Zaman: 28 Mar 2024 16:26

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2016 09:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 10:59
Mesajlar: 54
İsim: Hakan ATMAN
Araç: 2010 Mitsubishi Lancer 1.5 İnvite
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: BRh+
Yaş: 30
Merhabalar aracım 2010 Lancer Invite son zamanlarda klimayı açınca rolantinin dalgalandığını, araç sönmesin diye gaz verince tekleme yaptığını fark ettim hatta zaman zaman istop ediyor. Fikrinizi almak istiyordum Alparslan Bey. Vaktiniz için teşekkürler.
Not: Araç lpgli 103000 de takıldı şu anda 161000 km de.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 04 Ağu 2016 23:39 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Ağu 2012 11:47
Mesajlar: 529
İsim: Alparslan
Araç: Lancer,carisma,L-200
Meslek: otomotiv
Kan grubu: +
Yaş: 38
LPG den yaklaşık 60 bin km sonra eksoz sübapları yanıyor ve bahsettiğiniz semptomlarla karşımıza çıkabiliyor. öncelikle kopmresör testi yaptırmanızı öneririm. Aracın çalışır durumda rolantide durduğunu varsayarak şunları söyleyebilirim; klima ilk açıldığında motor bölmesinden role sesine bender bir ses gelir rolanti önce bir miktar düşer ve hemen sonrasında artar, bir süre sonra klima kompresörü devreden çıkar ve rolanti eski yerine döner, bu durum klimanın ayarına ve dış hava sıcaklığının durumuna göre değişken sürelerde sürekli devam eder.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 05 Ağu 2016 00:04 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 25 Eyl 2013 21:02
Mesajlar: 54
İsim: Cüneyt
Araç: Arslan
Meslek: Akademisyen
Kan grubu: ab+
Yaş: 29
Hocam klima açmadan araçtaki bütün elektrik aksamı çalıştır. Uzunlar, varsa sisler, teyp, iç lambalar, çakmaklık, silecek, cam.. Aynısını yahut benzerini yaparsa önce elektrik aksamına (akünün amperi vs.), sonra ateşleme organlarına daha sonra da üst kapak sıkıntılarına yoğunlaş. Hocamın dediği egzoz sübapları yahut onların yuvaları erimiş olabilir. Ama bu senin kötü ihtimalin. İki haftadır aynı problem arkadaşın arabasında vardı. Rölanti çok dengesizdi, hatta hafif gaz verip çekince öyle düşüyordu ki kendini toparlayamayıp stop ediyordu. Şu an aracın üst kapağı değişecek serviste yatıyor, sibopların seviyesini belirleyen materyal erimiş neredeyse. Ama bizim mitsibushi motorları clio motorlarıyla karşılaştırılamayacağı için sorunun en fazla süpap değişimiyle çözülür diye düşünüyorum.

_________________
2009 Lancer İnform 1.5
Kars-Bursa


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 06 Ağu 2016 15:27 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 28 Nis 2013 10:59
Mesajlar: 54
İsim: Hakan ATMAN
Araç: 2010 Mitsubishi Lancer 1.5 İnvite
Meslek: Öğretmen
Kan grubu: BRh+
Yaş: 30
Verdiğiniz cevaplar için teşekkürler. Mersin 4K Mitsubishi servisine uğrayarak sorunumu anlattım boğaz kelebeği temizliği ile sorunun giderilebileceğini ilettiler bana temizlik yapıldı, kontrol amaçlı bilgisayara bağlanarak geçmiş hatalar kontrol edildi araç şu anda titremiyor ve teklemeler bitti bakalım bu çözüm uzun soluklu olur umarım.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 4 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye