Mitsubishi Club Turkey
http://mitsubishiclubturkey.com/

Attrage sahipleri buraya
http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=54&t=8592
9. sayfa (Toplam 11 sayfa)

Yazar:  carrbonn [ 21 Ara 2015 09:50 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

Yazar:  erv [ 21 Ara 2015 14:32 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Herkese teşekkür ederim. Buradaki yorumların kararımda çok etkisi oldu.

İlk 1000 km sonunda ben de izlenimlerimi paylaşacağım.

Selamlar.

Yazar:  akustik1979 [ 22 Ara 2015 23:53 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Hayırlı olsun kazasız güle güle kullanın

Yazar:  nevarulan [ 07 Oca 2016 11:49 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

http://onurkoray.blogspot.com.tr/2015/1 ... sport.html

arkadaşlar başka sebeplerle farklı bir araç için imza attım bekliyorum.
Ama attrage hep aklımda kalacak. Fırsat buldukça ne kaçırdım ( neyden kurtuldum!!!) görmek için foruma bakacağım.
Hayırlı Olsun Güle Güle Kullanın.

Yazar:  carrbonn [ 10 Mar 2016 11:20 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Aracım 25.000 km'ye geldi ve 2. kez fren ışığı yaktı. İlk uyarı 15.000 km'de gelmişti. Servise götürdüğümde balatalar bitti diyip değiştirdiler. Bu kez servise götürmüycem. Fiyatları artık canımı yakıyor.

Yazar:  eflan [ 10 Mar 2016 13:25 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Haftasonu 40bin bakımına gideceğim. Hala frenlerle alakalı bir problem yaşamadım, şükür. Siz balatadan ziyade hidrolik yağını kontrol edin kaçak olabilir. Bazen kemirgen hayvanlar bu tip hasarlar verebiliyor.

Yazar:  AnakinSkyWalker [ 10 Mar 2016 14:20 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

carrbonn yazdı:
Aracım 25.000 km'ye geldi ve 2. kez fren ışığı yaktı. İlk uyarı 15.000 km'de gelmişti. Servise götürdüğümde balatalar bitti diyip değiştirdiler. Bu kez servise götürmüycem. Fiyatları artık canımı yakıyor.


15 binde balata nasıl biter yaw ? Birde orjinal fabrika çıkışı balata. Ayağınız gaz yerine frende geziyor olmanız lazım. Doğrudur o ışık balta bittiğindede yanar. Fakat bilemedim ya sizin sürüş şeklinizde bir sorun var ya balatalarda yada yetkili servis de...

Yazar:  carrbonn [ 10 Mar 2016 15:35 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Diğer aracım da otomatik vites. Daha fazla km yapılıyor onunla. 4 yılda 2 kere değiştirimişizdir fren balatalarını. Bir gariplik var ama anlamadım.
Kitapçıkta fren hidroliği için de bu uyarı ışığını yaktığı yazıyor. Müsait bir zamanda baktıracağım.

Yazar:  AnakinSkyWalker [ 10 Mar 2016 17:18 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Otomatiklerde daha çabuk biter ama 15 bin çok erken bence. Garantisi varsa onu zorlasaydınız biraz. Gerçi sarf malzemesi kabulde etmeyebilirler. Fakat bana hiç normal gelmedi...

Yazar:  eflan [ 14 Mar 2016 00:06 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Balata konusunda yardımcı olabilirim

Yazar:  carrbonn [ 16 Mar 2016 09:34 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Bu sefer kendi ustama gittim. Ve balatalar yine değişti. 10 bin km'de bitirmiş oldum. İlk değişim için servise 365 TL ödemiştim. Balatayı dışarıdan 180 TL'ye bulduk.
Fren ışığı söndü fakat bu sefer de frenler ses yapmaya başladı. Her pedala dokunduğumda civciv boğazlar gibi ses geliyor.

Yazar:  eflan [ 16 Mar 2016 13:20 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Taktığınız balatanın markası ne? Ben 60 tl ye aldım bugün vaktim olursa değiştiricem

Yazar:  eflan [ 16 Mar 2016 13:20 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Bu arada balata ihtiyacı olan bana uluşabilir

Yazar:  rainmans [ 16 Mar 2016 15:20 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Ses problemlerini önleme

Sorunları önlemenin en kolay yolu, fren balatalarının ve kaliperin doğru bir biçimde takılmasını sağlamaktır.

Doğru montaj için öneriler:

Kaliperin tüm kızaklarını ve pimlerini söküp temizleyin.


Ağır pas veya zararlı maddelerin olması durumunda, yalnızca kaliperde ve balata ayaklarında olmak şartıyla zımpara kağıdı kullanılabilir.
Not: kaliper kolayca kaymıyorsa bu durum, balataların konikleşmesine veya aksta dengesiz aşınmaya neden olabilir, ki bu da gıcırtıya ve titreşime yol açar.


Serbest hareket etmesini ve kaliper gövdesine kaçmamasını sağlamak için pim mutlaka doğru bir biçimde yağlanmalıdır. Su girmesini önlemek için kayan pimin plastik pabuçlarının durumunu da kontrol edin.
Not: pimler yağlanmamışsa, tutunarak konik aşınmaya ve ses sorunlarına neden olabilir.


Pistonun serbest hareket edip etmediğini ve tam olarak çekilip çekilmediğini kontrol edin. Bu prosedür, şimin veya plastik kaplamanın hasar görmesini önlemek için gereklidir.

Fren balatalarının kaliper tutucularına serbest ve kolayca oturup oturmadığını kontrol edin.


Gerekirse fren balatalarının kenarlarındaki pürüzleri temizleyin.
Not: braket içindeki balata serbestçe hareket etmiyorsa, disklerle sürekli bir hafif temas olabilir, ki bu da gıcırdamaya ve balataların konikleşmesine veya aksta dengesiz aşınmaya yol açar.

Belirli özel durumlarda (örn. eski ve paslı bir kaliper), metal arka plaka ile kızakların araç üreticisinin talimatlarına uygun bir şekilde bakırlı gres ile hafifçe yağlanması önerilir.
Not: sürtünme malzemesine HİÇBİR ŞEKİLDE gres değmemesine dikkat edin.

Uygun olduğunda fren balatalarına aşınma göstergeleri koyun.
Kaliper sabitleme cıvatalarını vidalayın
Yiv sabitleyici cıvataları yenileriyle değiştirin

Doğru sıkma torku ve işlem sırası önerilerine uyun.
Takılan fren kaliperinde, fren pedalına, üçte bir oranında basın.
Balatanın geri çekme hareketi de dahil olmak üzere frenin doğru bir biçimde çalıştığından emin olun.
Tekerleği yeniden takın. Serbest dönüyorsa araç trafiğe çıkmaya hazırdır.

Not: ALINTIDIR

http://www.ferodo.com/tr-tr/Teknik-Dest ... -Sesi.aspx

Yazar:  carrbonn [ 16 Mar 2016 17:34 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

eflan yazdı:
Taktığınız balatanın markası ne? Ben 60 tl ye aldım bugün vaktim olursa değiştiricem


Değiştirmeden önce görseydim mesajınızı 4-5 çift alırdım :unknown: Bu gidişle çok ihtiyacım olacak.
Markasını bilmiyorum. Sizin aldığınız markayı ve parça kodunu yazarsanız bir dahaki sefere sizden temin ederim. 10 binde bir değiştireceğimi düşünürsek 3 ay sonra kapınıza gelirim :)

Yazar:  eflan [ 17 Mar 2016 02:39 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Telefon numaranizi ozelden gönderir misiniz

Yazar:  sebo [ 24 Mar 2016 22:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

herkese merhaba,bende aranıza 07.03.2016 itibariyle 2015 cvt intense plus inci beyazıyla katılmış bulunuyorum.şu an aracım 1000 km deuzun yolda yakıt tüketimim 5.3 bence gayet makul,daha düşük tüketime imza atan arkadaşlar vardır mutlaka..şimdilik memnunum arabayı tanımaya çalışıyorum.ilk bakım kaç km de bilen varsa aydınlatırsa sevinirim.teşekkürler herkese..

Yazar:  eflan [ 25 Mar 2016 01:21 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Araciniz hayırlı olsun. 1000-2000 arası ücretsiz kontrol bakımı var. İhmal etmeyin. Yakıt siz arabaya alostikca düşecektir. Güle güle kullanın. Bol paylaşımlı forumlar dilerim

Yazar:  sevketoz320 [ 28 Mar 2016 21:49 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

Selamlar. 2010 Colt'umu satip (ailemiz genislediginden dolayi) 2014 cvt attrage almaya karar verdim. Umarim Colt'taki memnuniyetim devam eder.

Yazar:  erv [ 07 May 2016 19:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Attrage sahipleri buraya

İlk 1000 km sonunda izlenimlerimi yazarım demiştim. Bir baktım 8900 km olmuş. Nasıl geçti habersiz....

1- İşe gidiş-geliş toplam 68 km (halkalı-levent, sabah 75-80 dak., akşam 90 dak, bazı günler mesaiye kalıyorum 35 dak.) ve hafta sonları ortalama trafikte 100 km için ortalama yakıt 5.8 lt ile 6.0 lt arasında. Genelde sakin bir sürücüyümdür. Gereksiz hızlanma ve frenler yapmam.Gayet güzel. 2007 Colt ta 7 - 7.2 lt idi.

2-Yine de LPG taktırmayı düşünüyorum. Basit bir hesapla 6 lt benzin=> kmde 26.4 kuruş, 6 * 1.2=7.2 lt LPG tüketir, o da kmde 14.4 kuruş yapar. kmde 10 kuruş kar etsek, ayda 2000 km için 200 TL kar demek. Bu ilk 10 ay boyunca LPG parasını karşılar. Sonra da kara geçeriz.

3- Henüz 120 km/saat ı geçeceğim bir yolculuk yapmadım. 120 km/saat da alttan giren rüzgar bir miktar arabayı kaldırıyor. Direksiyonun hafiflediğini hissediyorum.Ancak, yol tutuşunda bir sorun yok. Virajlarda, sanki yatıyormuş hissi verse de hiçbir güvenlik problemi yaşamadım.

4- Arabayı kullanmak ve arabada yolculuk etmek çok keyifli. Colttan sonra bütün C sınıfı arabalar sıkıcı geldi. Özellikle sürücü yanındaki koltuk oturanı içeri doğru çekiyor, konsol insanın yüzüne abanıyordu. Bu nedenle Corolla ve Egea dan vazgeçmiştim. Attrage da hem sürücü hem de bütün yolcular, yüksek tavan geniş iç hacim ve son derece kibar ön konsol sayesinde gayet rahat.

5- Navigasyonlu multimedya sistemi mükemmel. İki sorun var; Birincisi, direksiyondaki tuşları istediğim gibi ayarlayamadım. Örneğin radyo frekansı arttırıp azaltmak yerine radyo kanalları arasında gezmek istiyorum. Ayarları nasıl değiştireceğimi buldum, ancak sanıyorum öyle bir opsiyon sunmuyor. İkincisi, bluetooth mikrofonunun sesi bazen yeterli olmuyor, telefonda konuştuğunuz duymakta zorlanıyor. Bu mikrofon hassasiyetini de arttırmanın yolunu bulamadım. İkisi de çok önemli sorunlar değil.

6- Colttan sonra böyle bir bagaja sahip olmak mükemmel bir duygu. Ne koysak alıyor...

7- 75 kiloluk 4 kişi giderken, yakıt bir miktar artıyor. CVT nin rampalardaki tepkisi değişiyor. Araba yüklendiğini hissettiriyor.

8- Geçtiğimiz kış Colttan kalan 195/50/R15 kış lastiklerini kullandım. Sorunsuzdu. Karda buzda kaymadan kışı tamamladık.

9- Son iki aydır kafamı bir konuya takmıştım: Park halindeyken direksiyonu hızlı hızlı çevirdiğimde çıkan vıj vıj sesi. Sanki aldığımda öyle bir ses yoktu. İki ayrı servise gösterdim. Önce onlara da bir sorun varmış gibi geldi. Zembereğe kadar söküp baktılar, yağladılar. Birşey çıkmadı. Sonra sıfır araçlara bindik. Ondan da benzer ses geliyor. İkna oldum tabi, ama hala sanki ilk aldığımda o ses yoktu gibi geliyor. Çok kurcalatmak istemiyorum. Konuyu kapatacağım galiba. Yine de Attrage kullanıcıları bu konuda bir yorum yaparlarsa sevinirim.

10- CVT şanzıman tek kelimeyle mükemmel. 15 yıldır 200 000 km den fazla yolu düz vites araçla yaptım. Son 4,5 aydır CVT şanzıman kullanıyorum. Geçen babamın düz vites arabasını kullandım. İlk birkaç km zorlandım. O kadar alışmışım. İl başlarda, 50 km ve 70 km de ayağım gazda basayım mı çekeyim mi diye kararsız kalmışsa bir devir sekmesi hissediyordum. Ayağım gaza alıştıktan sonra, sürekliliği korumaya başladım. Otomatiğin keyfini çıkarıyorum.

11- Cruise kontrol çok güzel çalışıyor. TEMde akşam 22:00 trafiginde rahatlıkla kullanıyorum. Tam adaptive değil ama, özellikleri güzel ve yeterli.

12- Dijital klimanın rahatlığını sanıyorum yaz aylarında yaşayacağız. Ama havalandırmayı tuşlarla ayarlamak bile hoşuma gidiyor.

13- Arabanın boyutları şehir içi trafik için çok uyumlu. Bu dış boyutlarda bu iç hacim!

14- Süspansiyonları Colt a göre çok konforlu. Colt ile aynı hızda viraja giremiyorsunuz ama takır tukur langır lungur sesler de duymuyorsunuz. Araba çukur ve tümsekleri sönümlüyor.

15- Motor sesi gaza alışıncaya kadar ve rampalarda biraz yüksek gelebilir. Onun dışında ben rahatsız olmuyorum. Hatta 1.2 motordan nasıl böyle güzel bir ses çıkıyor anlamadım! Yalıtım yaptırmayı düşünmüyorum.

Kesinlikle ödediğimiz paranın karşılığını aldığımızı düşünüyorum. Tavsiye ederim.

9. sayfa (Toplam 11 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 3 saat
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/