize sağlık çok faydalı bir konu olmuş. Uzun yol yorumlarınızı ve fotoğrafları bekliyoruz.

Android cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Trafik trajik olmasın..

Benim 2. Oğlum : )


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2015 08:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Tem 2015 13:00
Mesajlar: 174
İsim: haydar
Araç: 2015 Mitsubishi Attrage 1,2 İntense
Meslek: memur
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Cevap yazan arkadaşlara ve ayrıca eklediği görüşleri için eflana teşekkürler...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2015 11:22 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Clio alan arkadaşa okutayım bu yazıyı boş paket 42 vermiş jant bile yok :-)

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2015 12:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2014 21:22
Mesajlar: 552
Şehir: Sakarya&Karabuk
İsim: sabri
Araç: 2014 attrage 1.2 cvt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Start tusundan bahsetmiş sanırım. Çok kişi tarafından karıştırılıyor.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2015 13:23 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ara 2012 22:23
Mesajlar: 566
Şehir: Antalya
İsim: hakan
Araç: Hyundai i20 1.2 Elite Blue 2015
Meslek: Havayolu
Kan grubu: a+
Yaş: 41
Idle Start-Go ile anahtarsız çalıştırma karıştırılıyor genelde.

_________________
Bir iyilik yaparsın, o senin görevin haline gelir.
"Hayır" diyebilen insanın samimiyetine güvenebilirsin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2015 16:40 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Tem 2015 13:00
Mesajlar: 174
İsim: haydar
Araç: 2015 Mitsubishi Attrage 1,2 İntense
Meslek: memur
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Farkettiğiniz iyi oldu arkadaşlar. Start-Stop tuşundan kastım, aracın anahtarsız çalıştırılması. Yoksa araçta Start-Stop diye tabir edilen özellik yok.
Tuşun üzerinde Start-Stop Engine yazdığından aklımda öyle yer etmiş. Farkeden arkadaşlara teşekkürler.
Öte yandan aracın artılarını şunu da eklemek gerek; Araç tamamen anatharsız kullanılıyor ve anahtar belli bir yakınlıkta ise kumandaya basmadan
bagajdaki düğme ile bagaj kaputu, şoför kapısı üzerindeki düğme ile de şoför kapısı açılabilir. Yani pratik bir kullanım var.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2015 21:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Tem 2015 13:00
Mesajlar: 174
İsim: haydar
Araç: 2015 Mitsubishi Attrage 1,2 İntense
Meslek: memur
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Arkadaş aracımın resimlerini hazırladım ama burada görüntüleyemiyor muyuz?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2015 21:36 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2014 21:22
Mesajlar: 552
Şehir: Sakarya&Karabuk
İsim: sabri
Araç: 2014 attrage 1.2 cvt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Hızlı resim sitesinden upload edip üzerinde forums&blogs yazan linki buraya kopyalarsanız resimler burada gözükür.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ağu 2015 11:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Tem 2015 13:00
Mesajlar: 174
İsim: haydar
Araç: 2015 Mitsubishi Attrage 1,2 İntense
Meslek: memur
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Arkadaşlar aracımın resimlerini, yukarıda eflan arkadaşın söylediği yöntemden faydalanarak aşağıda yayınlıyorum. Ancak resimlerin alelacele çekildiğini hatırlatayım, öyle çok çekim açısı ile felan uğraşamadım. Öte yandan, aracımın yıkatmadan çektiğim için de mazur görün beni:)
Herkese iyi ve güvenli sürüşler...

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim

Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ağu 2015 16:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2014 21:22
Mesajlar: 552
Şehir: Sakarya&Karabuk
İsim: sabri
Araç: 2014 attrage 1.2 cvt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Kazasız belasız sürüşler.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2015 01:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Tem 2015 13:00
Mesajlar: 174
İsim: haydar
Araç: 2015 Mitsubishi Attrage 1,2 İntense
Meslek: memur
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Teşekkürler...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Ağu 2015 12:59 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Tem 2015 13:00
Mesajlar: 174
İsim: haydar
Araç: 2015 Mitsubishi Attrage 1,2 İntense
Meslek: memur
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Arkadaşlar, yukarıda açıklamalarımda yazdığım gibi aracımla Ankara Antalya arası gidip geldim. Gittiğim yer evime 520 km uzaklıktaydı. Gidiş geliş 1040 km, buna ek olarak ta 50 km kadar antalya da gezdim ve toplamda 1100 km civarlarında bir yol katettim. Aracıma gidişte de dönüşte de Petrol ofisinden 4,58 tl litre fiyatından benzin aldım. Araçta iki yetişkin, iki küçük çocuk ve artı full dolu bagaj vardı. Hız aralığım ise 80-110 km arası idi ve bir kez kısa bir süreliğine bir rampa öncesi aracı hızlandırma amaçlı 120 km hıza çıktım. Kuruş vs hesaplarına girmedim ve gidişte yol bilgisayarım tüketim ortalaması olarak 5,4 lt, gelişte de 5,2 lt gösterdi. Bu da demek oluyor ki, 4,58 tl fiyatı baz alırsak ortalama gidişte de dönüşte de 22-25 kuruş civarlarında bir tüketim söz konusu. Bence henüz yakıt değerlerinin düşeceği km lere gelmediğimiz halde benzinli bir araç için bu gayet güzel rakam...
Aracım yukarıda yazdığım hızlarda hiçbir güvensizlik hisse vermeyip, güzel bir yol tutuşu sergilese de, maalesef sağı solu açık boş yollarda rüzgardan etkilendi. Ciddi anlamda bi tedirginlik yada güvensizlik vermiyor ama rüzgarı hissettiriyor. Başkaca bi konforsuzluk, memnuniyetsizlik vs yaşamadım ve genel anlamda memnun kaldım diyebilirim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 23 Ağu 2015 15:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 May 2015 03:00
Mesajlar: 14
İsim: isa demir
Araç: Mitsubishi Attrage 1.2 CVT Intense 2014
Meslek: teknik ressam PDMS designer
Kan grubu: brh+
Yaş: 29
Cuma gecesi saat 2.45 de evimize ulaştık şükür araç 1.2 Cvt 7500 km ye dayandı lpg prins silverline toplamda 1405 km 218 tl 101lt yakıt ile tatil serüvenimiz son buldu şehir içi toplam 300 km yolculuk boyuncaki lpg değerim 100 km / 7.18 lt lpg shell den fulledim hepsinide ortalama hızım 110 en düşük 100 en yüksek hızım 140di

_________________
MITSUBISHI Attrage 1.2 CVT Intense Quatro Mobile M1453


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 24 Ağu 2015 23:48 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2014 21:22
Mesajlar: 552
Şehir: Sakarya&Karabuk
İsim: sabri
Araç: 2014 attrage 1.2 cvt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Bu araba otomatik satıyor ama sanki manueli daha keyifli gibi. Bir manuel araba bulup test edemedim. Bu arada yakıt değerleri çok güzel. İsa Bey biraz sabırlı olsanız sizin de daha düşer ama be gerek var demi. Nasilsa LPG var. :).lpgyi seviyoruzzzzz.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ağu 2015 16:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Tem 2015 13:00
Mesajlar: 174
İsim: haydar
Araç: 2015 Mitsubishi Attrage 1,2 İntense
Meslek: memur
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Eflan kardeşim, sizin aracınız da yüksek hızlara çıkıldığında rüzgarlı bir durumda sağdan soldan esen kuvvetli rüzgarlardan etkilendiğini hissettiriyor mu? Yani bu güvensizlik verme değil, araç yolundan çıkmıyor ama sanki bir an boşluğa düşüyor da esp vs devreye girip düzeltiyor gibi bişey. Siz böyle bi şey hissettiniz mi hiç aracınızda?Bende yukarıda yazdığım gibi özellikle konya civarı ovada sağı solu açık yollarda ara ara oldu ama sıkıntı yaşatmadı şükür...


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 25 Ağu 2015 16:35 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 08 Tem 2015 13:00
Mesajlar: 174
İsim: haydar
Araç: 2015 Mitsubishi Attrage 1,2 İntense
Meslek: memur
Kan grubu: Brh+
Yaş: 30
Eflan kardeşim, sizi iki sorum olacak,
Öncelikle sizin aracınız da yüksek hızlara çıkıldığında rüzgarlı bir durumda sağdan soldan esen kuvvetli rüzgarlardan etkilendiğini hissettiriyor mu? Yani bu güvensizlik verme değil, araç yolundan çıkmıyor ama sanki bir an boşluğa düşüyor da esp vs devreye girip düzeltiyor gibi bişey. Siz böyle bi şey hissettiniz mi hiç aracınızda? Bende yukarıda yazdığım gibi özellikle konya civarı ovada sağı solu açık yollarda ara ara oldu ama sıkıntı yaşatmadı şükür...
Bir de şunu soracağım, bu durum sizce aracın kasa hafifliğinden mi kaynaklı? Başka bişey den mi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 26 Ağu 2015 01:56 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Kas 2014 21:22
Mesajlar: 552
Şehir: Sakarya&Karabuk
İsim: sabri
Araç: 2014 attrage 1.2 cvt
Meslek: öğretmen
Kan grubu: b+
Yaş: 29
Açık yollarda hava biraz ruzgarliysa etkileniyor. Bunun sebebi bence yan yüzeyinin oldukça geniş olması. Özellikle tavan çok yüksek. Ama abartılacak bir etki yok. Ben çatıların uçtuğu rüzgarlı bir havada yolculuk etmek zorunda kqldim. 120 km hıza kadar sorun yasamadim. Bu kadar olmasa da focus ve lada da benzer etkilenmeler vardı. Ama attrage da biraz daha belirgin bir etkilenme olduğu aşikar. Ama dediğim gibi duruş güvenliğini bozacak derecede değil. Böyle bir durumda esp hiç devreye girmedi. Ben espyi sadece yanlama çalıştığım zaman görüyorum. :)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 19 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 9 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye