Zaman: 28 Nis 2024 02:39

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 06 Mar 2016 09:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Ağu 2015 10:45
Mesajlar: 9
İsim: ugur
Araç: etci
Meslek: serbest
Kan grubu: b po
Yaş: 35
selam olsun bütün mitsubishi sevenlere sayın abilerim benim 1990 model manuel 1.6 gl 4g32 motor kodlu bir galantım var iyi kötü imkanlarım dahilinde toplamaya çalıştım neyse alt motor üst motor yaptık araca ancak motor yapıldıktan sonra vede daha öncesi ateşleme bobini arızası verdi tabi bizde bobin değiştirdik işi bilmeyen parçacı ve usta sayesinde 2 distirbütör mödülü yedik sonra kendim araştırarak hundyai exel bobini taktık mobis in parçacı piyasanın en iyisi oldugunu söyledi ve bu bobinde 17 bin km dayana bildi bu bobinde topu attı anlayacağınız şuan araç üstünde mako'nun eski kasa doğanlar için yapılmış siyah elektronik ateşleme bobini var ancak araç ilk 30 km süper ama ondan sonrası tam bir hüsran bana bu konuda acil yardım lütfen bizim bu alanya da mitsubishi servisine gittiğimde arkadaşların bu araç hakkında hiç bir bilgileride olmadığını garipsiyerek öğrenmiş bulunmaktayım galant kullanan ve bu sorunu yaşamış arkadaşlar hangi marka bobinle bu sorunu aştılar ACİL YARDIM LÜTFEN saygılar herkeze


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Mar 2016 19:06 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ağu 2012 11:47
Mesajlar: 529
İsim: Alparslan
Araç: Lancer,carisma,L-200
Meslek: otomotiv
Kan grubu: +
Yaş: 38
Merhaba
Bu sıklıkta bobinin bozulması normal bir durum değil, bujilerinize ve kablolarınıza baktırmanızı öneririm. Tam olarak yaşadığınız sorun nedir ? bobin arızası verdi derken ne oldu araç ne yaptı ?

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Mar 2016 21:15 
Çevrimdışı
Moderatör
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 16 Şub 2010 13:44
Mesajlar: 5641
İsim: ilhami
Araç: Outlander 2.4
Meslek: memur
Kan grubu: A+
Yaş: 40
ustamızın dediği gibi bu kadar sık arıza normal değil.
araç lpg limi öyle ise bobinden mi elektrik alıyor.
eski yazılarımda vardı. oto elektrikçiler bilir:Taş sigorta tabir edilen parça takarak bobinlerin ısınmasını düşürebilirsiniz. eskiden anadol araçlarda sık uygulanırmış. daha sonraları wv grupta da uygulanmış.

_________________
DERDİ DÜNYA OLANIN DÜNYA KADAR DERDİ OLUR!
Sorunlarınızın çözümü için her sorunuzda mutlaka 1-model,motor 2- Şanzıman (otomatik vs.) 3-LPG(varsa markası)4-km.si 5- geçmişini (modifiye, parça değişimi vs.) yazınız!


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Mar 2016 10:30 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Ağu 2015 10:45
Mesajlar: 9
İsim: ugur
Araç: etci
Meslek: serbest
Kan grubu: b po
Yaş: 35
alparslan ve ilhan abime cevapları için teşşekkür ederim verdiğiniz cevaplara binaen abilerim bu arabanın elektirik sistemeninde değişmediğimiz bir şey kalmadı buji, buji kablosu, tevzi makarası, distirbütör içindeki ateşleme modülü,marş dinamosu, akü, kontak yani anlayacagınız bir tesisatı söküp değiştirmedik alparslan abi araç ne yapıyor diyorsun söyleyeyim abime araç bi 30-40 km bu yeni taktıgımız bobinle gidiyor araç farlarını açınca rölantide düşme oluyor birde frene basarsak mesala ışıklarda filan dururken araç titremeye başlıyor stop edecekmiş gibi birde işte marşla bir 100 km yaparsan bu seferde hafif durup kalkılan rampalarda kalkışta stop ediyor araçta sorun olarakta bunlar var abi şimdiden her ikinize de teşşekür ederim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Mar 2016 21:45 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ağu 2012 11:47
Mesajlar: 529
İsim: Alparslan
Araç: Lancer,carisma,L-200
Meslek: otomotiv
Kan grubu: +
Yaş: 38
manyakoff yazdı:
alparslan ve ilhan abime cevapları için teşşekkür ederim verdiğiniz cevaplara binaen abilerim bu arabanın elektirik sistemeninde değişmediğimiz bir şey kalmadı buji, buji kablosu, tevzi makarası, distirbütör içindeki ateşleme modülü,marş dinamosu, akü, kontak yani anlayacagınız bir tesisatı söküp değiştirmedik alparslan abi araç ne yapıyor diyorsun söyleyeyim abime araç bi 30-40 km bu yeni taktıgımız bobinle gidiyor araç farlarını açınca rölantide düşme oluyor birde frene basarsak mesala ışıklarda filan dururken araç titremeye başlıyor stop edecekmiş gibi birde işte marşla bir 100 km yaparsan bu seferde hafif durup kalkılan rampalarda kalkışta stop ediyor araçta sorun olarakta bunlar var abi şimdiden her ikinize de teşşekür ederim


Aracın bobininde bir şey yok boşa uğraşmayın. Aracınızın karbüratörü bozuk veya ayarlanması gerekiyor !

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 5 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 23 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye