Mitsubishi Club Turkey http://mitsubishiclubturkey.com/ |
|
Attrage sahipleri buraya http://mitsubishiclubturkey.com/viewtopic.php?f=54&t=8592 |
4. sayfa (Toplam 11 sayfa) |
Yazar: | ssd [ 18 Oca 2015 15:38 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
eflan yazdı: Az yazmış. 45 falan yazaymış bari. Bayii 44.500'a bırakırken 45.000 yazması mantıklı olur muydu sizce? |
Yazar: | eflan [ 18 Oca 2015 18:05 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Hangi bayi imiş ki o? 45500 den aşağı bırakanı duymadım. 46900 e satanı duydum ama. |
Yazar: | carrbonn [ 30 Oca 2015 12:38 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Yakut kırmızı CVT'yi dün teslim aldım. 45500 TL ye bıraktılar bana da. |
Yazar: | eflan [ 30 Oca 2015 14:41 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Hayırlı olsun. En yakışan rengi almışsınız. İyi günlerde kullanın. |
Yazar: | hikmetayhan [ 30 Oca 2015 16:17 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Ynt: Attrage sahipleri buraya |
Hayirli olsun cogaliyorsunuz hizla. GT-N7000 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi |
Yazar: | mumenu [ 30 Oca 2015 23:12 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
carrbonn yazdı: Yakut kırmızı CVT'yi dün teslim aldım. 45500 TL ye bıraktılar bana da. Hayirli olsun. Iyi gunlerde kullanin. Attrage sahipleri hizla artiyor. |
Yazar: | carrbonn [ 02 Şub 2015 13:01 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
hikmetayhan yazdı: Hayirli olsun cogaliyorsunuz hizla. eflan yazdı: Hayırlı olsun. En yakışan rengi almışsınız. İyi günlerde kullanın. mumenu yazdı: Hayirli olsun. Iyi gunlerde kullanin. Attrage sahipleri hizla artiyor. Hepinize teşekkürler. Renk konusunda tereddütüm vardı ama bu kırmızı tonu çok güzel. |
Yazar: | carrbonn [ 03 Şub 2015 16:15 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Aracı alalı 5 gün oldu. 500 km kadar yol yaptım. Biraz izlenimlerimi aktarmak istiyorum. Öncelikle yakıt tüketimi konusu. Yol bilgisayarı 6,6 lt gösteriyor. Aracı kullanırken tasarruf etmek için özel çaba harcamadım. Yokuşlarda hızımı kesmedim. Uzun dönemde 6 lt civarına sabitlenir diye düşünüyorum. Motor sesi biraz farklı. İlk kez 3 silindirli araç kullanıyorum. Rölantide hafif bir titreşim var. Gaza basınca çıkan motor sesini ilk başlarda biraz garipsedim ama şu anda alıştım diyebilirim. Kötü bir ses değil kesinlikle. İç mekanda canımı sıkan bir kaç şey var. Ucuz araba izlenimi bu noktalarda kendini belli ediyor zaten. -Cam açma kapama düğmelerinde aydınlatma yok. -Sürücü tarafı güneşliğindeki aynada aydınlatma yok. -Yolcu tarafı güneşliğinde ayna bile yok. -Vites kolunun solunda, vites konumlarını gösteren harflerin (P-R-N-D) aydınlatması yok. Vites konumunu hız göstergesinin altında da görebiliyorum ama yine de eksiklik. -Göğüsteki bütün tuşlarda (klima ve teyp) bip sesi var. Sessiz olmasını istiyorum. Belki ayarı vardır ama ben bulamadım. -Yağmur ve far sensörünün olduğu bir araçta otomatik kararan dikiz aynasının da olmasını beklerdim. Gerçi arka camlar filmli olduğundan çok rahatsız etmiyor. -Direksiyonun üzerinde teyp kontrolü tuşları var fakat bunlar yine aydınlatmasız. -Teybin bilgi ekranı sadece 1 satır ve çok yetersiz. Saati göstermek için ayrı bir tuşa basmak gerekiyor. Performans olarak çok sıkıntı yaşamadım. Araç zaten 945 kg. Rampada biraz hız kesiyor. Ama yakıt tüketimine bakınca pek sorun etmiyorum. Süspansiyonlar sert ve yalıtım zayıf. Japonların sınıf standardında sayılır. Şikayetçi değilim. Şanzıman harika. CVT olduğu için vites geçişi hissedilmiyor. Sarsıntı veya titreme yok. Şimdilik gözüme çarpanlar bunlar. Sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplayabilirim. |
Yazar: | eflan [ 04 Şub 2015 00:04 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Cam açma düğmelerinin uzak doğu araçlarının hemen hepsinde aydınlatmasız olduğunu belirtmek isterim. Benim garipsediğim bir eksiklik de bu kadar donanıma sahip bir arabaya adam gibi bir yol bilgisayarı koymamışlar. Saati görmek için bir defa saat tuşuna basmanız yeterli. Ondan sonra sürekli saat aktif olarak kalıyor. Her açışta basmanıza gerek yok. Keyifli sürüşler dilerim. |
Yazar: | kadiremreaskin [ 28 Şub 2015 14:18 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Atrrage düşünüyorum.çok çok detaylı kulkanıcı bikgisibe ihtiyacım var.sembol k8bserve Linea ların 40 binlere dayandığı bir yerde çevremde saçma sapan bir baskı görüyorum..bu aracın tonajı beni düşündrüyor.euro cap testine girdimi.1 2 sedan az yakıyormu gerçekten.arka bagaj kapağı kağıt gibi diyorlar..yakında test sürüşüne gidicem.otomatikmi manuel mi tercih etmeliyiz. İşçilik nasıl.aracın basması.viraj performansı..yoksa space star alıcam yakıt önemli. .acil bilgiye ihtiyacım var.araç bana çok dolu geldi donanım gerçekten fena değil Köpekler istedi diye Atlar Ölmez |
Yazar: | kadiremreaskin [ 28 Şub 2015 14:23 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
rich5053 yazdı: İzmir bayisinden ümidim yok eminim ki test aracı yoktur. İzinde denizliye gittiğimde özpam da test sürüsü yapacağım vardır sanırım. K00L cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Egerenk Gaziemir bayisinde test sürüşüne gidicem. 2.el piyasası umrunda değil.bu sefer aynı Türk kafası hatasını yapmıcam.bu aracı almak büyük kumar..ama kafaya koydum bu aracı alıcam.hele fiat bayindeki satış danışmanı nın. 100 tl indirrim lafı yokmu.sanki patates satıyor.libea sümüğümü bile atmam.bu türk kafası bu konserve kutularını satan bayilerinde g..nü kaldırdı. . Köpekler istedi diye Atlar Ölmez |
Yazar: | eflan [ 01 Mar 2015 11:45 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Ben lpg li kullanıyorum. Otobüsün 5 tlye gittiği yere 4 tl ye gidiyorum. Otomatik konforu zaten tartışılmaz. Bir fiatı ve ya renoyu kıyaslamak yanlış olur. Şahsen ben onarı değerlendirmeye bile alamamıştım. Doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum. Bu arada lpg tüketimi 12-13 kuruş. Lpg fiyatı 1.85. |
Yazar: | kadiremreaskin [ 01 Mar 2015 15:04 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Eflan attragee lpg verileri bu kadar iyimi. Hangi marka yaptırdın? Köpekler istedi diye Atlar Ölmez |
Yazar: | eflan [ 01 Mar 2015 19:03 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Lovato obd 2. Benzin fiyatı 4.43 olunca lpg kaçınılmaz oldu. 1.85 tl den alıyorum. Bir kere arabayı uzun yolda zorladım 14 kuruş yaktı. En düşük tüketim de 11,9 kuruş oldu. |
Yazar: | kaan20 [ 01 Mar 2015 21:44 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
carrbonn yazdı: Aracı alalı 5 gün oldu. 500 km kadar yol yaptım. Biraz izlenimlerimi aktarmak istiyorum. Öncelikle yakıt tüketimi konusu. Yol bilgisayarı 6,6 lt gösteriyor. Aracı kullanırken tasarruf etmek için özel çaba harcamadım. Yokuşlarda hızımı kesmedim. Uzun dönemde 6 lt civarına sabitlenir diye düşünüyorum. Motor sesi biraz farklı. İlk kez 3 silindirli araç kullanıyorum. Rölantide hafif bir titreşim var. Gaza basınca çıkan motor sesini ilk başlarda biraz garipsedim ama şu anda alıştım diyebilirim. Kötü bir ses değil kesinlikle. İç mekanda canımı sıkan bir kaç şey var. Ucuz araba izlenimi bu noktalarda kendini belli ediyor zaten. -Cam açma kapama düğmelerinde aydınlatma yok. -Sürücü tarafı güneşliğindeki aynada aydınlatma yok. -Yolcu tarafı güneşliğinde ayna bile yok. -Vites kolunun solunda, vites konumlarını gösteren harflerin (P-R-N-D) aydınlatması yok. Vites konumunu hız göstergesinin altında da görebiliyorum ama yine de eksiklik. -Göğüsteki bütün tuşlarda (klima ve teyp) bip sesi var. Sessiz olmasını istiyorum. Belki ayarı vardır ama ben bulamadım. -Yağmur ve far sensörünün olduğu bir araçta otomatik kararan dikiz aynasının da olmasını beklerdim. Gerçi arka camlar filmli olduğundan çok rahatsız etmiyor. -Direksiyonun üzerinde teyp kontrolü tuşları var fakat bunlar yine aydınlatmasız. -Teybin bilgi ekranı sadece 1 satır ve çok yetersiz. Saati göstermek için ayrı bir tuşa basmak gerekiyor. Performans olarak çok sıkıntı yaşamadım. Araç zaten 945 kg. Rampada biraz hız kesiyor. Ama yakıt tüketimine bakınca pek sorun etmiyorum. Süspansiyonlar sert ve yalıtım zayıf. Japonların sınıf standardında sayılır. Şikayetçi değilim. Şanzıman harika. CVT olduğu için vites geçişi hissedilmiyor. Sarsıntı veya titreme yok. Şimdilik gözüme çarpanlar bunlar. Sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplayabilirim. Güzel yorumlamışsınız. ön cam çatlamıştı, serviste cam işlemleri sırasında showrooma geçip 2tane attrage inceledim, hatta satış temsilcisi arkadaşla muhabbetten sonra test aracını kullandım. Showroomda kırmızı renk çok güzeldi. albenili duruyor. 14km civarında bir yol gittim ve test amaçlı sürdüm. 0-120 bile denedim Yakıtı kesinlikle üzecek bir araç değil... Hatta sakin kullanımda dizel ekonomisi verir.(kr bazında değil, total maliyet olarak). sonuçta turbo bozulma ihtimali, dizel yakıt filtresi, bakım pahalılığı gibi etkenler yok. yağı suyuna bak benzini koy ömür boyu bin Konfor olarak biraz daha colttan iyi gibi geldi. Sizin de dediğiniz gibi motor sesi olarak basınca garip bir ses var ama rahatsız etmiyor. CVT ise bana biraz garip geldi, vitesleri kademeli atıyor sanki. Ama sınıfı da düşünüldüğünde kesinlikle konfor olarak üzecek bir şanzıman değil. Frenden bırakınca direkt gitmesi güzel. Sorun çıkarma gibi durum da yok ideal olmuş. Ben direksiyon tepkilerini ve doğrusallığını sevdim. Güzel bir direksiyon sistemi var. Coltta da keşke böyle bir direksiyon olsaydı dedim. bu sınıf için yeterli klima ve ses sistemi ve donanımı var ama sizin de dediğiniz gibi aracın içine girince ucuz araba hissi veriyor tamam plastikler adi filan değil ama öyle hissettirdi. Benim attrage için fikrim; keşke 1.2 3silindir yerine, 1.3 4silindir mivec motoru koysalarmış. Attrage o zaman çok daha satış yapardı. insanlar sedan araba için 1.2 az gelir diye düşünüyor ki, ben de test sırasında gidişini normal buldum. Çekmiyor değil çekiyor, devirli tutunca gidiyor. Frenlemesi de güzel, gayet güzel duruyor. abs yi çok zor devreye sokabildim. Yol tutuşu da fena değil gibi, kendi aracım olmadığı için fazla zorlamadım ama yol tutuşu iyi gibi geldi. Symbol, linea, 301 gibi b sınıfı filo araçları yerine kesinlikle tercih edilebilir. Daha uzun yıllar kullanılabilir ve sahibine bekleneni verecek araç. arkadaşın 301e binmiştim. teybi görünce gülmemek için zor tuttum. şahin teybi gibi. Attrage o konuda daha başarılı. konsol modern ve düzgün duruyor. |
Yazar: | carrbonn [ 03 Mar 2015 15:54 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
kaan20 yazdı: CVT ise bana biraz garip geldi, vitesleri kademeli atıyor sanki. Ama sınıfı da düşünüldüğünde kesinlikle konfor olarak üzecek bir şanzıman değil. Frenden bırakınca direkt gitmesi güzel. Sorun çıkarma gibi durum da yok ideal olmuş. Şanzımanda bir kaç gündür dikkatimi çeken birşey var. Trafik ışıklarında biraz hızlı kalkmayı seviyorum. Fakat önümdeki araçlar genelde 2. vitese geç attıkları için ben de ayağımı gazdan çekiyorum çok yaklaşmamak için. Tekrar gaza bastığımda biraz geç tepki veriyor ve geride kalıyorum . Tork konvertörlü Nissan Note'u 2,5 senedir bu şekilde kullandığım için garip geliyor bana. |
Yazar: | eflan [ 03 Mar 2015 16:41 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Bıraktığınız devri yakalayana kadar arabanın hızlanmaması normaldir. Sonra yine hızlanmıyorsa sorun aramak lazım. |
Yazar: | muratyayla [ 03 Mar 2015 21:51 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Cvt biraz farklı alışınca geçer C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi |
Yazar: | levent yavuz [ 04 Mar 2015 16:42 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Herkese yani araclari hayirli olsun. Yakitta fabrika verilerini cok rahat yakalarsiniz Oncelikle siz araca aracda size alisacak. Lancer 1.6 ile 80 km ortlamada 5.3 lt ortalama cok rahat yakalaniyor. Bununla da 5-5.5 arasi cok gezersiniz |
Yazar: | Sekoc [ 25 Mar 2015 15:15 ] |
Mesaj Başlığı: | Re: Attrage sahipleri buraya |
Geçtiğimiz pazar test sürüşünü yaptık, kullandığım model CVT şanzımanlıydı. Bu arada manuel de olmayan direksiyondan ses kontrol tuşları CVT donanımda var Aracın içi çok geniş ve ferah sanırım sınıfında ilk sıralarda olabilir. Gerek ön yaşam alanı gerek arka yaşam alanı gayet ferah. arkaya oturduğunuzda dizlerinizle ön koltuk arasında bir karış mesafe kalıyor. Bagajı da güzel giriş sınıfı bir otomobilde çocuklu aileler için önemli olan kısımlardan bagaj hacmi Katalog özelliklerinden bahsetmiyorum, işte arka camlar siyah, alaşım jant vs demeyeceğim aklımda kalan dikkatimi çeken kısımlardan bahsedeceğim. Ben CVT şanzımanın kararlılığını çok beğendim.Dişli sistemi olmadığı için de vites değişim olayını hissetmiyorsunuz. Gaza fazla yüklendiğinizde fazla yakıt tüketimine dair ECO ışığı sizi uyarıyor. Motor kucaklanası küçücük bir motor rölantideyken biraz gürültülü çalışıyor ama seyir halindeyken sanki bu motorun yerine başka bir motor geliyormuş gibi sessizleşiyor. Anahtarsız giriş çalıştırma olayı güzel , pazar günü havanın güzel olması hasebiyle otomatik klimayı da çalıştırma imkanı buldum, klima nın performansı etkilediğini hissetmedim 3kişi klima açık durumda hafif bir otoban yokuşundan çıktık gayet iyiydi. Araç dışardan bakıldığında biraz yüksek görünüyor. netten baktığımın aksine yakından inceleyince krom detaylar ile daha heybetli bir görünüme sahip gibi. yandan bakınca önden ve arkadan sıkıştırılmış üstten şişik gibi bir görüntüsü var. bunuda yaşam alanını genişletmek aracıda fazla uzun ve ağır yapmamak için yapmışlar sanırım. dıştan bakınca gerçekten can sıkan bu durum içine binince genişlikten dolayı böyle bir görüntüsünün olduğunu düşündürüyor. Bagaj kapağı çok hafif ve yayları eskimiş gibiydi sallantıda duruyormuş gibiydi sanki.Kapı kolları eski tip kapı kollarından dı.Koltukları rahat, döşemeleri fena değildi. Kapı üstlerinde bulunan tutamaç kollarını açıp bıraktığınızda tak diye tavana çarpmıyor yavaşça kapanıyor.Şöfor tarafında ki güneşlikte ayna var fakat yolcu tarafında yok.Bu detay saçma olmuş bir ayna da yolcu tarafına konulabilirdi. ESP standart ve daima açık kapatma olayı yok gaz vererek yüklendiğim bir virajda yük dağılımı ve yol tutuşu çok hoşuma gitti. Yokuş kalkış destek sistemini test ettik olması gerektiği gibi frenden çekince 3 saniye kadar aracı tutuyor ve sonra yavaşça salmaya başlıyor. Araç ekonomi aracı performans istiyorum gaza bastım mı ibreyi vurmak istiyorum diyorsanız araç size göre değil, C sınıfı konfor araçları kullandıysanız da bu araç size göre olmayabilir. Aracın içe sinmeyen tek noktası sanırım herkeste aynı algıyı yaratan dış görünüm. bir iki küçük dokunuşla biraz daha çekici bir görünümü sahip olabileceğini düşünüyorum. Aracın dönüş yarıçapı beni şaşırttı açıkcası bir geri bir ileri yaparak geçtiğim bir mesafeden ileri geri yapmadan geçtim, elektrik destekli direksiyon pamuk gibi. Hızlanmak için gaza kontrollü basmak ve devirle beraber hızın doğru orantıda yükselmesini beklemek gerekiyor. yani gazı kökleyip hızlanma gibi bir durum yok gibi. Devir bir anda yükselsede hız kontrollü olarak yükseliyor. bu da CVT şanzımandan kaynaklanan bir durum sanırım,zaten aracın amacı ekonomi olduğuna göre pedala abanmamak lazım. Araçta park sensörü yoktu fakat bayii araç alımlarında onu hediye ettiklerini söyledi. Vergi açısından 1,2 motoruyla düşük dilimde , bakım periyodu 20bin km.6 tane hava yastığı olması güvenlik konusunda dikkatimi çeken hususlardan. Donanımları keyif verici kutsal ÖTV miz düşük olsa belki 30-35 bin TL ye otomatik bineriz millet olarak ama şu durumda 46,500 TL 2015 Model CVT Attrage (Bayinin dediği son fiyat,yeni gelecek olan seriler için liste fiyatından verebilirlermiş.). 5 yıl/100bin km garantili. Donanımları, CVT şanzımanı, yakıt ekonomisi ,vergi dilimi ve bakım periyodu ile ekonomi yaptırabilecek giriş sınıfı bir aile aracı olarak alınabilir. |
4. sayfa (Toplam 11 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 3 saat |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |