Zaman: 27 Nis 2024 15:29

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Re: Hyundai'den servis hamlesi
MesajGönderilme zamanı: 29 Mar 2015 01:16 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 17:52
Mesajlar: 3014
Şehir: Adabazaar
İsim: Zafer
Araç: Lancer 1.8 CVT
Meslek: Teacher
Kan grubu: ARh+
Bi ara Honda'm varken,servisten servis kayıtlarını isteyim dedim.Adamlar benden 150 lira istemişti :) Her markada böyle bi şey olsa güzel olur.

_________________
2009 1.8 Lancer CVT Octane Blue


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Hyundai'den servis hamlesi
MesajGönderilme zamanı: 29 Mar 2015 03:32 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 22 Ara 2009 21:56
Mesajlar: 490
Şehir: Adapazarı - Karabük
İsim: Gökberk
Araç: Proton Wira - Mitsubishi ASX
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: AB+
Yaş: 24
Benim gözümde her geçen gün kalitesini arttıran bir marka Hyundai..
Vag grubu hayranlığı olmasa ülkemizde çok daha iyi işler yapacak markalar ve distribütörler var ya neyse..


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
 Mesaj Başlığı: Re: Hyundai'den servis hamlesi
MesajGönderilme zamanı: 29 Mar 2015 13:21 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
hyundainin en büyük hatası 2003 sonrası araçlarının o zamanki muadillerine göre çok berbat olması...
colttan önceki aracım accent admire idi. araba; tenekenin tenekesi idi. O yüzden halk arasında teneke hyundai algısı var haksız değiller de. coltla 2kere ciddi kaza yapmama rağmen kaporta aksamı dışında ciddi masrafı olmaz iken ben admire'a adam olsun diye daha 60bin km'cik iken 1500tl harcadım. ama bir türlü direksiyondaki titreme geçmiyordu :( satıp kurtuldum tenekeden.

Ne kadar yatırım yaparsa yapsınlar bir daha almayacağım bir marka. Hala güncel versiyonlarında ciddi problemler var.
EPS direksiyon kilitlenmesi başlıca dertlerden biri ve firma bunu kabul ediyor.
fren sistemi bir çok modelinde ortalamanın altında, 2-3 panik freninden sonra kullanılmaz hale geliyor...
arabalarında kalite görünürde iyi, görünmeyen yerde iyi değil, arabaya teknolojik oyuncak koyup premiyum havası vererek satmaya çalışıyorlar.

Öte yandan ben servis olarak hiç beğenmemiştim, aracımın bakımlarını ustama yaptırırdım ta ki şanzıman yağını değiştirecek güvenilir bir yer bulamayınca yetkili servise gittim, müşteriye para olarak bakıyorlar. şanzıman yağını değiştirelim, filtresini gelince takarız. Senin kafa iyi mi? filtre sipariş et gelince tek seferde yaparsın dedim. parça geliyor, beni aramıyor. 2-3gün sonra ben arıyorum. verdiği fiyatında üstünde olur tartışınca verdiği fiyata iniyor. sonra admire'lardaki kronik problem olan havalandırmadan su alma olayını biliyorlar ve 30tl'ye yapıyorlar. admire'larda kronik diğer sorun ise ucuz boya kullandıkları için cam altlarında paslanma başlamıştı, dava açıp araç parasını faizi ile alan kullanıcılar vardı...

Bence hyundainin yaptıklarını mitsubishi yapsa, mitsubishi isminin hakkı olan kaliteyle yapsa, bir honda, bir toyota, bir vw'den farkı olmazdı... İyi araba yapmakla iş bitmiyor iyi de pazarlamak lazım. pazarlama da reklam değil böyle servis ağıydı, müşteri desteğiydi böyle olur. hyundai ise dandik araba yapalım, reklam/pazarlama ile güzel fiyata satarız kafasında...

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 3 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 19 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye