Zaman: 24 Haz 2026 23:05

Tüm zamanlar UTC + 3 saat





Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 41 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2015 08:26 
Çevrimdışı

Kayıt: 31 May 2015 13:54
Mesajlar: 183
İsim: Ömer
Araç: Mitsubishi Colt 1.3 İnvite AMT 2006
Meslek: Serbest
Yaş: 27
Hacım büyük geçmiş olsun.

Rabbim en kısa sürede, en az masraf ile yeniden sağsalim aracına binmeyi nasip etsin.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2015 17:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 May 2012 23:35
Mesajlar: 319
Şehir: İstanbul
İsim: E.Serkan
Araç: Colt 1.3 Invite 2010
Meslek: Pazarlama
Kan grubu: BRh+
Yaş: 28
emngny yazdı:
STaspinar yazdı:
Büyük geçmiş olsun. İyi ve tanıdık bir sigortacıyla görüşmeden hiçbir işlem yaptırma derim.

Android cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


hocam nelere dikkat etmeliyim?
Açıkçası biraz tufaya geldim. Aracı çektikleri yer sigortanın anlaşmalı servisi değilmiş. Ancak bana hiç bir ekstra bedel yansıtmayacaklarını belirttiler.

Mesela kendi kaskondan yaptırma olayı kesin mi bunu öğren derim.

Bir de sonrasında (delmediysen) delinecek olan kaskonun artan primi (400tl ve üstü fark çıkar) ne olacak?

Hadi kaskom yok diyelim, sigorta bana yardımcı olacak mı?

Sen şahısla mı mahkemelik olacaksın, sigorta mı takip edecek?

Araç senin istediğin yetkili serviste mi yapılacak?

En azından ben şuan ne yapmalıyım diye bile sorsan kafi. Ama işinin ehli biri olsun. Birinin dediği diğerini tutmuyor genelde.

Android cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Trafik trajik olmasın..

Benim 2. Oğlum : )


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2015 18:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Kasko var ise yetkili servise götür üçü beşi düşünme sonrasında nasılsa uğraşırsın mahkeme ile yada kasko senin yerine uğraşır her şirket farklı

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2015 20:18 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
karşı tarafın sigortası olmadığı için ben cezalandırılıyorum, benim kasko yapıyor. daha sonra o kişiden parayı dava ile alacaklarmış, delinme mevzusu net değil maalesef. bana tamiri gerçekleştirecek yer delinmeyeceğini belirtti. delinirse ve tramerimde hasar tutarı gözükürse gerçekten sinirleneceğim.
tamiri gerçekleştirecek yer için de oyuna getirildim gibi oldu, yardım için geldiğini söyleyen bir yetkili aracımı anlaşmalı servis dediği yere çektirdi ancak anlaşması olmadığını işlemler başladıktan sonra öğrendim.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2015 20:37 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
Kasko delinmese bile tramerde görülür sigortası olsada hızlı olması için kaskodan yapılıp sonra trafikten rücu ediliyor zaten ama yaptıracığınız yere hızlı karar vermeniz gerekiyor du benim vurup kaçanım çok oluyor mesala kaskoluyuzda arayıp sormam nereye götüreyim diye çekerim yetkili servise

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 07 Eyl 2015 21:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 14 May 2012 23:35
Mesajlar: 319
Şehir: İstanbul
İsim: E.Serkan
Araç: Colt 1.3 Invite 2010
Meslek: Pazarlama
Kan grubu: BRh+
Yaş: 28
Çıkarma şansın varsa yetkili servise götür.
Tramerde kayıt maalesef çıkacak. Ama aracın düşen değerini sigortalar artık karşılıyor diye biliyorum.

Android cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

_________________
Trafik trajik olmasın..

Benim 2. Oğlum : )


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2015 16:51 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
sigortalar maalesef karşı tarafın trafik sigortası var ise değer düşmesini karşılıyorlarmış. çektik artık özel bir servise, orada onaylanmasını bekliyoruz eksper raporunun işlemlere başlanabilmesi için. Gelişmeleri aktarırım buradan


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2015 19:54 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
muratyayla yazdı:
Kasko delinmese bile tramerde görülür sigortası olsada hızlı olması için kaskodan yapılıp sonra trafikten rücu ediliyor zaten ama yaptıracığınız yere hızlı karar vermeniz gerekiyor du benim vurup kaçanım çok oluyor mesala kaskoluyuzda arayıp sormam nereye götüreyim diye çekerim yetkili servise

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


murat hocam vurup kaçtıklarında siz kaskonuzu mu deldiriyorsunuz?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 08 Eyl 2015 20:34 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 13:21
Mesajlar: 1101
İsim: murat
Araç: lancer 1,8 cvt
Meslek: makina imalat
Kan grubu: A+
Yaş: 36
1350 lira hasar çıktı cebimden vereceksen niye kasko yaptırayım 250 tl fazla çıktı sonraki yıl

C6903 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 20 Eyl 2015 22:12 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 30 Kas 2012 19:02
Mesajlar: 78
Şehir: adana
İsim: hüseyin
Araç: 2011 COLT ELEGANCE AMT
Meslek: temsa
Yaş: 30
benden sana tavsiye avukata gidiyosun davayı açıyosun dava açıldıktan sonra adamın adrese bir kağıt gidiyor durum böyle böyle sonra adam seni buluyor davayı çek biz halledelim diye 5-6 bin de yok derse davaya devam et kesin kazanırsın avukatla detayı konuş yalnız ödeme konusundada mahkeme ödeme emri verirse ömür boyunca onu ödemek zorunda sigortalı işe girer maaşından kesilir peşini bırakmaz yani paşa paşa ödeyecek :D


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Eyl 2015 01:33 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 19 May 2015 23:44
Mesajlar: 30
İsim: Ahmet
Araç: Colt CZ3 İnvite
Meslek: Öğretmen
Yaş: 38
Geçmiş olsun.
Çekici kendi anlaşmalı servisine götürmüş sanırım. Yetkili servise yönlendirebilirseniz parçalar daha çabuk gelebilir.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 22 Eyl 2015 09:41 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 29 Ağu 2014 08:44
Mesajlar: 91
Şehir: İstanbul
İsim: Ömer
Araç: 1.3 Colt 2007
Meslek: Gemi İnşaa
Kan grubu: Arh+
Yaş: 35
Çok geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın..

_________________
Lancer 1.6 Invite
2011
Beyaz Kısrak


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eki 2015 20:26 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
aracımı bugün teslim aldım ancak yardımınıza ihtiyacım var :(
aracı çalıştırdığımda zor çalıştı, ustalar aküsünün bitmek üzere olduğunu söyledi.
ama bir de aracın direksiyonu sertleşmiş resmen. manevra yapamıyorum, köşeleri dönünce kendini toplamamaya başladı. kullanım işkenceye dönmüş resmen. eve gelene kadar araçtan soğudum.
aküden midir yoksa ön lastikleri yeni taktırdım saçma ama onunla ilgili falan olabilir mi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eki 2015 21:01 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 09 Eyl 2014 17:03
Mesajlar: 114
İsim: Fatih
Araç: Colt
Meslek: Mühendis
Yaş: 30
emngny yazdı:
aracımı bugün teslim aldım ancak yardımınıza ihtiyacım var :(
aracı çalıştırdığımda zor çalıştı, ustalar aküsünün bitmek üzere olduğunu söyledi.
ama bir de aracın direksiyonu sertleşmiş resmen. manevra yapamıyorum, köşeleri dönünce kendini toplamamaya başladı. kullanım işkenceye dönmüş resmen. eve gelene kadar araçtan soğudum.
aküden midir yoksa ön lastikleri yeni taktırdım saçma ama onunla ilgili falan olabilir mi?


Bizim arabalar elektrikle yumuşayan bir direksiyon sistemine sahip. EPS yani. Eğer akü bitiyorsa bir ihtimal etkileyebilir. İyimser yaklaşıyorum tabii olaya.

_________________
Askerlik | Teknoloji | Çaydanlık


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eki 2015 21:42 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
blues yazdı:
emngny yazdı:
aracımı bugün teslim aldım ancak yardımınıza ihtiyacım var :(
aracı çalıştırdığımda zor çalıştı, ustalar aküsünün bitmek üzere olduğunu söyledi.
ama bir de aracın direksiyonu sertleşmiş resmen. manevra yapamıyorum, köşeleri dönünce kendini toplamamaya başladı. kullanım işkenceye dönmüş resmen. eve gelene kadar araçtan soğudum.
aküden midir yoksa ön lastikleri yeni taktırdım saçma ama onunla ilgili falan olabilir mi?


Bizim arabalar elektrikle yumuşayan bir direksiyon sistemine sahip. EPS yani. Eğer akü bitiyorsa bir ihtimal etkileyebilir. İyimser yaklaşıyorum tabii olaya.


o zaman da aklıma şu takılıyor, bu akü sadece çalıştırana kadar gerekli bişi değil mi? sonrasında araç çalışırken aküye ihtiyaç yok diye biliyorum doğru mu?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Eki 2015 22:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 04 Haz 2013 12:55
Mesajlar: 1302
Şehir: Denizli-İzmir
İsim: Kaan
Araç: 2009 Colt AMT
Meslek: Öğrenci
Kan grubu: 0Rh-
Yaş: 23
emngny yazdı:
o zaman da aklıma şu takılıyor, bu akü sadece çalıştırana kadar gerekli bişi değil mi? sonrasında araç çalışırken aküye ihtiyaç yok diye biliyorum doğru mu?


ani güç değişimlerinde akü destek olur. mesela amt coltlarda özellikle aküyü düzenli kontrol ettirmek lazım. akü düşükse amt vites geçişleri kötü oluyor. ben akü değiştirdim ilk fark ettiğim şey amt biraz daha iyi atıyor, üstüne direksiyon çok hafif iyileşmişti ama belki daha fazla bitik olsa nasıl olur bilemem.

_________________
BRC MY07 LPG(montaj 14171 km)
Nokian Line 185/60/R15
Pioneer GM6500F amfi + 2 set Hertz DSK 165.3
Güncel: 99200 km (100500 km bakım)


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Eki 2015 14:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
vallahi götüreceğim bir elektrikçiye kontrol ettireyim artık yapacak bir şey yok


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2015 08:11 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
şimdi de 80-90'lara çıkınca sol arka tekerden uğultu geliyor :( aracı teslim alırken baktığımda sol arka tekerin açısı yamuktu. muhtemelen kazada kaldırıma vurunca oldu ve görmemişler. sonra rotçuya gönderip nasıl yaptılarsa düzelttiklerini söylediler ancak yüksek hızda uğultu geliyor sol arkadan. sebebi ne olabilir sizce?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2015 08:28 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 12 May 2014 16:39
Mesajlar: 1266
Şehir: Tekirdağ
İsim: caner
Araç: 2011 Lancer invite sr
Meslek: zabıt katibi
Kan grubu: 0Rh+
Yaş: 30
Çeşitli forumlardan öğrendiğim kadarıyla uğultunun nedeni arka teker porya bilyalarından olabilirmiş....

_________________
Emeksiz Zengin Olanın, Kitapsız Bilgin Olanın, Sermayesi Din Olanın, Rehberi Şeytan Olmuştur.
Beyaz Meleğim viewtopic.php?f=33&t=9717


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 16 Eki 2015 09:13 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 23 Nis 2014 21:31
Mesajlar: 271
Şehir: İstanbul
İsim: Emin
Araç: 2005 COLT 1.3 AMT Instyle
Meslek: Mühendis
Yaş: 29
teşekkürler, rot balansçıya götürsem anlar mı bu sebebi?


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 41 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 3 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
POWERED_BY Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye